Ik kon hem gisteren niet vinden. alleen de rounds server.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, is ie weg?
Wat bi'n heerns eigenlijk?![]()
Test m'n track.quote:
Thnx.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef schermutseling het volgende:
@ Evil_Koekje
echt toffe track,maar bij die eerste looping ding, was het een beetje onduidelijk dat je daar dan rechtdoor moet rijden, daar kwam ik pas na 3 keer achter
![]()
maar verder weer mooi gedaan![]()
Screenshot komt wel als 'ie 100% is. Of ik post vanmiddag even eentje. Alvast bedankt btw.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
"no screenshot availeble"![]()
![]()
zal hem morgen even testen
Had ik ook, is de server kwijt, of is dit de update waar Kree 't over had?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:27 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik kon hem gisteren niet vinden. alleen de rounds server.
Geen idee of de server al down is. Ik heb nu pauze op mijn werk en ik wil naar buiten om te voetballen. Ik weiger te checkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef Oldbie het volgende:
Trouwens....volgend week woensdag stap ik over van internet provider. Dan zal de server dus tijdelijk offline zijn. Dan moet ik gaan kutten om mijn router weer goed geconfigureerd te krijgen zodat ik de hele boel weer aan het werk kan zetten.....
Nu nog even wachten tot pipo in Engeland de nieuwe plugin uitbrengt zodat wij naast een recordsdatabase ook een prive ladder en een jukebox hebben......die gast schiet maar niet op.....
Zal ik doen. Momentjequote:
vandaar dat de offline stats het ook al sinds maandag niet meer doenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:57 schreef kree het volgende:
Nog een servermededeling.
Mijn server staat sinds maandagmiddag uit. Ben met het netwerk bezig geweest.
Ik zal hem vanmiddag wel weer even opstarten.
nog één dag leren, nog één dag, nog één dag...quote:
Oeh, lang momentjequote:
Laat ik die tracks nou meestal niks aan vinden...quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef JumperJack het volgende:
ik wil hem eigenlijk meer RICHTING (evenaren = onmogelijk) ganjarider/irondragons kwaliteiten brengen
eens zien of mij dat zal lukken
![]()
Ikkequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef Fittslickare het volgende:
Wel een leuke track koekje, geen opmerkingen over.
Nog meer mensen met nieuwe tracks? Kan ik ze gelijk even testen nu de servers toch plat liggen![]()
Verassende (doch leukequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verassende (doch leuke) naam trouwens
Sorry, even geen tijd. Later probeer ik hem wel evenquote:
Probeer je GPS te maken? Ik zou zeggen, bespaar je de moeitequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
Godsgloeiendehoerentyfus.Die mediatracker is en blijft achterlijk.
Toch heb je een mooie baan gemaaktquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Vici het volgende:
Ik snap geen reed van dat bewerken van de baan met de teksten erin enz. :S
Ik wou ff een leuke intro maken, en inderdaad een stukje GPS, niet de hele baan, alleen points of interest. Anyway fuck dat. Achterlijke zooi. Als je 'm niet kan rijden tief je maar op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Probeer je GPS te maken? Ik zou zeggen, bespaar je de moeite
Thnx.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Toch heb je een mooie baan gemaaktik doe je het niet na.
Enige minpuntje is de bocht waar je moet afremmen net als je lekker snel gaat. Maar dat is mijn mening![]()
Hij had het over mijn baanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Thnx.Welk stuk bedoel je btw, die als je uit de loop springt op dat schuine stuk baan?
ehm zal ik jouw baan dan ook maar testen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Thnx.Welk stuk bedoel je btw, die als je uit de loop springt op dat schuine stuk baan?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
ehm zal ik jouw baan dan ook maar testen.![]()
Ik bedoel eigenlijk het stuk na de wallrides in de baan van Vici![]()
Maar ik heb hem nu wel getest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]dom van me btw, je had 'm zelfs gequote
Zo'n doolhof is 't niet hoop ik? Ik bedoel, na een paar keer snap je 'm wel toch? Thnx btw, jij ook Insane.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:42 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Maar ik heb hem nu wel getest.![]()
Op de een of andere manier heeft mijn computer altijd moeite met jouw banenLigt aan mijn computer...
![]()
Maar het is weer een mooie Koekje baan. Het is wel een doolhof maar daar kom je wel uit![]()
Ik zie hem graag verschijnen op een van de servers![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:58 schreef insan3 het volgende:
Kree heeft straks werk te doen. D'r zijn nogal wat polletjes geweest![]()
Als je bij de servers rechts kijkt zie je account staan. Daar kan je je nickname veranderen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Beroepsgokker het volgende:
* Beroepsgokker gaat ook weer ff spelen.
Onder de naam Marc, ik heb geen idee hoe je dat verandert?
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=151847#autoquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Inderdaad
Iemand die tijd teveel heeft en zin heeft om hieronder even een lijstje links te maken met winnende traks?
haha, die GPSquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wou ff een leuke intro maken, en inderdaad een stukje GPS, niet de hele baan, alleen points of interest. Anyway fuck dat. Achterlijke zooi. Als je 'm niet kan rijden tief je maar op.
Vreemd.....op de andere server klaagt niemand.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:17 schreef Fittslickare het volgende:
Zat net op je server Oldbie, verschrikkelijk veel lag daarzo..
Ikke ga kijkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:15 schreef kree het volgende:
Ben nu even de [Fok!] Dedicated linux server weer aan het opstarten.
Als het goed is doet ie het over een paar minuutjes weer.
Evil_Koekje, bedankt voor de links.
Ik zal ze straks even toevoegen en wat oude tracks verwijderen.
edit:
De nieuwe tracks staan op de server. Ik ben helaas vergeten de vorige tracklist te saven. Dus die tracks moet ik handmatig opnieuw toevoegen.
Dat ga ik straks nog even doen.
in het kort:quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:16 schreef MikelenniuM het volgende:
Spel blijft gaaf... maar snap alleen nog steeds helemaal nix van de puntentellingKan op de site van TM ook nix daarover vinden
![]()
Ik wou 'm ff cehcken maar ik krijg een connection error. Bij andere servers niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:15 schreef kree het volgende:
Ben nu even de [Fok!] Dedicated linux server weer aan het opstarten.
Als het goed is doet ie het over een paar minuutjes weer.
Evil_Koekje, bedankt voor de links.
Ik zal ze straks even toevoegen en wat oude tracks verwijderen.
edit:
De nieuwe tracks staan op de server. Ik ben helaas vergeten de vorige tracklist te saven. Dus die tracks moet ik handmatig opnieuw toevoegen.
Dat ga ik straks nog even doen.
Port forward stond nog niet goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wou 'm ff cehcken maar ik krijg een connection error. Bij andere servers niet.
Ow en is het misschien leuk om de fok servers in de lijst wat op te vrolijken? Als in bijvoorbeeld [Fok!] Rounds in wit en blauw?
aha. Dat verklaart het al een beetje. Tis geen gemakkelijke bereking iigquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
in het kort:
- je komt in aanmerking voor punten als je finished
- je krijgt meer punten als je dichter bij de eerste plaats staat
- je krijgt meer punten als je spelers met hogere ranks ONDER je hebt staan
- je krijgt geen punten van spelers die sneller waren
- des te meer spelers met betere ranks er onder je staan en des te hoger je eindigt des te meer punten je krijgt!!!
- wanneer er onder jou alleen maar spelers staan die een rank hebben die lager is dan 500 punten lager dan jouw rank krijg je geen punten.
![]()
-edit- waarschijnlijk ben ik overa.s. woensdag is de herkansingsweek afgelopen en is het vakantie
![]()
2e punt is een beetje loos. Als je als hoogste rank als eerste eindigt haal je nog geen puntenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
in het kort:
- je komt in aanmerking voor punten als je finished
- je krijgt meer punten als je dichter bij de eerste plaats staat
- je krijgt meer punten als je spelers met hogere ranks ONDER je hebt staan
- je krijgt geen punten van spelers die sneller waren
- des te meer spelers met betere ranks er onder je staan en des te hoger je eindigt des te meer punten je krijgt!!!
- wanneer er onder jou alleen maar spelers staan die een rank hebben die lager is dan 500 punten lager dan jouw rank krijg je geen punten.
Dat was altijd wel zo, sinds wanneer niet meerquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ten tweede worden mensen die niet finishen ook niet meegeteld in de puntenberekening. Dus als de nummer 1 van de wereld niet finisht en jij wel, krijg je alsnog geen shitload aan punten door hem
een week of watquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was altijd wel zo, sinds wanneer niet meer
Ach zo. Ja das wel terechtquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
een week of wat![]()
![]()
omdat anders er servers opgezet konden worden waar de beste spelers 24/7 aangemeld waren en iedereen dus punten kreeg=> die Franse boost ladder
![]()
Dat vind ik ook een uitstekende maatregel, heeft mij al meerdere malen flink wat opgeleverdquote:daarvoor in de plaats is wel de 99-punten limiet geschrapt![]()
haha, mij ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach zo. Ja das wel terecht
[..]
Dat vind ik ook een uitstekende maatregel, heeft mij al meerdere malen flink wat opgeleverd![]()
![]()
Ik vulde alleen JJs lijstje aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was altijd wel zo, sinds wanneer niet meer
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
Door overmatige vrije tijd () heb ik alweer een baan gemaakt:
StuntX op de server?
» Ja, toffe baan!
» Nee, kutbaan
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Als je echt geen kan vinden wil ik tzt wel even Illustrator aangooien. Maar ik neem aan dat er wel ergens een Fok! vector logo te vinden is. Anders ff topic in general met die vraag oid.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:08 schreef e-wok het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een mooi groot scherp fok logo kan krijgen? het logo in de afbeeling in de op is wat aan de kleine kant voor een sign :x
Er komen nog wat hoogscorende tracks bij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:44 schreef JumperJack het volgende:
nu is mijn record op Black Velvet weg...moet ik hem weer opnieuw rijden
djeez man. leuk eigenlijk. nieuwe uitdaging en weer meer reden om de [Fok!]Server op te zoeken
![]()
maar dan moeter er wel ietsje meer tracks bijkomen
![]()
err... 14!?!?! dat is niets vergeleken met de drie die ik er dan moet gaan makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:42 schreef kree het volgende:
Ik heb het komende week weer vet druk met hertoetsen maken (14) dus dan zal er ook wel weinig van komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |