yup, daar zou m'n zusje gaan werken...had op opgezegt bij de vorige werkgeverquote:
Ja, dat lijkt me duidelijk.. Had even alleen geen clue welk bedrijfquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:44 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
koekje derbij?
het affikken van 1 van onze belangrijkste bedrijven in Lely natuurlijk![]()
Bastini Chips of zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me duidelijk.. Had even alleen geen clue welk bedrijf![]()
Lelystad newbiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me duidelijk.. Had even alleen geen clue welk bedrijf![]()
ding ding dingquote:
quote:
Ben net wakker he!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden
(en gewoon terugmailen)
Deal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ga zo naar huis. Dan ga ik je mailen. beloofd.
Ik zag het. Hoe was de tournedos?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Deal.
Ben dus gisteravond maar naar het vertrouwde harderwijk gegaan om uit eten te gaan..
Jij Fok!t in de kerk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ga zo naar huis. Dan ga ik je mailen. beloofd.
Je kickt wel vaak, lelystad is niet zo populair als dat jij het doet lijken :-)quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef Echo99 het volgende:
En kick. Lelystad is tof.
Ik weet het. Echter Ik ben lid van het Lelystad promotie team.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Je kickt wel vaak, lelystad is niet zo populair als dat jij het doet lijken :-)
Waarom geloof ik je toch steeds niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik weet het. Echter Ik ben lid van het Lelystad promotie team.![]()
Ik ken je nog geen twee weken en ik val nu al door de mandquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je toch steeds niet?
Jij bent dan ook heel erg voorspelbaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik ken je nog geen twee weken en ik val nu al door de mand![]()
Begrijp ik nu goed dat jij Leusden vergelijkt met Lelystadquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:24 schreef Appelperenstroop het volgende:
Het is qua uitgaansleven niet zo heel interessant, maar ik vermaak me prima in Lelystad. Ik woon er nou 4 jaar, kwam veruizen vanuit LeusdenNiet echt een verschil hoor...
Dude, ga op zoek naar een winkel die wel werkt wel open is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heel erg voorspelbaar
Ik moet mn eigen tuin al onderhouden.... dan ga ik er geen extra tuintje bijnemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Xebber het volgende:
Iemand die een volkstuintje heeft op de Visarend?
Ik heb een achtertuin met veel steen. Oh ja, en een stuk gras. Maar daar moet 1 ik 1 keer in de 3 weken 3,7 minuten met de grasmaaier overheen, dus ik denk dat ik dat er uit ga halen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:08 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik moet mn eigen tuin al onderhouden.... dan ga ik er geen extra tuintje bijnemen...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:00 schreef Daantke het volgende:
M'n pa is secretaris van volkstuinvereniging"Het Gelderse Hout"
Uhh neequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Vroeger toen je nog een klein Daantke was moest je zeker elke zaterdag mee met papa naar de volkstuinen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:03 schreef Daantke het volgende:
[..]
Uhh nee![]()
Maarjeh hij is het nog maar een paar maanden...
En ik ben nog steeds jong15 lentes
Gewoon ZOAB in mijn tuin, scheelt onderhoudquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb een achtertuin met veel steen. Oh ja, en een stuk gras. Maar daar moet 1 ik 1 keer in de 3 weken 3,7 minuten met de grasmaaier overheen, dus ik denk dat ik dat er uit ga halen.
Te veel onderhoud![]()
Paar lijnen dr op heb je een mooi basketbal veldjequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:29 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gewoon ZOAB in mijn tuin, scheelt onderhoud![]()
En ik kan niet eens basketballenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Paar lijnen dr op heb je een mooi basketbal veldje![]()
Je kan er ook goaltjes opzetten om te voetballenquote:
ZOAB eczeem. Klint pijnlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Je kan er ook goaltjes opzetten om te voetballen... alleen je moet geen sliding maken
Mag ik je gras hebben dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb een achtertuin met veel steen. Oh ja, en een stuk gras. Maar daar moet 1 ik 1 keer in de 3 weken 3,7 minuten met de grasmaaier overheen, dus ik denk dat ik dat er uit ga halen.
Te veel onderhoud![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |