quote:Op maandag 3 juli 2006 00:45 schreef Saphira200 het volgende:
Iemand had mij om specifieke kaarten uit Amsterdam gevraagd om te ruilen tegen filmkaarten,
Dus ik ging op zoek, ik heb ze gevonden, en nou reageert ze niet op mijn U2U's![]()
Geniet maar lekker van je vakantiequote:Op donderdag 6 juli 2006 15:37 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een kaartje uit Engeland en een country speciality tag uit Nieuw Zeeland (een mini "I love NZ " shirtje..)
Ik moet mijn kaartje naar Amerika nog steeds schrijven, dat ga ik meteen even doen
Dit is waarschijnlijk mijn voorlopig laatste post hier, vanaf morgen ben ik drie weken op vakantie naar Amerika. Veel postcross-plezier in de tussentijd en tot 28 juli!
Dat is tof!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:43 schreef Allan24 het volgende:
Eej! Bij de SENT en RECEIVED cards staan voortaan de afstanden erbij; zowel per postcard als ook het totaal aantal kilometers!
ff een vraagje..hoe kunnen jullie nou zien hoelang een user niet of wel actief is geweest?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:58 schreef Allan24 het volgende:
Kaartje naar Sri Lanka aangekomen!Daar zijn maar 6 users, en niet eens allemaal actief
Als je naar het profiel van de user gaat, dan zie je daar wanneer hij/zij voor het laatst is ingelogd. Dat geeft toch wel een indicatie of iemand nog actief is of niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
ff een vraagje..hoe kunnen jullie nou zien hoelang een user niet of wel actief is geweest?
In het profiel van een user (in mijn geval bijvoorbeeld http://www.postcrossing.com/user/Allan24) kun je zien op welke datum hij/zij het laatst heeft ingelogdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
ff een vraagje..hoe kunnen jullie nou zien hoelang een user niet of wel actief is geweest?
*gil*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef Muck het volgende:
Ik ga overigens 28 juli op vakantie naar noorwegen. Zijn er mensen die een kaartje daar vandaan willen hebben?
Geef even een gil dan stuur ik er eentje
Van icitaiwan? Zo toevallig, ze zocht kaarten van China dus ik bood wat aan van de Chinese Muur en of het niet erg was dat hij niet uit China verstuurd zou worden.. was allemaal niet erg dus wij adressen uitgewisseld via U2U, krijg ik een berichtje terug van haar "zozo, jij woont mooi" blijkt ze gewoon uit Goes te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:12 schreef QTPi het volgende:
Oepsie, ik zie dat ik nog helemaaaal niet gepost heb wat ik vandaag in brievenbus had.
Uit Amerika: Road Runner *meep meep* card
Vanuit Taiwan, van een Nederlandse die daar woont: een Hotel tag kaart.
En uit het mooie Helsinki - Finland een prachtige multi view card met daarop tig kerken.
Wauw Sri Lanka!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:58 schreef Allan24 het volgende:
Kaartje naar Sri Lanka aangekomen!Daar zijn maar 6 users, en niet eens allemaal actief
Yup, zij was hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Van icitaiwan? Zo toevallig, ze zocht kaarten van China dus ik bood wat aan van de Chinese Muur en of het niet erg was dat hij niet uit China verstuurd zou worden.. was allemaal niet erg dus wij adressen uitgewisseld via U2U, krijg ik een berichtje terug van haar "zozo, jij woont mooi" blijkt ze gewoon uit Goes te komen(waar ik dus woon)
Grappigquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:55 schreef QTPi het volgende:
[..]
Yup, zij was het![]()
Zo zie je maar hoe klein de wereld is he![]()
quote:Other info: Hi,
I have a great request at this time:
My best friend is going to marry his beloved girlfriend at saturday, the 15.07.2006. I want to surprise them with a lot of wedding cards from all around the world.
So could you please send them a card with a typical wedding greeting of your country? You can use a normal postcard of your country for this, it's not necessary to use a special wedding card.
Thank you very much, you will make me an the bridal couple very happy :-)
IMPORTANT: Please send additional a private message (E-Mail, U2U) to me with the postcrossing-ID of the postcard you've send. It's only to be sure that your card not will be lost in wedding chaos and I can register it safely.
Happy postcrossing ...
You should mail the postcard to the following address:
--
<knip>
--
The Postcard-ID: NL-15384
Hoi Jagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Even de hartelijke groeten uit Christchurch.Vandaag aangekomen, erg gezellig.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Even de hartelijke groeten uit Christchurch.Vandaag aangekomen, erg gezellig.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:13 schreef QTPi het volgende:
Ik had zowaar vandaag weer eens een officiële kaart uit de USA![]()
En ook nog een heel schattig schelp kaarsje (maar die is helaas gesmolten onderweg en de afdrukken van het bubbelplastic zitten er in![]()
Ook nog een kaartje van een heel lief kalfje van de 'cow tag'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef QTPi het volgende:
Ik had vandaag een officiële kaart uit de USA.
Ik zal met jullie delen wat er op stond:
US-38465
PatDat is echt heel erg veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had een officiele kaart uit Finland en een kaartje met stickers uit Finland (country specialtytag)
Van wiequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag een onverwacht kaartje uit Brazilië, uit eem oude tag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef Allan24 het volgende:
Die tag uit Brazil... van een meisje met de naamJulia d'Amore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:15 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb me vandaag ook aangemeld voor Postcrossing![]()
Mijn eerste kaartjes mogen naar
2 x USA en 1x Canada
Maar waarom dat sippe emoticonnetje erbij?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:03 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn kaartje nu:
[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06285/postcrossing11.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Nee, omdat er dus mensen bij zijn die dus denk ik wel de kaartjes ontvangen, maar ze niet registreren enzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
Omdat je zovaak dezelfde bestemming krijgt?
lekker dan...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef QTPi het volgende:
Ik zit ook met een aantal kaarten in m'n mik waarvan ik denk dat ze niet aankomen
NL-12397 mecuello United States of America 9 Jun, 2006 35 Travelling
NL-12651 cbme3 United States of America 13 Jun, 2006 31 Travelling
NL-12962 xuaxo Portugal 16 Jun, 2006 28 Travelling
NL-13308 Imoen Finland 19 Jun, 2006 25 Travelling
NL-15365 tgiordano Canada 10 Jul, 2006 4 Travelling
User cbme3 heeft al sinds June 21, 2006 niet meer ingelogd(nieuw postcrosser)![]()
User xuaxo heeft al sinds June 19, 2006 niet meer ingelogd (was erg actieve user)![]()
Ik zal ze maar eens een U2U sturen...
Dat schiet inderdaad niet echt op... bij mij is er alleen een kaart naar Australie langer onderweg dan gemiddeld (23 dagen), bij 30 stuur ik een berichtjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef QTPi het volgende:
Ik zit ook met een aantal kaarten in m'n mik waarvan ik denk dat ze niet aankomen
NL-12397 mecuello United States of America 9 Jun, 2006 35 Travelling
NL-12651 cbme3 United States of America 13 Jun, 2006 31 Travelling
NL-12962 xuaxo Portugal 16 Jun, 2006 28 Travelling
NL-13308 Imoen Finland 19 Jun, 2006 25 Travelling
NL-15365 tgiordano Canada 10 Jul, 2006 4 Travelling
User cbme3 heeft al sinds June 21, 2006 niet meer ingelogd(nieuw postcrosser)![]()
User xuaxo heeft al sinds June 19, 2006 niet meer ingelogd (was erg actieve user)![]()
Ik zal ze maar eens een U2U sturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |