Ik kan moeilijk mensen gaan verbieden om over iets te gaan praten, wacht het gewoon ff af, gaat wel weer overquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:32 schreef dahei het volgende:
Er is een leuk topic over Den Haag, maar er wordt alleen nog maar gechat over één of andere afspraak op zaterdag. Dit topic lijkt me daar niet voor bedoeld (toch).
Het gaat om Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
Misschien kan een mod het even opruimen cq een waarschuwing geven.
Ja hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 22:44 schreef Sitethief het volgende:
Mag je voor een meeting een appart topic openen? Anders verlies ik het overzicht een beetje...
Houdt je bek, goor iemandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
Zeg, vieze verklikker.
Ik was volledig ontopic, nu jij nog.
Truusje, houd het eens netjes meissiequote:
Zonder t, lieffiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Houdt je bek, goor iemand [afbeelding]
Hoe weet jij dat ik PABO doequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij zitten niet op school he meester![]()
Bedoel je niet andersom ?! Jij wilt me weg hebben stalkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik PABO doe? Zit je me weer te stalken
? Het lijkt net dat je me weg wilt hebben van fok
Nee, ik vind jou juist tof, maar jij lijkt een hekel aan mij te hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoel je niet andersom ?! Jij wilt me weg hebben stalker![]()
Donequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:36 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
Etten-Leur
kan een mod even de links veranderen van de plaatjes in de op...
plaatje 1: http://psxp.nl/uploads/zooi/dsc.jpg
plaatje 2: http://psxp.nl/uploads/zooi/dsc2.jpg
ja, maar hij staat niet meer in de STA index, en de zoekfunctie doet het niet, en en enquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
Arnhem #2 (Aanstaande vrijdag Speciaalbier-meet) Dat had je kunnen weten, je bent de laatste poster daar..
Onderaan de pagina zit een knopje met meer/minder topics. Als je die gebruikt (zet 'm op drie maanden) dan kan je makkelijk met ctrl-f zoekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar hij staat niet meer in de STA index, en de zoekfunctie doet het niet, en en en
edit: kunnen jullie dat gedeelte tussen haakjes effe weghalen? is niet echt actueel meer
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:25 schreef Svensational het volgende:
Of je zet /0 achter de topiclist.
Werkt niet bij grote fora hequote:
Done.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:21 schreef melonovy het volgende:
mijn topic van Nieuwegein mag op slot, er bestond al een Nieuwegein topic.
Voor elkaar.quote:
Alweer gesloten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Slotje >> Of je woont even in Den Haag! #8
We zijn dubbel
Dit was een vraag? Of gewoon een opmerking?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
Conflict, wat ben je toch een jankerd, een goedlopend topic,notabene het 3e deel al weer sluiten omdat er geen OP in zit
En dan die misselijke sluitpost met die smiley ""
is al opgelost zie ikquote:Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef piepster het volgende:
Kan een mod even een t in de titel van Deventer #3: Echte liefde ontaat alleen hier stoppen? Dank!
Maar nu die S nog terugquote:
Waarom wil je zo graag dat ik iemands topic sluitquote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Annexatiewijken waren niet toegestaan hoor, in ieder geval niet in het begin. Ik had een leidschenveen-topic (vinex van den haag) geopend en dat werd gesloten en verwijderd omdat dit gewoon in het Den Haag topic moest. Daarbij is wateringse veld geen stad of streek maar een wijk. Maar als jij zegt dat het mag dan kan ik dus gewoon wijktopics openen?
Ontaat is toch geen woordquote:
Ontsaat ook nietquote:Op donderdag 7 september 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ontaat is toch geen woord![]()
ontstaat moet het worden.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mogen we in Utrecht XIII: het stadjiej dat bruist van alle kant de volgende tirade in de OP ?
Hier nogmaals een bevestiging waarom ik een TR indiende ivm wateringse veld Haagse Vinexwijken hier melden omdat de eerste reactie al was dat het in het den haag topic kon aangezien het haags grondgebied isquote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Annexatiewijken waren niet toegestaan hoor, in ieder geval niet in het begin. Ik had een leidschenveen-topic (vinex van den haag) geopend en dat werd gesloten en verwijderd omdat dit gewoon in het Den Haag topic moest. Daarbij is wateringse veld geen stad of streek maar een wijk. Maar als jij zegt dat het mag dan kan ik dus gewoon wijktopics openen?
Wat was er onduidelijk aan dit antwoord?:quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hier nogmaals een bevestiging waarom ik een TR indiende ivm wateringse veld Haagse Vinexwijken hier melden omdat de eerste reactie al was dat het in het den haag topic kon aangezien het haags grondgebied is
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat ik iemands topic sluit![]()
Dat topics over annexatiewijken niet toegestaan zijn of waren klopt echt niet, ik heb zelf de regels geschreven toen we begonnen en die zijn nooit gewijzigd naar mijn weten.
Ook jij mag een topic openen over jouw wijk, zolang je deze voorziet van een leuke OP, zoals we in ieder topic willen, is dat totaal geen probleem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |