Je verdient 'm.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tuurlijkwil jij misschien nog even kijken naar 500cc vision die hier een paar posts boven staat (niet via TMX
)
![]()
-edit- woohoo tnx koekje, voor de award op .CopiC/![]()
![]()
Die staat er al een tijdje op hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef insan3 het volgende:
oldbie, de track just 4 kun je denk ik wel definitief toevoegen. Had 'm vanmiddag even geadd en ik kreeg een lading positief commentaaren een lading ++'en
Ik zou het graag Fok! only willen houden (eventueel wat lol banen erbij) maar er komt zo weinig uit de Fok! handen. Alleen 500cc tracks op dit moment en we weten inmiddels hoe ik daarover denk.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef e-wok het volgende:
ik ga kijken insane...ben nu even bezig met andere tracks. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk van die 500cc tracks bekijken, dus ik bekijk er van iedereen een paar.
trouwens vliegje, denk je er wel om dat de kleuren bij elke track hetzelfde moeten zijn? Of ga je voor het formaat dat je de naam elke keer een andere kleur geeft en 500cc hetzelfde.
jammer dat je het formaat van de server gaat veranderen oldbie. Ik denk dat dit nou juist het verschil was tussen de 2 rounds servers. Als je straks alle bekende banen weer gaat toevoegen zou ik dat helemaal jammer vinden![]()
Ik ook. Ben meer voor onbekende banen, van onbekende makers. Overigens hoeft 't van mij niet Fok only, maar iig geen Dutch Delight, en Black Velvet enz.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef e-wok het volgende:
Als je straks alle bekende banen weer gaat toevoegen zou ik dat helemaal jammer vinden![]()
Bedankt voor de feedback. Mercury is inmiddels aangepast, en komt straks wel weer online. Uranus ga ik zo mee bezig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:55 schreef e-wok het volgende:
ik ben even aan het shortcutten geblazen op firefly z'n 500cc tracks. De tracks waarbij ik het leuk vond om ze te spelen heb ik van commentaar voorzien. Saturnus en Neptune vind ik je beste tracks. In Uranus en Mercury zit een vette shortcut, waarvan de uitvoering overigens nog beter kan. Je moet zelf maar weten of je de tracks gaat aanpassen.
Nee. Ik vond hem wel leuk zo, en heel vervelend is het toch niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef e-wok het volgende:
heb je de laatste cam trouwens nog veranderd?
tnxquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:55 schreef e-wok het volgende:
Visions -> topbaan, lekker snel met rempunten op de juiste plekHup, op tmx die boel!
zelfs de private messages doen het niet meer, dus ik heb het hier maar gezet...quote:The log file for database 'TmExcha_Nat' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
Bij mij ook...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:07 schreef JumperJack het volgende:
ik kan op TMX niet naar Find Tracks, niet naar Upload Tracks, niet naar Forum etc etc etc gaan zonder deze foutmelding te krijgen...
[..]
zelfs de private messages doen het niet meer, dus ik heb het hier maar gezet...![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Bij mij ook...
op de dag dat ik me daar aanmeld gaat ie stuk.![]()
Bij mij werkt ie wel....quote:
quote:
Ik krijg die foutmelding af en toe. Ligt waarschijnlijk aan 't moment.quote:Bij mij werkt ie wel....
Damn sweetquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
pssssssssssst accountje kopuh
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke dombo koopt nu een account![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omfg. dat is DT KATTUKKs accountquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef -tK- het volgende:
slechts ¤19,54![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NL: 10 WW: 203quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat is jullie ranking dan?
Die van mij: NL 169 en W W. 2985
NL: 17quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat is jullie ranking dan?
Die van mij: NL 169 en W W. 2985
wist ik helemaal niet van afquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef -tK- het volgende:
De Giant Cup 4 is ook van start gegaan
Doen er ook andere fokkers aan mee?
In totaal racen 256 top spelers tegen elkaar![]()
check hier
ik zit in n makkelijke Division (16)![]()
![]()
Die dingen zijn ook stuk...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:10 schreef JumperJack het volgende:
NL: 10 WW: 203maar daarvoor kun je ook even in de OP kijken
![]()
en mijn nieuwste 500cc creatie staat eindelijk op TMX500cc vision
ik ga 12 juli al op vakantiequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef -tK- het volgende:
Je kan hier nog replyen op het forum:
http://www.electronictournaments.com/forum/viewtopic.php?t=3322
dan kom je op de wachtlijst, en op 15 july gaan ze checken wie niet actief is en die kicken ze..
van de 256 kunnen dat er aardig wat zijn :p
Er is er nog wel één, maar die is alleen voor de top-200quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en zijn er geen boostservers meer ofzoFight Club is weg, NoFear 2 is weg, alle boostservers in LTU zijn weg...
(niet dat ik het erg vind, maar ik vroeg me gewoon af
toch klotetracks die ze daar draaien
![]()
)
lol daar kan ik nog inquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er is er nog wel één, maar die is alleen voor de top-200
Net niet!quote:
waar zit die server danquote:
Oh, dan was die hetquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef JumperJack het volgende:
[..]
waar zit die server dankan wel een -200 server vinden maar die is leeg...
![]()
![]()
heel erg verdeeld volgens mij...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, dan was die het
Waar zullen alle 'topppers' zitten?
Damn, er moeten 18 mensen afvallen wil ik mee kunnen doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef -tK- het volgende:
Je kan hier nog replyen op het forum:
http://www.electronictournaments.com/forum/viewtopic.php?t=3322
dan kom je op de wachtlijst, en op 15 july gaan ze checken wie niet actief is en die kicken ze..
van de 256 kunnen dat er aardig wat zijn :p
vergeet niet dat er 256 mensen meedoen... volgens mij is de kans nog best groot dat er wel 20 uitvallers zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Damn, er moeten 18 mensen afvallen wil ik mee kunnen doen
allemaal? wil je er een paar controleren? als ze stuk zijn kunnen ze wel uit de op, heeft toch geen nut daar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef Rocksteen het volgende:
Die dingen zijn ook stuk...![]()
![]()
[afbeelding]
Ik kon het niet laten om em toch te rijdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zou de nieuwe versie ook op de server kunnen Oldbie? http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#auto
Vaag, sommige doen het inderdaad wel... ff in de gaten houden en als het zo blijft weg ermee...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:59 schreef e-wok het volgende:
[..]
allemaal? wil je er een paar controleren? als ze stuk zijn kunnen ze wel uit de op, heeft toch geen nut daar.
Staat eropquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback. Mercury is inmiddels aangepast, en komt straks wel weer online. Uranus ga ik zo mee bezig.
P.S. Oldbie, kijk hier eens, als je nog een nieuwe baan wilt
Donequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb Época een heel klein beetje ge-update (einde was me te kaal en te onduidelijk). Dus sorry voor de mensen die al een replay hadden gesubmit @ TMX.
Zou de nieuwe versie ook op de server kunnen Oldbie? http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#auto
het is gaafquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:08 schreef Italo het volgende:
Ben het spel nu aan het downloaden..
Als het spel echt zo gaaf is ga ik heel boos worden dat ik het niet eerder ontdekt heb![]()
volgens jouw 'hele' tm-sig sta jij 0de van de wereld en 0de van NLquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef insan3 het volgende:
[afbeelding]
Ze doen 't weer, niet dat ik ze bekijk
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
*duimomhoogsmilie die er niet is, en 1 gratis bier*
Ik zie het wel goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
volgens jouw 'hele' tm-sig sta jij 0de van de wereld en 0de van NL![]()
![]()
ja nu zie ik het ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef insan3 het volgende:
[..]
Ik zie het wel goed![]()
23183 van de wereld
444 van spanje![]()
quote:
ja, heb er al 6 gedownload, vergeet ze alleen steeds te installerenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oldbie, komt er ook nog zoiets als nations.shorturl.com voor de Rounds server?
rounds.shorturl.com?![]()
waarom ben ik in godsnaam op school
Heeft iemand hier trouwens al mods geprobeert? Ziet er wel leuk uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=102321&page=auto#auto
Omdat jij het bentquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oldbie, ik heb Época nog ietsje aangepast. Dus zou je de nieuwe op de server willen zetten? (Dit is de laatste keer, echt waar.)
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=270020#auto
Die bobbel aan 't eind is eruit omdat nogal wat mensen daar crashten, en d'r is een klein beetje MT stuff toegevoegd.
Dunno daarom doe ik ze ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef insan3 het volgende:
Die mods hoe kun je die 't makkelijkst installeren zodat je ze ook weer snel naar het orgineel kunt doen. Gewoon back uppen of is er nog een truck voor?
quote:
?quote:Oldbie, komt er ook nog zoiets als nations.shorturl.com voor de Rounds server?
rounds.shorturl.com?
Zeer tofquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:28 schreef e-wok het volgende:
oldbie is nog niet klaar met offline stats, dus heb geduld.
Intussen kun je misschien genieten van mn nieuwe baan
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=275732#auto
Hoe had je dat gedacht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
Is het trouwens niet een idee om onze krachten eens te bundelen en een Fok!-community track te bouwen? Is zomaar een idee hoor
Verdomme, ik wou dat ik wat van php af wistquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef Oldbie het volgende:
Als dank mag je misschien wel admin op de server worden
de Fok! BASCO tracksquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
Is het trouwens niet een idee om onze krachten eens te bundelen en een Fok!-community track te bouwen? Is zomaar een idee hoor
Ik weet, alleen mag ik er niet inquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:25 schreef JumperJack het volgende:
[..]
==> boostservers zitten nu in SCG = SERBIA & MONTENEGRO <==
Ja, maar daar is nooit iemandquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
er is toch ook zo'n top700 boostserver???![]()
toen ik de server ontdekte was ik 245equote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
Heb het één keer geprobeerd in die server voor -250, werd een keer 5e en haalde 133 punten alvorens ik eruit werd geschopt
NED - [Fok!] Dedicated Linux (tijdelijk offline)quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zit ondertussen na een middagje spelen in de top 14000Waar zitten de fokkers meestal?
Ik sta nu 365quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef JumperJack het volgende:
[..]
toen ik de server ontdekte was ik 245e![]()
![]()
Topquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
Goed idee vlieg, een community track. Had 't aan Djoszee voorgelegd laatst op TMX en wij gaan dus een samen maken. Moet m'n mail nog even checken.
Anyway, ik ben wel in voor (meerdere) track(s) met z'n allen. Of iig met meerdere personen. Liep ook al met het idee in m'n hoofd om het hier voor te stellen.Moet wel even goed geregeld worden natuurlijk.
Beloofdquote:ik doe alleen mee als er geen firefly-kutstuk © in komt![]()
Ik dacht aan iets van iedereen zoveel seconden track oid. Lijkt me wel het makkelijkste, weet niet hoeveel man d'r mee doen, maar als 't teveel worden moeten we splitsen oid, want met 15 man een baan maken schiet niet op.quote:
quote:
jezelfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik neem aan:
Djoszee
Firefly
Oldbie
Insane
JJ
draakje
sowieso? En vast nog wel iemand die ik vergeet.
laat mij aub die shit regelenquote:The log file for database 'TmExcha_Nat' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
nee, dat is sinds tien minutenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef e-wok het volgende:
ik maak wel een account aan op tmx, heb wel een goed idee om het te beheren...momenteel lukt het ff niet
[..]
laat mij aub die shit regelen
Oldbie kan je wat meer info geven, zoals welke database is het (MySql ?) en wat voor soort pagina's en lay-out en zo wil je dan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef Oldbie het volgende:
Zijn hier niet php wizards die leuke pagina's direct uit de database kunnen genereren? Je krijgt van ij een backup van de database en dan kan je lekker klooien.
Ik kan wel een beetje PHP en SQLquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe had je dat gedacht?
FF over de site. Ik wou TMOS gebruiken (wat kree ook op zijn site heeft) maar de /add functie fuckt de boel helemaal op. Zie screenshot: alle tracks van TMX geplukt hebben geen naam...alleen een TMX ID
[afbeelding]
Zijn hier niet php wizards die leuke pagina's direct uit de database kunnen genereren? Je krijgt van ij een backup van de database en dan kan je lekker klooien.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:00 schreef Edwin het volgende:
[..]
Oldbie kan je wat meer info geven, zoals welke database is het (MySql ?) en wat voor soort pagina's en lay-out en zo wil je dan bijvoorbeeld.
Ben trouwens op de TM servers bekend als Tall Guy
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef e-wok het volgende:
Ik heb een account gefixt:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto
quote:(in dutch only, unless you find out how to register. No webbased free accounts allowed on that forum, and don't blame us)
Ik zal straks is kijken of ik iets leuks kan maken. Maar nu eerst even fitnessequote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:06 schreef Oldbie het volgende:
Ik doe mee....voor de fullspeed stukken
Ook vind ik dat draakje wel weer eens een baan uit mag brengen
Staat in de OPquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Maximillian- het volgende:
Zou 1 van u (oldbie,draak) mij kunnen vertellen wat die $kleurencombinatie voor fok! is? Alvast bedankt
quote:Om gebruik te maken van de officiele Fok! kleuren gebruik je de volgende kleurcodes:
[Fok!] $FFF en voor de nickname $08F. ( $FFF[Fok!]$08Fnickname )
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:17 schreef Maximillian- het volgende:
Yo Yo Yo sup y'all? xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |