Wat heeft zij te verliezen dan? Hooguit het Kamerlidmaatschap bij nieuwe verkiezingen, als ze echt principieel is stapt ze uit D'66...nog leuker zou zijn als ze zich aansluit bij de PvdAquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
Lousewies speelt hoogspel. Dan kan je diep vallen.
Geloofwaardigheid. Nu is de vraag of dat woord op zijn plaats is bij iemand van D66 maar dat terzijde. Kort "debat" trouwens meteen geschorst tot 16:30.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef Tijger_m het volgende:
Wat heeft zij te verliezen dan? Hooguit het Kamerlidmaatschap bij nieuwe verkiezingen, als ze echt principieel is stapt ze uit D'66...nog leuker zou zijn als ze zich aansluit bij de PvdA![]()
Ze kan tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, ik heb het al eerder gezegd maar exit hoe? Ze is Kamerlid, ze kan hooguit uit de partij stappen.
nos.nlquote:29 Juni 2006 17:04
D66 trekt steun aan kabinet in
Fractieleider Lousewies van der Laan heeft in de Kamer meegedeeld dat D66 de steun aan het kabinet intrekt. In een korte verklaring herhaalde Van der Laan dat ze niet uit was op de val van het kabinet, maar dat het kabinet de breuk geforceerd heeft door te kiezen vóór Verdonk en tegen D66.
De consequentie van de stap van D66 is nog onduidelijk. Volgens Van der Laan is een gang van premier Balkenende naar de koningin nu onvermijdelijk.
Fractieleider Rouvoet (CU) wierp daar tegenin dat eerst moet worden afgewacht hoe premier Balkenende de nu ontstane situatie beoordeelt.
En hoe.... je best behoorlijk beter dan ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, weer even wat Amerikanen afgeslacht
quote:Verbranden Amerikaanse vlag niet strafbaar
Het verbranden van de Amerikaanse vlag wordt niet strafbaar.
Bush
De Republikeinen in de Senaat zijn er niet in geslaagd een verbod op schending van de vlag opgenomen te krijgen in de Grondwet. Hun voorstel, dat kon rekenen op de steun van president Bush, kwam één stem tekort voor de benodigde tweederde meerderheid.
Bescherming
De Republikeinen wilden de bescherming van de 'Stars and Stripes' omdat het een belangrijk symbool van vrijheid en nationale eenheid is, zeker in tijd van oorlog. Maar critici vinden verbranding van de vlag een vorm van vrijheid van meningsuiting.
---------------------------------------poll--------------------------------------
Een vlag verbranden is vrijheid van meningsuiting en moet dus kunnen.
Eens: 51%
Oneens: 49%
Aantal stemmen: 2512
Was vroeger al een sneue baas. En is het nog steeds...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef Yildiz het volgende:
Wiegeltje net weer via de telefoon in het nieuws.
Ik zei van tevoren al: oh, hij gaat afgeven op D'66, hoe belachelijk en beschamend kinderachtig het wel niet is van ze.
Ik zat er niet ver naast. Hoe voorspelbaar is die gast zeg.
quote:• Deelnemers moeten lid zijn van de PvdA Hyve en vriendje zijn van Wouter Bos.
Bedrijf nog gevonden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik neem aan dat ze gewoon doorregeren, dan maar zonder sommigen van de d66, kunnen pechtold en v/d laan allebei leider zijn
Directe democratiequote:Door BLOWKONIJN op 29-6-2006 19:43
TREK JE ZELF BINNENSTE BUITEN
KHEB NOG EEN GOEIE SUGGESTIE VOOR LOESJE....RAM JE VUIST IN JE HOEREHOL EN TREK JEZELF BINNENSTE BUITEN! ZOU JE EEN HOOP MENSEN EEN PLEZIER MEE DOEN.
pro-nonsens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een trieste reacties. Hoe kunnen mensen zo gefrustreerd raken dat ze zulke reacties neerplempen echt.
Vier verkrachters opgehangen in Pakistan gelezen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een trieste reacties. Hoe kunnen mensen zo gefrustreerd raken dat ze zulke reacties neerplempen echt.
quote:513 Teletekst do 29 jun
Allochtonen belangrijk voor economie
` Niet-westerse allochtonen zijn steeds
belangrijker voor de economie,schrijft
de Rabobank in een rapport.Het aantal
allochtone ondernemers is van 2003 tot
2006 met 13% gegroeid,tegen een groei
met 6% voor de autochtone ondernemers.
De Chinezen zijn het meest ondernemend,
de Marokkanen het minst.De Marokkanen
lijken wel met een inhaalslag bezig.De
Chinezen kiezen dikwijls voor de horeca
en Turken en Marokkanen voor winkels.
Surinamers en Antillianen beginnen vaak
een zaak in de dienstverlening.
Allochtonen verdienen gemiddeld minder
dan autochtonen.Met 79% is het verschil
in de provincie Utrecht het grootst.
Wat een rare titel. Er staat nergens in het bericht dat allochtonen goed voor de economie zouden zijn. De titel had moeten zijn: Allochtonen steeds ondernemender, en niets anders.quote:
Inderdaad en meer ondernemingen is slecht voor de economie natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een rare titel. Er staat nergens in het bericht dat allochtonen goed voor de economie zouden zijn. De titel had moeten zijn: Allochtonen steeds ondernemender, en niets anders.
Dat heb je heel goed. Echter, de opsteller van dit bericht geloofd kennelijk in de mythe dat migratie goed is voor de economie en projecteerd deze leugens op dit nieuwsbericht. Natuurlijk is het niet geheel negatief, ondernemers kunnen we immers goed gebruiken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een rare titel. Er staat nergens in het bericht dat allochtonen goed voor de economie zouden zijn. De titel had moeten zijn: Allochtonen steeds ondernemender, en niets anders.
Mythe. Juist.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed. Echter, de opsteller van dit bericht geloofd kennelijk in de mythe dat migratie goed is voor de economie en projecteerd deze leugens op dit nieuwsbericht. Natuurlijk is het niet geheel negatief, ondernemers kunnen we immers goed gebruiken.
'Groei ondernemingen Niet-Westerse allochtonen relatief hoger de afgelopen jaren dan groei autochtone ondernemingen'quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
weet je dat zeker? hij gaat met pensioen dus laatste kans!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:30 schreef George-Butters het volgende:
En daar moeten we blij mee zijn?
Alleen bij M.P. was hij goed te pruimen.
Het kabinet is gevallen omdat de D66-quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:45 schreef George-Butters het volgende:
Kabinet Balkenende-2 gevallen
` Het kabinet is gevallen.Premier
Balkenende maakte dat bekend in de
Tweede Kamer.Hij biedt het ontslag van
zijn kabinet morgen aan de koningin
aan.
Ach heeft zij ook weer eens wat te doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:47 schreef zakjapannertje het volgende:
reken maar op een pisnijdige koningin morgen![]()
***************************************quote:
Schaam je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Apropos het volgende:
En dan te bedenken dat ik best sympathie heb voor D66.
ze heeft nu evenveel kabinetseindes meegemaakt als haar moeder van 1948-1974quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach heeft zij ook weer eens wat te doen.
Voor bepaalde delen van het gedachtengoed. Ga jij je collega eens snel de evolutieleer uitleggen.quote:
Ik geloof dat er hier wel meer zijn met sympathie voor D'66.quote:
Ik zal de eerste en laatste reactie geven. Blijkbaar is het niet boeiend.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:51 schreef George-Butters het volgende:
NOG MEER GOED NIEUWS:
Tegenslag voor Bush rond Guantánamo
` Gevangenen in Guantánamo Bay mogen
niet door een militaire rechter worden
veroordeeld.Dat heeft het Amerikaanse
Hooggerechtshof bepaald.De uitspraak is
een tegenslag voor president Bush,die
nu een andere manier moet zoeken om de
gevangenen te berechten.
Volgens het Hooggerechtshof moeten ze
worden berecht als krijgsgevangenen.Dat
moet dan gebeuren volgens de regels van
de Geneefse Conventie.
Bush heeft dat steeds geweigerd.Volgens
hem zijn de gevangenen op Guantánamo
Bay "vijandige strijders",voor wie de
internationale regels niet gelden.De
meesten zijn opgepakt in Afghanistan.
Tsja, maar je gaat toch geen kabinet opblazen omdat ze gebrek hebben aan eerlijkheid, politiek inzicht, gevoel voor rechtvaardigheid en tact?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:06 schreef Yildiz het volgende:
Ohnee, wacht, D'66 zijn de schuldigen, zei moeten zonodig van dat Ayaan gevalletje zo'n groot punt maken. Boehoe.
Moet ik een motie van wantrouwen indienen tegen mijn collega?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef Apropos het volgende:
Voor bepaalde delen van het gedachtengoed. Ga jij je collega eens snel de evolutieleer uitleggen.
en bovendien is Prinsjesdag dit jaar nu volledig verpestquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze heeft nu evenveel kabinetseindes meegemaakt als haar moeder van 1948-1974
O jee, PB on the move.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
Volgende Financiën-minister moet moslim zijn.
ik las het en ik vind het een goede stap maar nog niet voldoende.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zal de eerste en laatste reactie geven. Blijkbaar is het niet boeiend.
Voortbestaan 'Gitmo' onder druk
Als iemand door een chaffeur wordt bevolen om helemaal achterin de bus te gaan zitten, dan wel ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:11 schreef Apropos het volgende:
Krijg je er echt herinneringen aan Rosa Parks van, Yildiz?
De kers op de taart.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:09 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
en bovendien is Prinsjesdag dit jaar nu volledig verpest
Onder alle omstandigheden? Het is trouwens niet precies het geval-Rosa Parks wat je nu beschrijft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als iemand door een chaffeur wordt bevolen om helemaal achterin de bus te gaan zitten, dan wel ja.
Nee, weet ik wel, Rosa Parks wou juist voorin zitten, terwijl het toen normaal was dat 'haar soort' achterin moest zitten. Die scheiding is er in dit geval ook. Vandaar die vergelijking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Onder alle omstandigheden? Het is trouwens niet precies het geval-Rosa Parks wat je nu beschrijft.
Al heb ik geen idee waarom, had ie weer een OZB-grapje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef Autodidact het volgende:
Het leek trouwens gisternacht wel of Zalm uit de kroeg kwam rollen, het was meteen ongepast lachen gieren brullen.
Ik weet niet precies meer wat hij allemaal uit de hoge hoed toverde, spontane "grapjes". Misschien zit 'ie inmiddels gewoon te lang op het pluche.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al heb ik geen idee waarom, had ie weer een OZB-grapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |