quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:15 schreef Sjeen het volgende:
Crosspost vanuit speeltuinbankje, was er ineens zo trots op![]()
April 2005
Juni 2006
Da's mijn tweelingzusquote:
En dan ben ik al trots op mn -3 kgquote:Op zondag 18 juni 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
dat zat ik me dus ook net te beseffen Rewimo, toen ik jullie in het lijstje bekeek..
Jullie zitten op 103,4 kg eraf met zijn tweetjes..
Jullie gaan echt zo enorm goed .quote:Op zondag 18 juni 2006 09:46 schreef Rewimo het volgende:
Daar moet je ook trots op zijnElke kilo is er een, en wij spelen nu eenmaal vals, Troel en ik
Mijn bovenarmen hebben kipfilets en mijn buik hangt. Verder gaat het nog welquote:Op zondag 18 juni 2006 10:31 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Verbazingwekkend!
Troel en Rewimo, trekt jullie huid het nog een beetje? Of hebben jullie overal een overschot aan vel?
Christan ziet me elke dag, ik denk niet dat hij zich het verschil echt realiseert. Al weet hij wel dat ik geopereerd ben en waarom.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:16 schreef Sjeen het volgende:
En Rewimo, hoe reageert Christan er eigenlijk op? Wat een verschil zeg![]()
wat goed van jouquote:Op zondag 18 juni 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net voor het eerst van mijn leven zelf gebarbecued
quote:
Briljant!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een man-loze BBQ gedaan en het gevolg was dat een vriendin naar buiten kwam met een verlengsnoer en daaraan een fohn om de kooltjes aan te blazen![]()
eens!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel, Rewimo! En hoezo 'als het nodig is', als je je er zelf niet goed bij voelt om thuis te wachten op een telefoontje dan zou ik gewoon al gaan. Hopelijk valt het mee *knuffel*
Ach rewimoquote:Op zondag 18 juni 2006 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Nee, het gaat niet meevallen, en als ik heel eerlijk ben, hoe moeilijk ik het ook vind, het zal beter zijn als hij hier niet meer doorheen komt. Hij heeft zoveel pijn de laatste tijd, ik gun hem zijn rust. Dit heeft hij niet verdiend. Maar ik zal hem vreselijk missen...
quote:Op maandag 19 juni 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik ben het gewend. Elke keer als het mooi weer wordt, moet ik werken. Standaard.
* freecell gietert vrolijk ijswater in Teigans nekquote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef teigan het volgende:
doe mij ook eens zo'n gietertje freecell...
maar pas wel ff op voor mijn toetsenbord..
ik heb net maar even weer een nieuw flesje water gekocht, mijn oude flesje is een beetje zoek, en ik dronk dus weer eens te weinig..
Nu heb ik dus alweer 0,75 liter op...
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:29 schreef teigan het volgende:
freecell, zo koud hoefde het nou ook weer niet hoor.....
ik zat net op de buienradar te kijken, en de buien komen hard deze kant uit...
Gelukkig maar, dan koelt het wat af...
aan de andere kant, als het blijft regenen/onweren moet ik vanavond ws. binnen schieten ipv buiten en dat zou ook jammer zijn..
Wáár in je buik?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:38 schreef Ieneminie het volgende:
jaja, die buien zijn hier al (adam). Nou ja, geweest, maar het blijft donker.... Dus echt benauwd is het hier niet.... Wel fijn, want ik voel me hondsberoerd, al 2 dagen pijn in mn buik, uitstralend naar mn rug.... Gisteren boven de wc gehangen, maar daar heb ik vandaag gelukkig geen last van... Alleen op een bureaustoel zit doet zo'n pijn, het blijft maar zeuren.... Iemand enig idee? Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet....
En Rewimo, veel sterkte! Ik denk aan je!
Vind je dat herbalife niet verschrikkelijk duur? Of valt het eigenlijk wel mee? Ik heb wel eens prijzen gehoord waarvan ik stijf achterover sloeg.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
Misschien is het handig om erbij te vermelden, dat ik vandaag ben begonnen met HerbaLife. Ik neem 2 shakes per dag. Tussen door 2 stuks fruit, één plakje ontbijtkoek, één rijstenwafel, de supplementen die ik erbij heb gekregen(iets met kruiden en vezels en nog één, weet zo even niet welke).
En 's avonds gewoon avondeten. Niets moeilijks aan. Ik heb heel veel positieve reacties hier over gehoord en gezien. En met het 'gezonde' eetpatroon zit het van mij wel goed. Deze heb ik al vanaf December veranderd, dus ook na het lijnen met HerbaLife, ben ik niet bang voor aankomen, omdat ik van mezelf al weet wat een goede en gezonde eetpatroon is.
Het is niet gratis nee.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Vind je dat herbalife niet verschrikkelijk duur? Of valt het eigenlijk wel mee? Ik heb wel eens prijzen gehoord waarvan ik stijf achterover sloeg.
Heel veel sterkte. En geniet van de laatste uren/dagen met je vader.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Dag meiden, hier ben ik weer. Mijn vader was gisteravond heel slecht, wonderlijk genoeg kwam hij tijdens het bedienen weer bij. Daarna is hij de hele nacht wakker geweest, Frank en ik zijn bij hem gebleven tot vanmorgen vroeg en zijn daarna gaan slapen. Zometeen gaan we er weer heen (mijn moeder is nu bij hem en ook mijn stiefvader helpt met waken). We kunnen eigenlijk alleen maar hopen dat dit geen dagen meer gaat duren voor hem. Beter wordt hij sowieso niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |