Zeker paarlen voor de zwijnen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als je het maar niet met een SR-71 Blackbird doet.![]()
En dan hebben alleen Den Haag en Rotterdam nog een beetje het gevoel dat je in een stad ben, niet in een groot dorp...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef Jett het volgende:
De enige steden zijn: Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. De rest mag het niet in zijn mond nemen om zich stad te noemen.
Daarom zijn de zogenaamde ''wannabe-steden'' pauper.
Vanwaar deze uiterst verbitterde mening over mooiboystad?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:30 schreef doppelgänger het volgende:
Lelystad, het Siberië van Nederland, al het tuig wordt erheen verbannen..gaat echt niets uit van die stad, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden..
plus Venraijquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:33 schreef Urquhart het volgende:
Helmond toch?
meningen verschillenquote:
arnhem - odw staat niets voor niets in het topic van steden die elkaar niet zo liggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zegt een Arnhem pauperventje. Hoe voorspelbaar.
Inderdaad. Echte Arnhemmers weten veel mooier is en dat je er beter uit kunt gaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zegt een Arnhem pauperventje. Hoe voorspelbaar.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef KinkyHinky het volgende:
1 Nijmegen, nare stad vol met vreemd volk. Vooral die kinderachtige jaloezie op andere steden omdat ze gewoon zelf zo pauper zijn dat ze geen hoofdstad zijn. En de trots op een feest waarbij je alleen maar lui vanaf buitenaf binnenhaalt![]()
2 Almelo Je word er gewoon depressief als je er loopt.
3 Deventer Ik heb nog nooit zo veel paupers in 1 stad gezien
4 Lelystad Nieuwbouw![]()
Mbt Nijmegen:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef KinkyHinky het volgende:
1 Nijmegen, nare stad vol met vreemd volk. Vooral die kinderachtige jaloezie op andere steden omdat ze gewoon zelf zo pauper zijn dat ze geen hoofdstad zijn. En de trots op een feest waarbij je alleen maar lui vanaf buitenaf binnenhaalt![]()
Jij hebt ook het echt IQ van een klapdeurjosti he, wat heeft een cafe er nou mee te maken of een stad pauper is of niet, teef.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:02 schreef KinkyHinky het volgende:
Waalwijk is trouwens ook een vlinke pauperstad. Geen fuck te doen daar...
Met maar 1 cafe (cafe de mop) houd het daar wel weer op.
Wat is er mis met nieuwbouw, nerd. Ik woon in een huis van dertig jaar oud, dat noem ik geen nieuwbouw meer. Zeg dan nog Almere.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef KinkyHinky het volgende:
BadmoetzijnkankerbekhoudenTegel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij hebt ook het echt IQ van een klapdeurjosti he, wat heeft een cafe er nou mee te maken of een stad pauper is of niet, teef.
Een Gaydanaar.. Goh verrassendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:39 schreef Niox het volgende:
Tilburg, without any reasonable doubt.
En Rotterdam scoort een mooie 2e plek.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
fuck hé, loop je plompverloren door Boskoop op zaterdagavond, is alles gesloten. echt wtf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in woubrugge,boskoop,woubrugge,langeraar of 1 van die andere dooie dorpen geweest
My god wat een saai dooie boel daar geen hol qua winkel,uitgaans mogelijkheden, over het algemeen zijn de mensen ook erg oninteressant .
Hé kijk. Een naar FunX luisterende BreEzaH die van die leuke bling-bling rommel aan haar lichaam heeft hangenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef Jett het volgende:
De enige steden zijn: Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. De rest mag het niet in zijn mond nemen om zich stad te noemen.
Daarom zijn de zogenaamde ''wannabe-steden'' pauper.
Ik ben het volmondig met je eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hé kijk. Een naar FunX luisterende BreEzaH die van die leuke bling-bling rommel aan haar lichaam heeft hangen
Jij hebt urk staan in je ondertitel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
Emmeloord...een gat dat zichzelf stad noemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |