quote:Marine Recruiter in Michael Moore Film Dies in Iraq
One of the most memorable scene in Michael Moore's controversial documentary, "Fahrenheit 9/11," featured two Marine recruiters desperately trying to enlist recruits outside a shopping mall. Now one of them has died in Iraq.
Marine Staff Sgt. Raymond J. Plouhar, 30, died Monday of wounds suffered while conducting combat operations in Anbar province, the Pentagon has announced.
bronquote:ENGLAND's massive army of World Cup fans is drinking Germany dry, it emerged yesterday.Breweries warned beer could run out before the final because of huge demand from our supporters.
In Nuremberg, organisers revealed 70,000 England fans who flooded the city drank 1.2MILLION pints of beer - an average of 17 pints each. Astonished bar keeper Herrmann Murr said: "Never have I seen so many drink so much in such little time."
Ach jé, weer een naam voor op de toekomstige herdenkingsmuur. Triest, al moet ik zeggen, ik heb die docu gezien en ik kreeg van die twee behoorlijk de riebels. Ook omdat ze duidelijk mikten op vatbare jonge mensen, wat natuurlijk niets nieuws is, maar toch...quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Autodidact het volgende:
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
[afbeelding]
[..]
Tsja, volgens mij werden die twee ook overgehaald, is het niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:18 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
Ach jé, weer een naam voor op de toekomstige herdenkingsmuur. Triest, al moet ik zeggen, ik heb die docu gezien en ik kreeg van die twee behoorlijk de riebels. Ook omdat ze duidelijk mikten op vatbare jonge mensen, wat natuurlijk niets nieuws is, maar toch...
Ah, die Rus is dus een weldoener! Wat een beste man.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:26 schreef zakjapannertje het volgende:
Hoe meer gele kaarten, hoe beter
Door Willemien Groot
28-06-2006
Een gele of rode kaart tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd. Een drama voor het team, maar een feest voor de internationale hulporganisatie SOS-Kinderdorpen. Tijdens het Wereldkampioenschap voetbal ontvangt SOS-Kinderdorpen voor iedere gele of directe rode kaart minimaal 3000 euro van de FIFA. En met hulp van de scheidsrechters loopt dat bedrag aardig op. Alleen al de chaotische wedstrijd van Oranje tegen Portugal leverde 48.000 euro op.
zo, dat mysterie is ook weer opgelost
Ja, al zou je op je dertigste, en na een aantal jaren dienst toch wel wat verstandiger mogen zijn. Nu ik het in ander verband toch over Gore Vidal had, die heeft college maar geschrapt, en is in plaats daarvan in dienst gegaan (WO2), de beste opleiding die je maar kon wensen volgens hem. En daar zit ook wel wat in. Zou jou als autodidact ook moeten aanspreken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij werden die twee ook overgehaald, is het niet?
Ja, inderdaad. WO2 was natuurlijk ook een ander soort conflict. En ik vraag me af of Vidal toen al besloten had om schrijver / politicus te worden. Zo ja is zijn keuze vrij redelijk, zij het met behoorlijk wat risico. Maar goed, hij heeft het overleeft, dan is het makkelijk om grootmoedig te doen over een beslissing die hij op latere leeftijd (wijzer) absoluut niet genomen zou hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:20 schreef Autodidact het volgende:
Ik kan het waarderen dat iemand zijn eigen keuzes maakt over wat voor hem de meest efficiënte manier van studie is, dat is zo. Het leger is hiervoor denk ik voor maar enkelen een nuttig instituut (voor Vidal inderdaad), in ieder geval niet voor to-be-jarheads.
bronquote:De positie van minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) en van het kabinet wankelt. Dat is de uitkomst van het spoeddebat over de naturalisatie van Ayaan Hirsi Ali dat doorging tot donderdagochtend vroeg. Regeringspartij D66 steunde een door GroenLinks ingediende motie van afkeuring tegen de bewindsvrouw. Uiteindelijk werd de motie verworpen met 79 stemmen tegen en blijft Verdonk minister.
Aanleiding voor de crisis is een 'slip of the tongue' van minister-president Jan Peter Balkenende (CDA). Hij gaf abusievelijk toe dat de verklaring van Ayaan Hirsi Ali niet louter uit politieke motieven bestond. De oppositie gaf hierop te kennen een motie van afkeuring in te dienen tegen Verdonk.
Nagenoeg alle fracties eisten opheldering over de verklaring van Hirsi Ali. Met name de passage waarin zij minister Verdonk vrijspreekt, was onderwerp van felle discussie. Verdonk bleef volhouden dat deze verklaring juridisch noodzakelijk was om haar conclusie dat Hirsi Ali haar paspoort mag behouden te motiveren. "De publiekelijke uitlatingen van Hirsi Ali moeten worden rechtgezet."
Ik mis wel eens wat, maar zo mistig ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:46 schreef George-Butters het volgende:Glasnosteraar! Last van slapeloosheid? Je mistte Sigme natuurlijk in je bedje...
dan doe ik helemaal geen oog meer dichtquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:46 schreef George-Butters het volgende:Glasnosteraar! Last van slapeloosheid? Je mistte Sigme natuurlijk in je bedje...
Ghe. Ga je me befriemelen zekerquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:58 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
dan doe ik helemaal geen oog meer dicht![]()
Ik sta onderhand al zo lang droog dat ik .... EO-filter .......quote:
Wat een suf stukquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:01 schreef Glasnosteraar het volgende:
Sylvain Ephimenco heeft een leuke column over de Ayaan-Verdonk soap:
http://www.trouw.nl/dever(...)ood%21?backlink=true
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
Ik sta onderhand al zo lang droog dat ik .......![]()
Oeh - nou ben ik nieuwsgierig. Wat stond er eerst?quote:
edit: beetje netter maar
pas na 23.00 s'avonds toch, we willen de kinderkes niet laten schrikkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh - nou ben ik nieuwsgierig. Wat stond er eerst?
Je weet toch - dan slaap ik allangquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:32 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
pas na 23.00 s'avonds toch, we willen de kinderkes niet laten schrikken
mm, ja, das wel een probleem. Maar goed, het kwam erop neer dat ik het friemelen maar gewoon oversla en ... eeuh .. meteen ter zake zal komen. En als je slaapt, slaap je dan diep of ben je snel wakker?quote:
Ghe.. Tijdens gefriemel slaap ik door maar als je ter zake komt word ik wakkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:37 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
mm, ja, das wel een probleem. Maar goed, het kwam erop neer dat ik het friemelen maar gewoon oversla en ... eeuh .. meteen ter zake zal komen. En als je slaapt, slaap je dan diep of ben je snel wakker?![]()
kijk, das nou handigquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe.. Tijdens gefriemel slaap ik door maar als je ter zake komt word ik wakker.
Oh - als je dat doet wil ik ook wel piepen hoor. Niet afkeurendquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:45 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
kijk, das nou handigdat had ik met m'n laatste vriendinnnetje niet, die begon altijd te piepen als ik s'nachts haar billen begon te kneden.
quote:Een bijzondere, en wellicht cruciale rol was er voor premier Jan Peter Balkenende, die – door vermoeidheid, zei hij later – bevestigde dat Ayaan Hirsi Ali afgelopen maandagavond was geprest om een voor Verdonk ontlastende verklaring te tekenen omdat Verdonk met de gevonden oplossing 'moest kunnen leven'.
slaap maar lekker door hoor, trek je van mij niets aanquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh - als je dat doet wil ik ook wel piepen hoor. Niet afkeurend.
quote:
edit: had ik al welkom terug gezegd? Welkom terug
!
* sigme doet lekker of ze doorslaapt..quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:01 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
slaap maar lekker door hoor, trek je van mij niets aan![]()
Ghe. Ik ben toch altijd vergevingsgezindquote:[..]
![]()
eeuh, ik was een beetje bang dat je boos/teleurgesteld was, maar die Ayaan affaire ging me echt onder de nagels.
http://www.groene.nl/2001/0145/sp_spektakel.htmlquote:Guy Debord ging er zijn leven lang prat op nooit te werken en dat als subversieve daad te ervaren. Door een vriend gevraagd of hij zijn vriendin weleens hielp bij huishoudelijke taken, antwoordde hij: «Zij doet de afwas, ik doe de revolutie.»
Wij willen ook een muur met mijnenvelden e.d. Weg met die belgen.quote:jongetjes ontkomen aan ontvoering
PRINSENBEEK - De politie in het district Breda is op zoek naar twee mannen met een Belgisch accent die dinsdagmiddag en woensdagmorgen geprobeerd zouden hebben twee jongens in Prinsenbeek te ontvoeren. De mannen reden in een rode cabriolet met een Belgisch kenteken. Ze probeerden de kinderen hun auto in te praten en grepen hen vast. De jongetjes wisten zich los te rukken en konden ontkomen. Dat heeft de politie woensdagmiddag meegedeeld.
De eerste poging betrof een jongen van 8 jaar. De mannen spraken het kind bij een basisschool aan de Schoolstraat aan. Dezelfde auto is woensdagmorgen weer in die buurt gezien. De tweede poging vond woensdagmiddag rond een uur plaats op de Pastoor Oomenlaan. Daar reed de bestuurder een 11-jarig knul op diens fiets klem. Ook deze jongen kon vluchten.
SMS-alarm
De politie heeft woensdagmiddag via een sms-alarm de daarop aangesloten bewoners in een straal van 10 kilometer rond Prinsenbeek gevraagd om naar de daders uit te kijken. De politie is zelf ook naar hen op zoek.
Dat is een belediging voor stront.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sylvain is een stuk stront die het weet te presteren keer op keer zeer slechte stukken te schrijven.
Verraders?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Verraders van D'66.
Dat ze bij de volgende verkiezingen naar de 0 zetels gaan.
Het is wachten tot 14:00 om te kijken wat voor mening D66 heeft. Beetje meegaan met de linkse oppositie om "populair" te doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:09 schreef Autodidact het volgende:
Verraders?Ze hadden toch geen mening?
Dat is diezelfde Verhagen die vindt dat Verdonk natuurlijk gewoon kan blijven zitten omdat er immers geen kamermeerderheid voor de motie was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:18 schreef MrX1982 het volgende:
Zoals Verhagen heeft gezegd:
'Als D66 vindt dat de minister onzorgvuldig heeft gehandeld, dan had die partij op 16 mei deze motie moeten indienen.’
Tegen mijquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maak het nog iets extremer, we hebben wekelijks dat er netwerken van Christelijke jongeren zijn die politici willen vermoorden, of filmpjes die opduiken van Christenen die hulpverleners ontvoeren en ze dan doodleuk de keel doorsnijden![]()
Jij moet wel heel erg moslim zijn om zulke onzin te verkondigen![]()
16 mei kon nog niet worden geconcludeerd dat Verdonk onzurgvuldig heeft gehandeld. Door de draai van 180 graden is duidelijk geworden dat haar eerste optreden onzurgvuldig was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:18 schreef MrX1982 het volgende:
Zoals Verhagen heeft gezegd:
'Als D66 vindt dat de minister onzorgvuldig heeft gehandeld, dan had die partij op 16 mei deze motie moeten indienen.’
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:48 schreef Sidekick het volgende:
16 mei kon nog niet worden geconcludeerd dat Verdonk onzurgvuldig heeft gehandeld. Door de draai van 180 graden is duidelijk geworden dat haar eerste optreden onzurgvuldig was.
Toen had D66 een motie van wantrouwen moeten indienen.quote:Mei 2006
Verdonk komt in aanvaring met vrijwel de gehele Tweede Kamer, inclusief een groot deel van haar eigen VVD. Dit naar aanleiding van haar vaststelling dat het VVD-Kamerlid Hirsi Ali, die bij haar asielaanvraag gelogen heeft over haar naam, geacht moet worden het Nederlanderschap niet te hebben verkregen.
Als Verdonk blijft zitten en D'66 ook, dan stem ik nooit meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:52 schreef Autodidact het volgende:
Één heel goede morgen:
[..]
bron
Om twee uur dus meer.
Maar wel een goede collega van me. Dus dimmen hequote:Op donderdag 29 juni 2006 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Die Arnold is gewoon een verkapte Monidique.
Verraders??????quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Verraders van D'66.
Dat ze bij de volgende verkiezingen naar de 0 zetels gaan.
Jij bent iemand die problemen in de moslimgemeenschap wegwuift door te zeggen dat Christenen ook problemen veroorzaken, maar je kunt niet uitleggen waarmee. Uiteraard zullen er christenjongeren zijn die problemen veroorzaken, maar dit staat niet in verhouding tot de problemen die marokannen veroorzaken, maar blijf jij maar lekker met je kop in het zand.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Favo fokkers: Monidiquequote:Op donderdag 29 juni 2006 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
He psst, dat doe ik wel eens. Ik zie hier nooit ettertjes van het soort wat jij bedoeld. Wel hardwerkende Noordafrikanen in een van mijn favoriete winkels. Een ervan woont zelfs bij mij in de buurt, terwijl dat toch nog een best nette buurt is hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:01 schreef Arnold_fan het volgende:
ga eens een keer de deur uit, en kijk wie het meeste etteren op straat, uitgaansgelegenheden etc.
Toen was dit er nog niet:quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Toen had D66 een motie van wantrouwen moeten indienen.
quote:Hirsi Ali: ik tekende onder druk
Den Haag, 28 juni. Ex-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) neemt afstand van de verklaring over haar naturalisatie die zij had ondertekend op verzoek van het ministerie van Justitie.
In de verklaring, die minister Verdonk (Vreemdelingenzaken, VVD) gisteren naar de Tweede Kamer stuurde als bijlage bij de beslissing dat Hirsi Ali haar Nederlanderschap behoudt, zegt Hirsi Ali het te betreuren dat ze Verdonk „op het verkeerde been” heeft gezet door te zeggen dat ze ten onrechte de achternaam Ali gebruikte. Die naam zou ze op grond van het Somalisch naamrecht wel mogen gebruiken.
In tv-programma Nova zei Hirsi Ali gisteren echter dat ze liever een andere verklaring had getekend. „Maar ik móést deze ondertekenen. Ik stond onder tijdsdruk. Justitie zei: ‘Als je dit ondertekent, zijn we van alle problemen af’.” Hirsi Ali zei een afweging te hebben gemaakt in haar eigen belang. „Ga ik verder met mijn eigen leven of geef ik voorrang aan mijn trots.” Over de zin „Ik betreur het dat ik haar met mijn mededeling op het verkeerde been heb gezet” zei Hirsi Ali: „Als minister Verdonk daar tevreden mee is, mij best.”
In deze krant zegt Hirsi Ali vandaag dat ze de verklaring ondertekende „omdat ik anders naar de rechter had moeten stappen”. Daarvoor was, zegt ze, geen tijd. „De onduidelijkheid over mijn Nederlanderschap belette mijn visumaanvraag voor de VS. Dus ik heb er deze keer heel bewust voor gekozen pragmatisch te zijn.”
De oppositiepartijen in de Tweede Kamer hebben met ongeloof gereageerd op de verklaring van Hirsi Ali. PvdA-leider Bos sprak van „een soepzooitje”, GroenLinks-leider Halsema kwalificeert Verdonks optreden als „beneden de gordel”. Zij sluit niet uit vanavond in een spoeddebat een motie van wantrouwen in te dienen tegen de minister. De PvdA overweegt die te steunen.
quote:Aflaat voor Verdonk
Het vooralsnog laatste hoofdstuk van de zaak-Hirsi Ali heeft het karakter gekregen van een schertsvertoning. Minister Verdonk heeft bij nader inzien besloten dat het voormalige Kamerlid nooit haar Nederlanderschap is kwijtgeraakt. Hirsi Ali heeft een verklaring ondertekend waarin zij betreurt dat zij de bewindspersoon op het verkeerde been heeft gezet. Verdonk concludeert dat zijzelf geen fouten heeft gemaakt, en dat de schuld geheel bij Hirsi Ali moet worden neergelegd. Wie denkt de minister hiermee voor de gek te houden? De Tweede Kamer? De Nederlandse samenleving? De coalitiepartijen zijn bereid het besluit van Verdonk als de jongste wijsheid te beschouwen. Maar als wijsheid samenvalt met dwaasheid, moet zij worden verworpen.
Zeker, Hirsi Ali valt aan te rekenen dat zij zelf de oorzaak is van onduidelijkheid over haar achternaam. Maar dit was al ruimschoots bekend. Bijvoorbeeld bij de verantwoordelijke autoriteiten. Uit het gisteren gepubliceerde ‘feitenrelaas’ komt bovendien vast te staan dat de top van de VVD hiervan op de hoogte was toen Hirsi Ali eind 2002 werd aangezocht om Kamerlid te worden voor deze partij. Hirsi Ali heeft er nooit een geheim van gemaakt dat haar grootvader Magan heette. Verdonk zelf heeft het vorige maand opportuun gevonden om in het kader van haar campagne voor het lijsttrekkerschap het Nederlanderschap van Hirsi Ali in twijfel te trekken. Dat gebeurde onbezonnen, met een heilloze snelheid. Een gevolg van het optreden van de minister was dat het Kamerlid zich genoodzaakt voelde per direct haar zetel op te geven. Hier dient niet licht over te worden heengestapt, zeker niet nu de minister bij nader inzien tot een andere conclusie komt. Ondertussen heeft een lid van de uitvoerende macht een gekozen volksvertegenwoordiger met succes uitgeschakeld.
Uiteindelijk is het kabinet nu akkoord gegaan met een constructie waarin blijkt dat grootvader Magan eigenlijk Ali heette en dat Hirsi Ali als het ware de waarheid gelogen heeft bij het kiezen van haar familienaam. Premier Balkenende, de beide vice-premiers, de ministers van Buitenlandse Zaken en van Justitie hebben maandagavond besloten dit verhaal te verdedigen. Het is het slechtst mogelijke voorbeeld van een Haags compromis: alle betrokken partijen menen dat aan ieders positie is recht gedaan. Maar buiten de kring van de consensus is duidelijk dat de uitkomst vergezocht is.
Aan de gekozen oplossing ligt bovendien een twijfelachtige uitruil ten grondslag. Hirsi Ali heeft haar paspoort alleen mogen behouden op voorwaarde dat zij de verklaring tekende waarin zij alle schuld voor de ontstane situatie op zich nam. Zij tekende zo een door Den Haag opgestelde aflaat voor minister Verdonk. GroenLinks-fractievoorzitter Halsema heeft terecht opgemerkt dat deze gang van zaken volstrekt ontoelaatbaar is. Er kan geen waarde gehecht worden aan een verklaring die onder zulke druk is afgelegd. De verklaring bewijst alleen dat Verdonk niet weet waar machtsuitoefening overgaat in machtsmisbruik.
Ik ben ook de laatste die zal beweren dat buitenlanders slecht zijn, sterker nog, in mijn vrienden/kennissenkring bevinden zich ook allochtonen. Ik vind het alleen onzinnig dat zodra je zegt dat er verhoudingsgewijs meer allochtone jongeren zijn die zich misdragen gelijk gezegd wordt dat een andere bevolkingsgroep ook weleens iets fout doet, het zal vast zo zijn, maar dat staat niet in verhouding tot elkaar, en is dus in het geheel niet relevant.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:08 schreef sigme het volgende:
[..]
He psst, dat doe ik wel eens. Ik zie hier nooit ettertjes van het soort wat jij bedoeld. Wel hardwerkende Noordafrikanen in een van mijn favoriete winkels. Een ervan woont zelfs bij mij in de buurt, terwijl dat toch nog een best nette buurt is hoor.
En toen ik nog regelmatig uitging en in een uitgangsgelegenheid werkte hadden we last van krakers en voetbalsupporters.
Sowieso vreemd dat Ayaan hierover uit de school klapt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Toen was dit er nog niet:
[..]
briljante stukjes hebben die altijdquote:
Je kan moeilijk D'66 hier de schuld van geven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat Ayaan hierover uit de school klapt.
Wel over het feit dat ze het kabinet in een lastig parket plaatsen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef George-Butters het volgende:
Je kan moeilijk D'66 hier de schuld van geven.
Ik vind het weinig diplomatiek van Ayaan. Je zou bijna zeggen dat ze het met opzet heeft gedaan.quote:Het uit de school klappen is niet zo vreemd. De hele constructie stinkt gewoon ontzettend.
Wat niet weet wat niet deert. Ayaan in de VS met een Nederlands paspoort en het kabinet kan de regeerperiode afmaken. iedereen blijquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is nogal zwak om iets te tekenen om van problemen af te komen, en dan gelijk weer te herroepen, dan ga je een maandje later naar de V.S. als je woord zoveel waard is mogen ze haar van mij houden
Sjezus als je last hebt van een ziekte waardoor je mijn posts niet kan lezen moet je het zeggen hoor, want dan stop ik met het reageren op je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Jij bent iemand die problemen in de moslimgemeenschap wegwuift door te zeggen dat Christenen ook problemen veroorzaken, maar je kunt niet uitleggen waarmee. Uiteraard zullen er christenjongeren zijn die problemen veroorzaken, maar dit staat niet in verhouding tot de problemen die marokannen veroorzaken, maar blijf jij maar lekker met je kop in het zand.
ga eens een keer de deur uit, en kijk wie het meeste etteren op straat, uitgaansgelegenheden etc.
En terecht!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wel over het feit dat ze het kabinet in een lastig parket plaatsen.
Hangt ervan af. Bijvoorbeeld van wat als verklaring voor het ongewenst gedrag wordt gegeven, en in hoeverre mensen die zich niet ongewenst gedragen worden aangekeken op het ongewenst gedrag van anderen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik ben ook de laatste die zal beweren dat buitenlanders slecht zijn, sterker nog, in mijn vrienden/kennissenkring bevinden zich ook allochtonen. Ik vind het alleen onzinnig dat zodra je zegt dat er verhoudingsgewijs meer allochtone jongeren zijn die zich misdragen gelijk gezegd wordt dat een andere bevolkingsgroep ook weleens iets fout doet, het zal vast zo zijn, maar dat staat niet in verhouding tot elkaar, en is dus in het geheel niet relevant.
Nou was ik laatst weer eens een maand in een dergelijk land. Geen probleem gehad hoor. Nette aardige fatsoenlijke mensen.quote:Daarnaast is het ook de open/straat cultuur die voor problemen zorgt, en dat is en blijft toch een noord-afrikaans probleem![]()
Hehe, complottheorie no. 2quote:Ik vind het weinig diplomatiek van Ayaan. Je zou bijna zeggen dat ze het met opzet heeft gedaan.
Jezusallechristus, lees het fucking topic voordat je hier dit soort dingen gaat bl4ten. Staat er ergens dat ik het ontken NEE, staat er ergens dat ik zeg dat het niet zo is NEE.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat Marokkaanse jongeren meer problemen veroorzaken dan christelijke jongeren. Zeker als je de verhoudingen bekijkt tussen het aantal Marokkaanse jongeren en christelijke jongeren. Ze veroorzaken disproportioneel veel overlast.
Dat kan je niet ontkennen Mutant01.
Ik vind het nogal relevant dat Ayaan vijf minuten had om een brief met dergelijke lading te ondertekenen of haar werkzaamheden in de VS kwamen in gevaar. Het zegt iets over de werkwijze van Verdonk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat Ayaan hierover uit de school klapt.
Maar je probeert het wel te bagatelliseren met dat er net zo goed christenen zijn.Dat klopt ongetwijfeld neemt niet weg dat in een stad als Rotterdam er meer Marokkanen zijn die overlast veroorzaken dan christelijke jongeren. Ik vraag me overigens af waarin die christelijke overlast zich uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
Jezusallechristus, lees het fucking topic voordat je hier dit soort dingen gaat bl4ten. Staat er ergens dat ik het ontken NEE, staat er ergens dat ik zeg dat het niet zo is NEE.
Wat ik wel zeg is dat er NET ZO GOED CHRISTENEN ZIJN, die overlast (misschien wel meer zelfs in bepaalde regio's) veroorzaken, net als bepaalde kut-Marokkaantjes. Dat jij hier de politiek-correcte gappie wil gaan uithangen, moet je zelf weten. Waarom probeer je de Christelijke overlast zo te bagetalliseren door te zeggen dat de andere disproportioneel meer overlast veroorzaken. Het neemt het Christelijke probleem niet weg hoor.
Internet moet voldoende zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef Apropos het volgende:
Ik heb geen TV.
Joop Wijn, het nieuwe wonderkind, zegt precies hetzelfde.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is diezelfde Verhagen die vindt dat Verdonk natuurlijk gewoon kan blijven zitten omdat er immers geen kamermeerderheid voor de motie was.
Als het niet zo huiveringwekkend was, was het grappig.
En evt. een koptelefoon.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Internet moet voldoende zijn.
Eerst moet je Christenen definieren. Iemand wiens grootouders van beide zijden lidmaat zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef Autodidact het volgende:
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?
De Duitse, Turkse, Rwandese, Cambodiaanse of Joegoslavische?
Oh mijn godquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je probeert het wel te bagatelliseren met dat er net zo goed christenen zijn.Dat klopt ongetwijfeld neemt niet weg dat in een stad als Rotterdam er meer Marokkanen zijn die overlast veroorzaken dan christelijke jongeren. Ik vraag me overigens af waarin die christelijke overlast zich uit.
Je hebt weleens last in Rotterdam van christelijk overlast?
Nee, dat zou zelfmoord zijn....huidig lidmaatschap is voldoende, oh wachtquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Eerst moet je Christenen definieren. Iemand wiens grootouders van beide zijden lidmaat zijn?
De Amerikaanse.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, dat zou zelfmoord zijn....huidig lidmaatschap is voldoende, oh wacht. Maar wat zijn jouw ideeën over de gewenste methode?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt antropologisch racisme en eugenetisch racisme.
De nazi's Amerikanen deden beiden.
Ik ga voor de J.Stalin oplossing. Gewoon lukraak mensen in kampen stoppen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef Autodidact het volgende:
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?
De Duitse, Turkse, Rwandese, Cambodiaanse of Joegoslavische?
Congres over 9/11-complottheorieënquote:achterlijk gelul hier, laat ook maar zitten man, regeringsnapraters zijn echt nog simpeler dan dutroux.
Dat was nu net het gruwelijke; niet iedereen was er willekeurig in gestopt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga voor de J.Stalin oplossing. Gewoon lukraak mensen in kampen stoppen.
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:04 schreef Apropos het volgende:
Congres over 9/11-complottheorieën
Zeg Drugshond, ik had dit voorspeld. Waarom heb je mijn voorspelling verwijderd?
En iedereen die het niet met hem eens is, is een ''regeringsnaprater'' die nog niet snapt dat mannen in pakken niet betrouwbaarder zijn dan de buurman. Ook mensen die een uitgesproken hekel aan Bush hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.
Ik denk dat-ie depressief is hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.
Niet zo min doen, in het US parliament! 111111111111111quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:08 schreef Apropos het volgende:
Maar hij heeft vrienden in het parlement!1!!
Ik denk trouwens dat veel mensen simpeler zijn dan Dutroux, helaas.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zo min doen, in het US parliament! 111111111111111
quote:Israel = Zionisten
En dan nu in de context. Oftewel de gehele post erbij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Apropos het volgende:
Nu Meki het heeft gezegd, kan ik er niet meer omheen;
[..]
Ja, ik vond de vergelijking ook een beetje vreemd, simpeler dan een Dutroux is nou niet echt een toonbeeld van logisch denken...aan de andere kant, BaajGuardian en logisch denken...'nuff said.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Apropos het volgende:
Ik denk trouwens dat veel mensen simpeler zijn dan Dutroux, helaas.
Die verandert er niets aan, hoor. Aruba = Antillianen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan nu in de context. Oftewel de gehele post erbij.
Moderators hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, Drugshond, als ik jou er nou eens op wijs dat je collega NorthernStar de Holocaust ''make-believe'' noemt, wat doe jij dan als 'ie weer eens komt fulmineren over Israel? Twijfel je dan niet enigzins aan z'n goede, empatische bedoelingen?
Of is 'ie net zo'n hilarisch troetelkind als Bansheeboy?
monarchistische toestandenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
WimLex vol behangen met insignes. Nu mijn vraag wat heeft die kerel gedaan om zoveel insignes te verdienen.
Of ben ik nu extremely sceptical.
Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail. Bij sommigen zie ik staan ''als je nog eens zo'n sig gebruikt, hoef je niet meer terug te komen. Kus Nikky'', maar dit figuur verwijst naar ''Did Six Million really die'' onder allerlei olijke Engelse naampjes.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moderators hebben altijd gelijk.
En die discussie hebben we zowel voor als achter de schermen gehad. Elke post beoordeel ik individueel zonder historie.
Nee, het verandert er heel veel aan. Plaats de gehele text.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die verandert er niets aan, hoor. Aruba = Antillianen!
NS (whats in a namequote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail. Bij sommigen zie ik staan ''als je nog eens zo'n sig gebruikt, hoef je niet meer terug te komen. Kus Nikky'', maar dit figuur verwijst naar ''Did Six Million really die'' onder allerlei olijke Engelse naampjes.
Voor wie denkt dat ik 'm zwart maak, ga naar whatreallyhappened.com, klik op ''Browse by category'', ga naar ''Hidden history'' en zie daar ''The Jews and the Concentration Camps: A factual appraisal by the Red Cross''.
En hij is laf genoeg om hier niet op te antwoorden wanneer ik er naar vraag.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het verandert er heel veel aan. Plaats de gehele text.
Ja, warempel, nu komt 'ie beter uit.quote:Israel moet keihard aangepakt worden
zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.
Israel = Zioniste
Zeker, want het is een verbetering op zijn post. Hij bedoelt niet dat Israel uit zionisten alleen bestaat, maar dat hij alleen de Zionisten hard aan wil pakken en de rest, de normale bevolkin nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Ja, warempel, nu komt 'ie beter uit.
Ik vind het echt belachelijk dat anderen dan gecensureerd worden voor ''doodsverwensingen''.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, ik ga mij daar verder niet druk om maken, het is alleen jammer.
Dat is een taalkundige mogelijkheid, maar het blijkt nergens uit dat Meki dat ook bedoelt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, want het is een verbetering op zijn post. Hij bedoelt niet dat Israel uit zionisten alleen bestaat, maar dat hij alleen de Zionisten hard aan wil pakken en de rest, de normale bevolkin niet![]()
Ja, had je maar geen moslim moeten wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Zo hey, vandaag toch wel veel gescheld gehad jegens mijn tere hoofd.
www.whatreallyhappened.com is een [TRU] site, wat past bij zijn werkzaamheden. Dat er foute veronderstellingen instaan is denkbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Apropos het volgende:
Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail. Bij sommigen zie ik staan ''als je nog eens zo'n sig gebruikt, hoef je niet meer terug te komen. Kus Nikky'', maar dit figuur verwijst naar ''Did Six Million really die'' onder allerlei olijke Engelse naampjes.
Voor wie denkt dat ik 'm zwart maak, ga naar whatreallyhappened.com, klik op ''Browse by category'', ga naar ''Hidden history'' en zie daar ''The Jews and the Concentration Camps: A factual appraisal by the Red Cross''.
En hij is laf genoeg om hier niet op te antwoorden wanneer ik er naar vraag.
Daarom is het van belang dat je de gehele tekst erbij zet, begrijp je et? Jouw post was ook een taalkundige mogelijkheid (ik weet waar jij op doelde namelijk). Niets zegt dat Meki dat ook bedoelt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is een taalkundige mogelijkheid, maar het blijkt nergens uit dat Meki dat ook bedoelt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, had je maar geen moslim moeten worden![]()
Ik heb even lelijk terug gedaan om de cosmische balans te herstellen als dat enige troost mocht bieden![]()
Kun je niet in [F&F] posten.....quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg drugshond, ga is snuffelen! Ik krijg allemaal klapjes!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Zo hey, vandaag toch wel veel gescheld gehad jegens mijn tere hoofd.
Had je het gelezen of niet, ik ben nu ook moslima.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ghe. Als 'dhimmie' mag ik dat wel. Of was ik nou moslima?
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Ghe. Als 'dhimmie' mag ik dat wel. Of was ik nou moslima?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Drugshond het volgende:
Als je deze discussie wilt uitbouwen moet je niet bij mij zijn... maar in [FB]. Als je slim bent doe je dit rechtstreeks per mail (is wel zo netjes). I.p.v. roddel en achterklap.
[POL SC 975] (Uncle) Sam the shamquote:Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail.
quote:Nee die godverdomde Mutant_01 moet zijn huichelachtige pleurisbek gewoon houden, want zijn smerige kankerleugens zijn als een smet op de wereld. Mutant is als een ziekte, een vuile bacterie die besmet en infecteert, hij is een haatzaaiende debiel die een hekel heeft aan de Nederlandse rechtstaat en alles op alles zet om zijn geloofsgenoten van alle blaam vrij te spreken, en dat doet hij ten koste van anderen. Zijn smerige leugens en trieste gedrag is hinderlijk in elke discussie.
Deze twee staan in mijn top 10 van vandaag.quote:Houd jij je gore vuile tyfus bek eens jij inteeltvarken!
quote:Je toont voor de tweede keer wat voor een godsongenadig grote debiel je bent.
Het zijn mensen zoals jij en BansheeBoy, de figuren die lopen te brullen dat meisjes mogen worden verkracht omdat ze er op een bepaalde manier bijlopen, die als spastische mongoloide zeugen krijsen dat Moslims nooit iets fout doen, en die als een in-trieste roedel mongolen bij ieder argument Israel erbij halen.
Mutant_01, mensen zoals jij zorgen er voor dat het grootste gedeelte van Nederland nog niet op een Moslima zou spugen als haar snor in de fik stond. Jij bent het probleem, met je debiele uitspraken en je grenzeloze haat jegens niet-moslims.
Welk topic ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Deze twee staan in mijn top 10 van vandaag.
Ik had het gezien ja. Leuk! Ik ben altijd vlak vóór meer vrouwen in POLquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had je het gelezen of niet, ik ben nu ook moslima.
Mijn hemel wat een vullis. Waar krijg je dit soort rotzooi over je uitgestort?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Deze twee staan in mijn top 10 van vandaag.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef Drugshond het volgende:
jemig... de cartoonrellen waren nog leuk bij deze week.
Wat een fraaie uitdrukking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben altijd vlak vóór meer vrouwen in POL!
En toch he, je zou dat soort vuilnis eigenlijk ergens in een schandpaalhoekje beschikbaar moeten houden voor users. Wie dergelijke teksten spuit hoeft nooit meer serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
VN: geef islamisme een kans. er staan ook wat doodsverwensingen richting Kirmizi in, en een paar scheldposts richting Slayage.
Afkomstig van een stel taalvirtuozen die (onder andere) het tijdschrift 'de Hobbyrocker' uitgaven.quote:
Heb je gekeken naar het user_id van die userquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, het blijven uiteindelijk maar digitale nulletjes en eentjes die je ziet![]()
Slachtpartijen aan de andere kant van de wereld, hackers, scheldpartijen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:12 schreef Autodidact het volgende:
Kabinetscrisis, parlementaire barbecue, veteranendag, demonstranten tegen de veteranendag.
Ergo sum.
Ja maar ken hem nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je gekeken naar het user_id van die user![]()
Wat een wild leven heb je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Monidique het volgende:
Vannacht kwam ik om kwart voor drie thuis en zag ik na een tijdje zappen dat er een of andere zitting zou komen. Om 3.05. Om vier uur ging ik toch maar naar bed.
Uhuquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Monidique het volgende:
Hé, net zwom ik nog in de zee!
Dat rijmt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Monidique het volgende:
Hé, net zwom ik nog in de zee!
Alleen je rechterhand, en M. is links.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:26 schreef MrX1982 het volgende:
Pas op M. Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand.
Tis je allang vergevenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:26 schreef Monidique het volgende:
Maar Mutant01, je verdient mijn excuses. Mijn tirade over typisch islamitische eigenschappen was generaliserend en fout.
Ik las laatst dat mensen die links zijn een defect hebben in hun hersens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef Apropos het volgende:
Alleen je rechterhand, en M. is links.
hihiquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:46 schreef sigme het volgende:
QED!
- Jij moet wel heel erg moslim zijn om zulke onzin te verkondigen-
Tegen mij![]()
kwam laatst het volgende tegen:quote:Sigme: .....Een eeuwig optimistische kijk op de zaken veraangenaamd het leven
quote:Een crisis is dus niet iets waar je uit moet zien te komen, een crisis is iets waar je rustig in moet zitten. Het is een normale toestand. Geen zorgen maken, er komt er vanzelf weer een. En tussendoor is het even pauze. Alsof je aan tafel zit, bij een diner met veel gangen.
Niks bijzonders, het gewone gangetje.
Eugenetica.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik las laatst dat mensen die links zijn een defect hebben in hun hersens.
VoorbijFok! had gelijk ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:35 schreef Monidique het volgende:
Lekker even in de zee zwemmen. Er vloog nog een vliegtuig laag over.
is het water niet koud? zat zelf nog te twijfelen om effe naar het strand te gaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:35 schreef Monidique het volgende:
Lekker even in de zee zwemmen. Er vloog nog een vliegtuig laag over.
Nu je het zegt. Het was hier gewoon op Fok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:33 schreef Apropos het volgende:
Eugenetica.
Het water was niet zo erg koud, de wind wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:37 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
is het water niet koud? zat zelf nog te twijfelen om effe naar het strand te gaan
Zij woont bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:21 schreef Apropos het volgende:
http://www.parlement.com/9291000/biof/01849
''Nuchtere''.
Kquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Drugshond het volgende:
M01
BF2 : 212.227.94.130:16567 (v1.3)
Neem je C4 blokken maar mee... ik ben daar onder Drugshond (64 map)
Drugshond opblazen! De droom van iedere niet-mod Fokker!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Neem je C4 blokken maar mee... ik ben daar onder Drugshond (64 map)
Voorwaar de moeder van het onthaasten!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Zij woont bij mij in de buurt.
Eigenwijs. Ze wandelde laatst volgens een beschreven wandelroute. Nu zit daar een lastig punt in, waarbij iedere wandelaar een afslag mist en aan het eind van een doodlopende weg op mijn terrein belandt.
We zagen haar aankomen, beschrijving voor de neus. Dag mevrouw, u bent hier verkeerd, u moet dáár die kant op en u kunt hier niet verder.
En dan stug toch doorlopen. Even later kwam ze op haar schreden weergekeerd. Als verwacht. Wat schetst onze verbazing: ze loopt vervolgens de aangewezen afslag voorbíj en loopt helemaal terug naar het begin van de weg. Stijfkop.
Maar het mooiste kwam nog - ze kwam uiteindelijk weer onze kant op, om alsnog de juiste afslag te nemen. Het heen en weer lopen naar het dorp is ruim 2 km extra, en eenmaal terug had ze evengoed daar de route weer op kunnen pakken. Ze liep alleen.
Denk je? Dan is het wel vergezochter, maar het lijkt me nauwelijks zorgelijk. Iemand die denkt dat jij moslim bent zakt ook voor een test, maar ik maak me meer zorgen over mensen die mene dat je moslim moet zijn om kritiek op moslims te weerleggen dan om mensen die een atheist voor een moslim aanzien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
hihimaar no worries, het wordt pas echt zorgelijk als men mij gaat uitmaken voor moslim.
Ach wat fijn. Ik hou meer van treinen. Er kwam laatst een stoomtrein voorbij, langs mijn terrein. Met veer lawaai. Het is een beetje alsof er een dinosaurus aankomt als je een stoomtrein hoort aankomen.quote:[..]
kwam laatst het volgende tegen:
[..]
hoe juist!
er kwamen trouwens een tijdje geleden allemaal vliegtuigjes en helikopters voorbij, geinig. Ook van die oldtimers. Helaas een beetje te ver oostelijk om het goed te kunnen bekijken.
Kortom, de D'66 ministers voerden toch al geen flikker uit dus of ze nu blijven of niet, niemand die het merktquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ah, het heeft geen gevolgen voor het functioneren van het kabinet, aldus Balkenende. Leuk.
Nou inderdaad. Op naar de nul zetels...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kortom, de D'66 ministers voerden toch al geen flikker uit dus of ze nu blijven of niet, niemand die het merkt![]()
Dag D'66, het was leuk maar nu is het voorbij.
Ik denk het toch welquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ah, het heeft geen gevolgen voor het functioneren van het kabinet, aldus Balkenende. Leuk.
Indrukken zijn onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Monidique het volgende:
Het beleid van dit kabinet is misschien goed, ik weet het niet, maar Balkenende is toch wel een waardeloze premier. Sinds 2002 zijn er geen drie maanden geweest zonder kabinetscrisis, heb ik wel eens het idee.
Duh, D'66 iets doen? Dat zou dan voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef Glasnosteraar het volgende:
stapt d66 nu uit het kabinet?, of is dit de zoveelste zeperd
http://www.trouw.nl/hetni(...)binet_laatste_nieuwsquote:Balkenende: motie geen gevolgen voor kabinet (laatste nieuws)
DEN HAAG (ANP) - Het kabinet is „unaniem van mening" dat de motie van afkeuring aan het adres van minister Rita Verdonk „geen gevolgen heeft voor het functioneren van het kabinet". Dat verklaarde premier Jan Peter Balkenende donderdag na crisisberaad door het kabinet over de ontstane situatie nu regeringspartij D66 het aftreden van Verdonk als minister van Vreemdelingenzaken eist.
Balkenende zal over enkele minuten een verklaring afleggen in de Tweede Kamer.
ik kan het nu werkelijk niet meer volgen. Als Verdonk nu gewoon blijft zitten, heeft d66 toch niet veel meer keus dan uit het kabinet te stappen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Duh, D'66 iets doen? Dat zou dan voor het eerst zijn.
D66 heeft altijd een keuze.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:05 schreef Glasnosteraar het volgende:
. Als Verdonk nu gewoon blijft zitten, heeft d66 toch niet veel meer keus dan uit het kabinet te stappen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:07 schreef ArnhemCasual het volgende:
Loesewies is een lelijke kankerhoer
Eh, ik heb het al eerder gezegd maar exit hoe? Ze is Kamerlid, ze kan hooguit uit de partij stappen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
mmm, nu dan exit Loesewies?
Ministers van D66 exit = Balkenende 2 exit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, ik heb het al eerder gezegd maar exit hoe? Ze is Kamerlid, ze kan hooguit uit de partij stappen.
Wat heeft zij te verliezen dan? Hooguit het Kamerlidmaatschap bij nieuwe verkiezingen, als ze echt principieel is stapt ze uit D'66...nog leuker zou zijn als ze zich aansluit bij de PvdAquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
Lousewies speelt hoogspel. Dan kan je diep vallen.
Geloofwaardigheid. Nu is de vraag of dat woord op zijn plaats is bij iemand van D66 maar dat terzijde. Kort "debat" trouwens meteen geschorst tot 16:30.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef Tijger_m het volgende:
Wat heeft zij te verliezen dan? Hooguit het Kamerlidmaatschap bij nieuwe verkiezingen, als ze echt principieel is stapt ze uit D'66...nog leuker zou zijn als ze zich aansluit bij de PvdA![]()
Ze kan tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, ik heb het al eerder gezegd maar exit hoe? Ze is Kamerlid, ze kan hooguit uit de partij stappen.
nos.nlquote:29 Juni 2006 17:04
D66 trekt steun aan kabinet in
Fractieleider Lousewies van der Laan heeft in de Kamer meegedeeld dat D66 de steun aan het kabinet intrekt. In een korte verklaring herhaalde Van der Laan dat ze niet uit was op de val van het kabinet, maar dat het kabinet de breuk geforceerd heeft door te kiezen vóór Verdonk en tegen D66.
De consequentie van de stap van D66 is nog onduidelijk. Volgens Van der Laan is een gang van premier Balkenende naar de koningin nu onvermijdelijk.
Fractieleider Rouvoet (CU) wierp daar tegenin dat eerst moet worden afgewacht hoe premier Balkenende de nu ontstane situatie beoordeelt.
En hoe.... je best behoorlijk beter dan ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, weer even wat Amerikanen afgeslacht
quote:Verbranden Amerikaanse vlag niet strafbaar
Het verbranden van de Amerikaanse vlag wordt niet strafbaar.
Bush
De Republikeinen in de Senaat zijn er niet in geslaagd een verbod op schending van de vlag opgenomen te krijgen in de Grondwet. Hun voorstel, dat kon rekenen op de steun van president Bush, kwam één stem tekort voor de benodigde tweederde meerderheid.
Bescherming
De Republikeinen wilden de bescherming van de 'Stars and Stripes' omdat het een belangrijk symbool van vrijheid en nationale eenheid is, zeker in tijd van oorlog. Maar critici vinden verbranding van de vlag een vorm van vrijheid van meningsuiting.
---------------------------------------poll--------------------------------------
Een vlag verbranden is vrijheid van meningsuiting en moet dus kunnen.
Eens: 51%
Oneens: 49%
Aantal stemmen: 2512
Was vroeger al een sneue baas. En is het nog steeds...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef Yildiz het volgende:
Wiegeltje net weer via de telefoon in het nieuws.
Ik zei van tevoren al: oh, hij gaat afgeven op D'66, hoe belachelijk en beschamend kinderachtig het wel niet is van ze.
Ik zat er niet ver naast. Hoe voorspelbaar is die gast zeg.
quote:• Deelnemers moeten lid zijn van de PvdA Hyve en vriendje zijn van Wouter Bos.
Bedrijf nog gevonden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik neem aan dat ze gewoon doorregeren, dan maar zonder sommigen van de d66, kunnen pechtold en v/d laan allebei leider zijn
Directe democratiequote:Door BLOWKONIJN op 29-6-2006 19:43
TREK JE ZELF BINNENSTE BUITEN
KHEB NOG EEN GOEIE SUGGESTIE VOOR LOESJE....RAM JE VUIST IN JE HOEREHOL EN TREK JEZELF BINNENSTE BUITEN! ZOU JE EEN HOOP MENSEN EEN PLEZIER MEE DOEN.
pro-nonsens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een trieste reacties. Hoe kunnen mensen zo gefrustreerd raken dat ze zulke reacties neerplempen echt.
Vier verkrachters opgehangen in Pakistan gelezen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een trieste reacties. Hoe kunnen mensen zo gefrustreerd raken dat ze zulke reacties neerplempen echt.
quote:513 Teletekst do 29 jun
Allochtonen belangrijk voor economie
` Niet-westerse allochtonen zijn steeds
belangrijker voor de economie,schrijft
de Rabobank in een rapport.Het aantal
allochtone ondernemers is van 2003 tot
2006 met 13% gegroeid,tegen een groei
met 6% voor de autochtone ondernemers.
De Chinezen zijn het meest ondernemend,
de Marokkanen het minst.De Marokkanen
lijken wel met een inhaalslag bezig.De
Chinezen kiezen dikwijls voor de horeca
en Turken en Marokkanen voor winkels.
Surinamers en Antillianen beginnen vaak
een zaak in de dienstverlening.
Allochtonen verdienen gemiddeld minder
dan autochtonen.Met 79% is het verschil
in de provincie Utrecht het grootst.
Wat een rare titel. Er staat nergens in het bericht dat allochtonen goed voor de economie zouden zijn. De titel had moeten zijn: Allochtonen steeds ondernemender, en niets anders.quote:
Inderdaad en meer ondernemingen is slecht voor de economie natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een rare titel. Er staat nergens in het bericht dat allochtonen goed voor de economie zouden zijn. De titel had moeten zijn: Allochtonen steeds ondernemender, en niets anders.
Dat heb je heel goed. Echter, de opsteller van dit bericht geloofd kennelijk in de mythe dat migratie goed is voor de economie en projecteerd deze leugens op dit nieuwsbericht. Natuurlijk is het niet geheel negatief, ondernemers kunnen we immers goed gebruiken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een rare titel. Er staat nergens in het bericht dat allochtonen goed voor de economie zouden zijn. De titel had moeten zijn: Allochtonen steeds ondernemender, en niets anders.
Mythe. Juist.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed. Echter, de opsteller van dit bericht geloofd kennelijk in de mythe dat migratie goed is voor de economie en projecteerd deze leugens op dit nieuwsbericht. Natuurlijk is het niet geheel negatief, ondernemers kunnen we immers goed gebruiken.
'Groei ondernemingen Niet-Westerse allochtonen relatief hoger de afgelopen jaren dan groei autochtone ondernemingen'quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
weet je dat zeker? hij gaat met pensioen dus laatste kans!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:30 schreef George-Butters het volgende:
En daar moeten we blij mee zijn?
Alleen bij M.P. was hij goed te pruimen.
Het kabinet is gevallen omdat de D66-quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:45 schreef George-Butters het volgende:
Kabinet Balkenende-2 gevallen
` Het kabinet is gevallen.Premier
Balkenende maakte dat bekend in de
Tweede Kamer.Hij biedt het ontslag van
zijn kabinet morgen aan de koningin
aan.
Ach heeft zij ook weer eens wat te doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:47 schreef zakjapannertje het volgende:
reken maar op een pisnijdige koningin morgen![]()
***************************************quote:
Schaam je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Apropos het volgende:
En dan te bedenken dat ik best sympathie heb voor D66.
ze heeft nu evenveel kabinetseindes meegemaakt als haar moeder van 1948-1974quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach heeft zij ook weer eens wat te doen.
Voor bepaalde delen van het gedachtengoed. Ga jij je collega eens snel de evolutieleer uitleggen.quote:
Ik geloof dat er hier wel meer zijn met sympathie voor D'66.quote:
Ik zal de eerste en laatste reactie geven. Blijkbaar is het niet boeiend.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:51 schreef George-Butters het volgende:
NOG MEER GOED NIEUWS:
Tegenslag voor Bush rond Guantánamo
` Gevangenen in Guantánamo Bay mogen
niet door een militaire rechter worden
veroordeeld.Dat heeft het Amerikaanse
Hooggerechtshof bepaald.De uitspraak is
een tegenslag voor president Bush,die
nu een andere manier moet zoeken om de
gevangenen te berechten.
Volgens het Hooggerechtshof moeten ze
worden berecht als krijgsgevangenen.Dat
moet dan gebeuren volgens de regels van
de Geneefse Conventie.
Bush heeft dat steeds geweigerd.Volgens
hem zijn de gevangenen op Guantánamo
Bay "vijandige strijders",voor wie de
internationale regels niet gelden.De
meesten zijn opgepakt in Afghanistan.
Tsja, maar je gaat toch geen kabinet opblazen omdat ze gebrek hebben aan eerlijkheid, politiek inzicht, gevoel voor rechtvaardigheid en tact?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:06 schreef Yildiz het volgende:
Ohnee, wacht, D'66 zijn de schuldigen, zei moeten zonodig van dat Ayaan gevalletje zo'n groot punt maken. Boehoe.
Moet ik een motie van wantrouwen indienen tegen mijn collega?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef Apropos het volgende:
Voor bepaalde delen van het gedachtengoed. Ga jij je collega eens snel de evolutieleer uitleggen.
en bovendien is Prinsjesdag dit jaar nu volledig verpestquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze heeft nu evenveel kabinetseindes meegemaakt als haar moeder van 1948-1974
O jee, PB on the move.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
Volgende Financiën-minister moet moslim zijn.
ik las het en ik vind het een goede stap maar nog niet voldoende.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zal de eerste en laatste reactie geven. Blijkbaar is het niet boeiend.
Voortbestaan 'Gitmo' onder druk
Als iemand door een chaffeur wordt bevolen om helemaal achterin de bus te gaan zitten, dan wel ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:11 schreef Apropos het volgende:
Krijg je er echt herinneringen aan Rosa Parks van, Yildiz?
De kers op de taart.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:09 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
en bovendien is Prinsjesdag dit jaar nu volledig verpest
Onder alle omstandigheden? Het is trouwens niet precies het geval-Rosa Parks wat je nu beschrijft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als iemand door een chaffeur wordt bevolen om helemaal achterin de bus te gaan zitten, dan wel ja.
Nee, weet ik wel, Rosa Parks wou juist voorin zitten, terwijl het toen normaal was dat 'haar soort' achterin moest zitten. Die scheiding is er in dit geval ook. Vandaar die vergelijking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Onder alle omstandigheden? Het is trouwens niet precies het geval-Rosa Parks wat je nu beschrijft.
Al heb ik geen idee waarom, had ie weer een OZB-grapje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef Autodidact het volgende:
Het leek trouwens gisternacht wel of Zalm uit de kroeg kwam rollen, het was meteen ongepast lachen gieren brullen.
Ik weet niet precies meer wat hij allemaal uit de hoge hoed toverde, spontane "grapjes". Misschien zit 'ie inmiddels gewoon te lang op het pluche.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al heb ik geen idee waarom, had ie weer een OZB-grapje?
Wat doet Van Boxtel ook al weer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef Autodidact het volgende:
Hé, de twee oude D66-krullenbollen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |