ja dat klopt, maar dat doe ik dus nietquote:Op maandag 3 juli 2006 11:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor gewoon Postrossing niet leuk maar wel voor taggen
Ik ben al geweest!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop het ookik kan iig vandaag weer naar de brievenbus lopen
Ik ookquote:
welkomquote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Laverne het volgende:
Hee dit is leuk!
Vandaag mijn eerste 3 kaartjes verstuurd, allemaal naar de USA
Ik merk het.. heb er net nog ééntje aangevraagd, en da's dus eentje uit Finland..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
welkom
wel jammer dat je eerste kaartje allemaal naar de VS moeten, maar wees gerust, daar komen vanzelf een hoop finnen bij
nu nog niet neequote:Op maandag 3 juli 2006 16:20 schreef Laverne het volgende:
[..]
Ik merk het.. heb er net nog ééntje aangevraagd, en da's dus eentje uit Finland..
Maar daar heb ik geen probleem mee hoor, integendeel
Hoi! en welkomquote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Laverne het volgende:
Hee dit is leuk!
Welkom Laverne!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Laverne het volgende:
Hee dit is leuk!
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Laverne het volgende:
Hee dit is leuk!
laat me raden, je kan onerhand een chocoladedieet beginnen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:10 schreef Fannetje het volgende:
Post! Alweer zo'n enorm pakket met ¤7,50 aan postzegels erop. 't Paste dus ook niet door de brievenbus!
En raad 'es? Weer een hele berg chocola, en weer half gesmolten
Dus maar weer in de koelkast gelegd. Jullie zouden mijn koelkast eens moeten zien
Ja, en ik ga over drie dagen op vakantie...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
laat me raden, je kan onerhand een chocoladedieet beginnen?
chocolade is sowieso best goed te bewaren, alleen gat het zo vast tegen het papier aanzitten als het smeltquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, en ik ga over drie dagen op vakantie...
Gelukkig blijven repen wat langer goed
Ik zal eens een fotootje maken
Verzendkosten zijn dan gewoon duurder dan wat er in het pakket zitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:10 schreef Fannetje het volgende:
Post! Alweer zo'n enorm pakket met ¤7,50 aan postzegels erop. 't Paste dus ook niet door de brievenbus!
En raad 'es? Weer een hele berg chocola, en weer half gesmolten
Dus maar weer in de koelkast gelegd. Jullie zouden mijn koelkast eens moeten zien
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn dan gewoon duurder dan wat er in het pakket zitik zou zelf nooit dingen aanbieden die niet als brievenbuspost verzonden kunnen worden
Woei! Geld voor kaarten en postzegels!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Allan24 het volgende:
Net even de brievenbus geleegd: twee kaarten uit de Verenigde Staten. Eén tag-kaart en een officiële
Tevens (niet-Postcrossing gerelateerd) het bericht van de belastingdienst dat mijn voorlopige aanslag is opgemaakt en ik geld terugkrijgwas ik blijer mee dan met die twee kaartjes
quote:
Ik plak zelfs 3 postzegels als het net boven de 100 gram is, tot nu toe is alles aangekomen en ik heb niemand horen klagen over te weinig verzendkosten. Voor die paar gram extra gelijk 2 extra postzegelsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Het meeste dat ik ooit aan postzegels heb geplakt is 5 x 0,85, dat is dus 4,25. En dat vond ik al erg veel. Ik probeer nu al mijn pakketjes onder de 100 gram te houden, dan hoef ik nooit meer dan 3 postzegels te plakken.
Ik heb nu dus al twee dagen achter elkaar zulke enorme enveloppen gehad, eerst $9,15 en nu ¤7,50. Zonde van het geld, want er zat eigenlijk alleen maar chocolade in...
Alsof je daar zelf nog niet op was gekomenquote:
Ken je mij een beetje soms?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsof je daar zelf nog niet op was gekomen![]()
Ookquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:49 schreef Laverne het volgende:
5 tegelijk is eigenlijk veel te weinig als je net nieuw bent, dus meteen maar 2 trades gedaan..
Dat worden 3 kaartjes uit Finland deze week![]()
ja, dan vraag je ook om stroomuitvalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:50 schreef QTPi het volgende:
Nou wat een toestand vandaag weer hier in het pittoreske Nederhorst den Berg (uitspreken met een Gooise Rrrrr)
Zitten we vanmiddag ineens zonder stroom, terwijl ik net lekker wil gaan melden op het forum wat ik gekregen heb. Momenteel is alleen mijn TV nog zonder signaal, maar gelukkig werkt internet wel weer, ik begon al bijna weer te shaken!
Oja, wat had ik ook alweer gekregen.........
Een heerlijk uitziende frambozen kaartuit Finland.
Een Kansas lightstorm kaart.![]()
Een beren koelkastmagneet die ook heel zacht aanvoelde aan de bovenkant.![]()
![]()
En een kaartje uit...........*drum roll* Amstelveen!!!! van Sonja27, waarvoor nogmaals hartelijk dank. Volgende keer mag je hem gewoon langsbrengen, we wonen hemelsbreed niet ver van elkaar af
Dat kan ik niet, hoezeer ik het ook probeerquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, dan vraag je ook om stroomuitval
Canada is wel leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:03 schreef Muck het volgende:
whoehoe
ik mag een kaartje naar canada sturen
en naar een 4-jarig meisje in amerika
Die uit Canada is volgens de website:quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:18 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb vandaag twee kaarten gehad, een officiële uit de VS Canada en een tag uit Brazilië
dagen onderweg geweest; mijn adres is op 28 mei naar <user> gestuurd. Op de kaart staat echter (geschreven door de afzender!) "June 21st 2006"...quote:CA-4267 <username> Canada 28 May, 2006 38
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |