owja vliegje. sta inmiddels al 1050e van de wereldquote:
Ik heb al 2 week vakantiequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owja vliegje. sta inmiddels al 1050e van de wereldbijna officieel op linksmai
![]()
maar nu even een 8-daagse repetitieweek die tot volgende week donderdag duurt, en dan VAKANTIE![]()
![]()
In Zuid-Afrika heeft Olbie nog een server, ik denk dat dat de derde is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:44 schreef Tha_T het volgende:
Weer een nieuw topic?
Straks eens kijken of ik ook een sig kan krijgen. 3 servers trouwens? Er is toch alleen die van Oldbie en van kree?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika heeft Olbie nog een server, ik denk dat dat de derde is.
Mhwoa, die is niet echt Fok!-gericht hequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika heeft Olbie nog een server, ik denk dat dat de derde is.
quote:
Ik heb je verwijderd uit de OP-wiki unit. Had je ook zelf kunnen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:05 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb in deel 11 al aangegeven dat ik het spel niet meer speel en dat ik dus geen lid meer ben van het Fok! team...
Wat doe ik dan nog in de OP?
Mee eens. Anders stond er wel [Fok!] voorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa, die is niet echt Fok!-gericht he
dit is totaal niet handig. als je maar met 3 mensen op een rounds server zit en één is inactief. als dan beide actieve speler niet finishen kunnen ze er niet voor zorgen dat de inactieve player wordt gekicked/de baan wordt gerestart en gaan ze weg omdat er niets meer gedaan kan worden. de meeste mensen komen er namelijk nog niet op om opnieuw tot de server te connecten en te finishenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef Oldbie het volgende:
Ohja, ik heb even gezocht of ik die irritante callvotes uit kan schakelen. Blijkt niet mogelijk te zijn. Ik heb nu limiet verhoogd. Voorheen moest minimaal 50% instemmen. Tegenwoordig is dat 100%
eensch, ik speelde gister ff op een franse rounds server, en daar zat ook de de winnaar van frankrijk: dridri. Heeft een rank van 25.000 ofzo maar is saman met McClane en ManSoN imho de beste van tmn...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ehm nou JJ, zulke 'top-spelers' vind ik dat niet echt hoor.![]()
En daarbij, ik zie in die screens weinig mensen met een rank beter dan 100, wat is dus echt nodig heb om een redelijk aantal punten te halenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:05 schreef -tK- het volgende:
[..]
eensch, ik speelde gister ff op een franse rounds server, en daar zat ook de de winnaar van frankrijk: dridri. Heeft een rank van 25.000 ofzo maar is saman met McClane en ManSoN imho de beste van tmn...
daar kunnen die linkmai punthoertjes niet tegenop![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef RedFever007 het volgende:
Waarde Trackmania spelers, dit zal m’n laatste TM topic zijn waar ik meepost. Ik heb de laatste tijd weinig tijd om nog te spelen (mooi weer, stage, WK, nieuwsposten op Fok!Sport) en om eerlijk te zijn, de gameplay word wel erg eentonig. Het was een leuk spel en een leuke topic reeks maar aan alles komt een eind.
Vaarwel![]()
![]()
whehe hij zei duurt langquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En daarbij, ik zie in die screens weinig mensen met een rank beter dan 100, wat is dus echt nodig heb om een redelijk aantal punten te halen
Laten we deze pagina even snel vollullen, het duurt echt fokking lang om die plaatjes in te laden![]()
Waarde Trackmania spelers, dit zal m’n laatste TM topic zijn waar ik meepost. Ik heb de laatste tijd weinig tijd om nog te spelen (mooi weer, stage, WK, nieuwsposten op Fok!Sport) en om eerlijk te zijn, de gameplay word wel erg eentonig. Het was een leuk spel en een leuke topic reeks maar aan alles komt een eind.
Vaarwel![]()
![]()
Nummer 5 was mijn eerste topic dacht ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Vaarwel
Shit, hoe lang doe ik dit eigenlijk al? Ik was er zo'n beetje bij vanaf topic 3 ofzo![]()
Toen speelde ik al een paar weekjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:17 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn custom skin is niet te zien. Kan me ook niet zoveel schelen trouwens
Custom claxons zijn wel vet trouwens
quote:
Vaarwel![]()
![]()
Jahquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]![]()
Vaarwel. Don't be a stranger
Eik heeft Olga je gedwongen he
quote:[message=25121769,noline]-tK- schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:29[/message]:
[...]
Lightning was dat toch?
Die viel idd altijd buiten het overzichtje van top tijden (die 24 v/d 32 laat zien ofzo)
Ik heb t/m deel 5 meegemaakt, en daarna weer begonnen bij deel 13.quote:
Was er nog wel een aantal topics tussenuit geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
*downloadt en tevens tvp't*
haha jah sorry nog nooit gedaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
welkom Hyssop-smurf![]()
ik zal je track straks proberen![]()
-edit- klik eens op je eigen linkals je op de pagina van je eigen track zit staat er bovenin "external link". kopieër die link en plaats die hier. de andere werkt niet, want die is namelijk gelijk aan de homepage
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef JumperJack het volgende:
soms gaat de camera van mn auto opeens op 1st person, hoe krijg ik die dan weer normaal?!?
of is er gewoon een knop voor camera?!?
verder: SUPERVET spel![]()
Een paar? Ik heb je pas weer gezien in deel 10 ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef JumperJack het volgende:
en ik ben wel de pionier van het TM topic. mijn eerste post was op de tweede pagina van het eerste deel. ben er wel een paar topics tussenuit geweest. dit was mijn zo interessante eerste post![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een paar? Ik heb je pas weer gezien in deel 10 ofzo
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
gespeeld op een PC zonder videokaart. gaat niet zo goed... denk dat er maar een stuk of 10 beelden per seconde waren![]()
gelukkig doet ie het op de andere PC wel goed![]()
heb volgens mij nu iets van 1400 punten... hoeveel de anderen hier???
Ja, zo duurt het wat lang om in te laden. Screens posten is geen probleem wat mij betreftquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
JJ, als je weer een screen post (waar ik btw geen problemen mee heb) kan je ze dan even verkleinen, deze zijn echt achterlijk groot.
Hulde!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, zo duurt het wat lang om in te laden. Screens posten is geen probleem wat mij betreft
Ben geslaagd btw![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
JJ, als je weer een screen post (waar ik btw geen problemen mee heb) kan je ze dan even verkleinen, deze zijn echt achterlijk groot.
Door in de OP te kijken onder Het Fok! Teamquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:46 schreef MosPos het volgende:
Hoe wordt ik ook lid van het [Fok!] team?
Dat scrollt alsnog irritant, gewoon ff naar 640x480 of weet ik veel wat resizen, niet 1600x1200 oid.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat weet ik, ik heb het al verminderd van 12 naar 2 screens
![]()
![]()
@mospos: kijk even in de OP![]()
@fir3fly: volgens mij heb je er geen moment aan getwijfeld, ik iig niet toen je zei dat je een 1,8 voor NA mocht halennu moet ik mijn NA en SK toetsen nog goed maken...
![]()
![]()
![]()
CONGRATS
![]()
![]()
(wat ga je eigenlijk verder doen??)
ik scroll helemaal naar beneden, maar daar kan ik niks invullenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Door in de OP te kijken onder Het Fok! Team![]()
je moet je wel eerst aanmelden op die site met je naam en wachtwoord van Nationsquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:37 schreef MosPos het volgende:
[..]
ik scroll helemaal naar beneden, maar daar kan ik niks invullen![]()
ey hij heeft gele kledingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:53 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
------------------Gefeliciteerd Vliegje en alle andere ------------------
[afbeelding][afbeelding]
Oei, dat wordt dus lerenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:47 schreef insan3 het volgende:
Ik ben gezakt, kan nog wel slagen straks via herkansing
Verstandigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:59 schreef Fir3fly het volgende:
Bedankt iedereen![]()
![]()
Ik ga volgend jaa lekker studeren in Groningen![]()
Jaquote:
Kunstmatige Intelligentie aan de RUGquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Verstandig, wat en waar ga je studeren?
Bedankt voor beide. Ik ben nu ook lid van het [Fok!] teamquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je moet je wel eerst aanmelden op die site met je naam en wachtwoord van Nations![]()
kijk zo ziet het er bij jouw op die site waarschijnlijk uit:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06245/TMNsiteLOGIN.jpg]afbeelding][/url]
en zo moet het er daar uitzien:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06245/TMNsiteLOGOUT.jpg]afbeelding][/url]
![]()
ook feli trouwens![]()
jij staat niet 46, dat is het hele teamquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
Bedankt voor beide. Ik ben nu ook lid van het [Fok!] teamsta 46ste, dat zal snel veranderen
![]()
quote:Your team current ranking is 46.
0.04 puntquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:41 schreef Fittslickare het volgende:
Ik moet volgende week recht herkansen, kom 0.04 punt te kort
LTU, tweede pagina. Maar een minimum rank van 1000 op de wereldladder is verplicht, weet niet waar jij staat?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar vind ik die linksmai server?
Uhm, niet daar iigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
LTU, tweede pagina. Maar een minimum rank van 1000 op de wereldladder is verplicht, weet niet waar jij staat?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:37 schreef JumperJack het volgende:
Leroy is nu nummer 1 van NL![]()
en ik ben nummer 10 van NL![]()
![]()
en ingehaald door mijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Heb 2 dagen niet gespeeld, meteen weer gezakt![]()
misschien ff een screen ervan posten, van dat stuk dan... misschien heeft iemand nog een leuk en origineel ideequote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
Pfff ik dacht ik ga eventjes een leuke baan maken. Halve middag bezig geweest, maar kom d'r met 1 stuk maar niet uit.
Uit verveling ook maar ff gechecked, en rij ik gelijk een recordquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
misschien ff een screen ervan posten, van dat stuk dan... misschien heeft iemand nog een leuk en origineel idee![]()
en verder is er iemand bezig met een soort 1k project in Nations. (meer dan) 1000 replays tegelijk op een korte maar zeer lastige baan.
Splitting Hairs
dit is hem, je moet gewoon (zo veel mogelijk) replays opsturen naar tm.minigod@gmail.com
ik ga er iig iets van 25 maken, maar ik dacht dat het wel leuk was om dit hier even te posten.![]()
de baan duurt trouwens van 10-30 seconden![]()
hahaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:37 schreef -tK- het volgende:
[..]
Uit verveling ook maar ff gechecked, en rij ik gelijk een record![]()
![]()
voor het geval iemand anders er ook last van heeftquote:Edit the files "icontent.cache", "imcontent.cache", and "imcontentQ.cache" (The three .cache files in your base TrackMania Nations ESWC folder) so that they contain NO data (use notepad, select all, delete and save), and then make them read only.
Gaat dat over dat de borden niet meer kloppen enzo? Want dan ga ik dat ook even doen.quote:Op zondag 18 juni 2006 08:26 schreef Loki.Nya het volgende:
Yay! ik kan weer spelen![]()
was een probleem met nieuwe billboards ofzo.. een paar cashe bestandjes leeg en read-only maken heeft het probleem gefixed![]()
[..]
voor het geval iemand anders er ook last van heeft
en dat zijn er nogal wat als ik het TM forum mag geloven![]()
inderdaad, want soms zijn de borden bij mij felgroen, en de keer erna dat ik dezelfde track speel weer niet...quote:Op zondag 18 juni 2006 15:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gaat dat over dat de borden niet meer kloppen enzo? Want dan ga ik dat ook even doen.
jeeh ik heb een record op één van jouw tracksquote:Op zondag 18 juni 2006 11:01 schreef e-wok het volgende:
ik doe het redelijk dacht ik
[afbeelding]
ik maak nu een track voor de rounds server
Ik heb duidelijk dat gedoe gemist... Ik vroeg me al waar al die heisa over ging... Maar als het echt zo is gegaan, eraf met dat soort etters...quote:
Ik heb hem getest. Je zegt dat hij voor een rounds server is maar toch zit er een (lange) intro voor....beetje jammerquote:Op zondag 18 juni 2006 20:47 schreef insan3 het volgende:
Ik heb oldbie een track gemailt voor de round server.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=240297#auto zeg ook ff wat jullie er van vinden. Is maar 45 sec lang
Oeh, dat is een goede tip. Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:00 schreef Oldbie het volgende:
Je zegt dat hij voor een rounds server is maar toch zit er een (lange) intro voor....beetje jammer
Erg mooie baan alleen met 7500 coppers is het niet te doen op de server. Verminder het naar 5000. Moest ik ook eerst leren met mijn eerste trackquote:Op maandag 19 juni 2006 13:14 schreef schermutseling het volgende:
dit is mijn eerste baantje,
[knip]
en daar sta ik dan met mijn track van 12500 coppers die ook geweigerd isquote:Op maandag 19 juni 2006 17:22 schreef insan3 het volgende:
[..]
Erg mooie baan alleen met 7500 coppers is het niet te doen op de server. Verminder het naar 5000. Moest ik ook eerst leren met mijn eerste track
Wat ik niet snap aan je track he. Je gooit op de meest onmogelijke momenten een booster in het wegdek maar op de momenten waar je het nodig hebt zijn ze er niet. En die sprong na de wallride is goed maar die "afsprong" is te smal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:58 schreef schermutseling het volgende:
ik zal 'm wel een beetje aanpassen
tnQ's zal er naar kijken..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat ik niet snap aan je track he. Je gooit op de meest onmogelijke momenten een booster in het wegdek maar op de momenten waar je het nodig hebt zijn ze er niet. En die sprong na de wallride is goed maar die "afsprong" is te smal.
Als je die 2 dingen al eens zou veranderen zou het al een hele andere track zijn
Zo is het al een hele andere track.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:10 schreef schermutseling het volgende:
heb hem veranderd, minder boosters en het is nu 5000![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=243412#auto
zo beter?
"no screenshot availeble"quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding] http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=244679#auto [afbeelding]
Sixtyten
M'n nieuwste baan. Wederom symmetrisch, maar iets makkelijker dan Tri Repetae hoop ik. Ik wou 'm even laten testen voordat ik de puntjes op de i zet. En ik vroeg me af voor welke server 'ie 't geschiktst is, Rounds, Normaal, of beide?Ik denk zelf dat 'ie redelijk tricky is, maar na een paar keer goed te doen.
Wie wil even testen?Graag kritiek, te moeilijk? lastige stukken? verbeterpunten verder? Alvast bedankt.
Oh, is ie weg?quote:
Ik kon hem gisteren niet vinden. alleen de rounds server.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, is ie weg?
Wat bi'n heerns eigenlijk?![]()
Test m'n track.quote:
Thnx.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef schermutseling het volgende:
@ Evil_Koekje
echt toffe track,maar bij die eerste looping ding, was het een beetje onduidelijk dat je daar dan rechtdoor moet rijden, daar kwam ik pas na 3 keer achter
![]()
maar verder weer mooi gedaan![]()
Screenshot komt wel als 'ie 100% is. Of ik post vanmiddag even eentje. Alvast bedankt btw.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
"no screenshot availeble"![]()
![]()
zal hem morgen even testen
Had ik ook, is de server kwijt, of is dit de update waar Kree 't over had?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:27 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik kon hem gisteren niet vinden. alleen de rounds server.
Geen idee of de server al down is. Ik heb nu pauze op mijn werk en ik wil naar buiten om te voetballen. Ik weiger te checkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef Oldbie het volgende:
Trouwens....volgend week woensdag stap ik over van internet provider. Dan zal de server dus tijdelijk offline zijn. Dan moet ik gaan kutten om mijn router weer goed geconfigureerd te krijgen zodat ik de hele boel weer aan het werk kan zetten.....
Nu nog even wachten tot pipo in Engeland de nieuwe plugin uitbrengt zodat wij naast een recordsdatabase ook een prive ladder en een jukebox hebben......die gast schiet maar niet op.....
Zal ik doen. Momentjequote:
vandaar dat de offline stats het ook al sinds maandag niet meer doenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:57 schreef kree het volgende:
Nog een servermededeling.
Mijn server staat sinds maandagmiddag uit. Ben met het netwerk bezig geweest.
Ik zal hem vanmiddag wel weer even opstarten.
nog één dag leren, nog één dag, nog één dag...quote:
Oeh, lang momentjequote:
Laat ik die tracks nou meestal niks aan vinden...quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef JumperJack het volgende:
ik wil hem eigenlijk meer RICHTING (evenaren = onmogelijk) ganjarider/irondragons kwaliteiten brengen
eens zien of mij dat zal lukken
![]()
Ikkequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef Fittslickare het volgende:
Wel een leuke track koekje, geen opmerkingen over.
Nog meer mensen met nieuwe tracks? Kan ik ze gelijk even testen nu de servers toch plat liggen![]()
Verassende (doch leukequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verassende (doch leuke) naam trouwens
Sorry, even geen tijd. Later probeer ik hem wel evenquote:
Probeer je GPS te maken? Ik zou zeggen, bespaar je de moeitequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
Godsgloeiendehoerentyfus.Die mediatracker is en blijft achterlijk.
Toch heb je een mooie baan gemaaktquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Vici het volgende:
Ik snap geen reed van dat bewerken van de baan met de teksten erin enz. :S
Ik wou ff een leuke intro maken, en inderdaad een stukje GPS, niet de hele baan, alleen points of interest. Anyway fuck dat. Achterlijke zooi. Als je 'm niet kan rijden tief je maar op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Probeer je GPS te maken? Ik zou zeggen, bespaar je de moeite
Thnx.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Toch heb je een mooie baan gemaaktik doe je het niet na.
Enige minpuntje is de bocht waar je moet afremmen net als je lekker snel gaat. Maar dat is mijn mening![]()
Hij had het over mijn baanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Thnx.Welk stuk bedoel je btw, die als je uit de loop springt op dat schuine stuk baan?
ehm zal ik jouw baan dan ook maar testen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Thnx.Welk stuk bedoel je btw, die als je uit de loop springt op dat schuine stuk baan?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
ehm zal ik jouw baan dan ook maar testen.![]()
Ik bedoel eigenlijk het stuk na de wallrides in de baan van Vici![]()
Maar ik heb hem nu wel getest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]dom van me btw, je had 'm zelfs gequote
Zo'n doolhof is 't niet hoop ik? Ik bedoel, na een paar keer snap je 'm wel toch? Thnx btw, jij ook Insane.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:42 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Maar ik heb hem nu wel getest.![]()
Op de een of andere manier heeft mijn computer altijd moeite met jouw banenLigt aan mijn computer...
![]()
Maar het is weer een mooie Koekje baan. Het is wel een doolhof maar daar kom je wel uit![]()
Ik zie hem graag verschijnen op een van de servers![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:58 schreef insan3 het volgende:
Kree heeft straks werk te doen. D'r zijn nogal wat polletjes geweest![]()
Als je bij de servers rechts kijkt zie je account staan. Daar kan je je nickname veranderen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Beroepsgokker het volgende:
* Beroepsgokker gaat ook weer ff spelen.
Onder de naam Marc, ik heb geen idee hoe je dat verandert?
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=151847#autoquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Inderdaad
Iemand die tijd teveel heeft en zin heeft om hieronder even een lijstje links te maken met winnende traks?
haha, die GPSquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wou ff een leuke intro maken, en inderdaad een stukje GPS, niet de hele baan, alleen points of interest. Anyway fuck dat. Achterlijke zooi. Als je 'm niet kan rijden tief je maar op.
Vreemd.....op de andere server klaagt niemand.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:17 schreef Fittslickare het volgende:
Zat net op je server Oldbie, verschrikkelijk veel lag daarzo..
Ikke ga kijkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:15 schreef kree het volgende:
Ben nu even de [Fok!] Dedicated linux server weer aan het opstarten.
Als het goed is doet ie het over een paar minuutjes weer.
Evil_Koekje, bedankt voor de links.
Ik zal ze straks even toevoegen en wat oude tracks verwijderen.
edit:
De nieuwe tracks staan op de server. Ik ben helaas vergeten de vorige tracklist te saven. Dus die tracks moet ik handmatig opnieuw toevoegen.
Dat ga ik straks nog even doen.
in het kort:quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:16 schreef MikelenniuM het volgende:
Spel blijft gaaf... maar snap alleen nog steeds helemaal nix van de puntentellingKan op de site van TM ook nix daarover vinden
![]()
Ik wou 'm ff cehcken maar ik krijg een connection error. Bij andere servers niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:15 schreef kree het volgende:
Ben nu even de [Fok!] Dedicated linux server weer aan het opstarten.
Als het goed is doet ie het over een paar minuutjes weer.
Evil_Koekje, bedankt voor de links.
Ik zal ze straks even toevoegen en wat oude tracks verwijderen.
edit:
De nieuwe tracks staan op de server. Ik ben helaas vergeten de vorige tracklist te saven. Dus die tracks moet ik handmatig opnieuw toevoegen.
Dat ga ik straks nog even doen.
Port forward stond nog niet goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wou 'm ff cehcken maar ik krijg een connection error. Bij andere servers niet.
Ow en is het misschien leuk om de fok servers in de lijst wat op te vrolijken? Als in bijvoorbeeld [Fok!] Rounds in wit en blauw?
aha. Dat verklaart het al een beetje. Tis geen gemakkelijke bereking iigquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
in het kort:
- je komt in aanmerking voor punten als je finished
- je krijgt meer punten als je dichter bij de eerste plaats staat
- je krijgt meer punten als je spelers met hogere ranks ONDER je hebt staan
- je krijgt geen punten van spelers die sneller waren
- des te meer spelers met betere ranks er onder je staan en des te hoger je eindigt des te meer punten je krijgt!!!
- wanneer er onder jou alleen maar spelers staan die een rank hebben die lager is dan 500 punten lager dan jouw rank krijg je geen punten.
![]()
-edit- waarschijnlijk ben ik overa.s. woensdag is de herkansingsweek afgelopen en is het vakantie
![]()
2e punt is een beetje loos. Als je als hoogste rank als eerste eindigt haal je nog geen puntenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
in het kort:
- je komt in aanmerking voor punten als je finished
- je krijgt meer punten als je dichter bij de eerste plaats staat
- je krijgt meer punten als je spelers met hogere ranks ONDER je hebt staan
- je krijgt geen punten van spelers die sneller waren
- des te meer spelers met betere ranks er onder je staan en des te hoger je eindigt des te meer punten je krijgt!!!
- wanneer er onder jou alleen maar spelers staan die een rank hebben die lager is dan 500 punten lager dan jouw rank krijg je geen punten.
Dat was altijd wel zo, sinds wanneer niet meerquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ten tweede worden mensen die niet finishen ook niet meegeteld in de puntenberekening. Dus als de nummer 1 van de wereld niet finisht en jij wel, krijg je alsnog geen shitload aan punten door hem
een week of watquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was altijd wel zo, sinds wanneer niet meer
Ach zo. Ja das wel terechtquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
een week of wat![]()
![]()
omdat anders er servers opgezet konden worden waar de beste spelers 24/7 aangemeld waren en iedereen dus punten kreeg=> die Franse boost ladder
![]()
Dat vind ik ook een uitstekende maatregel, heeft mij al meerdere malen flink wat opgeleverdquote:daarvoor in de plaats is wel de 99-punten limiet geschrapt![]()
haha, mij ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach zo. Ja das wel terecht
[..]
Dat vind ik ook een uitstekende maatregel, heeft mij al meerdere malen flink wat opgeleverd![]()
![]()
Ik vulde alleen JJs lijstje aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was altijd wel zo, sinds wanneer niet meer
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
Door overmatige vrije tijd () heb ik alweer een baan gemaakt:
StuntX op de server?
» Ja, toffe baan!
» Nee, kutbaan
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Als je echt geen kan vinden wil ik tzt wel even Illustrator aangooien. Maar ik neem aan dat er wel ergens een Fok! vector logo te vinden is. Anders ff topic in general met die vraag oid.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:08 schreef e-wok het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een mooi groot scherp fok logo kan krijgen? het logo in de afbeeling in de op is wat aan de kleine kant voor een sign :x
Er komen nog wat hoogscorende tracks bij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:44 schreef JumperJack het volgende:
nu is mijn record op Black Velvet weg...moet ik hem weer opnieuw rijden
djeez man. leuk eigenlijk. nieuwe uitdaging en weer meer reden om de [Fok!]Server op te zoeken
![]()
maar dan moeter er wel ietsje meer tracks bijkomen
![]()
err... 14!?!?! dat is niets vergeleken met de drie die ik er dan moet gaan makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:42 schreef kree het volgende:
Ik heb het komende week weer vet druk met hertoetsen maken (14) dus dan zal er ook wel weinig van komen.
maar het was dan ook een record van mij, niet moeilijk om te verbreken natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef JumperJack het volgende:
record op Brown Stains nu al terug50.44
![]()
en dat was een ronde waarvan ik dacht dat hij niet goed ging. ik had één keer een tussentijd waarmee een 50.2x mogelijk was[da was 12.62 bij de eerste check
en toen werd ik zenuwachtig
![]()
]
neej, WERELDrecord op Brown Stainsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
maar het was dan ook een record van mij, niet moeilijk om te verbreken natuurlijk...![]()
Whehe ohzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
neej, WERELDrecord op Brown Stains50.44
![]()
en mijn WERELDrecord op Black Velvet had ik een paar dagen geleden al terug...![]()
en ik heb er ook nog een WERELDrecord op Launch>>> bijgereden![]()
en nog een WERELDrecord op Sticky Tarmac![]()
om in het kort te zeggen. ik heb het wereldrecord op 4 van de 6 Ganjarider tracks![]()
4e op Dutch Delightquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:50 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Whehe ohzo.
Ja, nee daar kom ik niet eens bij in de buurt.![]()
grote hulde![]()
mooi, dat escape ging ook wel 's mis. Let je niet op wil je net racen komt dat menu nog eerstquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oplossing voor Rounds server om de intro te skippen, druk op spatie en druk op enter. hoezee.![]()
Ow btw, de cut in Space Oddysey is me ook gelukt op de rounds server.
Heel vervelend idd, en gewoon enter is helemaal fucked.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:16 schreef insan3 het volgende:
[..]
mooi, dat escape ging ook wel 's mis. Let je niet op wil je net racen komt dat menu nog eerst![]()
*denkt terug toen hij begon met rounds*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heel vervelend idd, en gewoon enter is helemaal fucked.
ach. die eerste 3 slaan nergens op, maar die laatste drie zijn nieuwe hoorquote:
Iedereen is welkom en je drinkt bier das helemaal super!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:18 schreef dingendoener het volgende:
vet lachen... maar euh is het verder ok als ik bij jullie clubje rij...
ik zal me ff voor stellen;
ik ben wouter. bak er geen reet van maar ik probeer wel zoveel mogelijk bans op duitse servers te krijgen en bovendien drink ik heel veel bier... nou lijkt het jullie wat regeer dan in dit topic...
dat is best, maar lees ook even deze postquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:18 schreef dingendoener het volgende:
vet lachen... maar euh is het verder ok als ik bij jullie clubje rij...
ik zal me ff voor stellen;
ik ben wouter. bak er geen reet van maar ik probeer wel zoveel mogelijk bans op duitse servers te krijgen en bovendien drink ik heel veel bier... nou lijkt het jullie wat regeer dan in dit topic...
whehe zou wel mooi zijn als het zou werkenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:59 schreef JumperJack het volgende:
owja, trouwens, de /bier tag werkt nog steeds niet op de server, dus spaar de moeite=> evil koekje
![]()
![]()
daar kwam ik ook na twee uurtjes spelen achter, op drie na alle recordsquote:Op zondag 25 juni 2006 15:22 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
whehe zou wel mooi zijn als het zou werken![]()
![]()
trouwens JJ, alle records! wat doe je !![]()
![]()
fijn om te weten wat het wachtwoord is, maar wat is de naam van de serverquote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef insan3 het volgende:
Ik heb binnenkort (4 Juli) een lan pary bij m'n huis en daar doen we ook tm. Ik maak de server publiek beschikbaar dus als jullie willen zien hoe amateuristisch wordt gereden....
(Wachtwoord is "lanparty")
1 2 3 4 5 | /jukebox Zet een track op de wachtlijst. Hij wordt zsm gespeeld /karma Geeft de karma van een track weer /hate Verlaagd de karma met 1 /like Verthoogd de karma met 1 |
1 2 3 4 5 | /thx /bye /hi /official (leuk grapje...probeer maar eens) |
De naam?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
Wellicht ben ik wat vergeten te noemen maar je merkt het vanzelf wel.....
quote:
owkee. zal er dan wel eens kijkenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:25 schreef insan3 het volgende:
De naam van de server![]()
Bruglan![]()
Die lol community heeft idd leroy gejat![]()
quote:
prachtigquote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
![]()
Het was nog een record op die server ook![]()
Drie tracks later kreeg ik trouwens een ban en dat was echt niet verdient![]()
serieus![]()
Achter de servernaam stond een vraagteken, meer weet ik niet meerquote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef JumperJack het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
en die ban was zeker omdat ze dachten dat je had gecheat ofzo
![]()
![]()
het valt me überhaupt wel op dat er op die proffesional servers veel van die hoge rankers zijn die echt door zo ongeveer elke fokker gepwnd zouden worden![]()
btw. wat was de naam van die server![]()
ik denk zelf dat hij iig in POR zit
![]()
quote:@duurtlang: en voor de zoveelste keer was je weer niet official![]()
Lijkt me tofquote:Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef JumperJack het volgende:
TRACKMANIA PLANET komt in september 2006
pff. doe je nog wel wat andersquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Bij de weg, dit is mijn 3000e post!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat valt best mee dat postaantalquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Bij de weg, dit is mijn 3000e post!![]()
![]()
![]()
![]()
ik had net ingelogd als: [LUL]Oldbiequote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef schermutseling het volgende:
pfff,,,
iedereen zit nu bij *lol*, en dan hebben ze zo'n brakke server dat ze toch maar met z'n alleen op de fok-server komen![]()
dat /official is trouwens wel grappig, echt te flauw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onze clan tag is [Fok!], en jammer genoeg spelen we niet in competities. het is een soort... LOL-clanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:55 schreef depax het volgende:
vannacht even gaan kijken op de linux server maar damn die banen zijn niks voor een herstarten.
ben trouwens [FOK]mexxim je mag me toevoegen als toekomstige competities speler.
was dat op die portugese server op de nadeo-track I-1 ofzo?!?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:49 schreef Rocksteen het volgende:
Ik kon het niet laten...![]()
[afbeelding]
en er kwamen best veel portugese zinnetjes voorbij met Ivanov enzo erin....![]()
over die stemmetjes, dat kom je nog wel te wetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef insan3 het volgende:
Die stemmetjes uit worms weet ik nog wel. Ik weet alleen niet wat je er mee van plan bent....
Heb trouwens toch nog weer een track gemaakt, kan het gewoon niet laten.
Ja, ik stond trouwens raar te kijken toen ik zo makkelijk onder de negen sec reed, dat lukte me nooitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
was dat op die portugese server op de nadeo-track I-1 ofzo?!?![]()
bedoel je die eerste jump? Gewoon gas indrukken, kom je vanzelf bij 't begin. (wel al gas indrukken tijdens aftellen, anders gaat 't nietquote:
Oh, ik drukte al te vroeg op enterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:02 schreef insan3 het volgende:
[..]
bedoel je die eerste jump? Gewoon gas indrukken, kom je vanzelf bij 't begin. (wel al gas indrukken tijdens aftellen, anders gaat 't niet)
haha, die I-1 vind ik zelf wel makkelijk. haal daar ook meestal wel een tijd zoals jij hebt gereden. mijn PR is volgens mij ook 8"87quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:50 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ja, ik stond trouwens raar te kijken toen ik zo makkelijk onder de negen sec reed, dat lukte me nooit![]()
doe ik m'n naam toch eer aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef depax het volgende:
damn die banen van ins4ne zijn insane
ik blijf bij de mening dat jouw eerste tot nu toe één van de beste isquote:
waarom is het katje niet bewegend in jouw avatarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:58 schreef Loki.Nya het volgende:
ff een vraagje.. ik heb net een avatar gemaakt, maar nu krijg ik het niet voor elkaar om de boven en onderste zwarte balken transparant te krijgen in TMN.. heeft iemand enig idee hoe dit moet?
[afbeelding] het plaatje ^^
thxquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:00 schreef JumperJack het volgende:
[knip]
eindoordeel: 9![]()
ik heb zodoende JA gevote!!!
als er mensen zijn die deze track willen bètatesten zouden die dat dan hier ook even willen meldenquote:ooit zei JumperJack...
ik ben van plan een baan te maken die RICHTING ganjarider/irondragons kwaliteit gaat![]()
dat mensen iemands track testen en becommentariëren waarna de maker de becommentariëerde dingen gaat bekijken en veranderen tot de baan 'perfect' isquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:38 schreef schermutseling het volgende:
en wat wordt precies bedoelt met bètatesten?![]()
begrepen?quote:Bètatesters mensen die tracks van anderen testen voordat deze officieel gepubliceerd worden
Ga 'm zo checken voor je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef JumperJack het volgende:
>>> ik ben op zoek naar BÈTATESTERS <<<
zijn er mensen die mijn nieuwe track, Women in a Red Dress, zouden willen bètatesten. ik ben namelijk van plan deze baan helemaal te perfectioneren...
[..]
als er mensen zijn die deze track willen bètatesten zouden die dat dan hier ook even willen meldenen voor de bètatesters: ik stel een muggenzifterig commentaar redelijk op prijs
![]()
![]()
alvast bedankt![]()
(er is natuurlijk nog geen intro, outro en ingame MT)
(en ja er staat een fout in de ingame tracknaam)
quote:
Ik kreeg de signs automatisch terwijl ik die pack niet heb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:08 schreef JumperJack het volgende:
[..]
bedankt
![]()
voor de bètatesters!!! HIER kan iedereen, in de bovenste post (van mrA), een signspack downloaden wat ik ook heb gebruikt!!!![]()
daarom heet hij ook v3quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef freiss het volgende:
v3 is idd beter.
Misschien dat ik straks nog even kijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
daarom heet hij ook v3![]()
![]()
nou, misschien vanavond nog wat aan de track doen, anders morgen. er komt iig niet zo veel MT in als in .CopiC/![]()
als er nog commentaar is op v3, dan zou ik het graag horen![]()
misschien bedanktquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks nog even kijk.
je moet em met photoshop opslaan als een .tga (targa) bestand en dan importeren met de tm-launcher. Als je een .gif hebt, moet je even binker & smacker downloaden (google maar ff) en dan kun je er een .bnk van maken (heb ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:58 schreef Loki.Nya het volgende:
ff een vraagje.. ik heb net een avatar gemaakt, maar nu krijg ik het niet voor elkaar om de boven en onderste zwarte balken transparant te krijgen in TMN.. heeft iemand enig idee hoe dit moet?
[afbeelding] het plaatje ^^
- zelfs als ik het zonder truc doe, dus me gewoon laat vallen als iedereen, en gewoon op die weg knal heb ik nog meer dan genoeg snelheid om de loop te doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hij is nu een stukkie beter inderdaad. Die grote jump mooi opgelost.
Ben 't nogsteeds niet eens met de snelheid in de eerste loop tho.En 't dak/gebouwendeel vind ik ook nogsteeds nix. Verder issie nu leuk, maar geen GR niveau. cijfer 6,5
Je hebt ook wel genoeg snelheid om 'm te halen, maar het is echt net genoeg snelheid. 't gaat wat mij betreft te moeizaam, ik doe 'm liever wat sneller. Hij is wel te halen dat is 't probleem niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- zelfs als ik het zonder truc doe, dus me gewoon laat vallen als iedereen, en gewoon op die weg knal heb ik nog meer dan genoeg snelheid om de loop te doenkan je er anders misschien een replay van maken, dan kan ik zien wat jij dan anders doet
![]()
- die borden heb ik nu al een stuk verduidelijkt, maar ik zal nog even kijken of het nog duidelijker kan![]()
Poeh, das niet de makkelijkste track ooit iig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:57 schreef e-wok het volgende:
mooi zo, het werkt....
we hebben nu een nieuwe router, dus hopelijk zijn mn internetproblemen mbt posten op fok voorbij. Mn pc is echter nog wel kloten, ik ga morgen met mn pa alle ventilatoren schoonmaken. Nu nog even wat achterstallig fok-post toestand (jaja, ik bewaar posts die niet lukken in een txt)
---
[..]
je moet em met photoshop opslaan als een .tga (targa) bestand en dan importeren met de tm-launcher. Als je een .gif hebt, moet je even binker & smacker downloaden (google maar ff) en dan kun je er een .bnk van maken (heb ik ook)
Tmp is maar een speculatie als ik de reacties van andere posters op dat forum mag geloven.
Ik ben ook ooit van plan om sunrise te kopen, maar voorlopig heb ik nog teveel lol met nations.
Ik zag trouwens dat er een hoop mensen met een fok-tag spelen die niet hier (op het forum) en op de server komen, doen we daar wat aan of boeit het niet?
Een nieuwe baan is klaar en staat reed op tmx. Oldbie heeft em in de mail. Als kree zn server loopt mag ie daar wel op...
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=259972#auto
kijk ook even naar de screenshots van mn laatste paar banen, ik ben meer met photoshop effects bezig...
Klinkt goed allemaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:18 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb wat emails gehad voor de rounds server. Morgen zal ik hem updaten.
Vandaag even wat nieuwe features geinstalleerd.Er worden nu 100 records per track opgeslagen en je krijgt een melding als je je record verbeterd. Bij de start van een track krijg je je pr te zien (met ranking tussen haakjes) en je gemiddelde tijd op de track. Kan ook opgevraag worden met /pb Jukebox functie werkt nu goed. Iedereen krijg de melding dat er een track is toegevoegd aan de jukebox. Met /jukebox list kan je de huidige jukebox bekijken. Met /list zie je een complete lijst met alle tracks en bijbehorende trackID's. Met /jukebox <trackID> voeg je een track toe aan de jukebox. Met /rank zie je je huidige serverranking Met /top zie je de top 5 spelers van de server Karma is helemaal functioneel. Met /karma vraag je de huidige karma van een track op. Bij een karma van -10 wordt een track automatisch uit de playlist verwijderd. Stemmen gebeurd nu met ++ (positief) en -- (negatief) Let op dat er geen / voor de ++ of -- staat. Dit houdt helaas wel ik dat je vote zichtbaar is voor iedereen.....wordt aan gewerkt. (/like en /hate komen wellicht terug)
Dan is er nog een functie maar die werkt nog niet. Dat is een /add functie. Je vindt een leuke track op tmx. Schrijf trackID op. In de server typ je dan /add <trackID> Er komt een voting waarbij 50% positief moet voten om de track eenmalig toe te voegen aan de playlist. Voten wordt gedaan met /y Let op: dit werkt nog niet....wordt aan gewerkt.
Dat was het wel zo'n beetje.
Er wordt hard gewerkt aan een website met records en dergelijke. Ik heb de webserver al draaien (Kree is al gast geweest) en ik ben nog op zoek naar leuke pagina's.
Wordt vervolgd.......
Zou ik graag willen doen maar TM gebruikt een achterlijke lettertype. Zelfs een blinde kan het lezenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal.(die smilie gebruik ik normaal nooit maar ik wist niets beters
)
't Is wel jammer dat het meerendeel van de bezoekers geen hol snapt van al die commands tho. Vanmiddag iemand die de hele tijd zat te kloten met "jubox", hehe.
Misschien kan je zo'n pop-up scherm (zoeen waar de records ook in staan) doen bij /help en daarbij een duidelijke uitleg? Misschien wel in 't nederlands ook... Just a thought.
Hm dat is wel vervelend idd. Is er niet iets anders dat je text in het scherm kan zetten, boven de chatshizzle?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen maar TM gebruikt een achterlijke lettertype. Zelfs een blinde kan het lezenAls ik een verhaaltje intyp is je scherm zo gevuld en kan je niet meer op het OK knopje klikken waardoor je TM moet afsluiten en dus niet in de server kan komen omdat steeds zo'n welkomstscherm in beeld komt......
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:30 schreef JumperJack het volgende:
@oldbie: zow, daar zitten echt enorme leuke functies tussen![]()
(krijg je nu ook te zien wat de current karma van een track is als je hebt gevote??)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef freiss het volgende:
Het is nu gelukt, maar ik zie de borden niet (gewoon standaard TMN-borden), net zoals in het begin, daar stonden eerst pijlen, maar nu niet meer. Ik zie alleen nog de gele pijlen.
over "RushForward". probeer m eens te downloaden en in "Solospel" te spelen, en niet via de editorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:10 schreef schermutseling het volgende:
even muggenziftenhelemaal in 't begin, als je uit die tube komt, is de weg eerst heel even recht en daarna pas scheef, maar ik raak 'm vaak net, en dan vlieg je helemaal over de kop, dus misschien is helemaal scheef makkelijk?
Maar inderdaad echt goed verbeterd!![]()
hij vraagt wachtwoord bij rushforward,.,.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |