abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39336633
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.

quote:
Marine Recruiter in Michael Moore Film Dies in Iraq

One of the most memorable scene in Michael Moore's controversial documentary, "Fahrenheit 9/11," featured two Marine recruiters desperately trying to enlist recruits outside a shopping mall. Now one of them has died in Iraq.

Marine Staff Sgt. Raymond J. Plouhar, 30, died Monday of wounds suffered while conducting combat operations in Anbar province, the Pentagon has announced.
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:39:48 #2
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39336744
Mooi, mijn taak is volbracht.

Het gaat u allen wel, tot een volgende keer.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39337787
quote:
ENGLAND's massive army of World Cup fans is drinking Germany dry, it emerged yesterday.Breweries warned beer could run out before the final because of huge demand from our supporters.

In Nuremberg, organisers revealed 70,000 England fans who flooded the city drank 1.2MILLION pints of beer - an average of 17 pints each. Astonished bar keeper Herrmann Murr said: "Never have I seen so many drink so much in such little time."
bron
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:18:45 #5
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39338157
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Autodidact het volgende:
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.

[afbeelding]
[..]
Ach jé, weer een naam voor op de toekomstige herdenkingsmuur. Triest, al moet ik zeggen, ik heb die docu gezien en ik kreeg van die twee behoorlijk de riebels. Ook omdat ze duidelijk mikten op vatbare jonge mensen, wat natuurlijk niets nieuws is, maar toch...
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39338764
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:18 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ach jé, weer een naam voor op de toekomstige herdenkingsmuur. Triest, al moet ik zeggen, ik heb die docu gezien en ik kreeg van die twee behoorlijk de riebels. Ook omdat ze duidelijk mikten op vatbare jonge mensen, wat natuurlijk niets nieuws is, maar toch...
Tsja, volgens mij werden die twee ook overgehaald, is het niet?
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:37:18 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39339111
Zien jullie ook niet dat Balkenende altijd een beetje bang en ongeduldig kijkt als Halsema iets aan hem vraagt? .
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:49:00 #10
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:15:22 #11
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39340303
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:34 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Tsja, volgens mij werden die twee ook overgehaald, is het niet?
Ja, al zou je op je dertigste, en na een aantal jaren dienst toch wel wat verstandiger mogen zijn. Nu ik het in ander verband toch over Gore Vidal had, die heeft college maar geschrapt, en is in plaats daarvan in dienst gegaan (WO2), de beste opleiding die je maar kon wensen volgens hem. En daar zit ook wel wat in. Zou jou als autodidact ook moeten aanspreken.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
pi_39340494
Ik kan het waarderen dat iemand zijn eigen keuzes maakt over wat voor hem de meest efficiënte manier van studie is, dat is zo. Het leger is hiervoor denk ik voor maar enkelen een nuttig instituut (voor Vidal inderdaad), in ieder geval niet voor to-be-jarheads .
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:34:16 #13
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39340937
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:20 schreef Autodidact het volgende:
Ik kan het waarderen dat iemand zijn eigen keuzes maakt over wat voor hem de meest efficiënte manier van studie is, dat is zo. Het leger is hiervoor denk ik voor maar enkelen een nuttig instituut (voor Vidal inderdaad), in ieder geval niet voor to-be-jarheads .
Ja, inderdaad. WO2 was natuurlijk ook een ander soort conflict. En ik vraag me af of Vidal toen al besloten had om schrijver / politicus te worden. Zo ja is zijn keuze vrij redelijk, zij het met behoorlijk wat risico. Maar goed, hij heeft het overleeft, dan is het makkelijk om grootmoedig te doen over een beslissing die hij op latere leeftijd (wijzer) absoluut niet genomen zou hebben.
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:48:02 #14
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39341379
ik ga ook maar eens naar bed
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 02:32:25 #15
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39343444
en weer wakker.

testje:

hier herken ik mezelf dus niet in, ik zou zo graag Wonder Woman willen zijn, morgen nog maar eens doen

http://www.seabreezecomputers.com/superhero/
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 02:34:57 #16
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39343489
I think you ought to know I'm feeling very depressed
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 04:59:47 #17
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_39344561
niet te geloven
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 29 juni 2006 @ 07:46:46 #18
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39345057
Glasnosteraar! Last van slapeloosheid? Je mistte Sigme natuurlijk in je bedje...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39345088
Één heel goede morgen:
quote:
De positie van minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) en van het kabinet wankelt. Dat is de uitkomst van het spoeddebat over de naturalisatie van Ayaan Hirsi Ali dat doorging tot donderdagochtend vroeg. Regeringspartij D66 steunde een door GroenLinks ingediende motie van afkeuring tegen de bewindsvrouw. Uiteindelijk werd de motie verworpen met 79 stemmen tegen en blijft Verdonk minister.

Aanleiding voor de crisis is een 'slip of the tongue' van minister-president Jan Peter Balkenende (CDA). Hij gaf abusievelijk toe dat de verklaring van Ayaan Hirsi Ali niet louter uit politieke motieven bestond. De oppositie gaf hierop te kennen een motie van afkeuring in te dienen tegen Verdonk.

Nagenoeg alle fracties eisten opheldering over de verklaring van Hirsi Ali. Met name de passage waarin zij minister Verdonk vrijspreekt, was onderwerp van felle discussie. Verdonk bleef volhouden dat deze verklaring juridisch noodzakelijk was om haar conclusie dat Hirsi Ali haar paspoort mag behouden te motiveren. "De publiekelijke uitlatingen van Hirsi Ali moeten worden rechtgezet."
bron

Om twee uur dus meer .
pi_39345146
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 07:46 schreef George-Butters het volgende:
Glasnosteraar! Last van slapeloosheid? Je mistte Sigme natuurlijk in je bedje...
Ik mis wel eens wat, maar zo mistig ben ik nou ook weer niet.

Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39345585
Lekker gezellig misten.
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:58:27 #22
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:58:45 #23
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39346944
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 07:46 schreef George-Butters het volgende:
dan doe ik helemaal geen oog meer dicht
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:01:30 #24
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347008
Sylvain Ephimenco heeft een leuke column over de Ayaan-Verdonk soap:
http://www.trouw.nl/dever(...)ood%21?backlink=true
-- Bertrand Russell
pi_39347011
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:58 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

dan doe ik helemaal geen oog meer dicht
Ghe. Ga je me befriemelen zeker .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:03:09 #26
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347032
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ghe. Ga je me befriemelen zeker .
Ik sta onderhand al zo lang droog dat ik .... EO-filter .......

edit: beetje netter maar

[ Bericht 10% gewijzigd door Glasnosteraar op 29-06-2006 10:26:01 ]
-- Bertrand Russell
pi_39347071
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:01 schreef Glasnosteraar het volgende:
Sylvain Ephimenco heeft een leuke column over de Ayaan-Verdonk soap:
http://www.trouw.nl/dever(...)ood%21?backlink=true
Wat een suf stuk
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:10:21 #28
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347212
ik ben de draad wat dit gedoe betreft al lang kwijt. dat parlement/regering is wel zo'n vreselijke farce
-- Bertrand Russell
pi_39347577
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ik sta onderhand al zo lang droog dat ik .......
quote:

edit: beetje netter maar
Oeh - nou ben ik nieuwsgierig. Wat stond er eerst?
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:32:27 #30
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347698
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Oeh - nou ben ik nieuwsgierig. Wat stond er eerst?
pas na 23.00 s'avonds toch, we willen de kinderkes niet laten schrikken
-- Bertrand Russell
pi_39347753
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:32 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

pas na 23.00 s'avonds toch, we willen de kinderkes niet laten schrikken
Je weet toch - dan slaap ik allang .
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:37:47 #33
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347831
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Je weet toch - dan slaap ik allang .
mm, ja, das wel een probleem. Maar goed, het kwam erop neer dat ik het friemelen maar gewoon oversla en ... eeuh .. meteen ter zake zal komen. En als je slaapt, slaap je dan diep of ben je snel wakker?
-- Bertrand Russell
pi_39347894
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:37 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

mm, ja, das wel een probleem. Maar goed, het kwam erop neer dat ik het friemelen maar gewoon oversla en ... eeuh .. meteen ter zake zal komen. En als je slaapt, slaap je dan diep of ben je snel wakker?
Ghe.. Tijdens gefriemel slaap ik door maar als je ter zake komt word ik wakker .
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:45:43 #35
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39348033
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ghe.. Tijdens gefriemel slaap ik door maar als je ter zake komt word ik wakker .
kijk, das nou handig dat had ik met m'n laatste vriendinnnetje niet, die begon altijd te piepen als ik s'nachts haar billen begon te kneden.
-- Bertrand Russell
pi_39348088
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:45 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

kijk, das nou handig dat had ik met m'n laatste vriendinnnetje niet, die begon altijd te piepen als ik s'nachts haar billen begon te kneden.
Oh - als je dat doet wil ik ook wel piepen hoor. Niet afkeurend .

edit: had ik al welkom terug gezegd ? Welkom terug !
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:52:03 #37
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39348209
Speciaal om Sports_Illustrated van zijn apropos af te brengen, de volgende zin:
quote:
Een bijzondere, en wellicht cruciale rol was er voor premier Jan Peter Balkenende, die – door vermoeidheid, zei hij later – bevestigde dat Ayaan Hirsi Ali afgelopen maandagavond was geprest om een voor Verdonk ontlastende verklaring te tekenen omdat Verdonk met de gevonden oplossing 'moest kunnen leven'.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:53:38 #38
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:55:12 #39
89730 Drugshond
pi_39348312
Verdonk is een aangeschoten duif.
Van potentieel partijvoorzitter tot zondebok in slechts een paar weken.

Toon Hermans (goocheltruc).
- De duif is dood -
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:58:49 #40
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:01:08 #41
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39348490
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh - als je dat doet wil ik ook wel piepen hoor. Niet afkeurend .
slaap maar lekker door hoor, trek je van mij niets aan
quote:

edit: had ik al welkom terug gezegd ? Welkom terug !

eeuh, ik was een beetje bang dat je boos/teleurgesteld was, maar die Ayaan affaire ging me echt onder de nagels.
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:10:28 #42
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39348757
blij dat ik thuis ben, ik ga maar eens in het zonnetje zitten
-- Bertrand Russell
pi_39348839
Sylvain is een stuk stront die het weet te presteren keer op keer zeer slechte stukken te schrijven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39348886
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:01 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

slaap maar lekker door hoor, trek je van mij niets aan
* sigme doet lekker of ze doorslaapt..
quote:
[..]

eeuh, ik was een beetje bang dat je boos/teleurgesteld was, maar die Ayaan affaire ging me echt onder de nagels.
Ghe. Ik ben toch altijd vergevingsgezind . Maar ik was niet teleurgesteld hoor. Ik vind het jammer als jij -of andere gewaarderde users- afhaken, maar het is niet teleurstellend. Het is verheugend zolang je er bent . ( Een eeuwig optimistische kijk op de zaken veraangenaamd het leven.)
pi_39349728
Verraders van D'66 .

Dat ze bij de volgende verkiezingen naar de 0 zetels gaan.
pi_39349856
quote:
Guy Debord ging er zijn leven lang prat op nooit te werken en dat als subversieve daad te ervaren. Door een vriend gevraagd of hij zijn vriendin weleens hielp bij huishoudelijke taken, antwoordde hij: «Zij doet de afwas, ik doe de revolutie.»
http://www.groene.nl/2001/0145/sp_spektakel.html

donderdag 29 juni 2006 @ 11:47:45 #47
89730 Drugshond
pi_39349917
quote:
jongetjes ontkomen aan ontvoering

PRINSENBEEK - De politie in het district Breda is op zoek naar twee mannen met een Belgisch accent die dinsdagmiddag en woensdagmorgen geprobeerd zouden hebben twee jongens in Prinsenbeek te ontvoeren. De mannen reden in een rode cabriolet met een Belgisch kenteken. Ze probeerden de kinderen hun auto in te praten en grepen hen vast. De jongetjes wisten zich los te rukken en konden ontkomen. Dat heeft de politie woensdagmiddag meegedeeld.

De eerste poging betrof een jongen van 8 jaar. De mannen spraken het kind bij een basisschool aan de Schoolstraat aan. Dezelfde auto is woensdagmorgen weer in die buurt gezien. De tweede poging vond woensdagmiddag rond een uur plaats op de Pastoor Oomenlaan. Daar reed de bestuurder een 11-jarig knul op diens fiets klem. Ook deze jongen kon vluchten.

SMS-alarm

De politie heeft woensdagmiddag via een sms-alarm de daarop aangesloten bewoners in een straal van 10 kilometer rond Prinsenbeek gevraagd om naar de daders uit te kijken. De politie is zelf ook naar hen op zoek.
Wij willen ook een muur met mijnenvelden e.d. Weg met die belgen.
pi_39350029
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sylvain is een stuk stront die het weet te presteren keer op keer zeer slechte stukken te schrijven.
Dat is een belediging voor stront.
pi_39350553
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Verraders van D'66 .

Verraders? Ze hadden toch geen mening?
pi_39350637
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:09 schreef Autodidact het volgende:
Verraders? Ze hadden toch geen mening?
Het is wachten tot 14:00 om te kijken wat voor mening D66 heeft. Beetje meegaan met de linkse oppositie om "populair" te doen .

Pathetic.
pi_39350720
Oehh ik heb een naamtopic (Bijna )
pi_39350762
Alweer een leuke complottheorie. Wat vreemd, dat tegenwoordig maar weinig mensen op het idee kunnen komen dat een partij oprecht genoeg van een minister kan hebben, als die dit soort smerige spelletjes blijft spelen.

Misschien een vorm van projectie.
pi_39350859
Zoals Verhagen heeft gezegd:

'Als D66 vindt dat de minister onzorgvuldig heeft gehandeld, dan had die partij op 16 mei deze motie moeten indienen.’
pi_39350926
Toen was er nog geen sprake van een propagandabrief, en was er minder info over hoe Verdonk tot dat standpunt ("voorlopig") gekomen was. Dat laatste hadden ze (iedereen dus) inderdaad eerder kunnen vragen, ook Verhagen.
pi_39351084
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:18 schreef MrX1982 het volgende:

'Als D66 vindt dat de minister onzorgvuldig heeft gehandeld, dan had die partij op 16 mei deze motie moeten indienen.’
Dat is diezelfde Verhagen die vindt dat Verdonk natuurlijk gewoon kan blijven zitten omdat er immers geen kamermeerderheid voor de motie was.

Als het niet zo huiveringwekkend was, was het grappig.
pi_39351292
Als je ergens aan begint moet je dat karwei afmaken en je niet laten afleiden door een partij die zichzelf wel profileren. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Het is te hopen dat D66 wordt afgerekend voor dit verraad tijdens de verkiezingen.
pi_39351617
QED!
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Maak het nog iets extremer, we hebben wekelijks dat er netwerken van Christelijke jongeren zijn die politici willen vermoorden, of filmpjes die opduiken van Christenen die hulpverleners ontvoeren en ze dan doodleuk de keel doorsnijden

Jij moet wel heel erg moslim zijn om zulke onzin te verkondigen
Tegen mij
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:48:12 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39351667
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:18 schreef MrX1982 het volgende:

16 mei kon nog niet worden geconcludeerd dat Verdonk onzurgvuldig heeft gehandeld. Door de draai van 180 graden is duidelijk geworden dat haar eerste optreden onzurgvuldig was.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39351729
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:46 schreef sigme het volgende:
QED!
[..]

Tegen mij
Mijn collega.
pi_39351784
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:48 schreef Sidekick het volgende:
16 mei kon nog niet worden geconcludeerd dat Verdonk onzurgvuldig heeft gehandeld. Door de draai van 180 graden is duidelijk geworden dat haar eerste optreden onzurgvuldig was.
quote:
Mei 2006

Verdonk komt in aanvaring met vrijwel de gehele Tweede Kamer, inclusief een groot deel van haar eigen VVD. Dit naar aanleiding van haar vaststelling dat het VVD-Kamerlid Hirsi Ali, die bij haar asielaanvraag gelogen heeft over haar naam, geacht moet worden het Nederlanderschap niet te hebben verkregen.
Toen had D66 een motie van wantrouwen moeten indienen.
pi_39351830
Die Arnold is gewoon een verkapte Monidique.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:53:20 #62
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39351833
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 07:52 schreef Autodidact het volgende:
Één heel goede morgen:
[..]

bron

Om twee uur dus meer .
Als Verdonk blijft zitten en D'66 ook, dan stem ik nooit meer
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39351910
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Maar wel een goede collega van me. Dus dimmen he .
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:57:13 #64
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39351967
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Verraders van D'66 .

Verraders??????

Verdonk is totaal niet meer geloofwaardig. Opzouten dus.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39352088
D66 had zo de mond vol van regeringsverantwoordelijk omdat ze vrij onverwacht in het kabinet gingen zitten. Vervolgens laten ze het schijnbaar vallen omdat er iets misgegaan is met 1 persoon, puur uit electorale overwegingen. Wat een amateurs. Totaal ongeloofwaardig.
pi_39352090
quote:
Jij bent iemand die problemen in de moslimgemeenschap wegwuift door te zeggen dat Christenen ook problemen veroorzaken, maar je kunt niet uitleggen waarmee. Uiteraard zullen er christenjongeren zijn die problemen veroorzaken, maar dit staat niet in verhouding tot de problemen die marokannen veroorzaken, maar blijf jij maar lekker met je kop in het zand.

ga eens een keer de deur uit, en kijk wie het meeste etteren op straat, uitgaansgelegenheden etc.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39352187
quote:
Favo fokkers: Monidique

?
pi_39352205
arnold_fan. Puik werk .
pi_39352275
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:01 schreef Arnold_fan het volgende:

ga eens een keer de deur uit, en kijk wie het meeste etteren op straat, uitgaansgelegenheden etc.
He psst, dat doe ik wel eens. Ik zie hier nooit ettertjes van het soort wat jij bedoeld. Wel hardwerkende Noordafrikanen in een van mijn favoriete winkels. Een ervan woont zelfs bij mij in de buurt, terwijl dat toch nog een best nette buurt is hoor.

En toen ik nog regelmatig uitging en in een uitgangsgelegenheid werkte hadden we last van krakers en voetbalsupporters.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:10:39 #71
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39352333
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

Toen had D66 een motie van wantrouwen moeten indienen.
Toen was dit er nog niet:
quote:
Hirsi Ali: ik tekende onder druk

Den Haag, 28 juni. Ex-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) neemt afstand van de verklaring over haar naturalisatie die zij had ondertekend op verzoek van het ministerie van Justitie.

In de verklaring, die minister Verdonk (Vreemdelingenzaken, VVD) gisteren naar de Tweede Kamer stuurde als bijlage bij de beslissing dat Hirsi Ali haar Nederlanderschap behoudt, zegt Hirsi Ali het te betreuren dat ze Verdonk „op het verkeerde been” heeft gezet door te zeggen dat ze ten onrechte de achternaam Ali gebruikte. Die naam zou ze op grond van het Somalisch naamrecht wel mogen gebruiken.

In tv-programma Nova zei Hirsi Ali gisteren echter dat ze liever een andere verklaring had getekend. „Maar ik móést deze ondertekenen. Ik stond onder tijdsdruk. Justitie zei: ‘Als je dit ondertekent, zijn we van alle problemen af’.” Hirsi Ali zei een afweging te hebben gemaakt in haar eigen belang. „Ga ik verder met mijn eigen leven of geef ik voorrang aan mijn trots.” Over de zin „Ik betreur het dat ik haar met mijn mededeling op het verkeerde been heb gezet” zei Hirsi Ali: „Als minister Verdonk daar tevreden mee is, mij best.”

In deze krant zegt Hirsi Ali vandaag dat ze de verklaring ondertekende „omdat ik anders naar de rechter had moeten stappen”. Daarvoor was, zegt ze, geen tijd. „De onduidelijkheid over mijn Nederlanderschap belette mijn visumaanvraag voor de VS. Dus ik heb er deze keer heel bewust voor gekozen pragmatisch te zijn.”

De oppositiepartijen in de Tweede Kamer hebben met ongeloof gereageerd op de verklaring van Hirsi Ali. PvdA-leider Bos sprak van „een soepzooitje”, GroenLinks-leider Halsema kwalificeert Verdonks optreden als „beneden de gordel”. Zij sluit niet uit vanavond in een spoeddebat een motie van wantrouwen in te dienen tegen de minister. De PvdA overweegt die te steunen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:11:37 #72
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39352366
quote:
Aflaat voor Verdonk

Het vooralsnog laatste hoofdstuk van de zaak-Hirsi Ali heeft het karakter gekregen van een schertsvertoning. Minister Verdonk heeft bij nader inzien besloten dat het voormalige Kamerlid nooit haar Nederlanderschap is kwijtgeraakt. Hirsi Ali heeft een verklaring ondertekend waarin zij betreurt dat zij de bewindspersoon op het verkeerde been heeft gezet. Verdonk concludeert dat zijzelf geen fouten heeft gemaakt, en dat de schuld geheel bij Hirsi Ali moet worden neergelegd. Wie denkt de minister hiermee voor de gek te houden? De Tweede Kamer? De Nederlandse samenleving? De coalitiepartijen zijn bereid het besluit van Verdonk als de jongste wijsheid te beschouwen. Maar als wijsheid samenvalt met dwaasheid, moet zij worden verworpen.

Zeker, Hirsi Ali valt aan te rekenen dat zij zelf de oorzaak is van onduidelijkheid over haar achternaam. Maar dit was al ruimschoots bekend. Bijvoorbeeld bij de verantwoordelijke autoriteiten. Uit het gisteren gepubliceerde ‘feitenrelaas’ komt bovendien vast te staan dat de top van de VVD hiervan op de hoogte was toen Hirsi Ali eind 2002 werd aangezocht om Kamerlid te worden voor deze partij. Hirsi Ali heeft er nooit een geheim van gemaakt dat haar grootvader Magan heette. Verdonk zelf heeft het vorige maand opportuun gevonden om in het kader van haar campagne voor het lijsttrekkerschap het Nederlanderschap van Hirsi Ali in twijfel te trekken. Dat gebeurde onbezonnen, met een heilloze snelheid. Een gevolg van het optreden van de minister was dat het Kamerlid zich genoodzaakt voelde per direct haar zetel op te geven. Hier dient niet licht over te worden heengestapt, zeker niet nu de minister bij nader inzien tot een andere conclusie komt. Ondertussen heeft een lid van de uitvoerende macht een gekozen volksvertegenwoordiger met succes uitgeschakeld.

Uiteindelijk is het kabinet nu akkoord gegaan met een constructie waarin blijkt dat grootvader Magan eigenlijk Ali heette en dat Hirsi Ali als het ware de waarheid gelogen heeft bij het kiezen van haar familienaam. Premier Balkenende, de beide vice-premiers, de ministers van Buitenlandse Zaken en van Justitie hebben maandagavond besloten dit verhaal te verdedigen. Het is het slechtst mogelijke voorbeeld van een Haags compromis: alle betrokken partijen menen dat aan ieders positie is recht gedaan. Maar buiten de kring van de consensus is duidelijk dat de uitkomst vergezocht is.

Aan de gekozen oplossing ligt bovendien een twijfelachtige uitruil ten grondslag. Hirsi Ali heeft haar paspoort alleen mogen behouden op voorwaarde dat zij de verklaring tekende waarin zij alle schuld voor de ontstane situatie op zich nam. Zij tekende zo een door Den Haag opgestelde aflaat voor minister Verdonk. GroenLinks-fractievoorzitter Halsema heeft terecht opgemerkt dat deze gang van zaken volstrekt ontoelaatbaar is. Er kan geen waarde gehecht worden aan een verklaring die onder zulke druk is afgelegd. De verklaring bewijst alleen dat Verdonk niet weet waar machtsuitoefening overgaat in machtsmisbruik.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39352369
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:08 schreef sigme het volgende:

[..]

He psst, dat doe ik wel eens. Ik zie hier nooit ettertjes van het soort wat jij bedoeld. Wel hardwerkende Noordafrikanen in een van mijn favoriete winkels. Een ervan woont zelfs bij mij in de buurt, terwijl dat toch nog een best nette buurt is hoor.

En toen ik nog regelmatig uitging en in een uitgangsgelegenheid werkte hadden we last van krakers en voetbalsupporters.
Ik ben ook de laatste die zal beweren dat buitenlanders slecht zijn, sterker nog, in mijn vrienden/kennissenkring bevinden zich ook allochtonen. Ik vind het alleen onzinnig dat zodra je zegt dat er verhoudingsgewijs meer allochtone jongeren zijn die zich misdragen gelijk gezegd wordt dat een andere bevolkingsgroep ook weleens iets fout doet, het zal vast zo zijn, maar dat staat niet in verhouding tot elkaar, en is dus in het geheel niet relevant.

Daarnaast is het ook de open/straat cultuur die voor problemen zorgt, en dat is en blijft toch een noord-afrikaans probleem
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:13:12 #74
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39352402
Nogmaals:
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39352425
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Toen was dit er nog niet:
[..]
Sowieso vreemd dat Ayaan hierover uit de school klapt.
pi_39352427
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:13 schreef George-Butters het volgende:
Nog maals:
[afbeelding]
briljante stukjes hebben die altijd
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:16:00 #77
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39352473
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je kan moeilijk D'66 hier de schuld van geven.

Het uit de school klappen is niet zo vreemd. De hele constructie stinkt gewoon ontzettend.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39352515
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef George-Butters het volgende:
Je kan moeilijk D'66 hier de schuld van geven.
Wel over het feit dat ze het kabinet in een lastig parket plaatsen.
quote:
Het uit de school klappen is niet zo vreemd. De hele constructie stinkt gewoon ontzettend.
Ik vind het weinig diplomatiek van Ayaan. Je zou bijna zeggen dat ze het met opzet heeft gedaan.
pi_39352517
Het is nogal zwak om iets te tekenen om van problemen af te komen, en dan gelijk weer te herroepen, dan ga je een maandje later naar de V.S. als je woord zoveel waard is mogen ze haar van mij houden
pi_39352741
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is nogal zwak om iets te tekenen om van problemen af te komen, en dan gelijk weer te herroepen, dan ga je een maandje later naar de V.S. als je woord zoveel waard is mogen ze haar van mij houden
Wat niet weet wat niet deert. Ayaan in de VS met een Nederlands paspoort en het kabinet kan de regeerperiode afmaken. iedereen blij .
pi_39352824
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:01 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Jij bent iemand die problemen in de moslimgemeenschap wegwuift door te zeggen dat Christenen ook problemen veroorzaken, maar je kunt niet uitleggen waarmee. Uiteraard zullen er christenjongeren zijn die problemen veroorzaken, maar dit staat niet in verhouding tot de problemen die marokannen veroorzaken, maar blijf jij maar lekker met je kop in het zand.

Sjezus als je last hebt van een ziekte waardoor je mijn posts niet kan lezen moet je het zeggen hoor, want dan stop ik met het reageren op je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39352833
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wel over het feit dat ze het kabinet in een lastig parket plaatsen.
En terecht!

Nu weet ik dat dualisme niet echt leeft onder...ja... "minder" democraten. Je kunt de D66-fractie niet schuld geven van het hebben van een mening die niet door een minister wordt gedeeld, en daarom een poging doet zaken te veranderen. Er is er maar 1 die schuld heeft, 1 die zichzelf te snel op de borst klopte, 1 flipflop, en 1 eigenwijze figuur die het imago van daadkracht boven correctheid heeft staan, over het ongeluk van een individu. Rita Verdonk.
pi_39352919
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik ben ook de laatste die zal beweren dat buitenlanders slecht zijn, sterker nog, in mijn vrienden/kennissenkring bevinden zich ook allochtonen. Ik vind het alleen onzinnig dat zodra je zegt dat er verhoudingsgewijs meer allochtone jongeren zijn die zich misdragen gelijk gezegd wordt dat een andere bevolkingsgroep ook weleens iets fout doet, het zal vast zo zijn, maar dat staat niet in verhouding tot elkaar, en is dus in het geheel niet relevant.
Hangt ervan af. Bijvoorbeeld van wat als verklaring voor het ongewenst gedrag wordt gegeven, en in hoeverre mensen die zich niet ongewenst gedragen worden aangekeken op het ongewenst gedrag van anderen.

Zodra je je het verbindende element van de zich misdragenden noemt, en dat is een element wat ook keurige burgers verbindt (Marokkanen moeten minder fokken), dan is het terecht dat kritiek zich richt op die generalisatie. Bijvoorbeeld door voorbeelden te geven van even geldige generalisaties: er zijn ook problematische <vul iets in wat een ander kenmerk is dan 'problematisch'> .
quote:
Daarnaast is het ook de open/straat cultuur die voor problemen zorgt, en dat is en blijft toch een noord-afrikaans probleem
Nou was ik laatst weer eens een maand in een dergelijk land. Geen probleem gehad hoor. Nette aardige fatsoenlijke mensen.
pi_39352933
quote:
Ik vind het weinig diplomatiek van Ayaan. Je zou bijna zeggen dat ze het met opzet heeft gedaan.
Hehe, complottheorie no. 2 .
pi_39353000
Ik denk dat Marokkaanse jongeren meer problemen veroorzaken dan christelijke jongeren. Zeker als je de verhoudingen bekijkt tussen het aantal Marokkaanse jongeren en christelijke jongeren. Ze veroorzaken disproportioneel veel overlast.

Dat kan je niet ontkennen Mutant01.
pi_39353027
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:30 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, complottheorie no. 2 .
Speculatie no. 2.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:35:51 #87
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39353105
Natuurlijk deed ze dat met opzet. Ayaan is een zeer eerzuchtige vrouw.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39353147
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat Marokkaanse jongeren meer problemen veroorzaken dan christelijke jongeren. Zeker als je de verhoudingen bekijkt tussen het aantal Marokkaanse jongeren en christelijke jongeren. Ze veroorzaken disproportioneel veel overlast.

Dat kan je niet ontkennen Mutant01.
Jezusallechristus, lees het fucking topic voordat je hier dit soort dingen gaat bl4ten. Staat er ergens dat ik het ontken NEE, staat er ergens dat ik zeg dat het niet zo is NEE.

Wat ik wel zeg is dat er NET ZO GOED CHRISTENEN ZIJN, die overlast (misschien wel meer zelfs in bepaalde regio's) veroorzaken, net als bepaalde kut-Marokkaantjes. Dat jij hier de politiek-correcte gappie wil gaan uithangen, moet je zelf weten. Waarom probeer je de Christelijke overlast zo te bagetalliseren door te zeggen dat de andere disproportioneel meer overlast veroorzaken. Het neemt het Christelijke probleem niet weg hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39353161
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal relevant dat Ayaan vijf minuten had om een brief met dergelijke lading te ondertekenen of haar werkzaamheden in de VS kwamen in gevaar. Het zegt iets over de werkwijze van Verdonk.
pi_39353194
Ik heb geen TV.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39353209
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?

De Duitse, Turkse, Rwandese, Cambodiaanse of Joegoslavische?
pi_39353289
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
Jezusallechristus, lees het fucking topic voordat je hier dit soort dingen gaat bl4ten. Staat er ergens dat ik het ontken NEE, staat er ergens dat ik zeg dat het niet zo is NEE.

Wat ik wel zeg is dat er NET ZO GOED CHRISTENEN ZIJN, die overlast (misschien wel meer zelfs in bepaalde regio's) veroorzaken, net als bepaalde kut-Marokkaantjes. Dat jij hier de politiek-correcte gappie wil gaan uithangen, moet je zelf weten. Waarom probeer je de Christelijke overlast zo te bagetalliseren door te zeggen dat de andere disproportioneel meer overlast veroorzaken. Het neemt het Christelijke probleem niet weg hoor.
Maar je probeert het wel te bagatelliseren met dat er net zo goed christenen zijn.Dat klopt ongetwijfeld neemt niet weg dat in een stad als Rotterdam er meer Marokkanen zijn die overlast veroorzaken dan christelijke jongeren. Ik vraag me overigens af waarin die christelijke overlast zich uit.

Je hebt weleens last in Rotterdam van christelijk overlast?
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:41:41 #93
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39353293
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef Apropos het volgende:
Ik heb geen TV.
Internet moet voldoende zijn.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39353317
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is diezelfde Verhagen die vindt dat Verdonk natuurlijk gewoon kan blijven zitten omdat er immers geen kamermeerderheid voor de motie was.

Als het niet zo huiveringwekkend was, was het grappig.
Joop Wijn, het nieuwe wonderkind, zegt precies hetzelfde.
pi_39353354
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Internet moet voldoende zijn.
En evt. een koptelefoon.
pi_39353361
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef Autodidact het volgende:
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?

Eerst moet je Christenen definieren. Iemand wiens grootouders van beide zijden lidmaat zijn?
pi_39353380
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar je probeert het wel te bagatelliseren met dat er net zo goed christenen zijn.Dat klopt ongetwijfeld neemt niet weg dat in een stad als Rotterdam er meer Marokkanen zijn die overlast veroorzaken dan christelijke jongeren. Ik vraag me overigens af waarin die christelijke overlast zich uit.

Je hebt weleens last in Rotterdam van christelijk overlast?
Oh mijn god Je hebt het topic overduidelijk niet gelezen. Volgens mij is het overduidelijk dat ik het probleem juist niet baggetalliseer aangezien ik het had "OOK over gereformeerden". Het woordje "ook" impliceert al dat ik het ene niet erger vind dan het ander. In Rotterdam niet, maar dat betekend dat het probleem niet meer bestaat? Volgens mij waren wij dit soort politiek correct reacties allang gepasseerd na Pim.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:46:24 #98
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39353450
Voetbalvandalen zijn ook christenen!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39353471
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

Eerst moet je Christenen definieren. Iemand wiens grootouders van beide zijden lidmaat zijn?
Nee, dat zou zelfmoord zijn....huidig lidmaatschap is voldoende, oh wacht . Maar wat zijn jouw ideeën over de gewenste methode?
pi_39353486
Nazi's waren ook Christenen!
Allah Al Watan Al Malik
pi_39353550
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:47 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nee, dat zou zelfmoord zijn....huidig lidmaatschap is voldoende, oh wacht . Maar wat zijn jouw ideeën over de gewenste methode?
De Amerikaanse.
pi_39353659
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:49 schreef Apropos het volgende:

[..]

De Amerikaanse.
Eugenetica?
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:53:33 #103
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39353666
Laatste lesuur van het jaar
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39353689
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:53 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Eugenetica?
Wounded Knee.
pi_39353757
Je hebt antropologisch racisme en eugenetisch racisme.

De nazi's deden beiden.
pi_39353761
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wounded Knee.
Hmm, daar kan ik wel mee leven. Eugenetica is toch al te soft.
pi_39353782
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt antropologisch racisme en eugenetisch racisme.

De nazi's Amerikanen deden beiden.
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:02:24 #108
89730 Drugshond
pi_39353939
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef Autodidact het volgende:

Ik ga voor de J.Stalin oplossing. Gewoon lukraak mensen in kampen stoppen.
pi_39353964
Drugshond, poging tot laster en smaad, is die gast gebanned?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39354023
quote:
achterlijk gelul hier, laat ook maar zitten man, regeringsnapraters zijn echt nog simpeler dan dutroux.
Congres over 9/11-complottheorieën

Zeg Drugshond, ik had dit voorspeld. Waarom heb je mijn voorspelling verwijderd?
pi_39354083
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:02 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik ga voor de J.Stalin oplossing. Gewoon lukraak mensen in kampen stoppen.
Dat was nu net het gruwelijke; niet iedereen was er willekeurig in gestopt.
pi_39354102
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:04 schreef Apropos het volgende:

Congres over 9/11-complottheorieën

Zeg Drugshond, ik had dit voorspeld. Waarom heb je mijn voorspelling verwijderd?
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.
pi_39354154
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.
En iedereen die het niet met hem eens is, is een ''regeringsnaprater'' die nog niet snapt dat mannen in pakken niet betrouwbaarder zijn dan de buurman. Ook mensen die een uitgesproken hekel aan Bush hebben.
Maar hij heeft vrienden in het parlement!1!!
pi_39354157
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat-ie depressief is hoor. .
I´m back.
pi_39354249
Het was hem toch bijna gelukt.
pi_39354329
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:08 schreef Apropos het volgende:

Maar hij heeft vrienden in het parlement!1!!
Niet zo min doen, in het US parliament! 111111111111111
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:13:14 #117
89730 Drugshond
pi_39354397
Yep, ik hoorde op tv dat Brinkhorst en Pechtold het eens zijn met de D66-fractie. Einde oefening.
pi_39354458
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet zo min doen, in het US parliament! 111111111111111
Ik denk trouwens dat veel mensen simpeler zijn dan Dutroux, helaas.
pi_39354511
Aha, TV.
pi_39354581
wordt er al geweend bij het staatsjournaal?
pi_39354613
Nu Meki het heeft gezegd, kan ik er niet meer omheen;
quote:
Israel = Zionisten
pi_39354635
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Apropos het volgende:
Nu Meki het heeft gezegd, kan ik er niet meer omheen;
[..]
En dan nu in de context. Oftewel de gehele post erbij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39354664
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Apropos het volgende:

Ik denk trouwens dat veel mensen simpeler zijn dan Dutroux, helaas.
Ja, ik vond de vergelijking ook een beetje vreemd, simpeler dan een Dutroux is nou niet echt een toonbeeld van logisch denken...aan de andere kant, BaajGuardian en logisch denken...'nuff said.
pi_39354703
Heh, Kabinet valt op Veteranen dag, niets gaat politici te ver om maar in het middelpunt van de media te staan he?
pi_39354706
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dan nu in de context. Oftewel de gehele post erbij.
Die verandert er niets aan, hoor. Aruba = Antillianen!
pi_39354772
Maar goed, Drugshond, als ik jou er nou eens op wijs dat je collega NorthernStar de Holocaust ''make-believe'' noemt, wat doe jij dan als 'ie weer eens komt fulmineren over Israel? Twijfel je dan niet enigzins aan z'n goede, empatische bedoelingen?
Of is 'ie net zo'n hilarisch troetelkind als Bansheeboy?
pi_39354815
Algebra.
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:27:45 #129
89730 Drugshond
pi_39354889
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, Drugshond, als ik jou er nou eens op wijs dat je collega NorthernStar de Holocaust ''make-believe'' noemt, wat doe jij dan als 'ie weer eens komt fulmineren over Israel? Twijfel je dan niet enigzins aan z'n goede, empatische bedoelingen?
Of is 'ie net zo'n hilarisch troetelkind als Bansheeboy?
Moderators hebben altijd gelijk.
En die discussie hebben we zowel voor als achter de schermen gehad. Elke post beoordeel ik individueel zonder historie.
pi_39354937
WimLex vol behangen met insignes. Nu mijn vraag wat heeft die kerel gedaan om zoveel insignes te verdienen.

Of ben ik nu extremely sceptical.
pi_39355021
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
WimLex vol behangen met insignes. Nu mijn vraag wat heeft die kerel gedaan om zoveel insignes te verdienen.

Of ben ik nu extremely sceptical.
monarchistische toestanden
pi_39355121
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Moderators hebben altijd gelijk.
En die discussie hebben we zowel voor als achter de schermen gehad. Elke post beoordeel ik individueel zonder historie.
Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail. Bij sommigen zie ik staan ''als je nog eens zo'n sig gebruikt, hoef je niet meer terug te komen. Kus Nikky'', maar dit figuur verwijst naar ''Did Six Million really die'' onder allerlei olijke Engelse naampjes.
Voor wie denkt dat ik 'm zwart maak, ga naar whatreallyhappened.com, klik op ''Browse by category'', ga naar ''Hidden history'' en zie daar ''The Jews and the Concentration Camps: A factual appraisal by the Red Cross''.
En hij is laf genoeg om hier niet op te antwoorden wanneer ik er naar vraag.
pi_39355139
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Die verandert er niets aan, hoor. Aruba = Antillianen!
Nee, het verandert er heel veel aan. Plaats de gehele text.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39355252
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail. Bij sommigen zie ik staan ''als je nog eens zo'n sig gebruikt, hoef je niet meer terug te komen. Kus Nikky'', maar dit figuur verwijst naar ''Did Six Million really die'' onder allerlei olijke Engelse naampjes.
Voor wie denkt dat ik 'm zwart maak, ga naar whatreallyhappened.com, klik op ''Browse by category'', ga naar ''Hidden history'' en zie daar ''The Jews and the Concentration Camps: A factual appraisal by the Red Cross''.
NS (whats in a name ) heeft zijn verwerpelijke gedachtengoed in andere topics ook geetaleerd op Fok, ik kan mij nog een discussie over Irving herinneren in C&H waarin hij op dezelfde voet bezig was onder het mom van vrijheid van meningsuitting.

Maar goed, ik ga mij daar verder niet druk om maken, het is alleen jammer.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2006 14:38:30 ]
pi_39355298
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het verandert er heel veel aan. Plaats de gehele text.
quote:
Israel moet keihard aangepakt worden
zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.

Israel = Zioniste
Ja, warempel, nu komt 'ie beter uit.
pi_39355336
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]

Ja, warempel, nu komt 'ie beter uit.
Zeker, want het is een verbetering op zijn post. Hij bedoelt niet dat Israel uit zionisten alleen bestaat, maar dat hij alleen de Zionisten hard aan wil pakken en de rest, de normale bevolkin niet
Allah Al Watan Al Malik
pi_39355338
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, ik ga mij daar verder niet druk om maken, het is alleen jammer.
Ik vind het echt belachelijk dat anderen dan gecensureerd worden voor ''doodsverwensingen''.
pi_39355386
Zo hey, vandaag toch wel veel gescheld gehad jegens mijn tere hoofd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39355408
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, want het is een verbetering op zijn post. Hij bedoelt niet dat Israel uit zionisten alleen bestaat, maar dat hij alleen de Zionisten hard aan wil pakken en de rest, de normale bevolkin niet
Dat is een taalkundige mogelijkheid, maar het blijkt nergens uit dat Meki dat ook bedoelt.
pi_39355426
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, had je maar geen moslim moeten worden

Ik heb even lelijk terug gedaan om de cosmische balans te herstellen als dat enige troost mocht bieden
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:43:44 #141
89730 Drugshond
pi_39355433
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Apropos het volgende:
www.whatreallyhappened.com is een [TRU] site, wat past bij zijn werkzaamheden. Dat er foute veronderstellingen instaan is denkbaar.
Maar goed, zijn we hier op Fok.nl brandschoon met al die topics ... (denk het ook niet) ?
Als je deze discussie wilt uitbouwen moet je niet bij mij zijn... maar in [FB]. Als je slim bent doe je dit rechtstreeks per mail (is wel zo netjes). I.p.v. roddel en achterklap.
pi_39355450
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat is een taalkundige mogelijkheid, maar het blijkt nergens uit dat Meki dat ook bedoelt.
Daarom is het van belang dat je de gehele tekst erbij zet, begrijp je et? Jouw post was ook een taalkundige mogelijkheid (ik weet waar jij op doelde namelijk). Niets zegt dat Meki dat ook bedoelt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39355467
Zeg drugshond, ga is snuffelen! Ik krijg allemaal klapjes!
Allah Al Watan Al Malik
pi_39355473
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, had je maar geen moslim moeten worden

Ik heb even lelijk terug gedaan om de cosmische balans te herstellen als dat enige troost mocht bieden
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:45:21 #145
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:46:51 #146
89730 Drugshond
pi_39355615
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:

Ghe. Als 'dhimmie' mag ik dat wel. Of was ik nou moslima?
pi_39355641
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:49 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]

Had je het gelezen of niet, ik ben nu ook moslima.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39355651
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:49 schreef sigme het volgende:

Doorhalen wat niet van toepassing is?
pi_39355669
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Drugshond het volgende:

Als je deze discussie wilt uitbouwen moet je niet bij mij zijn... maar in [FB]. Als je slim bent doe je dit rechtstreeks per mail (is wel zo netjes). I.p.v. roddel en achterklap.
quote:
Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail.
[POL SC 975] (Uncle) Sam the sham

Roddel en achterklap is trouwens iets heel anders.

Ik zie net dat ik een reactie heb van yvonne, ik kom zo terug.
pi_39355728
quote:
Nee die godverdomde Mutant_01 moet zijn huichelachtige pleurisbek gewoon houden, want zijn smerige kankerleugens zijn als een smet op de wereld. Mutant is als een ziekte, een vuile bacterie die besmet en infecteert, hij is een haatzaaiende debiel die een hekel heeft aan de Nederlandse rechtstaat en alles op alles zet om zijn geloofsgenoten van alle blaam vrij te spreken, en dat doet hij ten koste van anderen. Zijn smerige leugens en trieste gedrag is hinderlijk in elke discussie.
quote:
Houd jij je gore vuile tyfus bek eens jij inteeltvarken!
Deze twee staan in mijn top 10 van vandaag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39355755
Dat is beneden alle peil.
pi_39355791
Hmm .
pi_39355853
Nog 1 vers van de pers:
quote:
Je toont voor de tweede keer wat voor een godsongenadig grote debiel je bent.

Het zijn mensen zoals jij en BansheeBoy, de figuren die lopen te brullen dat meisjes mogen worden verkracht omdat ze er op een bepaalde manier bijlopen, die als spastische mongoloide zeugen krijsen dat Moslims nooit iets fout doen, en die als een in-trieste roedel mongolen bij ieder argument Israel erbij halen.

Mutant_01, mensen zoals jij zorgen er voor dat het grootste gedeelte van Nederland nog niet op een Moslima zou spugen als haar snor in de fik stond. Jij bent het probleem, met je debiele uitspraken en je grenzeloze haat jegens niet-moslims.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:58:21 #155
89730 Drugshond
pi_39355935
VN: geef islamisme een kans. er staan ook wat doodsverwensingen richting Kirmizi in, en een paar scheldposts richting Slayage.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39355939
*zucht*...wat een losers lopen er toch rond hier... je zou je bijna plaatsvervangend gaan schamen voor dat soort inteelt.
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:59:43 #158
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:00:40 #159
89730 Drugshond
pi_39355976
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Had je het gelezen of niet, ik ben nu ook moslima.
Ik had het gezien ja. Leuk! Ik ben altijd vlak vóór meer vrouwen in POL !
pi_39356014
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]

Deze twee staan in mijn top 10 van vandaag.
Mijn hemel wat een vullis. Waar krijg je dit soort rotzooi over je uitgestort?
pi_39356033
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef Drugshond het volgende:
jemig... de cartoonrellen waren nog leuk bij deze week.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39356104
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben altijd vlak vóór meer vrouwen in POL !
Wat een fraaie uitdrukking.
pi_39356135
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
VN: geef islamisme een kans. er staan ook wat doodsverwensingen richting Kirmizi in, en een paar scheldposts richting Slayage.
En toch he, je zou dat soort vuilnis eigenlijk ergens in een schandpaalhoekje beschikbaar moeten houden voor users. Wie dergelijke teksten spuit hoeft nooit meer serieus genomen te worden.

Lakmoesproeven.
pi_39356196
Ach, het blijven uiteindelijk maar digitale nulletjes en eentjes die je ziet
Allah Al Watan Al Malik
pi_39356233
Belachelijke reactie richting Mutant.

Ik ben het niet altijd eens met Mutant maar zulke posts gaan alle perken te buiten.
pi_39356266
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:04 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat een fraaie uitdrukking.
Afkomstig van een stel taalvirtuozen die (onder andere) het tijdschrift 'de Hobbyrocker' uitgaven.

Meindert Talma is denk ik de bekendste representant.
pi_39356369
Kabinetscrisis, parlementaire barbecue, veteranendag, demonstranten tegen de veteranendag.

Ergo sum.
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:14:07 #169
89730 Drugshond
pi_39356421
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, het blijven uiteindelijk maar digitale nulletjes en eentjes die je ziet
Heb je gekeken naar het user_id van die user
pi_39356426
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:12 schreef Autodidact het volgende:
Kabinetscrisis, parlementaire barbecue, veteranendag, demonstranten tegen de veteranendag.

Ergo sum.
Slachtpartijen aan de andere kant van de wereld, hackers, scheldpartijen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39356453
Mensen die straks moeten werken.
pi_39356471
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:14 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heb je gekeken naar het user_id van die user
Ja maar ken hem niet
Allah Al Watan Al Malik
pi_39356490
Geef eens een hint.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39356535
He, roddel en achterklap!
pi_39356571
Goedemiddag.
pi_39356604
Vannacht kwam ik om kwart voor drie thuis en zag ik na een tijdje zappen dat er een of andere zitting zou komen. Om 3.05. Om vier uur ging ik toch maar naar bed.
pi_39356625
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Monidique het volgende:
Vannacht kwam ik om kwart voor drie thuis en zag ik na een tijdje zappen dat er een of andere zitting zou komen. Om 3.05. Om vier uur ging ik toch maar naar bed.
Wat een wild leven heb je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39356632
pi_39356646
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een wild leven heb je.
Hé, net zwom ik nog in de zee!
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:24:21 #180
89730 Drugshond
pi_39356725
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Monidique het volgende:
Hé, net zwom ik nog in de zee!
Dat rijmt.
pi_39356733
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:24 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Uhu
[afbeelding]
Zacht van buiten, pijnlijk van binnen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39356757
Maar Mutant01, je verdient mijn excuses. Mijn tirade over typisch islamitische eigenschappen was generaliserend en fout.
pi_39356774
Pas op M. Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand.
pi_39356796
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:26 schreef MrX1982 het volgende:
Pas op M. Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand.
Alleen je rechterhand, en M. is links.
pi_39356805
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:26 schreef Monidique het volgende:
Maar Mutant01, je verdient mijn excuses. Mijn tirade over typisch islamitische eigenschappen was generaliserend en fout.
Tis je allang vergeven Iedereen heeft zo zijn momenten. Soms ga ik ook uit mn boekie, dat is wel goed eens in de zoveel tijd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39356829
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef Apropos het volgende:
Alleen je rechterhand, en M. is links.
Ik las laatst dat mensen die links zijn een defect hebben in hun hersens.
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:32:17 #188
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39356924
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:46 schreef sigme het volgende:
QED!
- Jij moet wel heel erg moslim zijn om zulke onzin te verkondigen -

Tegen mij
hihi maar no worries, het wordt pas echt zorgelijk als men mij gaat uitmaken voor moslim.
quote:
Sigme: .....Een eeuwig optimistische kijk op de zaken veraangenaamd het leven
kwam laatst het volgende tegen:
quote:
Een crisis is dus niet iets waar je uit moet zien te komen, een crisis is iets waar je rustig in moet zitten. Het is een normale toestand. Geen zorgen maken, er komt er vanzelf weer een. En tussendoor is het even pauze. Alsof je aan tafel zit, bij een diner met veel gangen.

Niks bijzonders, het gewone gangetje.
hoe juist!

er kwamen trouwens een tijdje geleden allemaal vliegtuigjes en helikopters voorbij, geinig. Ook van die oldtimers. Helaas een beetje te ver oostelijk om het goed te kunnen bekijken.
-- Bertrand Russell
pi_39356943
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik las laatst dat mensen die links zijn een defect hebben in hun hersens.
Eugenetica.
pi_39357011
Lekker even in de zee zwemmen. Er vloog nog een vliegtuig laag over.
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:36:53 #191
89730 Drugshond
pi_39357061
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:35 schreef Monidique het volgende:
VoorbijFok! had gelijk ?
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:37:28 #193
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39357082
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:35 schreef Monidique het volgende:
is het water niet koud? zat zelf nog te twijfelen om effe naar het strand te gaan
-- Bertrand Russell
pi_39357093
Ozzy, eat this.
pi_39357097
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:33 schreef Apropos het volgende:
Eugenetica.
Nu je het zegt. Het was hier gewoon op Fok.

De eugenetica aanhangers, ze bestaan nog .
pi_39357107
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:37 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

is het water niet koud? zat zelf nog te twijfelen om effe naar het strand te gaan
Het water was niet zo erg koud, de wind wel.
pi_39357117
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:37 schreef Apropos het volgende:

[..]

VoorbijFok! had gelijk ?
Nu ik mijn fout heb toegegeven, kunnen ze niet meer gelijk hebben.
pi_39357135
quote:
Zij woont bij mij in de buurt.

Eigenwijs. Ze wandelde laatst volgens een beschreven wandelroute. Nu zit daar een lastig punt in, waarbij iedere wandelaar een afslag mist en aan het eind van een doodlopende weg op mijn terrein belandt.

We zagen haar aankomen, beschrijving voor de neus. Dag mevrouw, u bent hier verkeerd, u moet dáár die kant op en u kunt hier niet verder.

En dan stug toch doorlopen. Even later kwam ze op haar schreden weergekeerd. Als verwacht. Wat schetst onze verbazing: ze loopt vervolgens de aangewezen afslag voorbíj en loopt helemaal terug naar het begin van de weg. Stijfkop.

Maar het mooiste kwam nog - ze kwam uiteindelijk weer onze kant op, om alsnog de juiste afslag te nemen. Het heen en weer lopen naar het dorp is ruim 2 km extra, en eenmaal terug had ze evengoed daar de route weer op kunnen pakken. Ze liep alleen.
pi_39357143
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Drugshond het volgende:
M01
BF2 : 212.227.94.130:16567 (v1.3)

Neem je C4 blokken maar mee... ik ben daar onder Drugshond (64 map)
K
Allah Al Watan Al Malik
pi_39357165
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Drugshond het volgende:

Neem je C4 blokken maar mee... ik ben daar onder Drugshond (64 map)
Drugshond opblazen! De droom van iedere niet-mod Fokker!
pi_39357216
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Zij woont bij mij in de buurt.

Eigenwijs. Ze wandelde laatst volgens een beschreven wandelroute. Nu zit daar een lastig punt in, waarbij iedere wandelaar een afslag mist en aan het eind van een doodlopende weg op mijn terrein belandt.

We zagen haar aankomen, beschrijving voor de neus. Dag mevrouw, u bent hier verkeerd, u moet dáár die kant op en u kunt hier niet verder.

En dan stug toch doorlopen. Even later kwam ze op haar schreden weergekeerd. Als verwacht. Wat schetst onze verbazing: ze loopt vervolgens de aangewezen afslag voorbíj en loopt helemaal terug naar het begin van de weg. Stijfkop.

Maar het mooiste kwam nog - ze kwam uiteindelijk weer onze kant op, om alsnog de juiste afslag te nemen. Het heen en weer lopen naar het dorp is ruim 2 km extra, en eenmaal terug had ze evengoed daar de route weer op kunnen pakken. Ze liep alleen.
Voorwaar de moeder van het onthaasten!
pi_39357239
Ah, het heeft geen gevolgen voor het functioneren van het kabinet, aldus Balkenende. Leuk.
pi_39357352
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

hihi maar no worries, het wordt pas echt zorgelijk als men mij gaat uitmaken voor moslim.
Denk je? Dan is het wel vergezochter, maar het lijkt me nauwelijks zorgelijk. Iemand die denkt dat jij moslim bent zakt ook voor een test, maar ik maak me meer zorgen over mensen die mene dat je moslim moet zijn om kritiek op moslims te weerleggen dan om mensen die een atheist voor een moslim aanzien.
quote:
[..]

kwam laatst het volgende tegen:
[..]

hoe juist!

er kwamen trouwens een tijdje geleden allemaal vliegtuigjes en helikopters voorbij, geinig. Ook van die oldtimers. Helaas een beetje te ver oostelijk om het goed te kunnen bekijken.
Ach wat fijn. Ik hou meer van treinen. Er kwam laatst een stoomtrein voorbij, langs mijn terrein. Met veer lawaai. Het is een beetje alsof er een dinosaurus aankomt als je een stoomtrein hoort aankomen.
pi_39357385
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ah, het heeft geen gevolgen voor het functioneren van het kabinet, aldus Balkenende. Leuk.
Kortom, de D'66 ministers voerden toch al geen flikker uit dus of ze nu blijven of niet, niemand die het merkt

Dag D'66, het was leuk maar nu is het voorbij.
pi_39357416
Drugshond ik zit er hoor!
Allah Al Watan Al Malik
pi_39357430
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kortom, de D'66 ministers voerden toch al geen flikker uit dus of ze nu blijven of niet, niemand die het merkt

Dag D'66, het was leuk maar nu is het voorbij.
Nou inderdaad. Op naar de nul zetels...
pi_39357445
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ik denk het toch wel .
pi_39357506
Het beleid van dit kabinet is misschien goed, ik weet het niet, maar Balkenende is toch wel een waardeloze premier. Sinds 2002 zijn er geen drie maanden geweest zonder kabinetscrisis, heb ik wel eens het idee.
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:54:34 #209
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39357652
ah, een veteranenherdenking, vandaar de vliegtuigjes.
-- Bertrand Russell
pi_39357762
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Monidique het volgende:
Het beleid van dit kabinet is misschien goed, ik weet het niet, maar Balkenende is toch wel een waardeloze premier. Sinds 2002 zijn er geen drie maanden geweest zonder kabinetscrisis, heb ik wel eens het idee.
Indrukken zijn onbetrouwbaar.
pi_39357791
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Indrukken zijn onbetrouwbaar.
Klopt.
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:59:40 #212
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39357826
stapt d66 nu uit het kabinet?, of is dit de zoveelste zeperd
-- Bertrand Russell
pi_39357864
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:59 schreef Glasnosteraar het volgende:
stapt d66 nu uit het kabinet?, of is dit de zoveelste zeperd
Duh, D'66 iets doen? Dat zou dan voor het eerst zijn.
pi_39357882
quote:
Balkenende: motie geen gevolgen voor kabinet (laatste nieuws)
DEN HAAG (ANP) - Het kabinet is „unaniem van mening" dat de motie van afkeuring aan het adres van minister Rita Verdonk „geen gevolgen heeft voor het functioneren van het kabinet". Dat verklaarde premier Jan Peter Balkenende donderdag na crisisberaad door het kabinet over de ontstane situatie nu regeringspartij D66 het aftreden van Verdonk als minister van Vreemdelingenzaken eist.

Balkenende zal over enkele minuten een verklaring afleggen in de Tweede Kamer.
http://www.trouw.nl/hetni(...)binet_laatste_nieuws
pi_39357960
Brood smeren, werken, .
pi_39358006
Van der Laan lijkt flink te worden gepiepeld .
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:05:22 #217
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39358022
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Duh, D'66 iets doen? Dat zou dan voor het eerst zijn.
ik kan het nu werkelijk niet meer volgen. Als Verdonk nu gewoon blijft zitten, heeft d66 toch niet veel meer keus dan uit het kabinet te stappen?
-- Bertrand Russell
pi_39358070
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:05 schreef Glasnosteraar het volgende:
. Als Verdonk nu gewoon blijft zitten, heeft d66 toch niet veel meer keus dan uit het kabinet te stappen?
D66 heeft altijd een keuze.
pi_39358132
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:07 schreef ArnhemCasual het volgende:
Loesewies is een lelijke kankerhoer
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:11:15 #220
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39358230
mmm, nu dan exit Loesewies?
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:12:19 #221
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39358269
ach, schijt, boeit niet, ga wat doen ....
-- Bertrand Russell
pi_39358282
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
mmm, nu dan exit Loesewies?
Eh, ik heb het al eerder gezegd maar exit hoe? Ze is Kamerlid, ze kan hooguit uit de partij stappen.
pi_39358353
Lousewies speelt hoogspel. Dan kan je diep vallen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:15:42 #224
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_39358411
Toch ook respect voor Balkenende hoe hij dit gehandeld heeft, en de zwarte piet aan D'66 door heeft gegeven.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_39358491
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, ik heb het al eerder gezegd maar exit hoe? Ze is Kamerlid, ze kan hooguit uit de partij stappen.
Ministers van D66 exit = Balkenende 2 exit.
pi_39358568
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
Lousewies speelt hoogspel. Dan kan je diep vallen.
Wat heeft zij te verliezen dan? Hooguit het Kamerlidmaatschap bij nieuwe verkiezingen, als ze echt principieel is stapt ze uit D'66...nog leuker zou zijn als ze zich aansluit bij de PvdA
pi_39358635
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef Tijger_m het volgende:
Wat heeft zij te verliezen dan? Hooguit het Kamerlidmaatschap bij nieuwe verkiezingen, als ze echt principieel is stapt ze uit D'66...nog leuker zou zijn als ze zich aansluit bij de PvdA
Geloofwaardigheid. Nu is de vraag of dat woord op zijn plaats is bij iemand van D66 maar dat terzijde. Kort "debat" trouwens meteen geschorst tot 16:30.
pi_39358693
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ze kan toch
- uit de kamer stappen (zetel opgeven) (en eventueel daarna D66 verlaten)
- uit de partij stappen (zetel zelf houden)
- uit de partij stappen (en eventueel zetel daarna opgeven - gaat ie niet naar D66)
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:01:49 #230
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39360360
Wat een warrige discussie op ned 2

Gehakketak!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39360528
Zo, weer even wat Amerikanen afgeslacht
Allah Al Watan Al Malik
pi_39360676
Uhm hoe zit dit nu allemaal in elkaar? @ ned 2
Allah Al Watan Al Malik
pi_39360856
quote:
29 Juni 2006 17:04
D66 trekt steun aan kabinet in

Fractieleider Lousewies van der Laan heeft in de Kamer meegedeeld dat D66 de steun aan het kabinet intrekt. In een korte verklaring herhaalde Van der Laan dat ze niet uit was op de val van het kabinet, maar dat het kabinet de breuk geforceerd heeft door te kiezen vóór Verdonk en tegen D66.

De consequentie van de stap van D66 is nog onduidelijk. Volgens Van der Laan is een gang van premier Balkenende naar de koningin nu onvermijdelijk.

Fractieleider Rouvoet (CU) wierp daar tegenin dat eerst moet worden afgewacht hoe premier Balkenende de nu ontstane situatie beoordeelt.
nos.nl
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:31:56 #234
89730 Drugshond
pi_39361836
We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.

.
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:15:42 #236
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39362807
Ik neem aan dat ze gewoon doorregeren, dan maar zonder sommigen van de d66, kunnen pechtold en v/d laan allebei leider zijn
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:42:04 #237
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39363470
Dat scheelde maar verdomd weinig.
quote:
Verbranden Amerikaanse vlag niet strafbaar

Het verbranden van de Amerikaanse vlag wordt niet strafbaar.

Bush
De Republikeinen in de Senaat zijn er niet in geslaagd een verbod op schending van de vlag opgenomen te krijgen in de Grondwet. Hun voorstel, dat kon rekenen op de steun van president Bush, kwam één stem tekort voor de benodigde tweederde meerderheid.

Bescherming
De Republikeinen wilden de bescherming van de 'Stars and Stripes' omdat het een belangrijk symbool van vrijheid en nationale eenheid is, zeker in tijd van oorlog. Maar critici vinden verbranding van de vlag een vorm van vrijheid van meningsuiting.

---------------------------------------poll--------------------------------------
Een vlag verbranden is vrijheid van meningsuiting en moet dus kunnen.
Eens: 51%
Oneens: 49%
Aantal stemmen: 2512
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:43:33 #238
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39363499
Wiegeltje net weer via de telefoon in het nieuws.

Ik zei van tevoren al: oh, hij gaat afgeven op D'66, hoe belachelijk en beschamend kinderachtig het wel niet is van ze.

Ik zat er niet ver naast. Hoe voorspelbaar is die gast zeg.
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:07:21 #239
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39364162
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef Yildiz het volgende:
Wiegeltje net weer via de telefoon in het nieuws.

Ik zei van tevoren al: oh, hij gaat afgeven op D'66, hoe belachelijk en beschamend kinderachtig het wel niet is van ze.

Ik zat er niet ver naast. Hoe voorspelbaar is die gast zeg.
Was vroeger al een sneue baas. En is het nog steeds...
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:18:27 #241
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39364509
Men is tegen martelen als het in Irak gebeurd, totdat:

Vier verkrachters opgehangen in Pakistan

Vreemd hoor.
pi_39365132
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik neem aan dat ze gewoon doorregeren, dan maar zonder sommigen van de d66, kunnen pechtold en v/d laan allebei leider zijn
Bedrijf nog gevonden?
pi_39365493
http://www.lousewiesvanderlaan.nl/forum/?page=thread&forum_id=1&thread_id=1&mid=100064
quote:
Door BLOWKONIJN op 29-6-2006 19:43
TREK JE ZELF BINNENSTE BUITEN
KHEB NOG EEN GOEIE SUGGESTIE VOOR LOESJE....RAM JE VUIST IN JE HOEREHOL EN TREK JEZELF BINNENSTE BUITEN! ZOU JE EEN HOOP MENSEN EEN PLEZIER MEE DOEN.
Directe democratie .
pi_39365526
Wat een trieste reacties. Hoe kunnen mensen zo gefrustreerd raken dat ze zulke reacties neerplempen echt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39365538
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een trieste reacties. Hoe kunnen mensen zo gefrustreerd raken dat ze zulke reacties neerplempen echt.
pro-nonsens.
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:48:02 #246
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39365567
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Vier verkrachters opgehangen in Pakistan gelezen?

Geneve kan overboord, martelen en doodstraf mogen weer. Ken 't schelen denken velen daar.
pi_39365576
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:47 schreef pberends het volgende:

[..]

pro-nonsens.
Nonsens is nonsens, niet schelden of op de man spelen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:51:32 #248
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39365666
in pursuit of happiness
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:59:54 #250
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39365975
quote:
513 Teletekst do 29 jun
Allochtonen belangrijk voor economie
` Niet-westerse allochtonen zijn steeds
belangrijker voor de economie,schrijft
de Rabobank in een rapport.Het aantal
allochtone ondernemers is van 2003 tot
2006 met 13% gegroeid,tegen een groei
met 6% voor de autochtone ondernemers.

De Chinezen zijn het meest ondernemend,
de Marokkanen het minst.De Marokkanen
lijken wel met een inhaalslag bezig.De
Chinezen kiezen dikwijls voor de horeca
en Turken en Marokkanen voor winkels.
Surinamers en Antillianen beginnen vaak
een zaak in de dienstverlening.

Allochtonen verdienen gemiddeld minder
dan autochtonen.Met 79% is het verschil
in de provincie Utrecht het grootst.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:02:31 #252
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39366030
Ach nee man, rot op met je punt
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39366097
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Wat een rare titel. Er staat nergens in het bericht dat allochtonen goed voor de economie zouden zijn. De titel had moeten zijn: Allochtonen steeds ondernemender, en niets anders.
pi_39366217
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een rare titel. Er staat nergens in het bericht dat allochtonen goed voor de economie zouden zijn. De titel had moeten zijn: Allochtonen steeds ondernemender, en niets anders.
Inderdaad en meer ondernemingen is slecht voor de economie natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:15:00 #255
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39366486
quote:

[..]

Dat heb je heel goed. Echter, de opsteller van dit bericht geloofd kennelijk in de mythe dat migratie goed is voor de economie en projecteerd deze leugens op dit nieuwsbericht. Natuurlijk is het niet geheel negatief, ondernemers kunnen we immers goed gebruiken.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:15:48 #256
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39366524
Goed nieuws is blijkbaar ook al niet boeiend meer.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:16:20 #257
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39366547
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dat heb je heel goed. Echter, de opsteller van dit bericht geloofd kennelijk in de mythe dat migratie goed is voor de economie en projecteerd deze leugens op dit nieuwsbericht. Natuurlijk is het niet geheel negatief, ondernemers kunnen we immers goed gebruiken.
Mythe. Juist.

Protectionisme, dát is the way to go!
pi_39366585
quote:

[..]

'Groei ondernemingen Niet-Westerse allochtonen relatief hoger de afgelopen jaren dan groei autochtone ondernemingen'
pi_39366598
Ik dien een motie van wantrouwen in tegen Ayaan.

Narcistisch mens .
pi_39366925
John Cleese zometeen op Nederland2!
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:30:02 #261
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39367069
En daar moeten we blij mee zijn?

Alleen bij M.P. was hij goed te pruimen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39367122
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:30 schreef George-Butters het volgende:
En daar moeten we blij mee zijn?

Alleen bij M.P. was hij goed te pruimen.
weet je dat zeker? hij gaat met pensioen dus laatste kans!
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:32:53 #263
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39367178
Laat die man toch!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:33:18 #264
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39367191
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39367415
Ze hadden het makkelijk kunnen oplossen...de mensen van het kabinet, maar ze zijn allemaal net zo koppig als Verdonk. Ayaan slikt haar trots in en wint een paspoort, Verdonk geeft vooral een hoop om haar imago, en verliest alles, maar vergeet de hele kliek niet mee te nemen.
pi_39367607
Kabinet is gevallen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:45:24 #267
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39367705
Kabinet Balkenende-2 gevallen

` Het kabinet is gevallen.Premier
Balkenende maakte dat bekend in de
Tweede Kamer.Hij biedt het ontslag van
zijn kabinet morgen aan de koningin
aan.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:47:25 #268
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39367812
Femke blijft een mooie vrouw

Alleen jammer dat ze haar onderkaak niet kan bewegen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39367824
reken maar op een pisnijdige koningin morgen
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:48:55 #270
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39367889
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:45 schreef George-Butters het volgende:
Kabinet Balkenende-2 gevallen

` Het kabinet is gevallen.Premier
Balkenende maakte dat bekend in de
Tweede Kamer.Hij biedt het ontslag van
zijn kabinet morgen aan de koningin
aan.
Het kabinet is gevallen omdat de D66-
ministers Brinkhorst en Pechtold hun
functie hebben neergelegd.Ze deden dat
omdat de Tweede-Kamerfractie van D66
het vertrouwen in het kabinet had
opgezegd.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:50:19 #271
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39367955
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:47 schreef zakjapannertje het volgende:
reken maar op een pisnijdige koningin morgen
Ach heeft zij ook weer eens wat te doen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:51:24 #273
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39368019
NOG MEER GOED NIEUWS:

Tegenslag voor Bush rond Guantánamo

` Gevangenen in Guantánamo Bay mogen
niet door een militaire rechter worden
veroordeeld.Dat heeft het Amerikaanse
Hooggerechtshof bepaald.De uitspraak is
een tegenslag voor president Bush,die
nu een andere manier moet zoeken om de
gevangenen te berechten.

Volgens het Hooggerechtshof moeten ze
worden berecht als krijgsgevangenen.Dat
moet dan gebeuren volgens de regels van
de Geneefse Conventie.

Bush heeft dat steeds geweigerd.Volgens
hem zijn de gevangenen op Guantánamo
Bay "vijandige strijders",voor wie de
internationale regels niet gelden.De
meesten zijn opgepakt in Afghanistan.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39368204
En dan te bedenken dat ik best sympathie heb voor D66.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:57:33 #275
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_39368316
EINDELIJK!! Donner is weg!!!!!!!!!
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:59:18 #276
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39368404
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef DionysuZ het volgende:
Kabinet demissionair,zonder D66

` Het kabinet-Balkenende gaat na het
ontslag van de ministersploeg verder,
zonder de bewindslieden van D66.Die
stapten vanavond uit het kabinet,nadat
hun fractieleider Van der Laan het
vertrouwen in het kabinet had opgezegd.

Voor Jan-Peter Balkenende is het de
tweede keer dat een kabinet onder zijn
leiding de eindstreep niet haalt.Het
eerste kabinet-Balkenende,met de LPF,
sneuvelde in 2002 al enkele maanden na
zijn aantreden.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39368515
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Apropos het volgende:
En dan te bedenken dat ik best sympathie heb voor D66.
Schaam je.
pi_39368566
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ach heeft zij ook weer eens wat te doen.
ze heeft nu evenveel kabinetseindes meegemaakt als haar moeder van 1948-1974
pi_39368609
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Schaam je.
Voor bepaalde delen van het gedachtengoed. Ga jij je collega eens snel de evolutieleer uitleggen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:04:45 #280
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39368650
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Schaam je.
Ik geloof dat er hier wel meer zijn met sympathie voor D'66.

Verdonk moet ook gewoon pleitte, op een gegeven moment is het genoeg.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39368690
Pardon, ''gedachtegoed.''
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:05:48 #282
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39368695
Ach, is de grote server gecrashed?

Ode aan D'66.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:06:50 #283
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39368743
Ohnee, wacht, D'66 zijn de schuldigen, zei moeten zonodig van dat Ayaan gevalletje zo'n groot punt maken. Boehoe.
pi_39368787
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef DionysuZ het volgende:
Kan 'ie verder met zijn rapcarriere.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:08:05 #285
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39368797
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:51 schreef George-Butters het volgende:
NOG MEER GOED NIEUWS:

Tegenslag voor Bush rond Guantánamo

` Gevangenen in Guantánamo Bay mogen
niet door een militaire rechter worden
veroordeeld.Dat heeft het Amerikaanse
Hooggerechtshof bepaald.De uitspraak is
een tegenslag voor president Bush,die
nu een andere manier moet zoeken om de
gevangenen te berechten.

Volgens het Hooggerechtshof moeten ze
worden berecht als krijgsgevangenen.Dat
moet dan gebeuren volgens de regels van
de Geneefse Conventie.

Bush heeft dat steeds geweigerd.Volgens
hem zijn de gevangenen op Guantánamo
Bay "vijandige strijders",voor wie de
internationale regels niet gelden.De
meesten zijn opgepakt in Afghanistan.
Ik zal de eerste en laatste reactie geven. Blijkbaar is het niet boeiend.
Voortbestaan 'Gitmo' onder druk
pi_39368861
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:06 schreef Yildiz het volgende:
Ohnee, wacht, D'66 zijn de schuldigen, zei moeten zonodig van dat Ayaan gevalletje zo'n groot punt maken. Boehoe.
Tsja, maar je gaat toch geen kabinet opblazen omdat ze gebrek hebben aan eerlijkheid, politiek inzicht, gevoel voor rechtvaardigheid en tact?
pi_39368872
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef Apropos het volgende:
Voor bepaalde delen van het gedachtengoed. Ga jij je collega eens snel de evolutieleer uitleggen.
Moet ik een motie van wantrouwen indienen tegen mijn collega?
pi_39368878
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

ze heeft nu evenveel kabinetseindes meegemaakt als haar moeder van 1948-1974
en bovendien is Prinsjesdag dit jaar nu volledig verpest
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:09:49 #289
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:10:52 #290
89730 Drugshond
pi_39368982
Krijg je er echt herinneringen aan Rosa Parks van, Yildiz?
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:12:29 #292
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_39369010
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik zal de eerste en laatste reactie geven. Blijkbaar is het niet boeiend.
Voortbestaan 'Gitmo' onder druk
ik las het en ik vind het een goede stap maar nog niet voldoende.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:14:01 #293
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39369083
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:11 schreef Apropos het volgende:
Krijg je er echt herinneringen aan Rosa Parks van, Yildiz?
Als iemand door een chaffeur wordt bevolen om helemaal achterin de bus te gaan zitten, dan wel ja.
Die zin is technisch Nederlands niet helemaal goed, waarvoor excuses.
Ik moest een beetje aan Rosa Parks denken, toen ik dat stukje las dat ze beweerde dat ze door de chaffeur naar achteren gestuurd werd.
pi_39369090
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:09 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

en bovendien is Prinsjesdag dit jaar nu volledig verpest
De kers op de taart.
pi_39369178
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Als iemand door een chaffeur wordt bevolen om helemaal achterin de bus te gaan zitten, dan wel ja.
Onder alle omstandigheden? Het is trouwens niet precies het geval-Rosa Parks wat je nu beschrijft.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:18:00 #296
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39369283
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

Onder alle omstandigheden? Het is trouwens niet precies het geval-Rosa Parks wat je nu beschrijft.
Nee, weet ik wel, Rosa Parks wou juist voorin zitten, terwijl het toen normaal was dat 'haar soort' achterin moest zitten. Die scheiding is er in dit geval ook. Vandaar die vergelijking.

Het verhaal zoals ik het nu lees, is dat ze al bellend binnenkwam, toevallig stapte ik vandaag ook zo de bus in, wat totaal geen probleem is, toen moest ze dus na wat geschreeuw naar achteren, en heeft ze gespuugd.

Als 'al bellend binnen stappen' al een reden is om naar achteren gestuurd te worden, en dat dat een normale reden is, dan weet ik niet in wat voor regelneukend land we tegenwoordig leven.
pi_39369834
Het leek trouwens gisternacht wel of Zalm uit de kroeg kwam rollen, het was meteen ongepast lachen gieren brullen .
pi_39369856
Hé, de twee oude D66-krullenbollen. .
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:33:05 #299
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39369876
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef Autodidact het volgende:
Het leek trouwens gisternacht wel of Zalm uit de kroeg kwam rollen, het was meteen ongepast lachen gieren brullen .
Al heb ik geen idee waarom, had ie weer een OZB-grapje?
pi_39369949
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:33 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Al heb ik geen idee waarom, had ie weer een OZB-grapje?
Ik weet niet precies meer wat hij allemaal uit de hoge hoed toverde, spontane "grapjes". Misschien zit 'ie inmiddels gewoon te lang op het pluche.
pi_39369958
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef Autodidact het volgende:
Hé, de twee oude D66-krullenbollen. .
Wat doet Van Boxtel ook al weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')