Woon je niet in een stad of streek dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:32 schreef -Wolf- het volgende:
leuk idee, maar persoonlijk zie ik mijzelf hier niet vaak komen.
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:33 schreef Biancavia het volgende:
Woon je niet in een stad of streek dan?
Is er geen topic over je woonplaats? Een "Nederland" topic is te breed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef remlof het volgende:
Is er nog geen "Nederland" topic? Daar kom ik vandaan namelijk
Psst, Nederland is een plaats.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is er geen topic over je woonplaats? Een "Nederland" topic is te breed.
Je moet ook eerst een mooie OP maken voordat je het topic opent!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef k_man het volgende:
Ben ik net een mooie OP aan 't maken, gooit die mafkees het topic op slot.
Dan open je 'm maar opnieuw. Dan had je maar geen topic zonder fatsoenlijke OP moeten openenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef k_man het volgende:
Ben ik net een mooie OP aan 't maken, gooit die mafkees het topic op slot.
Ja lieverd, maar als de mod zegt 'hé, maak eens een OP, want dit kan zo niet' ga ik dat natuurlijk meteen braaf doen. Dan is het natuurlijk hartverscheurend als ik er vervolgens achter kom dat ie het topic alweer dicht gegooid heeft.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je moet ook eerst een mooie OP maken voordat je het topic opent!
Zal ik de OP dan eerst ff hier posten? Dat jij bekijkt of ie goed genoeg is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan open je 'm maar opnieuw. Dan had je maar geen topic zonder fatsoenlijke OP moeten openen![]()
Ja maar schat, dan kun je toch een geheel nieuw vers topic openen met een fris en fruitige OP!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja lieverd, maar als de mod zegt 'hé, maak eens een OP, want dit kan zo niet' ga ik dat natuurlijk meteen braaf doen. Dan is het natuurlijk hartverscheurend als ik er vervolgens achter kom dat ie het topic alweer dicht gegooid heeft.
Zeg dan niet dat ik de OP mooier moet maken.
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Puike ontwikkeling, zulks een subforum als dit erbij.
Wel spijtig dat het zeer waarschijnlijk over drie maanden weer verleden tijd is.
Edoch, succes knapen.
Ik gooi je topic weer openquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal ik de OP dan eerst ff hier posten? Dat jij bekijkt of ie goed genoeg is?![]()
Dan hebben we straks 43 topics over dezelfde stad, die allemaal gesloten worden tot er eindelijk eentje opduikt met een OP die confie leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja maar schat, dan kun je toch een geheel nieuw vers topic openen met een fris en fruitige OP!
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Psst, Nederland is een plaats.
Zie hier
Nee joh gekkie!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan hebben we straks 43 topics over dezelfde stad, die allemaal gesloten worden tot er eindelijk eentje opduikt met een OP die confie leuk vindt.![]()
Al doende leert menquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wist ik niet..
Leerzaam subforum dit..
Je hoort als mod van dit forum natuurlijk wel een kei te zijn in aardrijkskunde hèquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Dat wist ik niet..
Leerzaam subforum dit..
Da's net zoiets als een topic te maken en dan vragen wie er op Fok! komen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is er geen topic over je woonplaats? Een "Nederland" topic is te breed.
Het is een plaats.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Da's net zoiets als een topic te maken en dan vragen wie er op Fok! komen.
zeg in zwolle wonen en niet weten dat de plaats nederland heel dichtbij isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wist ik niet..
Leerzaam subforum dit..
Ja, in C&H en Travel. Of als je iets grappigs hebt in ONZ, of nog iets ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
Zou een topic over Amerika wel mogen? Of over Egypte?
Ja natuurlijk. Ik heb je topic gesloten. Ik ben een pauper, jij kan niet lezen.quote:
Daar is Travel voor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
Zou een topic over Amerika wel mogen? Of over Egypte?
No problemquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, vanwege de drukte had ik het niet eens gelezen![]()
Maak maar een fatsoenlijke OP en open dan een nieuw topic.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Het Hoorn topic was wel weer erg snel dicht... Als hij nog even open mag dan zal ik een beschaafde OP maken.
Ik beken meteen: had het [FB] topic pas gelezen nádat ik het topic opende...
Wat blijkt? Ik mag blijkbaar mijn gesloten topic nog editten! (Bugje? Is me nooit eerder opgevallen!)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maak maar een fatsoenlijke OP en open dan een nieuw topic.
Voila.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Wat blijkt? Ik mag blijkbaar mijn gesloten topic nog editten! (Bugje? Is me nooit eerder opgevallen!)
Voldoet dit aan de eisen? Zo ja, dan svp weer open!
pssst...modje!!quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef Devrim_ het volgende:
Kan een modje de TT van dit topic aanpassen naar
"Wat is de mooiste provinciehoofdstad?!"
Welke provincie heeft de mooiste hoofdstad?!
Bvd!
Aangepast met toevoeging.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef Devrim_ het volgende:
Kan een modje de TT van dit topic aanpassen naar
"Wat is de mooiste provinciehoofdstad?!"
Wat is de mooiste provinciehoofdstad en waarom?
Bvd!
Jullie? Nee, die Mistiek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Top 5 steden.
Het slotje zat er wél op, Alexxxx was het gewoon niet met jullie eens.
Ja, wou 't net zeggen. Stom slotje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Top 5 steden.
Het slotje zat er wél op, Alexxxx was het gewoon niet met jullie eens.
Moet jij niet een sok gaan opeten ofzo?quote:
Nutteloos, niet leuk opsomtopic.quote:
Eerst sluit je topic van Marlii, dat is soweiso not done. Dan mijn stormlooptopicquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik heb je topic gesloten. Ik ben een pauper, jij kan niet lezen.
Ik vind jou trouwens wel tof!
Dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef Misstique het volgende:
Nutteloos, niet leuk opsomtopic.
Gatver, ben jij weer terug als vervelende mod?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef Conflict het volgende:
Ja! Ik ook trouwens![]()
Vind je dat vervelend?![]()
Urk!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:27 schreef laffer het volgende:
ik heb geen vaste woon of verblijfplaatsin welk topic moet ik nou posten??
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gatver, ben jij weer terug als vervelende mod?
ja en ik ga jou terroriseren!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gatver, ben jij weer terug als vervelende mod?
wat is er mis aan het openen van een topic met een mooie OP?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:19 schreef k_man het volgende:
Dan open je dat toch?
Wel met een toffe OP hè?
Onzin, juist een toffe OP kan de mensen bewegen meer te weten te willen komen over die plaats en het wellicht eens te bezoeken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
In die stedentopics posten vrijwel alleen maar mensen die de stad toch al kennen. Dus een OP is nogal overbodig.
en de lurkers dan??quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
In die stedentopics posten vrijwel alleen maar mensen die de stad toch al kennen. Dus een OP is nogal overbodig.
juistquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onzin, juist en toffe OP kan de mensen bewegen meer te weten te willen komen over die plaats en het wellicht eens te bezoeken.
Nou ja, er zijn twee regels hier, fatsoenlijke OP en een fatsoenlijke TT en dan ga je nog zeurenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
Uh-huh. Ik ga uit nieuwsgierigheid een sc-topic over Zoetermeer openen zeker...quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onzin, juist en toffe OP kan de mensen bewegen meer te weten te willen komen over die plaats en het wellicht eens te bezoeken.
Ik zeur niet. Ik ben opbouwend kritisch.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn twee regels hier, fatsoenlijke OP en een fatsoenlijke TT en dan ga je nog zeuren
Wat heb je voor een verbinding dan? Ik heb 300 posts per pagina en nergens last van. Welke topics bedoel je?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:32 schreef oor het volgende:
nou veel OP's in dit subforum, is wel een killer voor mijn browser.
kunnen er misschien wat duidelijke regels komen voor de grootte van de fotobestanden.
Discriminatie van de dorpsbewoners! Grootstedelijke arrogantie!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat wel zo kan zijn is dat voor de kleinere plaatsen, bv max 10.000 inwoners niet een topic mag worden geopend maar dit in een algemeen kleine steden/dorpen topic wordt geplaatst.
ik zeg niet dat het aan mijn verbinding ligt, zoals er staat kan mijn browser (safari) niet omgaan met het foklayout + te grote foto'squote:Op woensdag 21 juni 2006 00:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat heb je voor een verbinding dan? Ik heb 300 posts per pagina en nergens last van. Welke topics bedoel je?
Nee daar beginnen we niet aan, we kijken gewoon per topic of het wat kan worden, topics die weinig bezocht worden zakken wel weg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat wel zo kan zijn is dat voor de kleinere plaatsen, bv max 10.000 inwoners niet een topic mag worden geopend maar dit in een algemeen kleine steden/dorpen topic wordt geplaatst.
een topic met een mooie OP heeft meer kans van slagen, dat weet jij als doorgewinterde fokker toch ook welquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Ik ben opbouwend kritisch.
precies, op deze manier kom je dingen te weten of kun je vragen stellen en worden die vrij snel beantwoord. dat zoeken via google levert toch vaak dezelfde vvv antwoorden op..quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:35 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb nu al een hoop geleerd van andere steden/dorpen in Nederland waar ik eerst nog niets van wist.
dat wordt dan een dagtaak als het hier echt storm gaat lopen..quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee daar beginnen we niet aan, we kijken gewoon per topic of het wat kan worden, topics die weinig bezocht worden zakken wel weg.
Misschien ligt dat dan aan je browser, daar kunnen we natuurlijk niet heel het forum op aan gaan passen. En anders moet je voor zoiets toch echt in FB zijn want dat geldt dan natuurlijk voor heel het forum.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:35 schreef oor het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het aan mijn verbinding ligt, zoals er staat kan mijn browser (safari) niet omgaan met het foklayout + te grote foto's
Her loopt al stormquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat wordt dan een dagtaak als het hier echt storm gaat lopen..
Volgens mij maakt het bij sc-topics geen bal uit of er nou wel of niet een OP is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:35 schreef laffer het volgende:
[..]
een topic met een mooie OP heeft meer kans van slagen, dat weet jij als doorgewinterde fokker toch ook wel![]()
Het zijn ook geen pure slowchattopics, dan begrijp je de bedoeling van dit forum niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het bij sc-topics geen bal uit of er nou wel of niet een OP is.
Bij andere topics kan het wel eens helpen ja.
Het zijn in de praktijk wel pure slowchattopics, dan begrijp je de werking van dit forum niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:42 schreef Conflict het volgende:
Het zijn ook geen pure slowchattopics, dan begrijp je de bedoeling van dit forum niet.
pffffffquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zijn in de praktijk wel pure slowchattopics, dan begrijp je de werking van dit forum niet.
dit sub forum is net opgestart, geef het ff wat tijd okèquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zijn in de praktijk wel pure slowchattopics, dan begrijp je de werking van dit forum niet.
okquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
Sorry, C!
ik probeer het nogmaals als ze wakker is, ok?
Is helemaal niet nodig mcD.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
Sorry, C!
ik probeer het nogmaals als ze wakker is, ok?
in de praktijk zijn inderdaad wel slowchattopics, maar vergeet niet hier zijn veel gemeenschappen mensen uit Amsterdam in een eigen topic aan het kletsen zijn en dat geldt voor andere plaatsen het zelfde, ik denk dat je hier beter een oogje dicht na moet kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat er gewoon leuke topics zijn die voor andere mensen ook leuk zijn om door te kijken. En er zal best geslowchat worden, dat kan ook niet anders en dat is ook gezelligquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef WEST het volgende:
[..]
in de praktijk zijn inderdaad wel slowchattopics, maar vergeet niet hier zijn veel gemeenschappen mensen uit Amsterdam in een eigen topic aan het kletsen zijn en dat geldt voor andere plaatsen het zelfde, ik denk dat je hier beter een oogje dicht na moet kijken.![]()
Tuurlijk maar de meesten zoeken elkaar op. Ik studeer/werk in zwolle en dan is het leuk om met zwollenaren te lullen. net zoals het geldt voor A'dammers en R'dammers etc etc. veel mensen die er buiten komen weten toch niet wat er speelt in een plaatsquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat er gewoon leuke topics zijn die voor andere mensen ook leuk zijn om door te kijken. En er zal best geslowchat worden, dat kan ook niet anders en dat is ook gezellig
Welke?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:08 schreef sanger het volgende:
Mag deze weer open? Heb nu een echte OP.
Je kan net zo goed een nieuwe openen, aangezien er nog geen reacties in staan van anderen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:11 schreef sanger het volgende:
Deze, was linkje vergeten....excuus.
Okequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan net zo goed een nieuwe openen, aangezien er nog geen reacties in staan van anderen.
Tja, heb stiekem maar wat tijd van de baas gepikt om er meteen 1 te maken.quote:
Je OP was niet bepaald uitnodigend om op te reageren. Er is vast wel iets interessants te vertellen over Zaltbommel, eventueel opgeleukt met wat plaatjes. Voor inspiratie kun je eens kijken in de andere stedentopics.quote:
Ja dat kleffe ophemelen van je woonplaats. Als je het open had gelaten waren er vast wel mensen geweest die er op zouden hebben gereageerd. Het was een beetje ludiek om het zo te openen. Maar ik moet volgens jou hetzelfde doen als de rest en klakkeloos de VVV brochure van Bommel copyëren. Wees blij dat ik een andere invalshoek koos om het te openen. De leuke dingen van Bommel komen dan heus wel, ik woonj er niet voor niets met plezier.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je OP was niet bepaald uitnodigend om op te reageren. Er is vast wel iets interessants te vertellen over Zaltbommel, eventueel opgeleukt met wat plaatjes. Voor inspiratie kun je eens kijken in de andere stedentopics..
Ik opende gewoon een topic over Zaltbommel met een andere OP dan gebruikelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Conflict het volgende:
tong80, lees gewoon ff wat de bedoeling hier is en open dan een normaal topic man. De vorige drie waren gewoon niks en je poging tot grappig zijn is al helemaal mislukt.
Ik ga hier gewoon niet heel lang over discussieren, in de OP van dit topic kan je zien wat zo'n beetje de vereisten zijn aan een topic. Ik vraag je nu dan ook om gewoon gezellig mee te doen en anders kan je beter weg blijven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende gewoon een topic over Zaltbommel met een andere OP dan gebruikelijk.
Nogmaals de rest volgt heus wel als er gereageerd wordt.
Ik kan echt wel een VVV bericht posten met gruwelijk mooie foto's van mi9jn geweldige woonplaats. Dat had er heus wel gekomen. Mar jullie zien dus liever een 13 in dozijn op. Waar er al zoveel van zijn.
En mijn derde Zaltbommel topic was serieus en gaat toch op slot. Verklaar dat eens ?
Dat is aangevraagd door een user. Zulke topics zakken trouwens vanzelf wel wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Gunner het volgende:
Waarom moet er in vredesnaam een topic van vier jaar oud door een mod omhoog geschopt worden? Als iemand anders dat doet gaat er binnen no-time een slot op. Overigens zie ik tussen beide onderstaande topics geen verschil. In beiden worden lekker op steden ge-bashed.
De (het) lelijkste stad (dorp) van Nederland (vier jaar oud inmiddels)
De meest paupere stad van het land.
Zaltbommel is natuurlijk verder een mooi dorp zo in de Betuwe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn excuses ik wilde gewoon een Zaltbommel topic openen. Sorry als het verkeerd over kwam. Lollig doen doe ik wel ergens anders. Jammer dat het zo liep.
Mooi dat we het met elkaar eens zijn. Een leuk topic met wat leuke foto's en info van bijvoorbeeld de VVV is idd al een begin.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef Tobbes het volgende:
Ik opende gewoon een topic over Zoetermeer met een andere OP dan gebruikelijk.
Nogmaals de rest volgt heus wel als er gereageerd wordt.
Ik kan echt wel een VVV bericht posten met gruwelijk mooie foto's van mi9jn geweldige woonplaats. Dat had er heus wel gekomen. Mar jullie zien dus liever een 13 in dozijn op. Waar er al zoveel van zijn.
![]()
Done.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Steden met hoerenbuurten, seksshops en clubs
Wil jij de TT veranderen in: Steden met hoerenbuurten, seksshops en clubs?
Ga gezellig daar posten dan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
Er zijn hier 100 van dat soort topics.
Wat is er kut aan dan? Ik zie over bijna iedere stad zo'n soort topic, en wou je dan beweren dat die zo'n briljante OP hebben?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ga gezellig daar posten dan!
Nee, kuttopics gaan dicht.
Sorry, ik ga deze discussies allemaal niet aan. Bovenin dit topic kan je zien wat de vereisten aan een topic zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er kut aan dan? Ik zie over bijna iedere stad zo'n soort topic, en wou je dan beweren dat die zo'n briljante OP hebben?
Je zult deze discussie wel aan moeten. Je wilde toch mod worden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sorry, ik ga deze discussies allemaal niet aan. Bovenin dit topic kan je zien wat de vereisten aan een topic zijn.![]()
Tja, wat had je dan verwacht van dit nogal kansloze subforum?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef static het volgende:
Jammer dat de topics - o.a. die van Amsterdam - zich evalueren tot 'weet jij een kamer of woning voor me'.
Je bent zelf ook niet vies van een kut-topic hier en daar. Dan klaag je ook dat ze dicht gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ga gezellig daar posten dan!
Nee, kuttopics gaan dicht.
Dat zal ik een beetje in de gaten houden. Lijkt me ook niet echt leuk. Er is trouwens ook een topic in V&A voor het zoeken van woonruimte.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef static het volgende:
Jammer dat de topics - o.a. die van Amsterdam - zich evalueren tot 'weet jij een kamer of woning voor me'.
Ik hoef die discussie niet aan te gaan, je kan in de OP van dit forum en aan de rest van de topics zien wat de bedoeling is. Vind je het een kutforum, blijf dan gewoon weg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zult deze discussie wel aan moeten. Je wilde toch mod worden?
Als jij niet consequent bent, krijg je het hier nog zwaar en openen we straks gezellig over alle steden en dorpen in Nederland een topic. Je zegt het maar.
Ik klaag niet als mijn topics dicht gaan. Verder heeft dat er vrij weinig mee te maken ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je bent zelf ook niet vies van een kut-topic hier en daar. Dan klaag je ook dat ze dicht gaan.
Het gaat er om of je consequent bent. Het topic van Tong80 had een betere OP dan de meeste andere topics. Dus het sluiten is niet gebaseerd opde informatie die je zelf geeft, want de OP van dit forum geeft niet aan waarom het topic niet zou deugen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:42 schreef Conflict het volgende:
Ik hoef die discussie niet aan te gaan, je kan in de OP van dit forum en aan de rest van de topics zien wat de bedoeling is. Vind je het een kutforum, blijf dan gewoon weg.![]()
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat er om of je consequent bent. Het topic van Tong80 had een betere OP dan de meeste andere topics. Dus het sluiten is niet gebaseerd opde informatie die je zelf geeft, want de OP van dit forum geeft niet aan waarom het topic niet zou deugen.
Ze zijn alledrie net zo goed of slecht als gemiddeld ieder ander topic over steden die geopend zijn, dat zul je toch moeten toegeven. Het verschil is dat die niet geopend zijn door Tong80.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Zaltbommel.
Zaltbommel
Zaltbommel die mooie stad aan de waal.
Net alsof ik een hekel aan Tong80 heb en dan maar zijn topics op slot gooi. Als hij dat gevoel heeft dan hoor ik dat wel van hem.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zijn alledrie net zo goed of slecht als gemiddeld ieder ander topic over steden die geopend zijn, dat zul je toch moeten toegeven. Het verschil is dat die niet geopend zijn door Tong80.
Waarom is zijn OP dan slechter dan dat over bv. Valkenswaard.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Net alsof ik een hekel aan Tong80 heb en dan maar zijn topics op slot gooi. Als hij dat gevoel heeft dan hoor ik dat wel van hem.
Het topic gaat idd voornamelijk over uitgaan en past dus beter in UVT. Er mag hier uiteraard wel een topic geopend worden over de stad Nijmegen, als daar behoefte aan is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
Moet deze eigenlijk niet hierheen, of heeft het topic alleen met 't uitgaan in Nijmegen te maken? Nijmegen, het centrale topic #11
Maar met eenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Topics sluiten met je duim omhoog staat wel heel erg arrogant MT
Ik gebruik de [14.gif] vaak als een aanreikend handje, veel meer dan als een duim omhoog.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Topics sluiten met je duim omhoog staat wel heel erg arrogant MT
Dat doe je dan toch helemaal fout, communicatiewonder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik gebruik de [14.gif] vaak als een aanreikend handje, veel meer dan als een duim omhoog.
Er zijn er meer die em op die wijze gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat doe je dan toch helemaal fout, communicatiewonder.![]()
Jij bent ook niet zo netjes vind ik. Verder ben ik hier slechts moderator, geen scheidsrechter. En een banaanvraag is echt not done, kan je beter ff weghalen denk ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb een banaanvraag:
De meest paupere stad van het land.
.
Je vergeet er één, knul.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Conflict het volgende:
Bericht verwijderd op verzoek.
En hij had nog wel speciaal voor 't WK een unban gehad. Straks haalt-ie de finale niet eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:00 schreef Jump het volgende:
Jouw emmer is bijna vol... nog enkel druppeltjes
Enschede en Eindhoven topics blijven in ONZ omdat het daar al heel erg lang draait. De mods van ONZ en STA en de users hebben dat zo besloten. Er is ook een Nijmegentopic, die blijft in UVT omdat die vooral over uitgaan gaat.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Moet Enschede topic 336: Ha nieuw'n, welkom in Enschede! niet hiernaartoe?
Voor dat soort informatie kun je terecht in de desbetreffende topics hier. De users die er posten kunnen je over het algemeen goed verder helpen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:58 schreef MisterEuro het volgende:
Goedenavond ik heb een vraagje.
Is het mogelijk om toeristische informatie en bezienswaardigheden te vragen in de 'Stad en Streek' topics. Ik zou over bepaalde steden in de toekomst (zoals Hoorn en Volendam b.v.) informatie willen, betreffende, hotels, bezienswaardigheden, prijzen e.d. Kan ik dit vragen in de desbetreffende topics?. Nederland in het algemeen boeit mij, en ik wil er meer van weten.
Modjes zijn hulpjes van de usersquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:30 schreef k_man het volgende:
Maar waar moeten de modjes dan nog hun status aan ontlenen?
Ik ben wellicht wat gehaast geweest met sluiten inderdaad. Ik zal het topic heropenen en dan zullen we even aanzien hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:15 schreef Quinazoline het volgende:
D'r worden ook al direct aanvullingen gedaan op de OP en ook inhoudelijk dingen gevraagd/gezegd, dus het lijkt me best een goed topic kunnen worden.
Als het niet loopt is er nóg geen reden voor een slotje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal het topic heropenen en dan zullen we even aanzien hoe het gaat lopen.
Precies, het zakt vanzelf wel weg danquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:17 schreef static het volgende:
Als het niet loopt is er nóg geen reden voor een slotje.
Ik doelde op het feit of er inhoudelijk gereageerd gaat worden, niet of er uberhaupt gereageerd gaat worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:17 schreef static het volgende:
[..]
Als het niet loopt is er nóg geen reden voor een slotje.
Dat is niet mijn probleemquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:07 schreef Conflict het volgende:
de quote klopt niet meer!
Om jou te pestenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:33 schreef Chen het volgende:
Waarom is dit subforum eigelijk gekomen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het topic gaat idd voornamelijk over uitgaan en past dus beter in UVT.
Jawel hoor, lees het eens.quote:
Klopt, maar het gaat wel voornamelijk over uitgaan, dus is besloten in overleg met de UVT mods om het in UVT te laten. Het staat je overigens geheel vrij om hier een leuk topic over Nijmegen te openen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:27 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben vanaf het begin bij die topics geweest en die gaan over van alles en nog wat in Nijmegen, echt niet alleen over uitgaan.
Slechte MED. Er staat niet eens een link naar het forum.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef Jump het volgende:
De wens om met mensen uit je eigen stad te kletsen is al jarenlang aanwezig, getuige Eindhoven, Enschede en één van de leukste stedentopics om te volgen: het Schagen topic.
Ook stak de vraag naar een eigen forum zo af en toe de kop op in FB, meest recentelijk nog door Sunchaser. Laat nooit gezegd worden dat we niet naar de users luisteren..
Ben je trots op je eigen stad, wil je graag ervaringen delen met plaatsgenoten of wil je wat kwijt over de provincie waarin je woont? Ga je binnenkort verhuizen en zoek je info over je nieuwe woonplaats? Dan ben je van harte welkom in Stad & Streek!
Oudgediende Conflict en nieuweling Misstique nemen het voortouw in dit nieuwe forum en we wensen ze veel succes!
Dan moet je ff een topicreport in MED maken, of kan dat niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slechte MED. Er staat niet eens een link naar het forum.
Nee dusquote:Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (report_topic:canreporttopic)
Zeik jij ook wel eens nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slechte MED. Er staat niet eens een link naar het forum.
Dat ben ik allang.quote:
Post je dat ook wel eens nietquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Dat ben ik allang.
Wat krasjes hier en daar en een scheve bril.
Ik zie dit nu pas. Hij nam 't serieus.quote:
Ik zie dit nu pas. Hij nam 't serieus.quote:
Eén van je stadsgenoten heeft je die taak al uit handen genomen:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef oor het volgende:
hallo, nu heb ik op het delft topic de laatste post. maar wat moet ik nu als OP doen dan? want dit is een OP mierenneukers subforum.....
dat is nou tofquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eén van je stadsgenoten heeft je die taak al uit handen genomen:
Delft #2
Donequote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef Devlinsect het volgende:
Graag ff een spatie in topictitel tussen : en C in dit topic
Zwolle: Costa del Agnieten / Wythmen #9
TIA!![]()
Opgelost, ik heb de eerste open gelaten en de OP gefixtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:20 schreef Lotjeb het volgende:
er zijn 2 amsterdam nummer 4 topics!
Ik kan moeilijk mensen gaan verbieden om over iets te gaan praten, wacht het gewoon ff af, gaat wel weer overquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:32 schreef dahei het volgende:
Er is een leuk topic over Den Haag, maar er wordt alleen nog maar gechat over één of andere afspraak op zaterdag. Dit topic lijkt me daar niet voor bedoeld (toch).
Het gaat om Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
Misschien kan een mod het even opruimen cq een waarschuwing geven.
Ja hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 22:44 schreef Sitethief het volgende:
Mag je voor een meeting een appart topic openen? Anders verlies ik het overzicht een beetje...
Houdt je bek, goor iemandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
Zeg, vieze verklikker.
Ik was volledig ontopic, nu jij nog.
Truusje, houd het eens netjes meissiequote:
Zonder t, lieffiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Houdt je bek, goor iemand [afbeelding]
Hoe weet jij dat ik PABO doequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij zitten niet op school he meester![]()
Bedoel je niet andersom ?! Jij wilt me weg hebben stalkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik PABO doe? Zit je me weer te stalken
? Het lijkt net dat je me weg wilt hebben van fok
Nee, ik vind jou juist tof, maar jij lijkt een hekel aan mij te hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoel je niet andersom ?! Jij wilt me weg hebben stalker![]()
Donequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:36 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
Etten-Leur
kan een mod even de links veranderen van de plaatjes in de op...
plaatje 1: http://psxp.nl/uploads/zooi/dsc.jpg
plaatje 2: http://psxp.nl/uploads/zooi/dsc2.jpg
ja, maar hij staat niet meer in de STA index, en de zoekfunctie doet het niet, en en enquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
Arnhem #2 (Aanstaande vrijdag Speciaalbier-meet) Dat had je kunnen weten, je bent de laatste poster daar..
Onderaan de pagina zit een knopje met meer/minder topics. Als je die gebruikt (zet 'm op drie maanden) dan kan je makkelijk met ctrl-f zoekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar hij staat niet meer in de STA index, en de zoekfunctie doet het niet, en en en
edit: kunnen jullie dat gedeelte tussen haakjes effe weghalen? is niet echt actueel meer
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:25 schreef Svensational het volgende:
Of je zet /0 achter de topiclist.
Werkt niet bij grote fora hequote:
Done.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:21 schreef melonovy het volgende:
mijn topic van Nieuwegein mag op slot, er bestond al een Nieuwegein topic.
Voor elkaar.quote:
Alweer gesloten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Slotje >> Of je woont even in Den Haag! #8
We zijn dubbel
Dit was een vraag? Of gewoon een opmerking?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
Conflict, wat ben je toch een jankerd, een goedlopend topic,notabene het 3e deel al weer sluiten omdat er geen OP in zit
En dan die misselijke sluitpost met die smiley ""
is al opgelost zie ikquote:Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef piepster het volgende:
Kan een mod even een t in de titel van Deventer #3: Echte liefde ontaat alleen hier stoppen? Dank!
Maar nu die S nog terugquote:
Waarom wil je zo graag dat ik iemands topic sluitquote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Annexatiewijken waren niet toegestaan hoor, in ieder geval niet in het begin. Ik had een leidschenveen-topic (vinex van den haag) geopend en dat werd gesloten en verwijderd omdat dit gewoon in het Den Haag topic moest. Daarbij is wateringse veld geen stad of streek maar een wijk. Maar als jij zegt dat het mag dan kan ik dus gewoon wijktopics openen?
Ontaat is toch geen woordquote:
Ontsaat ook nietquote:Op donderdag 7 september 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ontaat is toch geen woord![]()
ontstaat moet het worden.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mogen we in Utrecht XIII: het stadjiej dat bruist van alle kant de volgende tirade in de OP ?
Hier nogmaals een bevestiging waarom ik een TR indiende ivm wateringse veld Haagse Vinexwijken hier melden omdat de eerste reactie al was dat het in het den haag topic kon aangezien het haags grondgebied isquote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Annexatiewijken waren niet toegestaan hoor, in ieder geval niet in het begin. Ik had een leidschenveen-topic (vinex van den haag) geopend en dat werd gesloten en verwijderd omdat dit gewoon in het Den Haag topic moest. Daarbij is wateringse veld geen stad of streek maar een wijk. Maar als jij zegt dat het mag dan kan ik dus gewoon wijktopics openen?
Wat was er onduidelijk aan dit antwoord?:quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hier nogmaals een bevestiging waarom ik een TR indiende ivm wateringse veld Haagse Vinexwijken hier melden omdat de eerste reactie al was dat het in het den haag topic kon aangezien het haags grondgebied is
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat ik iemands topic sluit![]()
Dat topics over annexatiewijken niet toegestaan zijn of waren klopt echt niet, ik heb zelf de regels geschreven toen we begonnen en die zijn nooit gewijzigd naar mijn weten.
Ook jij mag een topic openen over jouw wijk, zolang je deze voorziet van een leuke OP, zoals we in ieder topic willen, is dat totaal geen probleem![]()
Je mag gewoon een topic over jouw stad openen hoor, zie ook de OP van deze FB:quote:Op donderdag 28 september 2006 22:09 schreef sararaats het volgende:
Belgen spelen niet mee?
sorry vroeg het me even af
Wel een leuke OP maken dan hè?quote:Dit forum is er voor jouw provincie, gemeente, dorp, stad of straat. Hier kun je de Fok!kers uit jouw regio ontmoeten en vertellen waar je woont, werkt of naar school gaat en natuurlijk nog veel meer. Iedereen mag een topic openen over zijn of haar plaats. Uitgangspunt is Nederland, maar als je net over de grens woont, in België, of er zijn meerdere Fok!kers uit jouw woonplaats in het buitenland, dan is dat natuurlijk geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |