Oeh, dat is een goede tip. Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:00 schreef Oldbie het volgende:
Je zegt dat hij voor een rounds server is maar toch zit er een (lange) intro voor....beetje jammer
Erg mooie baan alleen met 7500 coppers is het niet te doen op de server. Verminder het naar 5000. Moest ik ook eerst leren met mijn eerste trackquote:Op maandag 19 juni 2006 13:14 schreef schermutseling het volgende:
dit is mijn eerste baantje,
[knip]
en daar sta ik dan met mijn track van 12500 coppers die ook geweigerd isquote:Op maandag 19 juni 2006 17:22 schreef insan3 het volgende:
[..]
Erg mooie baan alleen met 7500 coppers is het niet te doen op de server. Verminder het naar 5000. Moest ik ook eerst leren met mijn eerste track
Wat ik niet snap aan je track he. Je gooit op de meest onmogelijke momenten een booster in het wegdek maar op de momenten waar je het nodig hebt zijn ze er niet. En die sprong na de wallride is goed maar die "afsprong" is te smal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:58 schreef schermutseling het volgende:
ik zal 'm wel een beetje aanpassen
tnQ's zal er naar kijken..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat ik niet snap aan je track he. Je gooit op de meest onmogelijke momenten een booster in het wegdek maar op de momenten waar je het nodig hebt zijn ze er niet. En die sprong na de wallride is goed maar die "afsprong" is te smal.
Als je die 2 dingen al eens zou veranderen zou het al een hele andere track zijn
Zo is het al een hele andere track.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:10 schreef schermutseling het volgende:
heb hem veranderd, minder boosters en het is nu 5000![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=243412#auto
zo beter?
"no screenshot availeble"quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding] http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=244679#auto [afbeelding]
Sixtyten
M'n nieuwste baan. Wederom symmetrisch, maar iets makkelijker dan Tri Repetae hoop ik. Ik wou 'm even laten testen voordat ik de puntjes op de i zet. En ik vroeg me af voor welke server 'ie 't geschiktst is, Rounds, Normaal, of beide?Ik denk zelf dat 'ie redelijk tricky is, maar na een paar keer goed te doen.
Wie wil even testen?Graag kritiek, te moeilijk? lastige stukken? verbeterpunten verder? Alvast bedankt.
Oh, is ie weg?quote:
Ik kon hem gisteren niet vinden. alleen de rounds server.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, is ie weg?
Wat bi'n heerns eigenlijk?![]()
Test m'n track.quote:
Thnx.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef schermutseling het volgende:
@ Evil_Koekje
echt toffe track,maar bij die eerste looping ding, was het een beetje onduidelijk dat je daar dan rechtdoor moet rijden, daar kwam ik pas na 3 keer achter
![]()
maar verder weer mooi gedaan![]()
Screenshot komt wel als 'ie 100% is. Of ik post vanmiddag even eentje. Alvast bedankt btw.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
"no screenshot availeble"![]()
![]()
zal hem morgen even testen
Had ik ook, is de server kwijt, of is dit de update waar Kree 't over had?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:27 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik kon hem gisteren niet vinden. alleen de rounds server.
Geen idee of de server al down is. Ik heb nu pauze op mijn werk en ik wil naar buiten om te voetballen. Ik weiger te checkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef Oldbie het volgende:
Trouwens....volgend week woensdag stap ik over van internet provider. Dan zal de server dus tijdelijk offline zijn. Dan moet ik gaan kutten om mijn router weer goed geconfigureerd te krijgen zodat ik de hele boel weer aan het werk kan zetten.....
Nu nog even wachten tot pipo in Engeland de nieuwe plugin uitbrengt zodat wij naast een recordsdatabase ook een prive ladder en een jukebox hebben......die gast schiet maar niet op.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |