Nou vertel..waarom?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Kindervriend het volgende:
Den Bosch. Duh.
Wacht dan ook, nu gebeurt het niet meerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wachten op de eerste die Noord-Holland roept omdat ze Amsterdam zo leuk vinden...
Ach ja..Ik neem aan dat iedereen het wel begrijptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Er staat 'welke provincie heeft de mooiste hoofdstad' en vervolgens komt er een rijtje plaatsen
Ik heb trouwens geen idee, ik vind zowel Groningen als Maastricht erg mooi.
Mooi. 1-0 voor de Kindervriend. Kóóóm maar, kom maar, kom maar. Ik heb een snoepje voor je.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee..ik snap ook niet waarom ik zo stom doe om toch in te gaan op jou kut opmerkingen
Ik begrijp het wel maar het ziet er wel een beetje lomp uit zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach ja..Ik neem aan dat iedereen het wel begrijpt
Zal aangepast worden door een modjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar het ziet er wel een beetje lomp uit zomaak er dan van "wat is de mooiste provinciehoofdstad"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |