Zou het daar erger zijn dan in bijvoorbeeld China? Daar is het alleen in hotels enz.. niet gecensureerd, helaas mogen Chinezen daar niet gaan internetten. Toch zitten er ook Chinezen bij Postcrossing.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Goede kans ja, Myanmar zou goed een grap kunnen zijn, volgens mij wordt alles daar zo gecensureerd dat je nooit op een site als dit terecht komt
Je hebt wel Hawaii officieelquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef Mobster273 het volgende:
en geoon omdat ik er zin in heb, hier weer eens een geupdate historykaartje
[afbeelding]
alle verre lijntjes zijn allemaal verstuurde kaartjes...
en met een Nieuw Zeeland onderweg gaat de volgende verre ook weer een rode zijn
ik denk niet dat postcrossing in china gecensureerd wordt, er is wel staatscontrole op internet, wat natuurlijk sowieso verwerpelijk is, maar dit lijkt me niet iets wat onder die censuur valtquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Zou het daar erger zijn dan in bijvoorbeeld China? Daar is het alleen in hotels enz.. niet gecensureerd, helaas mogen Chinezen daar niet gaan internetten. Toch zitten er ook Chinezen bij Postcrossing.
ja, een kaart uit Houston in Nederland verstuurd, die voelt toch niet echt hetzelfdequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Je hebt wel Hawaii officieelik heb ook wel post uit Hawaii maar dat was via tags.
Oquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, een kaart uit Houston in Nederland verstuurd, die voelt toch niet echt hetzelfde
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:13 schreef Smittend het volgende:
Joehoe
ik heb mijn eerste kaartje ontvangen..je raad wel waar vandaan. ( Finland )
Nu ben ik officieel een POSTCROSSER.![]()
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:23 schreef Klonk het volgende:
leuke post, not, de belastingdienst, da's alles![]()
een bedrag van 4 cijfers betalen, met vriendelijke dank aan het uwv, kwijtscheldingsformulieren aangevraagd, zou niet weten waar ik dat vandaan moet schrapen....quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:31 schreef Smittend het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.![]()
Ja ..lang leve de Belastingdienstquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
een bedrag van 4 cijfers betalen, met vriendelijke dank aan het uwv, kwijtscheldingsformulieren aangevraagd, zou niet weten waar ik dat vandaan moet schrapen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is wel een rampdag met post vandaag
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
bij mij loopt het de laatste dagen wel aardigquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef Klonk het volgende:
wat ik al eerder zei, het ligt bij iedereen een beetje stil op kaartjesgebied...
Nou dan kun je me een hand geven....ik heb er net 1 dagje zonder kaarten op zitten (post van vandaag moet nog komen, ik ben hoopvol gestemd)quote:
Woei!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:23 schreef QTPi het volgende:
Multiview kaart uit............Oosterhout NB (bedanktttttttttttttttt Allan24)
Ziet er leuk uit Son! Ik heb meteen ff de Robbie Williams foto's bekekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:48 schreef Sonja27 het volgende:
Woensdag heb ik weer even kaartjes opgehaald thuis en net heb ik tijd gevonden die even in te scannen: http://www.flickr.com/photos/38885149@N00/
Morgen ga ik weer even kijken
Ja he? Ik zou dat nooit doen, ik zorg er altijd wel voor dingen te hebben die gewoon door de brievenbus kunnenquote:
Bij mij nog steeds niet hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:32 schreef _Boo_ het volgende:
Hij doet het alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |