Modjes zijn hulpjes van de usersquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:30 schreef k_man het volgende:
Maar waar moeten de modjes dan nog hun status aan ontlenen?
Ik ben wellicht wat gehaast geweest met sluiten inderdaad. Ik zal het topic heropenen en dan zullen we even aanzien hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:15 schreef Quinazoline het volgende:
D'r worden ook al direct aanvullingen gedaan op de OP en ook inhoudelijk dingen gevraagd/gezegd, dus het lijkt me best een goed topic kunnen worden.
Als het niet loopt is er nóg geen reden voor een slotje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal het topic heropenen en dan zullen we even aanzien hoe het gaat lopen.
Precies, het zakt vanzelf wel weg danquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:17 schreef static het volgende:
Als het niet loopt is er nóg geen reden voor een slotje.
Ik doelde op het feit of er inhoudelijk gereageerd gaat worden, niet of er uberhaupt gereageerd gaat worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:17 schreef static het volgende:
[..]
Als het niet loopt is er nóg geen reden voor een slotje.
Dat is niet mijn probleemquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:07 schreef Conflict het volgende:
de quote klopt niet meer!
Om jou te pestenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:33 schreef Chen het volgende:
Waarom is dit subforum eigelijk gekomen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het topic gaat idd voornamelijk over uitgaan en past dus beter in UVT.
Jawel hoor, lees het eens.quote:
Klopt, maar het gaat wel voornamelijk over uitgaan, dus is besloten in overleg met de UVT mods om het in UVT te laten. Het staat je overigens geheel vrij om hier een leuk topic over Nijmegen te openen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:27 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben vanaf het begin bij die topics geweest en die gaan over van alles en nog wat in Nijmegen, echt niet alleen over uitgaan.
Slechte MED. Er staat niet eens een link naar het forum.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef Jump het volgende:
De wens om met mensen uit je eigen stad te kletsen is al jarenlang aanwezig, getuige Eindhoven, Enschede en één van de leukste stedentopics om te volgen: het Schagen topic.
Ook stak de vraag naar een eigen forum zo af en toe de kop op in FB, meest recentelijk nog door Sunchaser. Laat nooit gezegd worden dat we niet naar de users luisteren..
Ben je trots op je eigen stad, wil je graag ervaringen delen met plaatsgenoten of wil je wat kwijt over de provincie waarin je woont? Ga je binnenkort verhuizen en zoek je info over je nieuwe woonplaats? Dan ben je van harte welkom in Stad & Streek!
Oudgediende Conflict en nieuweling Misstique nemen het voortouw in dit nieuwe forum en we wensen ze veel succes!
Dan moet je ff een topicreport in MED maken, of kan dat niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slechte MED. Er staat niet eens een link naar het forum.
Nee dusquote:Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (report_topic:canreporttopic)
Zeik jij ook wel eens nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slechte MED. Er staat niet eens een link naar het forum.
Dat ben ik allang.quote:
Post je dat ook wel eens nietquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Dat ben ik allang.
Wat krasjes hier en daar en een scheve bril.
Ik zie dit nu pas. Hij nam 't serieus.quote:
Ik zie dit nu pas. Hij nam 't serieus.quote:
Eén van je stadsgenoten heeft je die taak al uit handen genomen:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef oor het volgende:
hallo, nu heb ik op het delft topic de laatste post. maar wat moet ik nu als OP doen dan? want dit is een OP mierenneukers subforum.....
dat is nou tofquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eén van je stadsgenoten heeft je die taak al uit handen genomen:
Delft #2
Donequote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef Devlinsect het volgende:
Graag ff een spatie in topictitel tussen : en C in dit topic
Zwolle: Costa del Agnieten / Wythmen #9
TIA!![]()
Opgelost, ik heb de eerste open gelaten en de OP gefixtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:20 schreef Lotjeb het volgende:
er zijn 2 amsterdam nummer 4 topics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |