Daar hebben ze al een schitterende work-around voor waardoor ze alsnog dat extra geld betalen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
Moslims mogen geen leningen afsluiten, althans niet tegen rente.
knipquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
Moslims mogen geen leningen afsluiten, althans niet tegen rente. Wat zou het dan een prachtidee zijn om een moslim als minister voor Financiën te nemen! We brengen onze staatsschuld gewoon onder in oliedollars en euro's van landen als Saudia Arabië, Kuwait, enzovoorts. En aangezien onze minister dan moslim is mogen ze er geen rente voor vragen. Scheelt miljarden per jaar!
Stelling: Volgende minister van Financiën moet moslim zijn.
Dat heet dus ook wel de Moslim-nek in het zand steken......of zichzelf lekker voor de gek houden...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daar hebben ze al een schitterende work-around voor waardoor ze alsnog dat extra geld betalen.
das een christenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef zakjapannertje het volgende:
iemand als Tarek Aziz?
Of de adviseur van de Marokkaanse koning.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef zakjapannertje het volgende:
iemand als Tarek Aziz?
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:26 schreef Aquila2005 het volgende:
Al-sahaf zoekt nog een baantje.
Ja hoor die hebben gewoon (gigantische schulden), of ze zich aan de islamitische regels houden weet ik niet zeker maar ook die zullen mensen er niet van weerhouden schulden aan te gaan en rente te betalen, alleen gebeurdt dat dan op een verkapte manier.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef Transvaal het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Landen zoals Jemen, Oman, Pakistan, Afghanistan en dergelijke hebben toch wel staatsschulden?
Of sla ik de plank volledig mis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |