abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39336633
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.

quote:
Marine Recruiter in Michael Moore Film Dies in Iraq

One of the most memorable scene in Michael Moore's controversial documentary, "Fahrenheit 9/11," featured two Marine recruiters desperately trying to enlist recruits outside a shopping mall. Now one of them has died in Iraq.

Marine Staff Sgt. Raymond J. Plouhar, 30, died Monday of wounds suffered while conducting combat operations in Anbar province, the Pentagon has announced.
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:39:48 #2
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39336744
Mooi, mijn taak is volbracht.

Het gaat u allen wel, tot een volgende keer.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39337787
quote:
ENGLAND's massive army of World Cup fans is drinking Germany dry, it emerged yesterday.Breweries warned beer could run out before the final because of huge demand from our supporters.

In Nuremberg, organisers revealed 70,000 England fans who flooded the city drank 1.2MILLION pints of beer - an average of 17 pints each. Astonished bar keeper Herrmann Murr said: "Never have I seen so many drink so much in such little time."
bron
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:18:45 #5
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39338157
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Autodidact het volgende:
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.

[afbeelding]
[..]
Ach jé, weer een naam voor op de toekomstige herdenkingsmuur. Triest, al moet ik zeggen, ik heb die docu gezien en ik kreeg van die twee behoorlijk de riebels. Ook omdat ze duidelijk mikten op vatbare jonge mensen, wat natuurlijk niets nieuws is, maar toch...
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39338764
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:18 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ach jé, weer een naam voor op de toekomstige herdenkingsmuur. Triest, al moet ik zeggen, ik heb die docu gezien en ik kreeg van die twee behoorlijk de riebels. Ook omdat ze duidelijk mikten op vatbare jonge mensen, wat natuurlijk niets nieuws is, maar toch...
Tsja, volgens mij werden die twee ook overgehaald, is het niet?
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:37:18 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39339111
Zien jullie ook niet dat Balkenende altijd een beetje bang en ongeduldig kijkt als Halsema iets aan hem vraagt? .
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:49:00 #10
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:15:22 #11
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39340303
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:34 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Tsja, volgens mij werden die twee ook overgehaald, is het niet?
Ja, al zou je op je dertigste, en na een aantal jaren dienst toch wel wat verstandiger mogen zijn. Nu ik het in ander verband toch over Gore Vidal had, die heeft college maar geschrapt, en is in plaats daarvan in dienst gegaan (WO2), de beste opleiding die je maar kon wensen volgens hem. En daar zit ook wel wat in. Zou jou als autodidact ook moeten aanspreken.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
pi_39340494
Ik kan het waarderen dat iemand zijn eigen keuzes maakt over wat voor hem de meest efficiënte manier van studie is, dat is zo. Het leger is hiervoor denk ik voor maar enkelen een nuttig instituut (voor Vidal inderdaad), in ieder geval niet voor to-be-jarheads .
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:34:16 #13
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39340937
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:20 schreef Autodidact het volgende:
Ik kan het waarderen dat iemand zijn eigen keuzes maakt over wat voor hem de meest efficiënte manier van studie is, dat is zo. Het leger is hiervoor denk ik voor maar enkelen een nuttig instituut (voor Vidal inderdaad), in ieder geval niet voor to-be-jarheads .
Ja, inderdaad. WO2 was natuurlijk ook een ander soort conflict. En ik vraag me af of Vidal toen al besloten had om schrijver / politicus te worden. Zo ja is zijn keuze vrij redelijk, zij het met behoorlijk wat risico. Maar goed, hij heeft het overleeft, dan is het makkelijk om grootmoedig te doen over een beslissing die hij op latere leeftijd (wijzer) absoluut niet genomen zou hebben.
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:48:02 #14
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39341379
ik ga ook maar eens naar bed
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 02:32:25 #15
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39343444
en weer wakker.

testje:

hier herken ik mezelf dus niet in, ik zou zo graag Wonder Woman willen zijn, morgen nog maar eens doen

http://www.seabreezecomputers.com/superhero/
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 02:34:57 #16
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39343489
I think you ought to know I'm feeling very depressed
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 04:59:47 #17
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_39344561
niet te geloven
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 29 juni 2006 @ 07:46:46 #18
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39345057
Glasnosteraar! Last van slapeloosheid? Je mistte Sigme natuurlijk in je bedje...
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39345088
Één heel goede morgen:
quote:
De positie van minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) en van het kabinet wankelt. Dat is de uitkomst van het spoeddebat over de naturalisatie van Ayaan Hirsi Ali dat doorging tot donderdagochtend vroeg. Regeringspartij D66 steunde een door GroenLinks ingediende motie van afkeuring tegen de bewindsvrouw. Uiteindelijk werd de motie verworpen met 79 stemmen tegen en blijft Verdonk minister.

Aanleiding voor de crisis is een 'slip of the tongue' van minister-president Jan Peter Balkenende (CDA). Hij gaf abusievelijk toe dat de verklaring van Ayaan Hirsi Ali niet louter uit politieke motieven bestond. De oppositie gaf hierop te kennen een motie van afkeuring in te dienen tegen Verdonk.

Nagenoeg alle fracties eisten opheldering over de verklaring van Hirsi Ali. Met name de passage waarin zij minister Verdonk vrijspreekt, was onderwerp van felle discussie. Verdonk bleef volhouden dat deze verklaring juridisch noodzakelijk was om haar conclusie dat Hirsi Ali haar paspoort mag behouden te motiveren. "De publiekelijke uitlatingen van Hirsi Ali moeten worden rechtgezet."
bron

Om twee uur dus meer .
pi_39345146
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 07:46 schreef George-Butters het volgende:
Glasnosteraar! Last van slapeloosheid? Je mistte Sigme natuurlijk in je bedje...
Ik mis wel eens wat, maar zo mistig ben ik nou ook weer niet.

Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39345585
Lekker gezellig misten.
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:58:27 #22
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:58:45 #23
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39346944
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 07:46 schreef George-Butters het volgende:
dan doe ik helemaal geen oog meer dicht
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:01:30 #24
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347008
Sylvain Ephimenco heeft een leuke column over de Ayaan-Verdonk soap:
http://www.trouw.nl/dever(...)ood%21?backlink=true
-- Bertrand Russell
pi_39347011
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:58 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

dan doe ik helemaal geen oog meer dicht
Ghe. Ga je me befriemelen zeker .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:03:09 #26
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347032
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ghe. Ga je me befriemelen zeker .
Ik sta onderhand al zo lang droog dat ik .... EO-filter .......

edit: beetje netter maar

[ Bericht 10% gewijzigd door Glasnosteraar op 29-06-2006 10:26:01 ]
-- Bertrand Russell
pi_39347071
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:01 schreef Glasnosteraar het volgende:
Sylvain Ephimenco heeft een leuke column over de Ayaan-Verdonk soap:
http://www.trouw.nl/dever(...)ood%21?backlink=true
Wat een suf stuk
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:10:21 #28
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347212
ik ben de draad wat dit gedoe betreft al lang kwijt. dat parlement/regering is wel zo'n vreselijke farce
-- Bertrand Russell
pi_39347577
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ik sta onderhand al zo lang droog dat ik .......
quote:

edit: beetje netter maar
Oeh - nou ben ik nieuwsgierig. Wat stond er eerst?
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:32:27 #30
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347698
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Oeh - nou ben ik nieuwsgierig. Wat stond er eerst?
pas na 23.00 s'avonds toch, we willen de kinderkes niet laten schrikken
-- Bertrand Russell
pi_39347753
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:32 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

pas na 23.00 s'avonds toch, we willen de kinderkes niet laten schrikken
Je weet toch - dan slaap ik allang .
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:37:47 #33
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39347831
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Je weet toch - dan slaap ik allang .
mm, ja, das wel een probleem. Maar goed, het kwam erop neer dat ik het friemelen maar gewoon oversla en ... eeuh .. meteen ter zake zal komen. En als je slaapt, slaap je dan diep of ben je snel wakker?
-- Bertrand Russell
pi_39347894
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:37 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

mm, ja, das wel een probleem. Maar goed, het kwam erop neer dat ik het friemelen maar gewoon oversla en ... eeuh .. meteen ter zake zal komen. En als je slaapt, slaap je dan diep of ben je snel wakker?
Ghe.. Tijdens gefriemel slaap ik door maar als je ter zake komt word ik wakker .
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:45:43 #35
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39348033
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ghe.. Tijdens gefriemel slaap ik door maar als je ter zake komt word ik wakker .
kijk, das nou handig dat had ik met m'n laatste vriendinnnetje niet, die begon altijd te piepen als ik s'nachts haar billen begon te kneden.
-- Bertrand Russell
pi_39348088
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:45 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

kijk, das nou handig dat had ik met m'n laatste vriendinnnetje niet, die begon altijd te piepen als ik s'nachts haar billen begon te kneden.
Oh - als je dat doet wil ik ook wel piepen hoor. Niet afkeurend .

edit: had ik al welkom terug gezegd ? Welkom terug !
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:52:03 #37
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39348209
Speciaal om Sports_Illustrated van zijn apropos af te brengen, de volgende zin:
quote:
Een bijzondere, en wellicht cruciale rol was er voor premier Jan Peter Balkenende, die – door vermoeidheid, zei hij later – bevestigde dat Ayaan Hirsi Ali afgelopen maandagavond was geprest om een voor Verdonk ontlastende verklaring te tekenen omdat Verdonk met de gevonden oplossing 'moest kunnen leven'.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:53:38 #38
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:55:12 #39
89730 Drugshond
pi_39348312
Verdonk is een aangeschoten duif.
Van potentieel partijvoorzitter tot zondebok in slechts een paar weken.

Toon Hermans (goocheltruc).
- De duif is dood -
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:58:49 #40
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:01:08 #41
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39348490
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh - als je dat doet wil ik ook wel piepen hoor. Niet afkeurend .
slaap maar lekker door hoor, trek je van mij niets aan
quote:

edit: had ik al welkom terug gezegd ? Welkom terug !

eeuh, ik was een beetje bang dat je boos/teleurgesteld was, maar die Ayaan affaire ging me echt onder de nagels.
-- Bertrand Russell
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:10:28 #42
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39348757
blij dat ik thuis ben, ik ga maar eens in het zonnetje zitten
-- Bertrand Russell
pi_39348839
Sylvain is een stuk stront die het weet te presteren keer op keer zeer slechte stukken te schrijven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39348886
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:01 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

slaap maar lekker door hoor, trek je van mij niets aan
* sigme doet lekker of ze doorslaapt..
quote:
[..]

eeuh, ik was een beetje bang dat je boos/teleurgesteld was, maar die Ayaan affaire ging me echt onder de nagels.
Ghe. Ik ben toch altijd vergevingsgezind . Maar ik was niet teleurgesteld hoor. Ik vind het jammer als jij -of andere gewaarderde users- afhaken, maar het is niet teleurstellend. Het is verheugend zolang je er bent . ( Een eeuwig optimistische kijk op de zaken veraangenaamd het leven.)
pi_39349728
Verraders van D'66 .

Dat ze bij de volgende verkiezingen naar de 0 zetels gaan.
pi_39349856
quote:
Guy Debord ging er zijn leven lang prat op nooit te werken en dat als subversieve daad te ervaren. Door een vriend gevraagd of hij zijn vriendin weleens hielp bij huishoudelijke taken, antwoordde hij: «Zij doet de afwas, ik doe de revolutie.»
http://www.groene.nl/2001/0145/sp_spektakel.html

donderdag 29 juni 2006 @ 11:47:45 #47
89730 Drugshond
pi_39349917
quote:
jongetjes ontkomen aan ontvoering

PRINSENBEEK - De politie in het district Breda is op zoek naar twee mannen met een Belgisch accent die dinsdagmiddag en woensdagmorgen geprobeerd zouden hebben twee jongens in Prinsenbeek te ontvoeren. De mannen reden in een rode cabriolet met een Belgisch kenteken. Ze probeerden de kinderen hun auto in te praten en grepen hen vast. De jongetjes wisten zich los te rukken en konden ontkomen. Dat heeft de politie woensdagmiddag meegedeeld.

De eerste poging betrof een jongen van 8 jaar. De mannen spraken het kind bij een basisschool aan de Schoolstraat aan. Dezelfde auto is woensdagmorgen weer in die buurt gezien. De tweede poging vond woensdagmiddag rond een uur plaats op de Pastoor Oomenlaan. Daar reed de bestuurder een 11-jarig knul op diens fiets klem. Ook deze jongen kon vluchten.

SMS-alarm

De politie heeft woensdagmiddag via een sms-alarm de daarop aangesloten bewoners in een straal van 10 kilometer rond Prinsenbeek gevraagd om naar de daders uit te kijken. De politie is zelf ook naar hen op zoek.
Wij willen ook een muur met mijnenvelden e.d. Weg met die belgen.
pi_39350029
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sylvain is een stuk stront die het weet te presteren keer op keer zeer slechte stukken te schrijven.
Dat is een belediging voor stront.
pi_39350553
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Verraders van D'66 .

Dat ze bij de volgende verkiezingen naar de 0 zetels gaan.
Verraders? Ze hadden toch geen mening?
pi_39350637
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:09 schreef Autodidact het volgende:
Verraders? Ze hadden toch geen mening?
Het is wachten tot 14:00 om te kijken wat voor mening D66 heeft. Beetje meegaan met de linkse oppositie om "populair" te doen .

Pathetic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')