quote:All time top countries
1 US United States of America 28869
2 FI Finland 28847
3 DE Germany 19594
4 NL Netherlands 10832
5 PT Portugal 10375
6 GB United Kingdom 6902
7 BR Brazil 4958
8 CA Canada 3939
9 ES Spain 3732
10 NZ New Zealand 3529
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
http://www.postcrossing.com/stats/topcountries/alltime
Misschien op het WK niet, maar hier zijn we wèl Portugal voorbijgegaan!
[..]
We kunnen het welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
hehe, dank je welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:33 schreef Allan24 het volgende:
Sorry Mobsterhet betekent 'Wie heeft er nog GEEN kaart uit Finland ontvangen?'
opmerkelijk trouwens dat ze op een kleine 29000 zitten, terwijl de laatste kaarten die ik heb ontvangen daarvandaan FI-34638 en US-36864 waren... waar zijn al die kaarten daartussen gebleven?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
In de most current most active lijstquote:You have sent 55 postcards, received 53 and have 5 travelling (sent).
Da's toch een verschil van bijna 20 kaarten, en da's alleen nog maar bij mij....quote:12 Martijn Netherlands 37
current is voor de laatste 60 dagen, als je al langer geregistreerd bent vallen je eerste kaarten er weer afquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Klonk het volgende:
de stats zijn lang niet actueel op de site, dat merk je ook bij andere stats:
Mijn voorbeeld:
Als ik inlog
[..]
In de most current most active lijst
[..]
Da's toch een verschil van bijna 20 kaarten, en da's alleen nog maar bij mij....
Maar heb je die dan ook allemaal in de laatste 60 dagen verstuurd? Mobster was me voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Klonk het volgende:
de stats zijn lang niet actueel op de site, dat merk je ook bij andere stats:
Mijn voorbeeld:
Als ik inlog
[..]
In de most current most active lijst
[..]
Da's toch een verschil van bijna 20 kaarten, en da's alleen nog maar bij mij....
oww, ja da's waar ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
current is voor de laatste 60 dagen, als je al langer geregistreerd bent vallen je eerste kaarten er weer af
Agossie! knufffffffquote:
OMG! Geen Finland! Je mag de krant wel bellenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb weer 4 nieuwe adressen aangevraagd; 1 x Amerika, 1 x België, 1 x Portugal en 1 x Duitsland. Geen Finland
Je doet de TT eer aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb weer 4 nieuwe adressen aangevraagd; 1 x Amerika, 1 x België, 1 x Portugal en 1 x Duitsland. Geen Finland
Met zo'n TT vraag je daar ook wel omquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:30 schreef Allan24 het volgende:
Wel een verzonden kaart aangekomen, in Finland.. en de nieuw te versturen mag naar...
4?! heb je ze zo lang laten liggen of kwamen er zoveel tegelijk van je aan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik had ook helemaal niks, en er is ook niks van mij ontvangen
Ik moet nog wel vier kaartjes schrijven.
hehe, okquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Er kwamen er twee op maandag en 2 op dinsdag aan en ik heb gisteren dus 4 nieuwe adressen aangevraagd
Het komt bij mij wel vaker voor dat ik meerdere adressen tegelijk aanvraag, verkleint de kans op 4 x Finland
Als ik meerdere adressen aanvraag, krijg ik nooit 2 x hetzelfde land. En ik heb het al regelmatig gedaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ok
ik geloof niet dat het zo werktmaar goed, 4 keer hetzelfde land heb ik nog nooit gehad
Ik kreeg laatst 3 keer Finland.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als ik meerdere adressen aanvraag, krijg ik nooit 2 x hetzelfde land. En ik heb het al regelmatig gedaan
ik wel hoor, maar nog nooit meer dan 2 keer, daarentegen bij een keer 1 voor 1 aanvragen had ik uiteindelijk wel 4 keer VSquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als ik meerdere adressen aanvraag, krijg ik nooit 2 x hetzelfde land. En ik heb het al regelmatig gedaan
er zijn zat landen te vinden die officieel wel meedoen, maar waarbij er maar een of slechts enkele users zijn die niks doen, er zijn zat landen over waar nummer 1 nog vandaan kan komen dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:27 schreef Vava het volgende:
Ik had postpapier en een potlood uit Finland van de stationary exchangenu kan ik brieven gaan sturen, wat ik nooit doe
![]()
verder wel erg leuk
Ik zag trouwens dat er nu 160 landen zijn die meedoen, waren er pas nog 159. Dat betekent dat er een kans bestaat dat een van ons kaar 1 ontvangt
Mmmm...dat beeldje heb ik ook en ik typte ongeveer precies hetzelfde verhaal toenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Vava het volgende:
Leuke post vandaag
een map van Hawaii van another you can choose, een officiele uit Spanjeen een beeldje van een toreador uit Spanje van de Country speciality exchange. Jammer dat ik een enorme hekel aan stierenvechten heb al is het beeldje wel grappig.
Goede kans ja, Myanmar zou goed een grap kunnen zijn, volgens mij wordt alles daar zo gecensureerd dat je nooit op een site als dit terecht komtquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef Vava het volgende:
Ik heb wel een paar landen gevonden met maar één user, onder andere Myanmar. De Britse Maageneilanden is denk ik het land wat er als laatste bij is gekomen, namelijk op 24 juni.
Volgens user westwind zijn het Myanmar and Kyrgyzstanquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef Vava het volgende:
Ik heb wel een paar landen gevonden met maar één user, onder andere Myanmar. De Britse Maageneilanden is denk ik het land wat er als laatste bij is gekomen, namelijk op 24 juni.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef JacMar het volgende:
Mmmm...dat beeldje heb ik ook en ik typte ongeveer precies hetzelfde verhaal toen![]()
Wat leuk dat kruidenzout en het verhaalquote:Ik kreeg vandaag een envelop van PelesGrrl (Hawai) met een soort kruidenzout naar familierecept dat de naam heeft van haar dochter![]()
Verder was mijn kaart naar Japan aangekomen en was ik de ID er vergeten op te zetten![]()
Oh en Vava, had ik jou al laten weten dat vorige week je Lushenvelopje is aangekomen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |