Woon je niet in een stad of streek dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:32 schreef -Wolf- het volgende:
leuk idee, maar persoonlijk zie ik mijzelf hier niet vaak komen.
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:33 schreef Biancavia het volgende:
Woon je niet in een stad of streek dan?
Is er geen topic over je woonplaats? Een "Nederland" topic is te breed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef remlof het volgende:
Is er nog geen "Nederland" topic? Daar kom ik vandaan namelijk
Psst, Nederland is een plaats.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is er geen topic over je woonplaats? Een "Nederland" topic is te breed.
Je moet ook eerst een mooie OP maken voordat je het topic opent!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef k_man het volgende:
Ben ik net een mooie OP aan 't maken, gooit die mafkees het topic op slot.
Dan open je 'm maar opnieuw. Dan had je maar geen topic zonder fatsoenlijke OP moeten openenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef k_man het volgende:
Ben ik net een mooie OP aan 't maken, gooit die mafkees het topic op slot.
Ja lieverd, maar als de mod zegt 'hé, maak eens een OP, want dit kan zo niet' ga ik dat natuurlijk meteen braaf doen. Dan is het natuurlijk hartverscheurend als ik er vervolgens achter kom dat ie het topic alweer dicht gegooid heeft.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je moet ook eerst een mooie OP maken voordat je het topic opent!
Zal ik de OP dan eerst ff hier posten? Dat jij bekijkt of ie goed genoeg is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan open je 'm maar opnieuw. Dan had je maar geen topic zonder fatsoenlijke OP moeten openen![]()
Ja maar schat, dan kun je toch een geheel nieuw vers topic openen met een fris en fruitige OP!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja lieverd, maar als de mod zegt 'hé, maak eens een OP, want dit kan zo niet' ga ik dat natuurlijk meteen braaf doen. Dan is het natuurlijk hartverscheurend als ik er vervolgens achter kom dat ie het topic alweer dicht gegooid heeft.
Zeg dan niet dat ik de OP mooier moet maken.
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Puike ontwikkeling, zulks een subforum als dit erbij.
Wel spijtig dat het zeer waarschijnlijk over drie maanden weer verleden tijd is.
Edoch, succes knapen.
Ik gooi je topic weer openquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal ik de OP dan eerst ff hier posten? Dat jij bekijkt of ie goed genoeg is?![]()
Dan hebben we straks 43 topics over dezelfde stad, die allemaal gesloten worden tot er eindelijk eentje opduikt met een OP die confie leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja maar schat, dan kun je toch een geheel nieuw vers topic openen met een fris en fruitige OP!
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Psst, Nederland is een plaats.
Zie hier
Nee joh gekkie!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan hebben we straks 43 topics over dezelfde stad, die allemaal gesloten worden tot er eindelijk eentje opduikt met een OP die confie leuk vindt.![]()
Al doende leert menquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wist ik niet..
Leerzaam subforum dit..
Je hoort als mod van dit forum natuurlijk wel een kei te zijn in aardrijkskunde hèquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Dat wist ik niet..
Leerzaam subforum dit..
Da's net zoiets als een topic te maken en dan vragen wie er op Fok! komen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is er geen topic over je woonplaats? Een "Nederland" topic is te breed.
Het is een plaats.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Da's net zoiets als een topic te maken en dan vragen wie er op Fok! komen.
zeg in zwolle wonen en niet weten dat de plaats nederland heel dichtbij isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wist ik niet..
Leerzaam subforum dit..
Ja, in C&H en Travel. Of als je iets grappigs hebt in ONZ, of nog iets ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
Zou een topic over Amerika wel mogen? Of over Egypte?
Ja natuurlijk. Ik heb je topic gesloten. Ik ben een pauper, jij kan niet lezen.quote:
Daar is Travel voor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
Zou een topic over Amerika wel mogen? Of over Egypte?
No problemquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, vanwege de drukte had ik het niet eens gelezen![]()
Maak maar een fatsoenlijke OP en open dan een nieuw topic.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Het Hoorn topic was wel weer erg snel dicht... Als hij nog even open mag dan zal ik een beschaafde OP maken.
Ik beken meteen: had het [FB] topic pas gelezen nádat ik het topic opende...
Wat blijkt? Ik mag blijkbaar mijn gesloten topic nog editten! (Bugje? Is me nooit eerder opgevallen!)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maak maar een fatsoenlijke OP en open dan een nieuw topic.
Voila.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Wat blijkt? Ik mag blijkbaar mijn gesloten topic nog editten! (Bugje? Is me nooit eerder opgevallen!)
Voldoet dit aan de eisen? Zo ja, dan svp weer open!
pssst...modje!!quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef Devrim_ het volgende:
Kan een modje de TT van dit topic aanpassen naar
"Wat is de mooiste provinciehoofdstad?!"
Welke provincie heeft de mooiste hoofdstad?!
Bvd!
Aangepast met toevoeging.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef Devrim_ het volgende:
Kan een modje de TT van dit topic aanpassen naar
"Wat is de mooiste provinciehoofdstad?!"
Wat is de mooiste provinciehoofdstad en waarom?
Bvd!
Jullie? Nee, die Mistiek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Top 5 steden.
Het slotje zat er wél op, Alexxxx was het gewoon niet met jullie eens.
Ja, wou 't net zeggen. Stom slotje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Top 5 steden.
Het slotje zat er wél op, Alexxxx was het gewoon niet met jullie eens.
Moet jij niet een sok gaan opeten ofzo?quote:
Nutteloos, niet leuk opsomtopic.quote:
Eerst sluit je topic van Marlii, dat is soweiso not done. Dan mijn stormlooptopicquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik heb je topic gesloten. Ik ben een pauper, jij kan niet lezen.
Ik vind jou trouwens wel tof!
Dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef Misstique het volgende:
Nutteloos, niet leuk opsomtopic.
Gatver, ben jij weer terug als vervelende mod?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef Conflict het volgende:
Ja! Ik ook trouwens![]()
Vind je dat vervelend?![]()
Urk!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:27 schreef laffer het volgende:
ik heb geen vaste woon of verblijfplaatsin welk topic moet ik nou posten??
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gatver, ben jij weer terug als vervelende mod?
ja en ik ga jou terroriseren!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gatver, ben jij weer terug als vervelende mod?
wat is er mis aan het openen van een topic met een mooie OP?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:19 schreef k_man het volgende:
Dan open je dat toch?
Wel met een toffe OP hè?
Onzin, juist een toffe OP kan de mensen bewegen meer te weten te willen komen over die plaats en het wellicht eens te bezoeken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
In die stedentopics posten vrijwel alleen maar mensen die de stad toch al kennen. Dus een OP is nogal overbodig.
en de lurkers dan??quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
In die stedentopics posten vrijwel alleen maar mensen die de stad toch al kennen. Dus een OP is nogal overbodig.
juistquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onzin, juist en toffe OP kan de mensen bewegen meer te weten te willen komen over die plaats en het wellicht eens te bezoeken.
Nou ja, er zijn twee regels hier, fatsoenlijke OP en een fatsoenlijke TT en dan ga je nog zeurenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |