Daar zitten toch alleen negerinnen? En je hebt een seksclub, Club 77 (10 jaar terug dan)quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef Conflict het volgende:
Ik heb in een zijstraat van de Edisonstraat in Eindhoven gewoond. Wel tien jaar geleden, maar ik geloof niet dat het nu veel anders is.
Das te makkelijk, ik wil foto's en ervaringen en zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef Hyperdude het volgende:
http://www.hookers.nl/
Heb je wat te doen tijdens dat suffe voetbal
Heb je zelf geen camera meer dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Das te makkelijk, ik wil foto's en ervaringen en zo.
Ja man, allemaal dikke negerinnen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen negerinnen? En je hebt een seksclub, Club 77 (10 jaar terug dan)
En nog een buurtje in het noorden van de binnenstad, parallel aan de noorderhaven. Ik kan echter niet op de naam komen. Met het geweldige café Het land van beloftequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:18 schreef Klonk het volgende:
De Nieuwstad in Groningen, tenminste vroeger
in de Nieuwstad zat/zit Klein Mokum, ideale plek, al die hoeren komen daar drinkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Joppy het volgende:
[..]
En nog een buurtje in het noorden van de binnenstad, parallel aan de noorderhaven. Ik kan echter niet op de naam komen. Met het geweldige café Het land van belofteAltijd leuk om na het stappen daar nog even een biertje te doen
Die seksshop heeft ook een bordeelfunctie, er zit zelfs een travestietquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:58 schreef -Marlii- het volgende:
In Winterswijk zit wel een seksshopEn er zit zelfs een hoerentent is de buurtschap waar ik woon
![]()
Je moet daar toch entree betalen? Door zo'n betaalpoortje, 2 euro ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:28 schreef DaMart het volgende:
In Haarlem zit iets tussen Spaarne en binnenstad volgens mij. Na een personeelsetentje liepen we er langs, en een collega wist er wel opmerkelijk veel over te vertellen.
Volgens mij zei die collega van me dat ook. Dan vraag ik me toch af hoe ze dat wist.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet daar toch entree betalen? Door zo'n betaalpoortje, 2 euro ofzo?
Het is nu veel verandert,raamprostitie zit nu alleen nog op het Baekelandplein,ieder huis daar is verbouwd,alleen nog maar hoeren,er woont niemand meer. http://www.baekelandplein.nl/quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef Conflict het volgende:
Ik heb in een zijstraat van de Edisonstraat in Eindhoven gewoond. Wel tien jaar geleden, maar ik geloof niet dat het nu veel anders is.
Ik woonde op het Baekelandpleinquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:07 schreef klootje het volgende:
[..]
Het is nu veel verandert,raamprostitie zit nu alleen nog op het Baekelandplein,ieder huis daar is verbouwd,alleen nog maar hoeren,er woont niemand meer. http://www.baekelandplein.nl/
Achtseweg zuid is tippelzone van 20.00 tot 2.00,buiten die tijden kan je nog terecht op de Groenewoudseweg en omgeving voor driveby drugshoeren,dat verplaatst zich door de Edison omdat er steeds camera's geplaatst worden maar wie zoekt die vind.
meer aan het Joris Ivens Pleinquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Stretto het volgende:
Nijmegen heeft ook hoeren![]()
Waalkade, in de buurt van CS
vor ¤50 heb je een ervaringquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Das te makkelijk, ik wil foto's en ervaringen en zo.
Knap berug is ook 't Zandpad,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:31 schreef releaze het volgende:
[afbeelding]
Het zandpad/De rode brug in Utrecht. Ligt wel erg ver van het centrum af. De Hardebollenstraat heeft geloof ik maar twee pandjes ofzo waar gehoereerd wordt.. Ben er nog nooit geweest
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:13 schreef menininha het volgende:
In Utrecht heb je langs de vecht hoeren en de hardebollenstraat bij de voorstraat en natuurlijk de europalaan.
hahaha ja ze liggen in het water in bootjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Stretto het volgende:
Nijmegen heeft ook hoeren![]()
Waalkade, in de buurt van CS
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:00 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
hahaha ja ze liggen in het water in bootjes![]()
wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |