Je verdient 'm.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tuurlijkwil jij misschien nog even kijken naar 500cc vision die hier een paar posts boven staat (niet via TMX
)
![]()
-edit- woohoo tnx koekje, voor de award op .CopiC/![]()
![]()
Die staat er al een tijdje op hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef insan3 het volgende:
oldbie, de track just 4 kun je denk ik wel definitief toevoegen. Had 'm vanmiddag even geadd en ik kreeg een lading positief commentaaren een lading ++'en
Ik zou het graag Fok! only willen houden (eventueel wat lol banen erbij) maar er komt zo weinig uit de Fok! handen. Alleen 500cc tracks op dit moment en we weten inmiddels hoe ik daarover denk.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef e-wok het volgende:
ik ga kijken insane...ben nu even bezig met andere tracks. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk van die 500cc tracks bekijken, dus ik bekijk er van iedereen een paar.
trouwens vliegje, denk je er wel om dat de kleuren bij elke track hetzelfde moeten zijn? Of ga je voor het formaat dat je de naam elke keer een andere kleur geeft en 500cc hetzelfde.
jammer dat je het formaat van de server gaat veranderen oldbie. Ik denk dat dit nou juist het verschil was tussen de 2 rounds servers. Als je straks alle bekende banen weer gaat toevoegen zou ik dat helemaal jammer vinden![]()
Ik ook. Ben meer voor onbekende banen, van onbekende makers. Overigens hoeft 't van mij niet Fok only, maar iig geen Dutch Delight, en Black Velvet enz.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef e-wok het volgende:
Als je straks alle bekende banen weer gaat toevoegen zou ik dat helemaal jammer vinden![]()
Bedankt voor de feedback. Mercury is inmiddels aangepast, en komt straks wel weer online. Uranus ga ik zo mee bezig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:55 schreef e-wok het volgende:
ik ben even aan het shortcutten geblazen op firefly z'n 500cc tracks. De tracks waarbij ik het leuk vond om ze te spelen heb ik van commentaar voorzien. Saturnus en Neptune vind ik je beste tracks. In Uranus en Mercury zit een vette shortcut, waarvan de uitvoering overigens nog beter kan. Je moet zelf maar weten of je de tracks gaat aanpassen.
Nee. Ik vond hem wel leuk zo, en heel vervelend is het toch niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef e-wok het volgende:
heb je de laatste cam trouwens nog veranderd?
tnxquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:55 schreef e-wok het volgende:
Visions -> topbaan, lekker snel met rempunten op de juiste plekHup, op tmx die boel!
zelfs de private messages doen het niet meer, dus ik heb het hier maar gezet...quote:The log file for database 'TmExcha_Nat' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
Bij mij ook...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef JumperJack het volgende:
ik kan op TMX niet naar Find Tracks, niet naar Upload Tracks, niet naar Forum etc etc etc gaan zonder deze foutmelding te krijgen...
[..]
zelfs de private messages doen het niet meer, dus ik heb het hier maar gezet...![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Bij mij ook...
op de dag dat ik me daar aanmeld gaat ie stuk.![]()
Bij mij werkt ie wel....quote:
quote:
Ik krijg die foutmelding af en toe. Ligt waarschijnlijk aan 't moment.quote:Bij mij werkt ie wel....
Damn sweetquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
pssssssssssst accountje kopuh
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke dombo koopt nu een account![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omfg. dat is DT KATTUKKs accountquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NL: 10 WW: 203quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat is jullie ranking dan?
Die van mij: NL 169 en W W. 2985
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |