quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:15 schreef Sjeen het volgende:
Crosspost vanuit speeltuinbankje, was er ineens zo trots op![]()
April 2005
Juni 2006
Da's mijn tweelingzusquote:
En dan ben ik al trots op mn -3 kgquote:Op zondag 18 juni 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
dat zat ik me dus ook net te beseffen Rewimo, toen ik jullie in het lijstje bekeek..
Jullie zitten op 103,4 kg eraf met zijn tweetjes..
Jullie gaan echt zo enorm goed .quote:Op zondag 18 juni 2006 09:46 schreef Rewimo het volgende:
Daar moet je ook trots op zijnElke kilo is er een, en wij spelen nu eenmaal vals, Troel en ik
Mijn bovenarmen hebben kipfilets en mijn buik hangt. Verder gaat het nog welquote:Op zondag 18 juni 2006 10:31 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Verbazingwekkend!
Troel en Rewimo, trekt jullie huid het nog een beetje? Of hebben jullie overal een overschot aan vel?
Christan ziet me elke dag, ik denk niet dat hij zich het verschil echt realiseert. Al weet hij wel dat ik geopereerd ben en waarom.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:16 schreef Sjeen het volgende:
En Rewimo, hoe reageert Christan er eigenlijk op? Wat een verschil zeg![]()
wat goed van jouquote:Op zondag 18 juni 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net voor het eerst van mijn leven zelf gebarbecued
quote:
Briljant!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een man-loze BBQ gedaan en het gevolg was dat een vriendin naar buiten kwam met een verlengsnoer en daaraan een fohn om de kooltjes aan te blazen![]()
eens!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel, Rewimo! En hoezo 'als het nodig is', als je je er zelf niet goed bij voelt om thuis te wachten op een telefoontje dan zou ik gewoon al gaan. Hopelijk valt het mee *knuffel*
Ach rewimoquote:Op zondag 18 juni 2006 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Nee, het gaat niet meevallen, en als ik heel eerlijk ben, hoe moeilijk ik het ook vind, het zal beter zijn als hij hier niet meer doorheen komt. Hij heeft zoveel pijn de laatste tijd, ik gun hem zijn rust. Dit heeft hij niet verdiend. Maar ik zal hem vreselijk missen...
quote:Op maandag 19 juni 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik ben het gewend. Elke keer als het mooi weer wordt, moet ik werken. Standaard.
* freecell gietert vrolijk ijswater in Teigans nekquote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef teigan het volgende:
doe mij ook eens zo'n gietertje freecell...
maar pas wel ff op voor mijn toetsenbord..
ik heb net maar even weer een nieuw flesje water gekocht, mijn oude flesje is een beetje zoek, en ik dronk dus weer eens te weinig..
Nu heb ik dus alweer 0,75 liter op...
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:29 schreef teigan het volgende:
freecell, zo koud hoefde het nou ook weer niet hoor.....
ik zat net op de buienradar te kijken, en de buien komen hard deze kant uit...
Gelukkig maar, dan koelt het wat af...
aan de andere kant, als het blijft regenen/onweren moet ik vanavond ws. binnen schieten ipv buiten en dat zou ook jammer zijn..
Wáár in je buik?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:38 schreef Ieneminie het volgende:
jaja, die buien zijn hier al (adam). Nou ja, geweest, maar het blijft donker.... Dus echt benauwd is het hier niet.... Wel fijn, want ik voel me hondsberoerd, al 2 dagen pijn in mn buik, uitstralend naar mn rug.... Gisteren boven de wc gehangen, maar daar heb ik vandaag gelukkig geen last van... Alleen op een bureaustoel zit doet zo'n pijn, het blijft maar zeuren.... Iemand enig idee? Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet....
En Rewimo, veel sterkte! Ik denk aan je!
Vind je dat herbalife niet verschrikkelijk duur? Of valt het eigenlijk wel mee? Ik heb wel eens prijzen gehoord waarvan ik stijf achterover sloeg.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
Misschien is het handig om erbij te vermelden, dat ik vandaag ben begonnen met HerbaLife. Ik neem 2 shakes per dag. Tussen door 2 stuks fruit, één plakje ontbijtkoek, één rijstenwafel, de supplementen die ik erbij heb gekregen(iets met kruiden en vezels en nog één, weet zo even niet welke).
En 's avonds gewoon avondeten. Niets moeilijks aan. Ik heb heel veel positieve reacties hier over gehoord en gezien. En met het 'gezonde' eetpatroon zit het van mij wel goed. Deze heb ik al vanaf December veranderd, dus ook na het lijnen met HerbaLife, ben ik niet bang voor aankomen, omdat ik van mezelf al weet wat een goede en gezonde eetpatroon is.
Het is niet gratis nee.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Vind je dat herbalife niet verschrikkelijk duur? Of valt het eigenlijk wel mee? Ik heb wel eens prijzen gehoord waarvan ik stijf achterover sloeg.
Heel veel sterkte. En geniet van de laatste uren/dagen met je vader.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Dag meiden, hier ben ik weer. Mijn vader was gisteravond heel slecht, wonderlijk genoeg kwam hij tijdens het bedienen weer bij. Daarna is hij de hele nacht wakker geweest, Frank en ik zijn bij hem gebleven tot vanmorgen vroeg en zijn daarna gaan slapen. Zometeen gaan we er weer heen (mijn moeder is nu bij hem en ook mijn stiefvader helpt met waken). We kunnen eigenlijk alleen maar hopen dat dit geen dagen meer gaat duren voor hem. Beter wordt hij sowieso niet meer.
Riann heeft het volgens mij ook gebruikt en is er toch behoorlijk mee afgevallen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:05 schreef ymme het volgende:
Overigens zijn de meningen verdeelt over HerbaLife. Ik wacht af. Ik zie vanzelf wat het met mijn gewicht doet, en hoe ik mij hier bij voel.
Ik heb er tot nu toe alleen maar postieve verhalen van gehoord.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Riann heeft het volgens mij ook gebruikt en is er toch behoorlijk mee afgevallen.
Toch Riann?
Ja klopt ik ben er veel mee afgevallen. Als je er weer mee gaat stoppen heel langzaam afbouwen ik ben toen een half jaar op gewicht gebleven toen ben ik in korte tijd 10 kilo aangekomen dus erna ook netjes elke week blijven wegen wat ik dus niet deed en ik doe nu balans val er mee af niet zo snel maar ja het gaat vooruit dus mocht je ooit stoppen is mijn tip doe het daarna nog wel met behulp van iets ik heb spijt dat ik niet meteen ben begonnen met balans dan was ik misschien nooit aangekomen. herbalife mag je ook met vla mengen. Ik ben daarbij ook een tijdje afgevallen kwam daarna stil te staan toen weer met melk gaan mengen toen viel ik weer af. En wat nog beter is sojamelk. En als je nog iets wilt weten vraag het maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe alleen maar postieve verhalen van gehoord.
Maar het is natuurlijk per persoon verschillend.
Maar Riann, mocht dit zo zijn, dan hoor ik natuurlijk graag van jouw alle tips etc waar jij tijdens het gebruik van Herbalife veel aan gehad hebt.
Ik heb ondertussen mijn 2de shake van vandaag al op (ontbijt was een beetje laat) en het valt me echt 100% mee.
Het weer is weer primaquote:Op maandag 19 juni 2006 15:33 schreef teigan het volgende:
ik heb een prikkelbare darm schijnt het, van mijn moeders kant zitten er nog wel eens wat darmproblemen in de familie(mijn moeder heeft ziekte van Crohn)
en tijdens het echt goed eten heb ik er echt meer last van, als ik dan een patatje eet bv., dan moet ik daarvoor boeten..
Vandaar dat ik nu dus ook weer buikpijn enzo heb, te vet gegeten de afgelopen dagen...
btw, freecell, het weer is toch weer opgeknapt he....
Heeft hij een pak melk/vla/limonadesiroop laten vallen dat het echt moest?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:39 schreef freecell het volgende:
En schokkende mededeling (isa, lees dit!!!!) Maarten is op dit moment vrijwillig zijn keukenvloer aan het dweilen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat geren naar de wc als ik uit eten ben geweest heb ik eigenlijk ook altijd (weet je nog in Emmen? man wat heb ik daar pijn gehad). Ik vermoed dat ik vandaag ook buikloop had vanwege de (appeltaart met) slagroom bij Kobus Kuch.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik meld me ook met darmproblemenVooral als ik uit eten ben geweest en dan maakt het niet uit wat ik neem. Vlak na het diner moet ik snel naar het toilet waar ik zeer dunne ontlasting loos. Ook veel buikkrampen en een opgeblazen gevoel.
En dat heb ik dus nooit als ik zelf kook. Nooit! Bij mij heeft stress volgens mij geen effect, octopussy. Vervelend als je dat wel hebt zeg.
Geloof me, als jij buikkrampen krijgt dan mag je er zeker van zijn dat de hygiëne op de plaats waar jij hebt gegeten te wensen over laat. Ofwel dat het eten niet echt vers meer is. Ik heb ik veel restaurants en een paar bakkerijen gewerkt, geloof me ik weet waar ik over spreekquote:Op maandag 19 juni 2006 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar wàt dan? Onhygiënischer of zo? Bepaalde kruiden? Maar dan zou dat in bijna alle restaurants hetzelfde moeten zijn vergeleken met bij mij thuis.
Zegeltjes plakken van de WK-actie en een ongelooflijk moeilijke rebus oplossenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Altijd leuk zo'n verrassingspakket, Rewimo! Waarbij heb je dat gewonnen?
Ja, daar was ik dus ook al bang voor. Eén van de plaatsen waar ik nooit last heb is een wokrestaurant hier in de buurt. Daar zie je het verse eten ook goed gekoeld liggen en wordt alles voor je ogen klaargemaakt. Nooit buikklachten gehad als ik daar vandaan kwam.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:49 schreef Emu het volgende:
Geloof me, als jij buikkrampen krijgt dan mag je er zeker van zijn dat de hygiëne op de plaats waar jij hebt gegeten te wensen over laat. Ofwel dat het eten niet echt vers meer is. Ik heb ik veel restaurants en een paar bakkerijen gewerkt, geloof me ik weet waar ik over spreek![]()
Ik ga slapen goedenacht allemaal![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft hij een pak melk/vla/limonadesiroop laten vallen dat het echt moest?
correctie. Sinds ongeveer 5 minuten is het weer het tegenovergestelde van verstopt zijn....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:17 schreef teigan het volgende:
bij mij zit nu alles verstopt, dus ik heb weer hele dagen buikpijn... Ik baal er zo van, maar ik heb ook nog even de centjes niet om yakult te kopen... dus ik moet nog maar even doorzetten en wat zemelen naar binnen werken..
In zijn huis?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:05 schreef Rewimo het volgende:
Gelijk heeft ie. Anders zit je met een bierwalm in huis waar je spontaan een kater van krijgt
[afbeelding]
![]()
Het kruidvat verkoopt een eigen merk "darmreiniger", (psylium)vezels met toegevoegd een lacto-bacterie. Net zoiets als er in yakult zit... Het is poeder dat je in water of sap moet oplossen, lekker is het niet, maar dat is yakult ook niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:17 schreef teigan het volgende:
Rewimo goed zeg!!!!!!
Ik zat net over andere eten in restaurants na te denken, en ik moest even aan die boontjes denken in dat restaurant in Harderwijk... Die zwommen in de boter...
bij mij zit nu alles verstopt, dus ik heb weer hele dagen buikpijn... Ik baal er zo van, maar ik heb ook nog even de centjes niet om yakult te kopen... dus ik moet nog maar even doorzetten en wat zemelen naar binnen werken..
ik heb heb er ook een stukje van gezien toen ik aan het zappen was ik heb de rest opgenomen omdat ik dus ging slapenquote:
Hoe staat het ervoor?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Jee Pandorah, dat is ook pech zegIs ie wel een paar weken zoet mee.
Ik had voor mijn operatie eigenlijk meer last van mijn darmen dan nuAl hou je door die operatie altijd zachte ontlasting. Maar goed, dat wist ik van tevoren en als ik nu achteraf kijk heb ik veel minder last van krampen en dergelijke.
Ik hoop dat het allemaal een beetje te doen is voor jouw, en je fam/vrienden etc.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Tja, er is nog geen verandering. Vanmiddag om 5 uur hebben we een gesprek met de internist.
Jij dus als nieuw cul mod geen wonder dat ik het niet ben gewordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gezien wat Freecell heeft gegeten!
En ik heb mijn eten aan laten branden1 dag CUL mod en dan dat al.
En toch had ik nu een 2e mail ontvangen dat ik het niet was geworden de eerste mail was gekomen toen missymirjam gekozen was en nu heb ik gister geloof ik 2e mail gehad dat ik het nu ook niet was. Maar dat ze me toch wouden bedanken voor de intresse en blah blah blahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef Isabeau het volgende:
MissyMirjaM was al gekozen, Riann. En toen wilde Martijn nog wel graag blijven, met als mededeling dat hij toch wel erg weinig tijd zou hebben. Ik ben gewoon Martijn's duomod![]()
Och, die email heeft MissyMirjaM ook ontvangenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:50 schreef Riann het volgende:
En toch had ik nu een 2e mail ontvangen dat ik het niet was geworden de eerste mail was gekomen toen missymirjam gekozen was en nu heb ik gister geloof ik 2e mail gehad dat ik het nu ook niet was. Maar dat ze me toch wouden bedanken voor de intresse en blah blah blah![]()
hmmzzz dat is iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, die email heeft MissyMirjaM ook ontvangen![]()
![]()
'het waren 4 geweldige dagen'quote:
Christan weet dat opa heel ziek is, niet meer beter wordt en doodgaat. Ik ben daar heel eerlijk in, zodat hij alle vragen kan stellen die hij maar heeft. Ik weet niet in hoeverre hij beseft wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, loslaten is zo verdomde pijnlijk. En dan heb ik alleen maar ervaring met grootouders, maar dit is je vader. Ik kan me niet indenken wat dit met je doet. Hoe gaan jullie hier mee om wat Christan betreft? Het leek me een slimme, maar ook gevoelige jongen.
Vertel dan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:39 schreef freecell het volgende:
Ik heb geraden waar de wuppies vandaan komen
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 07:47 schreef teigan het volgende:
dan zou ik yppy zeggen, dat is toch op dit moment de enige zwangere dieetclupper?
Och...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1 eenzaam Wupje.
De mega wuppen zijn hier overal uitverkocht.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Het plan was om jou heel blij te makenJe was zo enthousiast met je Mega Wup
En filiaal 1234 staat in Hoogeveen(serieus!!)
Zo dubbel allemaal, aan de ene kant wil je het eigenlijk helemaal niet laten gaan. Maar aan de andere kant wil je hem zoveel mogelijk leed besparen. Lieve Rewimo, heel veel sterktequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ziekenhuis heeft net gebeld dat mijn vader achteruit gaat. We gaan er zo heen
Pas op dat je auto niet ingebroken wordt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:41 schreef Sjeen het volgende:
Mijn auto heeft een megawupOw en Isa heeft een stuk of tig miniwuppies
Vriendje weg is goed voor mijn gewicht... zit inmiddels op 77,5
Sterktequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
*aansluit*quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
Rewimo, alsnog een keer sterkte..
Heel veel sterkte Rewimo!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Je BMI is onder de 30!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef ymme het volgende:
Nogmaals Rewimo sterkte
Ik ging net op de weegschaal staan. 83.4
Gisteren was dit 84.3 (dit komt denk ik grotendeels omdat a ik gisteren ongesteld ben worden. b. ik voor mijn menstruatie veel vocht vast houdt)
Ik ben in iedergeval ontzettend blij met 83.4 kilo
Zat ik maar vast onder die 80 dan gaat het snel
Oh dat had ik zelf nog niet gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je BMI is onder de 30!Gefeliciteerd!
Thanxquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Troel het volgende:
Als ik thuis ben zal ik het voor je aanpassen Anneke, ik heb daar je wachtwoord nog wel!
Email fur dich!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor het cluppie
Ja , heb mn gegevens ingevuld , bedankt voor de snelle reactiequote:
Oeh, leuk!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:00 schreef Troel het volgende:
Nou, alles werkt weer, ik weet niet precies wat er fout ging. Anneke is geupdates, Viking heeft de gegevens via de mail ontvangen (ik heb Anneke ook de boel gestuurd, naar je msn-adres).
Overigens zitten Bert en ik erover te denken om nog meer functionaliteit toe te voegen, bijvoorbeeld een grafiekje o.i.d., dus als je dingen zou willen zien (al dan niet openbaar), schroom niet om ze hier te melden.
In ieder geval zitten we erover te denken om iedereen een eigen profiel te geven waar je wat meer dingen in kwijt kan enzo en met natuurlijk een wat mooiere opzet dan het huidige inloggebeurentje.
Het kostte me al heel wat zelfoverwinning om me aan te melden .......quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, leuk!
Je zou kunnen denken aan een cu2-achtig lijstje, maar dan gericht op lijnen
Iets als:Hoe val je af? Beste dieettip? Wat doe je qua beweging? Lievelingseten: Moeilijkste lijnmomenten:
etc.
Of is dat niet leuk?
Nou, ik denk dat je dan gewoon een profielmogelijkheid moet geven waarin ieder zelf zijn invulling aan kan gevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, leuk!
Je zou kunnen denken aan een cu2-achtig lijstje, maar dan gericht op lijnen
Iets als:Hoe val je af? Beste dieettip? Wat doe je qua beweging? Lievelingseten: Moeilijkste lijnmomenten:
etc.
Of is dat niet leuk?
Ach, die verzinnen toch wel wat...quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef teigan het volgende:
ik ben ergens bang dat dingen als lievelingseten ed. tegen je gebruikt gaan worden door de dikkemensenbashers die hier op fok! rondhangen...
bleekselderij met yoghurtdip, what elsequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn je lievelingsgerechten, naast patat, kroketten, chocolade, kaassouflés en de overige bekende ongezonde happen?
Ik denk wel dat je ervoor moet oppassen dat je dit topic niet overbodig gaat makenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef Troel het volgende:Online gewicht bijhouden Gewichtstabel Automatisch berekenen van BMI Steun van buddy's Mogelijkheid om elkaar berichten te sturen Diverse grafieken aan de hand van ingevoerde gegevens Mogelijkheid om groepen te creeeren om daarmee een overzicht te vormen (de huidige tabel dus )
Dat zal het zeker niet worden. Het zal iets algemeens worden, iets wat niet speciaal voor Fok is. Het is dus geen vervanging, enkel extra.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je ervoor moet oppassen dat je dit topic niet overbodig gaat maken
lijkt mij een prima idee!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Misschien voor wie dat leuk vindt ook iets met maten invoeren? Taillemaat en dergelijke?
Ik loop al een tijdje met plannen om een website op te zetten met slanke recepten, heb gisteren ook een offerte aangevraagd voor het registreren en hosten van een aantal domeinen. Misschien kunnen we iets koppelen? Ik moet nog wel helemaal vanaf nul beginnen... heb eigenlijk alleen nog een idee, veel verder ben ik nog niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zal het zeker niet worden. Het zal iets algemeens worden, iets wat niet speciaal voor Fok is. Het is dus geen vervanging, enkel extra.plek voor goede recepten
Heb ik ook altijd gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:24 schreef Ymke het volgende:
Ik heb het s'avonds het meest moeilijk met het lijnen , overdag gaat het prima , eet ik gezond en beweeg veel , maar s'avonds kom ik in een dipje . Dan ben ik moe aan het worden en mis ik mn wijn en nootjes .ed.
Het is niet dat ik honger heb , het is meer het afleren van een gewoonte
Bij mij helpt een appel ook al wel vaak.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:15 schreef pluisje het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gehad
Ik heb het opgevangen door ipv nootjes of chips bv Japanse zoutjes of een paar van die knabbelsticks met zout te nemen. Hoef je de gewoonte op zich niet af te leren, alleen wat minder calorierijk te maken
Dat is psychologisch, die grens, maar het is inderdaad wel leuk en een extra motivatie voor jouquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het echt goed.
GIng net op de weegschaal staan82.8
Nu komt de 7 echt in zicht
Ik voel me meteen ook een stuk mooier dom he
Ja 124 kilo is veel. Maar hij is kieper van de selectie hier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef octopussy het volgende:
Ymme, is dat wel verstandig om iemand die 124 kilo weegt te laten hardlopen? Lijkt me niet zo best voor de knieen.
Wel lekker dat je gezamelijk op dieet kan.
* octopussy mompelt iets over gedeelde smart enzo...
Ontzettend mooi geschrevenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:13 schreef Rewimo het volgende:
De pijn die wij hebben
Nu we je moeten laten gaan
Is niet zo groot als de pijn
Die jij moest doorstaan
Daarom hebben we vrede
Met afscheid nemen van jou
De laatste woorden die je sprak:
Ik hou ook van jou
Dag lieve pap...
Lopen bij 124 ging bij mij enorm fout hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja 124 kilo is veel. Maar hij is kieper van de selectie hier.
Hardlopen doet hij dus heel vaak.
Hij heeft ook een geweldige conditie, het is echt alleen maar bierbuik![]()
Mijn vriend loopt al 2xper week. Dus hij heeft er geen lastquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:37 schreef Emu het volgende:
[..]
Lopen bij 124 ging bij mij enorm fout hoorzelfs nu nog bij ong 115 kg doet het nog pijn in mijn benen/voeten
Dank je, dit komt ook op de kaart en in de advertentie...quote:
Mooi gebaar naar je vader toe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je, dit komt ook op de kaart en in de advertentie...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:13 schreef Rewimo het volgende:
De pijn die wij hebben
Nu we je moeten laten gaan
Is niet zo groot als de pijn
Die jij moest doorstaan
Daarom hebben we vrede
Met afscheid nemen van jou
De laatste woorden die je sprak:
Ik hou ook van jou
Dag lieve pap...
Op brood, door salade, of op een schijfje komkommer. Er zijn ook kant-en-klaar gekruide zakjes tonijn van John West (bijv. tomaat & knoflook) en je kan er ook zelf kruiden doorgooien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef Emu het volgende:
[..]
Dat is psychologisch, die grens, maar het is inderdaad wel leuk en een extra motivatie voor jou![]()
Zijn er mensen die weet of je lekkere magere dingen kunt doen met tonijn, want ik eet echt VEEL te weinig eiwitten, en tonijn blijkt mager te zijn en vol te zitten met eiwitten (zoals ook kip en biefstuk), dus heb ik een paar blikken tonijn gekocht.
Alleen is tonijn wel niet echt lekker vind ik als je het zo eet uit blik, maar ik weet niet met wat het te combineren valt, iemand ideeen?
Dat was inderdaad een onderdeel dat ik wilde integreren, dus dat lijkt me een prima plan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje met plannen om een website op te zetten met slanke recepten, heb gisteren ook een offerte aangevraagd voor het registreren en hosten van een aantal domeinen. Misschien kunnen we iets koppelen? Ik moet nog wel helemaal vanaf nul beginnen... heb eigenlijk alleen nog een idee, veel verder ben ik nog niet.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:08 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik heb het je over de telefoon al gezegd, je kunt op me rekenen dinsdag
Of wat komkommer of bleekselderij en cherrietomaatjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:15 schreef pluisje het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gehad
Ik heb het opgevangen door ipv nootjes of chips bv Japanse zoutjes of een paar van die knabbelsticks met zout te nemen. Hoef je de gewoonte op zich niet af te leren, alleen wat minder calorierijk te maken
Ik had een offerte aangevraagd bij Yourhosting.nl, maar er klopt geen zak van die offerte, blijkbaar is het erg ingewikkeld om een paar bedragen foutloos op te tellen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een onderdeel dat ik wilde integreren, dus dat lijkt me een prima plan!
Offertes aanvragen doe ik niet aan, ik doe alles via transip.nlDaar zitten Bert en ik al jaren en dat werkt prima en is goed te doen qua prijzen. Als je al een domeinnaam enzo in gedachten heb, zet het even op de mail
(Heb geen zin om onze naam alvast openbaar te gooien voordat ie geregistreerd is enzo
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |