maar het was dan ook een record van mij, niet moeilijk om te verbreken natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef JumperJack het volgende:
record op Brown Stains nu al terug50.44
![]()
en dat was een ronde waarvan ik dacht dat hij niet goed ging. ik had één keer een tussentijd waarmee een 50.2x mogelijk was[da was 12.62 bij de eerste check
en toen werd ik zenuwachtig
![]()
]
neej, WERELDrecord op Brown Stainsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
maar het was dan ook een record van mij, niet moeilijk om te verbreken natuurlijk...![]()
Whehe ohzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
neej, WERELDrecord op Brown Stains50.44
![]()
en mijn WERELDrecord op Black Velvet had ik een paar dagen geleden al terug...![]()
en ik heb er ook nog een WERELDrecord op Launch>>> bijgereden![]()
en nog een WERELDrecord op Sticky Tarmac![]()
om in het kort te zeggen. ik heb het wereldrecord op 4 van de 6 Ganjarider tracks![]()
4e op Dutch Delightquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:50 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Whehe ohzo.
Ja, nee daar kom ik niet eens bij in de buurt.![]()
grote hulde![]()
mooi, dat escape ging ook wel 's mis. Let je niet op wil je net racen komt dat menu nog eerstquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oplossing voor Rounds server om de intro te skippen, druk op spatie en druk op enter. hoezee.![]()
Ow btw, de cut in Space Oddysey is me ook gelukt op de rounds server.
Heel vervelend idd, en gewoon enter is helemaal fucked.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:16 schreef insan3 het volgende:
[..]
mooi, dat escape ging ook wel 's mis. Let je niet op wil je net racen komt dat menu nog eerst![]()
*denkt terug toen hij begon met rounds*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heel vervelend idd, en gewoon enter is helemaal fucked.
ach. die eerste 3 slaan nergens op, maar die laatste drie zijn nieuwe hoorquote:
Iedereen is welkom en je drinkt bier das helemaal super!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:18 schreef dingendoener het volgende:
vet lachen... maar euh is het verder ok als ik bij jullie clubje rij...
ik zal me ff voor stellen;
ik ben wouter. bak er geen reet van maar ik probeer wel zoveel mogelijk bans op duitse servers te krijgen en bovendien drink ik heel veel bier... nou lijkt het jullie wat regeer dan in dit topic...
dat is best, maar lees ook even deze postquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:18 schreef dingendoener het volgende:
vet lachen... maar euh is het verder ok als ik bij jullie clubje rij...
ik zal me ff voor stellen;
ik ben wouter. bak er geen reet van maar ik probeer wel zoveel mogelijk bans op duitse servers te krijgen en bovendien drink ik heel veel bier... nou lijkt het jullie wat regeer dan in dit topic...
whehe zou wel mooi zijn als het zou werkenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:59 schreef JumperJack het volgende:
owja, trouwens, de /bier tag werkt nog steeds niet op de server, dus spaar de moeite=> evil koekje
![]()
![]()
daar kwam ik ook na twee uurtjes spelen achter, op drie na alle recordsquote:Op zondag 25 juni 2006 15:22 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
whehe zou wel mooi zijn als het zou werken![]()
![]()
trouwens JJ, alle records! wat doe je !![]()
![]()
fijn om te weten wat het wachtwoord is, maar wat is de naam van de serverquote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef insan3 het volgende:
Ik heb binnenkort (4 Juli) een lan pary bij m'n huis en daar doen we ook tm. Ik maak de server publiek beschikbaar dus als jullie willen zien hoe amateuristisch wordt gereden....
(Wachtwoord is "lanparty")
1 2 3 4 5 | /jukebox Zet een track op de wachtlijst. Hij wordt zsm gespeeld /karma Geeft de karma van een track weer /hate Verlaagd de karma met 1 /like Verthoogd de karma met 1 |
1 2 3 4 5 | /thx /bye /hi /official (leuk grapje...probeer maar eens) |
De naam?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
Wellicht ben ik wat vergeten te noemen maar je merkt het vanzelf wel.....
quote:
owkee. zal er dan wel eens kijkenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:25 schreef insan3 het volgende:
De naam van de server![]()
Bruglan![]()
Die lol community heeft idd leroy gejat![]()
quote:
prachtigquote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
![]()
Het was nog een record op die server ook![]()
Drie tracks later kreeg ik trouwens een ban en dat was echt niet verdient![]()
serieus![]()
Achter de servernaam stond een vraagteken, meer weet ik niet meerquote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef JumperJack het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
en die ban was zeker omdat ze dachten dat je had gecheat ofzo
![]()
![]()
het valt me überhaupt wel op dat er op die proffesional servers veel van die hoge rankers zijn die echt door zo ongeveer elke fokker gepwnd zouden worden![]()
btw. wat was de naam van die server![]()
ik denk zelf dat hij iig in POR zit
![]()
quote:@duurtlang: en voor de zoveelste keer was je weer niet official![]()
Lijkt me tofquote:Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef JumperJack het volgende:
TRACKMANIA PLANET komt in september 2006
pff. doe je nog wel wat andersquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Bij de weg, dit is mijn 3000e post!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat valt best mee dat postaantalquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Bij de weg, dit is mijn 3000e post!![]()
![]()
![]()
![]()
ik had net ingelogd als: [LUL]Oldbiequote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef schermutseling het volgende:
pfff,,,
iedereen zit nu bij *lol*, en dan hebben ze zo'n brakke server dat ze toch maar met z'n alleen op de fok-server komen![]()
dat /official is trouwens wel grappig, echt te flauw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onze clan tag is [Fok!], en jammer genoeg spelen we niet in competities. het is een soort... LOL-clanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:55 schreef depax het volgende:
vannacht even gaan kijken op de linux server maar damn die banen zijn niks voor een herstarten.
ben trouwens [FOK]mexxim je mag me toevoegen als toekomstige competities speler.
was dat op die portugese server op de nadeo-track I-1 ofzo?!?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:49 schreef Rocksteen het volgende:
Ik kon het niet laten...![]()
[afbeelding]
en er kwamen best veel portugese zinnetjes voorbij met Ivanov enzo erin....![]()
over die stemmetjes, dat kom je nog wel te wetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef insan3 het volgende:
Die stemmetjes uit worms weet ik nog wel. Ik weet alleen niet wat je er mee van plan bent....
Heb trouwens toch nog weer een track gemaakt, kan het gewoon niet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |