briljante stukjes hebben die altijdquote:
Je kan moeilijk D'66 hier de schuld van geven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat Ayaan hierover uit de school klapt.
Wel over het feit dat ze het kabinet in een lastig parket plaatsen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef George-Butters het volgende:
Je kan moeilijk D'66 hier de schuld van geven.
Ik vind het weinig diplomatiek van Ayaan. Je zou bijna zeggen dat ze het met opzet heeft gedaan.quote:Het uit de school klappen is niet zo vreemd. De hele constructie stinkt gewoon ontzettend.
Wat niet weet wat niet deert. Ayaan in de VS met een Nederlands paspoort en het kabinet kan de regeerperiode afmaken. iedereen blijquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is nogal zwak om iets te tekenen om van problemen af te komen, en dan gelijk weer te herroepen, dan ga je een maandje later naar de V.S. als je woord zoveel waard is mogen ze haar van mij houden
Sjezus als je last hebt van een ziekte waardoor je mijn posts niet kan lezen moet je het zeggen hoor, want dan stop ik met het reageren op je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Jij bent iemand die problemen in de moslimgemeenschap wegwuift door te zeggen dat Christenen ook problemen veroorzaken, maar je kunt niet uitleggen waarmee. Uiteraard zullen er christenjongeren zijn die problemen veroorzaken, maar dit staat niet in verhouding tot de problemen die marokannen veroorzaken, maar blijf jij maar lekker met je kop in het zand.
ga eens een keer de deur uit, en kijk wie het meeste etteren op straat, uitgaansgelegenheden etc.
En terecht!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wel over het feit dat ze het kabinet in een lastig parket plaatsen.
Hangt ervan af. Bijvoorbeeld van wat als verklaring voor het ongewenst gedrag wordt gegeven, en in hoeverre mensen die zich niet ongewenst gedragen worden aangekeken op het ongewenst gedrag van anderen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik ben ook de laatste die zal beweren dat buitenlanders slecht zijn, sterker nog, in mijn vrienden/kennissenkring bevinden zich ook allochtonen. Ik vind het alleen onzinnig dat zodra je zegt dat er verhoudingsgewijs meer allochtone jongeren zijn die zich misdragen gelijk gezegd wordt dat een andere bevolkingsgroep ook weleens iets fout doet, het zal vast zo zijn, maar dat staat niet in verhouding tot elkaar, en is dus in het geheel niet relevant.
Nou was ik laatst weer eens een maand in een dergelijk land. Geen probleem gehad hoor. Nette aardige fatsoenlijke mensen.quote:Daarnaast is het ook de open/straat cultuur die voor problemen zorgt, en dat is en blijft toch een noord-afrikaans probleem![]()
Hehe, complottheorie no. 2quote:Ik vind het weinig diplomatiek van Ayaan. Je zou bijna zeggen dat ze het met opzet heeft gedaan.
Jezusallechristus, lees het fucking topic voordat je hier dit soort dingen gaat bl4ten. Staat er ergens dat ik het ontken NEE, staat er ergens dat ik zeg dat het niet zo is NEE.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat Marokkaanse jongeren meer problemen veroorzaken dan christelijke jongeren. Zeker als je de verhoudingen bekijkt tussen het aantal Marokkaanse jongeren en christelijke jongeren. Ze veroorzaken disproportioneel veel overlast.
Dat kan je niet ontkennen Mutant01.
Ik vind het nogal relevant dat Ayaan vijf minuten had om een brief met dergelijke lading te ondertekenen of haar werkzaamheden in de VS kwamen in gevaar. Het zegt iets over de werkwijze van Verdonk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat Ayaan hierover uit de school klapt.
Maar je probeert het wel te bagatelliseren met dat er net zo goed christenen zijn.Dat klopt ongetwijfeld neemt niet weg dat in een stad als Rotterdam er meer Marokkanen zijn die overlast veroorzaken dan christelijke jongeren. Ik vraag me overigens af waarin die christelijke overlast zich uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
Jezusallechristus, lees het fucking topic voordat je hier dit soort dingen gaat bl4ten. Staat er ergens dat ik het ontken NEE, staat er ergens dat ik zeg dat het niet zo is NEE.
Wat ik wel zeg is dat er NET ZO GOED CHRISTENEN ZIJN, die overlast (misschien wel meer zelfs in bepaalde regio's) veroorzaken, net als bepaalde kut-Marokkaantjes. Dat jij hier de politiek-correcte gappie wil gaan uithangen, moet je zelf weten. Waarom probeer je de Christelijke overlast zo te bagetalliseren door te zeggen dat de andere disproportioneel meer overlast veroorzaken. Het neemt het Christelijke probleem niet weg hoor.
Internet moet voldoende zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef Apropos het volgende:
Ik heb geen TV.
Joop Wijn, het nieuwe wonderkind, zegt precies hetzelfde.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is diezelfde Verhagen die vindt dat Verdonk natuurlijk gewoon kan blijven zitten omdat er immers geen kamermeerderheid voor de motie was.
Als het niet zo huiveringwekkend was, was het grappig.
En evt. een koptelefoon.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Internet moet voldoende zijn.
Eerst moet je Christenen definieren. Iemand wiens grootouders van beide zijden lidmaat zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef Autodidact het volgende:
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?
De Duitse, Turkse, Rwandese, Cambodiaanse of Joegoslavische?
Oh mijn godquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je probeert het wel te bagatelliseren met dat er net zo goed christenen zijn.Dat klopt ongetwijfeld neemt niet weg dat in een stad als Rotterdam er meer Marokkanen zijn die overlast veroorzaken dan christelijke jongeren. Ik vraag me overigens af waarin die christelijke overlast zich uit.
Je hebt weleens last in Rotterdam van christelijk overlast?
Nee, dat zou zelfmoord zijn....huidig lidmaatschap is voldoende, oh wachtquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Eerst moet je Christenen definieren. Iemand wiens grootouders van beide zijden lidmaat zijn?
De Amerikaanse.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, dat zou zelfmoord zijn....huidig lidmaatschap is voldoende, oh wacht. Maar wat zijn jouw ideeën over de gewenste methode?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt antropologisch racisme en eugenetisch racisme.
De nazi's Amerikanen deden beiden.
Ik ga voor de J.Stalin oplossing. Gewoon lukraak mensen in kampen stoppen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef Autodidact het volgende:
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?
De Duitse, Turkse, Rwandese, Cambodiaanse of Joegoslavische?
Congres over 9/11-complottheorieënquote:achterlijk gelul hier, laat ook maar zitten man, regeringsnapraters zijn echt nog simpeler dan dutroux.
Dat was nu net het gruwelijke; niet iedereen was er willekeurig in gestopt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga voor de J.Stalin oplossing. Gewoon lukraak mensen in kampen stoppen.
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:04 schreef Apropos het volgende:
Congres over 9/11-complottheorieën
Zeg Drugshond, ik had dit voorspeld. Waarom heb je mijn voorspelling verwijderd?
En iedereen die het niet met hem eens is, is een ''regeringsnaprater'' die nog niet snapt dat mannen in pakken niet betrouwbaarder zijn dan de buurman. Ook mensen die een uitgesproken hekel aan Bush hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.
Ik denk dat-ie depressief is hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.
Niet zo min doen, in het US parliament! 111111111111111quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:08 schreef Apropos het volgende:
Maar hij heeft vrienden in het parlement!1!!
Ik denk trouwens dat veel mensen simpeler zijn dan Dutroux, helaas.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zo min doen, in het US parliament! 111111111111111
quote:Israel = Zionisten
En dan nu in de context. Oftewel de gehele post erbij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Apropos het volgende:
Nu Meki het heeft gezegd, kan ik er niet meer omheen;
[..]
Ja, ik vond de vergelijking ook een beetje vreemd, simpeler dan een Dutroux is nou niet echt een toonbeeld van logisch denken...aan de andere kant, BaajGuardian en logisch denken...'nuff said.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Apropos het volgende:
Ik denk trouwens dat veel mensen simpeler zijn dan Dutroux, helaas.
Die verandert er niets aan, hoor. Aruba = Antillianen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan nu in de context. Oftewel de gehele post erbij.
Moderators hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, Drugshond, als ik jou er nou eens op wijs dat je collega NorthernStar de Holocaust ''make-believe'' noemt, wat doe jij dan als 'ie weer eens komt fulmineren over Israel? Twijfel je dan niet enigzins aan z'n goede, empatische bedoelingen?
Of is 'ie net zo'n hilarisch troetelkind als Bansheeboy?
monarchistische toestandenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
WimLex vol behangen met insignes. Nu mijn vraag wat heeft die kerel gedaan om zoveel insignes te verdienen.
Of ben ik nu extremely sceptical.
Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail. Bij sommigen zie ik staan ''als je nog eens zo'n sig gebruikt, hoef je niet meer terug te komen. Kus Nikky'', maar dit figuur verwijst naar ''Did Six Million really die'' onder allerlei olijke Engelse naampjes.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moderators hebben altijd gelijk.
En die discussie hebben we zowel voor als achter de schermen gehad. Elke post beoordeel ik individueel zonder historie.
Nee, het verandert er heel veel aan. Plaats de gehele text.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die verandert er niets aan, hoor. Aruba = Antillianen!
NS (whats in a namequote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail. Bij sommigen zie ik staan ''als je nog eens zo'n sig gebruikt, hoef je niet meer terug te komen. Kus Nikky'', maar dit figuur verwijst naar ''Did Six Million really die'' onder allerlei olijke Engelse naampjes.
Voor wie denkt dat ik 'm zwart maak, ga naar whatreallyhappened.com, klik op ''Browse by category'', ga naar ''Hidden history'' en zie daar ''The Jews and the Concentration Camps: A factual appraisal by the Red Cross''.
En hij is laf genoeg om hier niet op te antwoorden wanneer ik er naar vraag.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het verandert er heel veel aan. Plaats de gehele text.
Ja, warempel, nu komt 'ie beter uit.quote:Israel moet keihard aangepakt worden
zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.
Israel = Zioniste
Zeker, want het is een verbetering op zijn post. Hij bedoelt niet dat Israel uit zionisten alleen bestaat, maar dat hij alleen de Zionisten hard aan wil pakken en de rest, de normale bevolkin nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Ja, warempel, nu komt 'ie beter uit.
Ik vind het echt belachelijk dat anderen dan gecensureerd worden voor ''doodsverwensingen''.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, ik ga mij daar verder niet druk om maken, het is alleen jammer.
Dat is een taalkundige mogelijkheid, maar het blijkt nergens uit dat Meki dat ook bedoelt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, want het is een verbetering op zijn post. Hij bedoelt niet dat Israel uit zionisten alleen bestaat, maar dat hij alleen de Zionisten hard aan wil pakken en de rest, de normale bevolkin niet![]()
Ja, had je maar geen moslim moeten wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Zo hey, vandaag toch wel veel gescheld gehad jegens mijn tere hoofd.
www.whatreallyhappened.com is een [TRU] site, wat past bij zijn werkzaamheden. Dat er foute veronderstellingen instaan is denkbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Apropos het volgende:
Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail. Bij sommigen zie ik staan ''als je nog eens zo'n sig gebruikt, hoef je niet meer terug te komen. Kus Nikky'', maar dit figuur verwijst naar ''Did Six Million really die'' onder allerlei olijke Engelse naampjes.
Voor wie denkt dat ik 'm zwart maak, ga naar whatreallyhappened.com, klik op ''Browse by category'', ga naar ''Hidden history'' en zie daar ''The Jews and the Concentration Camps: A factual appraisal by the Red Cross''.
En hij is laf genoeg om hier niet op te antwoorden wanneer ik er naar vraag.
Daarom is het van belang dat je de gehele tekst erbij zet, begrijp je et? Jouw post was ook een taalkundige mogelijkheid (ik weet waar jij op doelde namelijk). Niets zegt dat Meki dat ook bedoelt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is een taalkundige mogelijkheid, maar het blijkt nergens uit dat Meki dat ook bedoelt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, had je maar geen moslim moeten worden![]()
Ik heb even lelijk terug gedaan om de cosmische balans te herstellen als dat enige troost mocht bieden![]()
Kun je niet in [F&F] posten.....quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg drugshond, ga is snuffelen! Ik krijg allemaal klapjes!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Zo hey, vandaag toch wel veel gescheld gehad jegens mijn tere hoofd.
Had je het gelezen of niet, ik ben nu ook moslima.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ghe. Als 'dhimmie' mag ik dat wel. Of was ik nou moslima?
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Ghe. Als 'dhimmie' mag ik dat wel. Of was ik nou moslima?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:43 schreef Drugshond het volgende:
Als je deze discussie wilt uitbouwen moet je niet bij mij zijn... maar in [FB]. Als je slim bent doe je dit rechtstreeks per mail (is wel zo netjes). I.p.v. roddel en achterklap.
[POL SC 975] (Uncle) Sam the shamquote:Net zo nietszeggend als het zwijgen van yvonne op mijn vraag per e-mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |