okquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
Sorry, C!
ik probeer het nogmaals als ze wakker is, ok?
Is helemaal niet nodig mcD.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
Sorry, C!
ik probeer het nogmaals als ze wakker is, ok?
in de praktijk zijn inderdaad wel slowchattopics, maar vergeet niet hier zijn veel gemeenschappen mensen uit Amsterdam in een eigen topic aan het kletsen zijn en dat geldt voor andere plaatsen het zelfde, ik denk dat je hier beter een oogje dicht na moet kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zijn in de praktijk wel pure slowchattopics, dan begrijp je de werking van dit forum niet.
Het is de bedoeling dat er gewoon leuke topics zijn die voor andere mensen ook leuk zijn om door te kijken. En er zal best geslowchat worden, dat kan ook niet anders en dat is ook gezelligquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef WEST het volgende:
[..]
in de praktijk zijn inderdaad wel slowchattopics, maar vergeet niet hier zijn veel gemeenschappen mensen uit Amsterdam in een eigen topic aan het kletsen zijn en dat geldt voor andere plaatsen het zelfde, ik denk dat je hier beter een oogje dicht na moet kijken.![]()
Tuurlijk maar de meesten zoeken elkaar op. Ik studeer/werk in zwolle en dan is het leuk om met zwollenaren te lullen. net zoals het geldt voor A'dammers en R'dammers etc etc. veel mensen die er buiten komen weten toch niet wat er speelt in een plaatsquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat er gewoon leuke topics zijn die voor andere mensen ook leuk zijn om door te kijken. En er zal best geslowchat worden, dat kan ook niet anders en dat is ook gezellig
Welke?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:08 schreef sanger het volgende:
Mag deze weer open? Heb nu een echte OP.
Je kan net zo goed een nieuwe openen, aangezien er nog geen reacties in staan van anderen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:11 schreef sanger het volgende:
Deze, was linkje vergeten....excuus.
Okequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan net zo goed een nieuwe openen, aangezien er nog geen reacties in staan van anderen.
Tja, heb stiekem maar wat tijd van de baas gepikt om er meteen 1 te maken.quote:
Je OP was niet bepaald uitnodigend om op te reageren. Er is vast wel iets interessants te vertellen over Zaltbommel, eventueel opgeleukt met wat plaatjes. Voor inspiratie kun je eens kijken in de andere stedentopics.quote:
Ja dat kleffe ophemelen van je woonplaats. Als je het open had gelaten waren er vast wel mensen geweest die er op zouden hebben gereageerd. Het was een beetje ludiek om het zo te openen. Maar ik moet volgens jou hetzelfde doen als de rest en klakkeloos de VVV brochure van Bommel copyëren. Wees blij dat ik een andere invalshoek koos om het te openen. De leuke dingen van Bommel komen dan heus wel, ik woonj er niet voor niets met plezier.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je OP was niet bepaald uitnodigend om op te reageren. Er is vast wel iets interessants te vertellen over Zaltbommel, eventueel opgeleukt met wat plaatjes. Voor inspiratie kun je eens kijken in de andere stedentopics..
Ik opende gewoon een topic over Zaltbommel met een andere OP dan gebruikelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Conflict het volgende:
tong80, lees gewoon ff wat de bedoeling hier is en open dan een normaal topic man. De vorige drie waren gewoon niks en je poging tot grappig zijn is al helemaal mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |