quote:All time top countries
1 US United States of America 28869
2 FI Finland 28847
3 DE Germany 19594
4 NL Netherlands 10832
5 PT Portugal 10375
6 GB United Kingdom 6902
7 BR Brazil 4958
8 CA Canada 3939
9 ES Spain 3732
10 NZ New Zealand 3529
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
http://www.postcrossing.com/stats/topcountries/alltime
Misschien op het WK niet, maar hier zijn we wèl Portugal voorbijgegaan!
[..]
We kunnen het welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
hehe, dank je welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:33 schreef Allan24 het volgende:
Sorry Mobsterhet betekent 'Wie heeft er nog GEEN kaart uit Finland ontvangen?'
opmerkelijk trouwens dat ze op een kleine 29000 zitten, terwijl de laatste kaarten die ik heb ontvangen daarvandaan FI-34638 en US-36864 waren... waar zijn al die kaarten daartussen gebleven?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
In de most current most active lijstquote:You have sent 55 postcards, received 53 and have 5 travelling (sent).
Da's toch een verschil van bijna 20 kaarten, en da's alleen nog maar bij mij....quote:12 Martijn Netherlands 37
current is voor de laatste 60 dagen, als je al langer geregistreerd bent vallen je eerste kaarten er weer afquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Klonk het volgende:
de stats zijn lang niet actueel op de site, dat merk je ook bij andere stats:
Mijn voorbeeld:
Als ik inlog
[..]
In de most current most active lijst
[..]
Da's toch een verschil van bijna 20 kaarten, en da's alleen nog maar bij mij....
Maar heb je die dan ook allemaal in de laatste 60 dagen verstuurd? Mobster was me voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Klonk het volgende:
de stats zijn lang niet actueel op de site, dat merk je ook bij andere stats:
Mijn voorbeeld:
Als ik inlog
[..]
In de most current most active lijst
[..]
Da's toch een verschil van bijna 20 kaarten, en da's alleen nog maar bij mij....
oww, ja da's waar ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
current is voor de laatste 60 dagen, als je al langer geregistreerd bent vallen je eerste kaarten er weer af
Agossie! knufffffffquote:
OMG! Geen Finland! Je mag de krant wel bellenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb weer 4 nieuwe adressen aangevraagd; 1 x Amerika, 1 x België, 1 x Portugal en 1 x Duitsland. Geen Finland
Je doet de TT eer aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb weer 4 nieuwe adressen aangevraagd; 1 x Amerika, 1 x België, 1 x Portugal en 1 x Duitsland. Geen Finland
Met zo'n TT vraag je daar ook wel omquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:30 schreef Allan24 het volgende:
Wel een verzonden kaart aangekomen, in Finland.. en de nieuw te versturen mag naar...
4?! heb je ze zo lang laten liggen of kwamen er zoveel tegelijk van je aan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik had ook helemaal niks, en er is ook niks van mij ontvangen
Ik moet nog wel vier kaartjes schrijven.
hehe, okquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Er kwamen er twee op maandag en 2 op dinsdag aan en ik heb gisteren dus 4 nieuwe adressen aangevraagd
Het komt bij mij wel vaker voor dat ik meerdere adressen tegelijk aanvraag, verkleint de kans op 4 x Finland
Als ik meerdere adressen aanvraag, krijg ik nooit 2 x hetzelfde land. En ik heb het al regelmatig gedaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ok
ik geloof niet dat het zo werktmaar goed, 4 keer hetzelfde land heb ik nog nooit gehad
Ik kreeg laatst 3 keer Finland.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als ik meerdere adressen aanvraag, krijg ik nooit 2 x hetzelfde land. En ik heb het al regelmatig gedaan
ik wel hoor, maar nog nooit meer dan 2 keer, daarentegen bij een keer 1 voor 1 aanvragen had ik uiteindelijk wel 4 keer VSquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als ik meerdere adressen aanvraag, krijg ik nooit 2 x hetzelfde land. En ik heb het al regelmatig gedaan
er zijn zat landen te vinden die officieel wel meedoen, maar waarbij er maar een of slechts enkele users zijn die niks doen, er zijn zat landen over waar nummer 1 nog vandaan kan komen dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:27 schreef Vava het volgende:
Ik had postpapier en een potlood uit Finland van de stationary exchangenu kan ik brieven gaan sturen, wat ik nooit doe
![]()
verder wel erg leuk
Ik zag trouwens dat er nu 160 landen zijn die meedoen, waren er pas nog 159. Dat betekent dat er een kans bestaat dat een van ons kaar 1 ontvangt
Mmmm...dat beeldje heb ik ook en ik typte ongeveer precies hetzelfde verhaal toenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Vava het volgende:
Leuke post vandaag
een map van Hawaii van another you can choose, een officiele uit Spanjeen een beeldje van een toreador uit Spanje van de Country speciality exchange. Jammer dat ik een enorme hekel aan stierenvechten heb al is het beeldje wel grappig.
Goede kans ja, Myanmar zou goed een grap kunnen zijn, volgens mij wordt alles daar zo gecensureerd dat je nooit op een site als dit terecht komtquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef Vava het volgende:
Ik heb wel een paar landen gevonden met maar één user, onder andere Myanmar. De Britse Maageneilanden is denk ik het land wat er als laatste bij is gekomen, namelijk op 24 juni.
Volgens user westwind zijn het Myanmar and Kyrgyzstanquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef Vava het volgende:
Ik heb wel een paar landen gevonden met maar één user, onder andere Myanmar. De Britse Maageneilanden is denk ik het land wat er als laatste bij is gekomen, namelijk op 24 juni.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef JacMar het volgende:
Mmmm...dat beeldje heb ik ook en ik typte ongeveer precies hetzelfde verhaal toen![]()
Wat leuk dat kruidenzout en het verhaalquote:Ik kreeg vandaag een envelop van PelesGrrl (Hawai) met een soort kruidenzout naar familierecept dat de naam heeft van haar dochter![]()
Verder was mijn kaart naar Japan aangekomen en was ik de ID er vergeten op te zetten![]()
Oh en Vava, had ik jou al laten weten dat vorige week je Lushenvelopje is aangekomen?![]()
Zou het daar erger zijn dan in bijvoorbeeld China? Daar is het alleen in hotels enz.. niet gecensureerd, helaas mogen Chinezen daar niet gaan internetten. Toch zitten er ook Chinezen bij Postcrossing.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Goede kans ja, Myanmar zou goed een grap kunnen zijn, volgens mij wordt alles daar zo gecensureerd dat je nooit op een site als dit terecht komt
Je hebt wel Hawaii officieelquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef Mobster273 het volgende:
en geoon omdat ik er zin in heb, hier weer eens een geupdate historykaartje
[afbeelding]
alle verre lijntjes zijn allemaal verstuurde kaartjes...
en met een Nieuw Zeeland onderweg gaat de volgende verre ook weer een rode zijn
ik denk niet dat postcrossing in china gecensureerd wordt, er is wel staatscontrole op internet, wat natuurlijk sowieso verwerpelijk is, maar dit lijkt me niet iets wat onder die censuur valtquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Zou het daar erger zijn dan in bijvoorbeeld China? Daar is het alleen in hotels enz.. niet gecensureerd, helaas mogen Chinezen daar niet gaan internetten. Toch zitten er ook Chinezen bij Postcrossing.
ja, een kaart uit Houston in Nederland verstuurd, die voelt toch niet echt hetzelfdequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Je hebt wel Hawaii officieelik heb ook wel post uit Hawaii maar dat was via tags.
Oquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, een kaart uit Houston in Nederland verstuurd, die voelt toch niet echt hetzelfde
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:13 schreef Smittend het volgende:
Joehoe
ik heb mijn eerste kaartje ontvangen..je raad wel waar vandaan. ( Finland )
Nu ben ik officieel een POSTCROSSER.![]()
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:23 schreef Klonk het volgende:
leuke post, not, de belastingdienst, da's alles![]()
een bedrag van 4 cijfers betalen, met vriendelijke dank aan het uwv, kwijtscheldingsformulieren aangevraagd, zou niet weten waar ik dat vandaan moet schrapen....quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:31 schreef Smittend het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.![]()
Ja ..lang leve de Belastingdienstquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
een bedrag van 4 cijfers betalen, met vriendelijke dank aan het uwv, kwijtscheldingsformulieren aangevraagd, zou niet weten waar ik dat vandaan moet schrapen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is wel een rampdag met post vandaag
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
bij mij loopt het de laatste dagen wel aardigquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef Klonk het volgende:
wat ik al eerder zei, het ligt bij iedereen een beetje stil op kaartjesgebied...
Nou dan kun je me een hand geven....ik heb er net 1 dagje zonder kaarten op zitten (post van vandaag moet nog komen, ik ben hoopvol gestemd)quote:
Woei!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:23 schreef QTPi het volgende:
Multiview kaart uit............Oosterhout NB (bedanktttttttttttttttt Allan24)
Ziet er leuk uit Son! Ik heb meteen ff de Robbie Williams foto's bekekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:48 schreef Sonja27 het volgende:
Woensdag heb ik weer even kaartjes opgehaald thuis en net heb ik tijd gevonden die even in te scannen: http://www.flickr.com/photos/38885149@N00/
Morgen ga ik weer even kijken
Ja he? Ik zou dat nooit doen, ik zorg er altijd wel voor dingen te hebben die gewoon door de brievenbus kunnenquote:
Bij mij nog steeds niet hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:32 schreef _Boo_ het volgende:
Hij doet het alweer.
quote:
Das niet veelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:38 schreef Vava het volgende:
[..]ik wilde het net gaan typen
Ik had geen post![]()
Gelijk ff gekeken, die kaart uit Australie van Bondi Beachquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb vanmiddag thuis weer 12 kaartjes opgehaald. Ze staan alweer op mijn site ook. Was wel grappig want ik was wel geteld 5 minuten binnenen precies toen kwam de postbode nog even 4 kaartjes brengen!
Vervelend is dat he als de kaarten zolang onderweg zijn en je hoort maar niks.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb trouwens een hele lading zorgenkindjes onderweg:
NL-11952 MiKeOber Germany 4 Jun, 2006 27 Travelling
NL-11953 WillowSnow United Kingdom 4 Jun, 2006 27 Travelling
NL-12683 crossroadjones United States of America 13 Jun, 2006 18 Travelling
NL-12576 angelicbeauty21 United States of America 11 Jun, 2006 20 Travelling
NL-12986 Muffins Germany 16 Jun, 2006 15 Travelling
Met user Muffins heb ik onlangs nog een swap gedaan, die is dus wel actiefquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb trouwens een hele lading zorgenkindjes onderweg:
NL-12986 Muffins Germany 16 Jun, 2006 15 Travelling
Die bovenste gaat vandaag dus op 'expired'quote:NL-9067 la_joconde United States of America 3 May, 2006 60 Travelling Lost the address?
NL-13326 the1stheavybooty Sri Lanka 19 Jun, 2006 13 Travelling Lost the address?
NL-13436 ndawn Australia 20 Jun, 2006 12 Travelling Lost the address?
NL-13437 Viv2006 United States of America 20 Jun, 2006 12 Travelling Lost the address?
NL-14142 narulee Finland 27 Jun, 2006 5 Travelling Lost the address?
Er waren ook mensen die er nog wel op konden. Dus kennelijk ligt het daar niet aan anders zou je denken dat iedereen het probleem had.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:04 schreef Allan24 het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat de site gisteren down was omdat de domeinnaam was verlopen...
Maar het werkt gelukkig allemaal weer prima!
Heeft iemand wel es overwogen om een donatie te doen aan de organisator van PC via die knop op de homepage?
Ik had een tag kaartje en een off kaartje naar Muffins verzonden op dezelfde dag. Tag kaartje heeft ze wel al gehad maar die officiele dus nog niet. Ik wacht nog een week en anders vraag ik haar toch of ze hem per abuis aanzag als tag kaartje ofzo.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:36 schreef Klonk het volgende:
ik weet, daar woon ik zelf ook, maar het was meer met dat kaartje van sonja naar Muffins bedoeld
Nou, niet huilen dan!quote:Op maandag 3 juli 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
En komende week heb ik NOG een week vakantie
Ik ook! En de week daarna ook, en die daarna ook, en die daarna... (en die 5 daarna) [/opschepmode]quote:Op maandag 3 juli 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
En komende week heb ik NOG een week vakantie
Naar iemand anders sturen in de 'Show your capital city tag'quote:Op maandag 3 juli 2006 00:45 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Ik ook! En de week daarna ook, en die daarna ook, en die daarna... (en die 5 daarna) [/opschepmode]
Oke, ff ontopic
Iemand had mij om specifieke kaarten uit Amsterdam gevraagd om te ruilen tegen filmkaarten,
Dus ik ging op zoek, ik heb ze gevonden, en nou reageert ze niet op mijn U2U's![]()
Wat?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:51 schreef Vava het volgende:
handig 2 schermen met Fok open en in de ene vergeten op invoeren te drukken en in het andere scherm dat al veel eerder gedaan hebben![]()
![]()
Verslaafd aan Postcrossing EN aan Fok, hahaquote:Op maandag 3 juli 2006 02:00 schreef Vava het volgende:
Ik had twee schermen open met dit topic,
Nouja, da's overdreven hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 02:05 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Verslaafd aan Postcrossing EN aan Fok, haha
mjah, maar dat schiet ook niet op, krijg je een kaart uit nederland, staat iets uit zweden op...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:40 schreef Vava het volgende:
Jullie kunnen kaarten kopen op vakantie
Ik ga in augustus nog een paar dagen naar Parijs, uiteraard ook kaarten kopen
Voor gewoon Postrossing niet leuk maar wel voor taggenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, maar dat schiet ook niet op, krijg je een kaart uit nederland, staat iets uit zweden op...
Ik hoop het ookquote:Op maandag 3 juli 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
ik hoop dat deze week wat goed nieuws gaat brengen qua aankomende kaartjes, of in ieder geval een paar leuke kaartjes
ja dat klopt, maar dat doe ik dus nietquote:Op maandag 3 juli 2006 11:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor gewoon Postrossing niet leuk maar wel voor taggen
Ik ben al geweest!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop het ookik kan iig vandaag weer naar de brievenbus lopen
Ik ookquote:
welkomquote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Laverne het volgende:
Hee dit is leuk!
Vandaag mijn eerste 3 kaartjes verstuurd, allemaal naar de USA
Ik merk het.. heb er net nog ééntje aangevraagd, en da's dus eentje uit Finland..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
welkom
wel jammer dat je eerste kaartje allemaal naar de VS moeten, maar wees gerust, daar komen vanzelf een hoop finnen bij
nu nog niet neequote:Op maandag 3 juli 2006 16:20 schreef Laverne het volgende:
[..]
Ik merk het.. heb er net nog ééntje aangevraagd, en da's dus eentje uit Finland..
Maar daar heb ik geen probleem mee hoor, integendeel
Hoi! en welkomquote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Laverne het volgende:
Hee dit is leuk!
Welkom Laverne!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Laverne het volgende:
Hee dit is leuk!
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Laverne het volgende:
Hee dit is leuk!
laat me raden, je kan onerhand een chocoladedieet beginnen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:10 schreef Fannetje het volgende:
Post! Alweer zo'n enorm pakket met ¤7,50 aan postzegels erop. 't Paste dus ook niet door de brievenbus!
En raad 'es? Weer een hele berg chocola, en weer half gesmolten
Dus maar weer in de koelkast gelegd. Jullie zouden mijn koelkast eens moeten zien
Ja, en ik ga over drie dagen op vakantie...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
laat me raden, je kan onerhand een chocoladedieet beginnen?
chocolade is sowieso best goed te bewaren, alleen gat het zo vast tegen het papier aanzitten als het smeltquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, en ik ga over drie dagen op vakantie...
Gelukkig blijven repen wat langer goed
Ik zal eens een fotootje maken
Verzendkosten zijn dan gewoon duurder dan wat er in het pakket zitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:10 schreef Fannetje het volgende:
Post! Alweer zo'n enorm pakket met ¤7,50 aan postzegels erop. 't Paste dus ook niet door de brievenbus!
En raad 'es? Weer een hele berg chocola, en weer half gesmolten
Dus maar weer in de koelkast gelegd. Jullie zouden mijn koelkast eens moeten zien
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn dan gewoon duurder dan wat er in het pakket zitik zou zelf nooit dingen aanbieden die niet als brievenbuspost verzonden kunnen worden
Woei! Geld voor kaarten en postzegels!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Allan24 het volgende:
Net even de brievenbus geleegd: twee kaarten uit de Verenigde Staten. Eén tag-kaart en een officiële
Tevens (niet-Postcrossing gerelateerd) het bericht van de belastingdienst dat mijn voorlopige aanslag is opgemaakt en ik geld terugkrijgwas ik blijer mee dan met die twee kaartjes
quote:
Ik plak zelfs 3 postzegels als het net boven de 100 gram is, tot nu toe is alles aangekomen en ik heb niemand horen klagen over te weinig verzendkosten. Voor die paar gram extra gelijk 2 extra postzegelsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Het meeste dat ik ooit aan postzegels heb geplakt is 5 x 0,85, dat is dus 4,25. En dat vond ik al erg veel. Ik probeer nu al mijn pakketjes onder de 100 gram te houden, dan hoef ik nooit meer dan 3 postzegels te plakken.
Ik heb nu dus al twee dagen achter elkaar zulke enorme enveloppen gehad, eerst $9,15 en nu ¤7,50. Zonde van het geld, want er zat eigenlijk alleen maar chocolade in...
Alsof je daar zelf nog niet op was gekomenquote:
Ken je mij een beetje soms?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsof je daar zelf nog niet op was gekomen![]()
Ookquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:49 schreef Laverne het volgende:
5 tegelijk is eigenlijk veel te weinig als je net nieuw bent, dus meteen maar 2 trades gedaan..
Dat worden 3 kaartjes uit Finland deze week![]()
ja, dan vraag je ook om stroomuitvalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:50 schreef QTPi het volgende:
Nou wat een toestand vandaag weer hier in het pittoreske Nederhorst den Berg (uitspreken met een Gooise Rrrrr)
Zitten we vanmiddag ineens zonder stroom, terwijl ik net lekker wil gaan melden op het forum wat ik gekregen heb. Momenteel is alleen mijn TV nog zonder signaal, maar gelukkig werkt internet wel weer, ik begon al bijna weer te shaken!
Oja, wat had ik ook alweer gekregen.........
Een heerlijk uitziende frambozen kaartuit Finland.
Een Kansas lightstorm kaart.![]()
Een beren koelkastmagneet die ook heel zacht aanvoelde aan de bovenkant.![]()
![]()
En een kaartje uit...........*drum roll* Amstelveen!!!! van Sonja27, waarvoor nogmaals hartelijk dank. Volgende keer mag je hem gewoon langsbrengen, we wonen hemelsbreed niet ver van elkaar af
Dat kan ik niet, hoezeer ik het ook probeerquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, dan vraag je ook om stroomuitval
Canada is wel leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:03 schreef Muck het volgende:
whoehoe
ik mag een kaartje naar canada sturen
en naar een 4-jarig meisje in amerika
Die uit Canada is volgens de website:quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:18 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb vandaag twee kaarten gehad, een officiële uit de VS Canada en een tag uit Brazilië
dagen onderweg geweest; mijn adres is op 28 mei naar <user> gestuurd. Op de kaart staat echter (geschreven door de afzender!) "June 21st 2006"...quote:CA-4267 <username> Canada 28 May, 2006 38
Foei Fannetje tochquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:34 schreef Fannetje het volgende:
Ik laat de kaarten hooguit een dag of twee liggen en dan gaan ze idd op de post. Ik probeer ze wel altijd meteen te schrijven.
Ik ben één keer een kaartje vergeten, toen ik mijn mail aan het bekijken was realiseerde ik me dat ik helemaal geen kaartje naar Belgie had verstuurd. Die had toen al 4 dagen onderweg moeten zijn.
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:45 schreef Saphira200 het volgende:
Iemand had mij om specifieke kaarten uit Amsterdam gevraagd om te ruilen tegen filmkaarten,
Dus ik ging op zoek, ik heb ze gevonden, en nou reageert ze niet op mijn U2U's![]()
Geniet maar lekker van je vakantiequote:Op donderdag 6 juli 2006 15:37 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een kaartje uit Engeland en een country speciality tag uit Nieuw Zeeland (een mini "I love NZ " shirtje..)
Ik moet mijn kaartje naar Amerika nog steeds schrijven, dat ga ik meteen even doen
Dit is waarschijnlijk mijn voorlopig laatste post hier, vanaf morgen ben ik drie weken op vakantie naar Amerika. Veel postcross-plezier in de tussentijd en tot 28 juli!
Dat is tof!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:43 schreef Allan24 het volgende:
Eej! Bij de SENT en RECEIVED cards staan voortaan de afstanden erbij; zowel per postcard als ook het totaal aantal kilometers!
ff een vraagje..hoe kunnen jullie nou zien hoelang een user niet of wel actief is geweest?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:58 schreef Allan24 het volgende:
Kaartje naar Sri Lanka aangekomen!Daar zijn maar 6 users, en niet eens allemaal actief
Als je naar het profiel van de user gaat, dan zie je daar wanneer hij/zij voor het laatst is ingelogd. Dat geeft toch wel een indicatie of iemand nog actief is of niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
ff een vraagje..hoe kunnen jullie nou zien hoelang een user niet of wel actief is geweest?
In het profiel van een user (in mijn geval bijvoorbeeld http://www.postcrossing.com/user/Allan24) kun je zien op welke datum hij/zij het laatst heeft ingelogdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
ff een vraagje..hoe kunnen jullie nou zien hoelang een user niet of wel actief is geweest?
*gil*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef Muck het volgende:
Ik ga overigens 28 juli op vakantie naar noorwegen. Zijn er mensen die een kaartje daar vandaan willen hebben?
Geef even een gil dan stuur ik er eentje
Van icitaiwan? Zo toevallig, ze zocht kaarten van China dus ik bood wat aan van de Chinese Muur en of het niet erg was dat hij niet uit China verstuurd zou worden.. was allemaal niet erg dus wij adressen uitgewisseld via U2U, krijg ik een berichtje terug van haar "zozo, jij woont mooi" blijkt ze gewoon uit Goes te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:12 schreef QTPi het volgende:
Oepsie, ik zie dat ik nog helemaaaal niet gepost heb wat ik vandaag in brievenbus had.
Uit Amerika: Road Runner *meep meep* card
Vanuit Taiwan, van een Nederlandse die daar woont: een Hotel tag kaart.
En uit het mooie Helsinki - Finland een prachtige multi view card met daarop tig kerken.
Wauw Sri Lanka!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:58 schreef Allan24 het volgende:
Kaartje naar Sri Lanka aangekomen!Daar zijn maar 6 users, en niet eens allemaal actief
Yup, zij was hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Van icitaiwan? Zo toevallig, ze zocht kaarten van China dus ik bood wat aan van de Chinese Muur en of het niet erg was dat hij niet uit China verstuurd zou worden.. was allemaal niet erg dus wij adressen uitgewisseld via U2U, krijg ik een berichtje terug van haar "zozo, jij woont mooi" blijkt ze gewoon uit Goes te komen(waar ik dus woon)
Grappigquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:55 schreef QTPi het volgende:
[..]
Yup, zij was het![]()
Zo zie je maar hoe klein de wereld is he![]()
quote:Other info: Hi,
I have a great request at this time:
My best friend is going to marry his beloved girlfriend at saturday, the 15.07.2006. I want to surprise them with a lot of wedding cards from all around the world.
So could you please send them a card with a typical wedding greeting of your country? You can use a normal postcard of your country for this, it's not necessary to use a special wedding card.
Thank you very much, you will make me an the bridal couple very happy :-)
IMPORTANT: Please send additional a private message (E-Mail, U2U) to me with the postcrossing-ID of the postcard you've send. It's only to be sure that your card not will be lost in wedding chaos and I can register it safely.
Happy postcrossing ...
You should mail the postcard to the following address:
--
<knip>
--
The Postcard-ID: NL-15384
Hoi Jagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Even de hartelijke groeten uit Christchurch.Vandaag aangekomen, erg gezellig.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Even de hartelijke groeten uit Christchurch.Vandaag aangekomen, erg gezellig.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:13 schreef QTPi het volgende:
Ik had zowaar vandaag weer eens een officiële kaart uit de USA![]()
En ook nog een heel schattig schelp kaarsje (maar die is helaas gesmolten onderweg en de afdrukken van het bubbelplastic zitten er in![]()
Ook nog een kaartje van een heel lief kalfje van de 'cow tag'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef QTPi het volgende:
Ik had vandaag een officiële kaart uit de USA.
Ik zal met jullie delen wat er op stond:
US-38465
PatDat is echt heel erg veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had een officiele kaart uit Finland en een kaartje met stickers uit Finland (country specialtytag)
Van wiequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag een onverwacht kaartje uit Brazilië, uit eem oude tag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef Allan24 het volgende:
Die tag uit Brazil... van een meisje met de naamJulia d'Amore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:15 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb me vandaag ook aangemeld voor Postcrossing![]()
Mijn eerste kaartjes mogen naar
2 x USA en 1x Canada
Maar waarom dat sippe emoticonnetje erbij?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:03 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn kaartje nu:
[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06285/postcrossing11.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Nee, omdat er dus mensen bij zijn die dus denk ik wel de kaartjes ontvangen, maar ze niet registreren enzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat je zovaak dezelfde bestemming krijgt?
lekker dan...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef QTPi het volgende:
Ik zit ook met een aantal kaarten in m'n mik waarvan ik denk dat ze niet aankomen
NL-12397 mecuello United States of America 9 Jun, 2006 35 Travelling
NL-12651 cbme3 United States of America 13 Jun, 2006 31 Travelling
NL-12962 xuaxo Portugal 16 Jun, 2006 28 Travelling
NL-13308 Imoen Finland 19 Jun, 2006 25 Travelling
NL-15365 tgiordano Canada 10 Jul, 2006 4 Travelling
User cbme3 heeft al sinds June 21, 2006 niet meer ingelogd(nieuw postcrosser)![]()
User xuaxo heeft al sinds June 19, 2006 niet meer ingelogd (was erg actieve user)![]()
Ik zal ze maar eens een U2U sturen...
Dat schiet inderdaad niet echt op... bij mij is er alleen een kaart naar Australie langer onderweg dan gemiddeld (23 dagen), bij 30 stuur ik een berichtjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef QTPi het volgende:
Ik zit ook met een aantal kaarten in m'n mik waarvan ik denk dat ze niet aankomen
NL-12397 mecuello United States of America 9 Jun, 2006 35 Travelling
NL-12651 cbme3 United States of America 13 Jun, 2006 31 Travelling
NL-12962 xuaxo Portugal 16 Jun, 2006 28 Travelling
NL-13308 Imoen Finland 19 Jun, 2006 25 Travelling
NL-15365 tgiordano Canada 10 Jul, 2006 4 Travelling
User cbme3 heeft al sinds June 21, 2006 niet meer ingelogd(nieuw postcrosser)![]()
User xuaxo heeft al sinds June 19, 2006 niet meer ingelogd (was erg actieve user)![]()
Ik zal ze maar eens een U2U sturen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |