abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 juni 2006 @ 20:41:03 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38980863
Ik was vanmiddag bij mijn vader op de dialyse en ik vond al dat hij er niet goed bij lag. Ben nu net gebeld dat de verpleegkundige op de gewone afdeling dat ook vindt. Hij reageert niet meer. Ik heb opvang voor Christan geregeld en als het nodig is bellen ze weer en ga ik ernaartoe. Mijn moeder gaat dan mee en mijn stiefvader past op Christan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38980955
Mijn hemel, Rewimo! En hoezo 'als het nodig is', als je je er zelf niet goed bij voelt om thuis te wachten op een telefoontje dan zou ik gewoon al gaan. Hopelijk valt het mee *knuffel*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38981340
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel, Rewimo! En hoezo 'als het nodig is', als je je er zelf niet goed bij voelt om thuis te wachten op een telefoontje dan zou ik gewoon al gaan. Hopelijk valt het mee *knuffel*
eens!

Rewimo, sterkte
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 juni 2006 @ 20:55:52 #54
13151 crew  Rewimo
pi_38981423
Nee, het gaat niet meevallen, en als ik heel eerlijk ben, hoe moeilijk ik het ook vind, het zal beter zijn als hij hier niet meer doorheen komt. Hij heeft zoveel pijn de laatste tijd, ik gun hem zijn rust. Dit heeft hij niet verdiend. Maar ik zal hem vreselijk missen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 juni 2006 @ 20:56:45 #55
13151 crew  Rewimo
pi_38981464
O en ik ga er inderdaad zo naartoe, ik heb Christans spullen gepakt, ik ga me zo aankleden en dan Christan uit bed halen en naar mijn moeder toe. Dan gaan we samen naar het ziekenhuis.
pi_38981618
Ik weet nooit goed hoe dit over te brengen via een toetsenbord en een internetforum, maar ik denk aan je en ik wens je kracht toe en mensen om je heen waar je van houdt. Ik hoop dat je je moeder tot steun kunt zijn en zij jou. Ik begrijp dat het het beste zou zijn voor je vader, maar kunnen en willen loslaten is zo moeilijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 18 juni 2006 @ 21:07:50 #57
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 21:10:07 #58
43556 miss_dynastie
pi_38982000
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Nee, het gaat niet meevallen, en als ik heel eerlijk ben, hoe moeilijk ik het ook vind, het zal beter zijn als hij hier niet meer doorheen komt. Hij heeft zoveel pijn de laatste tijd, ik gun hem zijn rust. Dit heeft hij niet verdiend. Maar ik zal hem vreselijk missen...
Ach rewimo
  zondag 18 juni 2006 @ 21:15:00 #59
79550 Ymke
your ghost
pi_38982185
Ook van mij , veel sterkte Rewimo
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_38982238
Sterkte rewimo
  Licht Ontvlambaar zondag 18 juni 2006 @ 21:33:43 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38982936
Sterkte Rewimo
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38983042
rewimo, ik haat knuffelen in topics en ik doe er nooit aan mee, maar nu toch maar wel even...\

*stevig knuffelt*

Zo, en nu als de wiedeweerga naar het ziekenhuis!
pi_38983181
Rewimo, jeetje, dat is echt rotnieuws..
Het lijkt me moeilijk hoor, maar zoals je zelf al zegt, je gunt je vader zo die rust..
ik weet niet goed wat ik verder moet zeggen, maar ik snap een beetje hoe je je voelt nu..

heel veel sterkte, en een dikke knuffel vanaf hier..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 18 juni 2006 @ 21:45:33 #64
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38983411
heel veel sterkte Rewino.... ook al weet je dat het misschien beter is uiteindelijk, het blijft allemaal erg moelijk.
je krijgt ook van mij een dikke knuffel....

verder ben ik nu echt even speechless....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 18 juni 2006 @ 22:24:06 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38984936
rewimo knuffelt...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 18 juni 2006 @ 22:25:09 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_38984991
Mag ik even uithuilen?

Mijn schoonzusje waar het de laatste tijd niet zo mee botert is zwanger. Vraag me niet waarom, maar ik heb constant het gevoel dat ze met mijn namen aan de haal zal gaan en heb dus helemaal geen zin in een trouwdag waar een vier maanden oud kind meegezeuld moet worden.

Ik kan er dus echt gewoon om janken.

En helemaal nu ik het verhaal over je vader lees Rewimo

Heel veel sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar zondag 18 juni 2006 @ 22:27:09 #67
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38985099
schouder aanbiedt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38987179
Heel veel sterkte Rewimo
pi_38992906
Goedemorgen allemaal. De zon schijnt prachtig hier en ik ga zo naar bed. Vannacht heb ik de hele nacht niet gesnoept Alleen een banaantje gehad.
pi_38992936
goeiemorgen Isabeau,

ik ben net wakker, en moet zo eerst nog eens brood gaan halen voordat ik kan ontbijten....
Slaap lekker, het zal wel lastig slapen worden als het echt zo benauwd wordt als dat ze beloven...

Troel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38992943
Nee hoor, ik ben het gewend. Elke keer als het mooi weer wordt, moet ik werken. Standaard.
pi_38993133
Rewimo
pi_38994349
quote:
Op maandag 19 juni 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik ben het gewend. Elke keer als het mooi weer wordt, moet ik werken. Standaard.
Murphie!
Elke keer als het heet wordt, zit ik weer met lange mouwen op mijn stage

* freecell giet een gietertje koud water over Isabeau
* freecell kijkt heel tevreden
Zo!
pi_38994385
doe mij ook eens zo'n gietertje freecell...
maar pas wel ff op voor mijn toetsenbord..

ik heb net maar even weer een nieuw flesje water gekocht, mijn oude flesje is een beetje zoek, en ik dronk dus weer eens te weinig..
Nu heb ik dus alweer 0,75 liter op...
pi_38994860
Vandaag 19 juni 2006:
Gaat de strijd tegen de kilo's weer beginnen
.
Ik ga nu voor de -20 (dus totaal ongeveer -35)

Vanmiddag ga ik een weegschaal kopen. En ik ga er weer met frisse moed tegen aan
pi_38994925
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef teigan het volgende:
doe mij ook eens zo'n gietertje freecell...
maar pas wel ff op voor mijn toetsenbord..

ik heb net maar even weer een nieuw flesje water gekocht, mijn oude flesje is een beetje zoek, en ik dronk dus weer eens te weinig..
Nu heb ik dus alweer 0,75 liter op...
* freecell gietert vrolijk ijswater in Teigans nek
Werkelijk, ik ben sadistischer dan ik dacht
Ik heb mijn literfles water die ik voor 12.00 op moet al bijna op
Misschien kan ik nog wel één
pi_38994970
voor Rewimo, veel sterkte meid!

Verder loopt het hier wel... afgelopen 4 dagen mijn dieet wat verslapt (als in keertje uit eten, 2x popcorn, 1 klein stukje vlaai en een frietje) en dat was vanmorgen te zien op de weegschaal, + 5 ons!

Maar nu gaan we er weer met frisse moed tegen aan. Voor 4 juli (dilpomauitreiking) wil ik onder de 75 zijn!
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_38995065
freecell, zo koud hoefde het nou ook weer niet hoor.....

ik zat net op de buienradar te kijken, en de buien komen hard deze kant uit...
Gelukkig maar, dan koelt het wat af...

aan de andere kant, als het blijft regenen/onweren moet ik vanavond ws. binnen schieten ipv buiten en dat zou ook jammer zijn..
pi_38995300
jaja, die buien zijn hier al (adam). Nou ja, geweest, maar het blijft donker.... Dus echt benauwd is het hier niet.... Wel fijn, want ik voel me hondsberoerd, al 2 dagen pijn in mn buik, uitstralend naar mn rug.... Gisteren boven de wc gehangen, maar daar heb ik vandaag gelukkig geen last van... Alleen op een bureaustoel zit doet zo'n pijn, het blijft maar zeuren.... Iemand enig idee? Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet....

En Rewimo, veel sterkte! Ik denk aan je!
pi_38995366
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:29 schreef teigan het volgende:
freecell, zo koud hoefde het nou ook weer niet hoor.....

ik zat net op de buienradar te kijken, en de buien komen hard deze kant uit...
Gelukkig maar, dan koelt het wat af...

aan de andere kant, als het blijft regenen/onweren moet ik vanavond ws. binnen schieten ipv buiten en dat zou ook jammer zijn..
neee!
Dan wordt het weer koud *bibber* en ik heb een rokje aan, dus blijf daar (waar dan ook) met die buien!!!
Ik wil gewoon zomerweer! gewoon dit zeg maar
pi_38995449
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:38 schreef Ieneminie het volgende:
jaja, die buien zijn hier al (adam). Nou ja, geweest, maar het blijft donker.... Dus echt benauwd is het hier niet.... Wel fijn, want ik voel me hondsberoerd, al 2 dagen pijn in mn buik, uitstralend naar mn rug.... Gisteren boven de wc gehangen, maar daar heb ik vandaag gelukkig geen last van... Alleen op een bureaustoel zit doet zo'n pijn, het blijft maar zeuren.... Iemand enig idee? Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet....

En Rewimo, veel sterkte! Ik denk aan je!
Wáár in je buik?
Bel anders sowieso je huisarts even voor advies, je kan beter te vaak bellen dan niet als het nodig is.
pi_38995780
Ieneminie, ik ben het eens met freecell, beter te vaak bellen dan ergens te laat bij zijn...

Want het klinkt niet ehct goed...
pi_38996205
Dit weekend ben ik voor het eerst sinds maanden terug buiten gekomen, ervoor durfde ik moeilijk weg gaan omdat ik geen gepaste kleding had, overal pijn had en het niet leuk vond om gezien te worden. Stilaan begint er nu wel verandering in te komen, ongeveer 15kg ben ik al kwijt. Maar toch heb ik nog een lange weg te gaan.

Ik hoop ergens in December de grens van 90kg te halen, daarna nog een 10 kg en ik zit op een goed gewicht. Ik kijk er al hardstikke naar uit!
  maandag 19 juni 2006 @ 11:38:21 #84
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_38996865
Rewimo, heeeel veel sterkte!

Inieminie, als ik jou was zou ik toch even HA bellen / langsgaan. Echt prettig klinkt het niet, beter het zekere voor het onzekere denk ik dan!

Heb even een (flinke) lijndip!
Teveel feestjes, teveel eten, vocht vasthouden ivm warmte, BAH!
Ik voel me echt slap met dit weer.
Ga zo maar eens het hele huis opruimen en poetsen, misschien voel ik me daarna beter...
Op naar de 73!!!!
pi_38997067
het begint hier te waaien en donkerder te worden...
  maandag 19 juni 2006 @ 11:59:33 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_38997472
Het heeft hier een uurtje gemiezerd en het is nu weer heerlijk weer!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38997539
ik weet niet wat het hier wordt, het waait enorm, maar het regent niet....
  maandag 19 juni 2006 @ 12:03:20 #88
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38997585
het is hier ook een beetje grauw buiten.. wel jammer. maar gelukkig gister een klein beetje verkleurd door dat uur in de volle zon te wandelen...:)
net 15 mins op de crosstrainer geweest en wil vandaag nog een keer 15 mins.
Voel me toch lekkerder als ik wat meer sport.

mijn gewicht blijft al tijden gelijk. maar mijn lichaam wordt wel steeds wat strakker door het sporten.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 19 juni 2006 @ 12:04:30 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_38997633
Overigens heb ik Rewimo aan de telefoon gehad, ik denk dat ze nu ligt te slapen. Ik neem eigenlijk aan dat ze zelf wil vertellen wat en hoe, maar in het kort heb ik begrepen dat haar vader erg helder werd bij de bediening en dat hij nu weer een stuk beter is. Maar Rewimo zal zelf daar dus nog wel over vertellen als ze uitgerust is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38997646
Ook hier heeft het eventjes flink geregent maar nu is het lekker afgekoeld.

Ik ga elke week (eerste week om de paar dagen) een schema bijhouden.

net even een aantal dingen gemeten:

Nek: 35 cm
Bovenarm: 30 cm
Onder de borst: 88 cm
Taille: 68 cm
Buik: 106 cm
Boven been: 89 cm
Ochtend gewicht: N.V.T (morgen vroeg eerste keer wegen op vandaag kopende weegschaal )

Dit is van de eerste dag.
Dan doe ik dag 3, 7
En dan week 2, week 3 etc.

Taille meten, deze meet je toch door halverwege je romp te meten (die zin klopt niet helemaal).
Dus je hebt onder je borst, en ongeveer daar beneden zit je taille toch.. hihi.

De kilo's zijn natuurlijk heel belangrijk. Maar de cm ook. Bij mij vooral de bovenbenen (heupen en dijen, maar dit is erg moeilijk te meten) en buik. Al moet ik wel zeggen dat ik wel schrok van het aantal cm van de buik. Aangezien dit niet mijn 'dikste' punt is. Maar juist de heupen/dijen en benen.

Misschien is het handig om erbij te vermelden, dat ik vandaag ben begonnen met HerbaLife. Ik neem 2 shakes per dag. Tussen door 2 stuks fruit, één plakje ontbijtkoek, één rijstenwafel, de supplementen die ik erbij heb gekregen(iets met kruiden en vezels en nog één, weet zo even niet welke).
En 's avonds gewoon avondeten. Niets moeilijks aan. Ik heb heel veel positieve reacties hier over gehoord en gezien. En met het 'gezonde' eetpatroon zit het van mij wel goed. Deze heb ik al vanaf December veranderd, dus ook na het lijnen met HerbaLife, ben ik niet bang voor aankomen, omdat ik van mezelf al weet wat een goede en gezonde eetpatroon is.
pi_38997655
Het is hier in Delft de hele ochtend al lichtbewolkt met zonnige perioden (en ik heb de zon zien opkomen ). net even naar school geraced met de motor, even naar de apotheek geweest voor de medicijntjes en een halfuur zitten kletsen bij de rijschool (kreeg nog 180 euro terug).

Oja, en om een uur of 9 heb ik een half uur op de wc gezeten met buikloop
Daarbij ook geen zin om te eten met darmkrampen, en mijn maag protesteert nu al
pi_38997668
onweer hier
En regen
En wind
pi_38997692
Troel, fijn dat je iig even iets doorgeeft van Rewimo, ik zat me al wel af te vragen hoe het nu zou gaan met haar vader...

ymme, volgens mij ga je straks heel teleurgesteld zijn als je die eerste paar keer meten geen verschil ziet.. Ik zou het echt om de twee weken ofzo doen..

het regent hier nu..

octopussy, vervelend van die opspelende darmen..
Ik ben een paar weken geleden gestopt met het drinken van yakult, omdat het goed ging(en het geld was op..), maar het is nu weer een stuk minder, dus ik moet maar weer eens beginnen vrees ik...
pi_38997851
Yakult heb ik gehaald voor mijn vriend.
Deze drinkt dit zo weg, maar ik krijg het echter niet naar binnen bah.
Mijn vriend is momenteel ook aan het lijnen. Door beter en op regelmatige tijden te eten.
(Hij gaat na 5 jaar weer kiepen bij de selectie, vandaar)

Maar nee, Yakult...
  maandag 19 juni 2006 @ 12:23:00 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_38998162
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
Misschien is het handig om erbij te vermelden, dat ik vandaag ben begonnen met HerbaLife. Ik neem 2 shakes per dag. Tussen door 2 stuks fruit, één plakje ontbijtkoek, één rijstenwafel, de supplementen die ik erbij heb gekregen(iets met kruiden en vezels en nog één, weet zo even niet welke).
En 's avonds gewoon avondeten. Niets moeilijks aan. Ik heb heel veel positieve reacties hier over gehoord en gezien. En met het 'gezonde' eetpatroon zit het van mij wel goed. Deze heb ik al vanaf December veranderd, dus ook na het lijnen met HerbaLife, ben ik niet bang voor aankomen, omdat ik van mezelf al weet wat een goede en gezonde eetpatroon is.
Vind je dat herbalife niet verschrikkelijk duur? Of valt het eigenlijk wel mee? Ik heb wel eens prijzen gehoord waarvan ik stijf achterover sloeg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38998522
Troel, ff googlen en je vindt oa dit.

Een Herbalife programma is al te verkrijgen vanaf 55,65 Euro per maand (1,86 Euro per dag).

en dan zeggen ze dat je bespaart omdat je geen brood ed. meer hoeft te kopen...

ik weet niet, geef mij dat geld maar gewoon in de portemonnee, en dan een keertje leuk op vakantie, of, zoals ik dit jaar al heb gedaan, een paar goede skates kopen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 juni 2006 @ 12:48:02 #97
13151 crew  Rewimo
pi_38998743
Dag meiden, hier ben ik weer. Mijn vader was gisteravond heel slecht, wonderlijk genoeg kwam hij tijdens het bedienen weer bij. Daarna is hij de hele nacht wakker geweest, Frank en ik zijn bij hem gebleven tot vanmorgen vroeg en zijn daarna gaan slapen. Zometeen gaan we er weer heen (mijn moeder is nu bij hem en ook mijn stiefvader helpt met waken). We kunnen eigenlijk alleen maar hopen dat dit geen dagen meer gaat duren voor hem. Beter wordt hij sowieso niet meer.
pi_38998811
Getsie Rewimo, dat is vervelend...
Hij is nu dan nog wel steeds in het ziekenhuis?
sterkte de komende dagen dan, ik hoop met je mee, als ik het zo lees is hij op, en klaar hier, en dan moet het niet veel langer duren..

pi_38999263
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Vind je dat herbalife niet verschrikkelijk duur? Of valt het eigenlijk wel mee? Ik heb wel eens prijzen gehoord waarvan ik stijf achterover sloeg.
Het is niet gratis nee.
Maar ik persoonlijk heb het er voor over.
Het is iets van 2 euro nog wat per dag. Natuurlijk is het duurder dan gewoon brood kopen etc.

Trouwens over dat brood gesproken. Ik doe 1 per week 's avonds een broodmaaltijd. En dit op zondag om dat het me dan ook nog eens goed uitkomt

Overigens zijn de meningen verdeelt over HerbaLife. Ik wacht af. Ik zie vanzelf wat het met mijn gewicht doet, en hoe ik mij hier bij voel.
pi_38999326
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Dag meiden, hier ben ik weer. Mijn vader was gisteravond heel slecht, wonderlijk genoeg kwam hij tijdens het bedienen weer bij. Daarna is hij de hele nacht wakker geweest, Frank en ik zijn bij hem gebleven tot vanmorgen vroeg en zijn daarna gaan slapen. Zometeen gaan we er weer heen (mijn moeder is nu bij hem en ook mijn stiefvader helpt met waken). We kunnen eigenlijk alleen maar hopen dat dit geen dagen meer gaat duren voor hem. Beter wordt hij sowieso niet meer.
Heel veel sterkte. En geniet van de laatste uren/dagen met je vader.

Hij hoeft geen pijn te lijden hoop ik?
Verder weet ik niet echt veel te zeggen op jouw bericht. Het is goed te accepteren dat het beter voor hem is, als het niet meer te lang duurd. Sterkte voor je hele fam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')