owja vliegje. sta inmiddels al 1050e van de wereldquote:
Ik heb al 2 week vakantiequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owja vliegje. sta inmiddels al 1050e van de wereldbijna officieel op linksmai
![]()
maar nu even een 8-daagse repetitieweek die tot volgende week donderdag duurt, en dan VAKANTIE![]()
![]()
In Zuid-Afrika heeft Olbie nog een server, ik denk dat dat de derde is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:44 schreef Tha_T het volgende:
Weer een nieuw topic?
Straks eens kijken of ik ook een sig kan krijgen. 3 servers trouwens? Er is toch alleen die van Oldbie en van kree?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika heeft Olbie nog een server, ik denk dat dat de derde is.
Mhwoa, die is niet echt Fok!-gericht hequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika heeft Olbie nog een server, ik denk dat dat de derde is.
quote:
Ik heb je verwijderd uit de OP-wiki unit. Had je ook zelf kunnen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:05 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb in deel 11 al aangegeven dat ik het spel niet meer speel en dat ik dus geen lid meer ben van het Fok! team...
Wat doe ik dan nog in de OP?
Mee eens. Anders stond er wel [Fok!] voorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa, die is niet echt Fok!-gericht he
dit is totaal niet handig. als je maar met 3 mensen op een rounds server zit en één is inactief. als dan beide actieve speler niet finishen kunnen ze er niet voor zorgen dat de inactieve player wordt gekicked/de baan wordt gerestart en gaan ze weg omdat er niets meer gedaan kan worden. de meeste mensen komen er namelijk nog niet op om opnieuw tot de server te connecten en te finishenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef Oldbie het volgende:
Ohja, ik heb even gezocht of ik die irritante callvotes uit kan schakelen. Blijkt niet mogelijk te zijn. Ik heb nu limiet verhoogd. Voorheen moest minimaal 50% instemmen. Tegenwoordig is dat 100%
eensch, ik speelde gister ff op een franse rounds server, en daar zat ook de de winnaar van frankrijk: dridri. Heeft een rank van 25.000 ofzo maar is saman met McClane en ManSoN imho de beste van tmn...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ehm nou JJ, zulke 'top-spelers' vind ik dat niet echt hoor.![]()
En daarbij, ik zie in die screens weinig mensen met een rank beter dan 100, wat is dus echt nodig heb om een redelijk aantal punten te halenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:05 schreef -tK- het volgende:
[..]
eensch, ik speelde gister ff op een franse rounds server, en daar zat ook de de winnaar van frankrijk: dridri. Heeft een rank van 25.000 ofzo maar is saman met McClane en ManSoN imho de beste van tmn...
daar kunnen die linkmai punthoertjes niet tegenop![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef RedFever007 het volgende:
Waarde Trackmania spelers, dit zal m’n laatste TM topic zijn waar ik meepost. Ik heb de laatste tijd weinig tijd om nog te spelen (mooi weer, stage, WK, nieuwsposten op Fok!Sport) en om eerlijk te zijn, de gameplay word wel erg eentonig. Het was een leuk spel en een leuke topic reeks maar aan alles komt een eind.
Vaarwel![]()
![]()
whehe hij zei duurt langquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En daarbij, ik zie in die screens weinig mensen met een rank beter dan 100, wat is dus echt nodig heb om een redelijk aantal punten te halen
Laten we deze pagina even snel vollullen, het duurt echt fokking lang om die plaatjes in te laden![]()
Waarde Trackmania spelers, dit zal m’n laatste TM topic zijn waar ik meepost. Ik heb de laatste tijd weinig tijd om nog te spelen (mooi weer, stage, WK, nieuwsposten op Fok!Sport) en om eerlijk te zijn, de gameplay word wel erg eentonig. Het was een leuk spel en een leuke topic reeks maar aan alles komt een eind.
Vaarwel![]()
![]()
Nummer 5 was mijn eerste topic dacht ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Vaarwel
Shit, hoe lang doe ik dit eigenlijk al? Ik was er zo'n beetje bij vanaf topic 3 ofzo![]()
Toen speelde ik al een paar weekjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:17 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn custom skin is niet te zien. Kan me ook niet zoveel schelen trouwens
Custom claxons zijn wel vet trouwens
quote:
Vaarwel![]()
![]()
Jahquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]![]()
Vaarwel. Don't be a stranger
Eik heeft Olga je gedwongen he
quote:[message=25121769,noline]-tK- schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:29[/message]:
[...]
Lightning was dat toch?
Die viel idd altijd buiten het overzichtje van top tijden (die 24 v/d 32 laat zien ofzo)
Ik heb t/m deel 5 meegemaakt, en daarna weer begonnen bij deel 13.quote:
Was er nog wel een aantal topics tussenuit geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
*downloadt en tevens tvp't*
haha jah sorry nog nooit gedaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
welkom Hyssop-smurf![]()
ik zal je track straks proberen![]()
-edit- klik eens op je eigen linkals je op de pagina van je eigen track zit staat er bovenin "external link". kopieër die link en plaats die hier. de andere werkt niet, want die is namelijk gelijk aan de homepage
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef JumperJack het volgende:
soms gaat de camera van mn auto opeens op 1st person, hoe krijg ik die dan weer normaal?!?
of is er gewoon een knop voor camera?!?
verder: SUPERVET spel![]()
Een paar? Ik heb je pas weer gezien in deel 10 ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef JumperJack het volgende:
en ik ben wel de pionier van het TM topic. mijn eerste post was op de tweede pagina van het eerste deel. ben er wel een paar topics tussenuit geweest. dit was mijn zo interessante eerste post![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een paar? Ik heb je pas weer gezien in deel 10 ofzo
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
gespeeld op een PC zonder videokaart. gaat niet zo goed... denk dat er maar een stuk of 10 beelden per seconde waren![]()
gelukkig doet ie het op de andere PC wel goed![]()
heb volgens mij nu iets van 1400 punten... hoeveel de anderen hier???
Ja, zo duurt het wat lang om in te laden. Screens posten is geen probleem wat mij betreftquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
JJ, als je weer een screen post (waar ik btw geen problemen mee heb) kan je ze dan even verkleinen, deze zijn echt achterlijk groot.
Hulde!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, zo duurt het wat lang om in te laden. Screens posten is geen probleem wat mij betreft
Ben geslaagd btw![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
JJ, als je weer een screen post (waar ik btw geen problemen mee heb) kan je ze dan even verkleinen, deze zijn echt achterlijk groot.
Door in de OP te kijken onder Het Fok! Teamquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:46 schreef MosPos het volgende:
Hoe wordt ik ook lid van het [Fok!] team?
Dat scrollt alsnog irritant, gewoon ff naar 640x480 of weet ik veel wat resizen, niet 1600x1200 oid.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat weet ik, ik heb het al verminderd van 12 naar 2 screens
![]()
![]()
@mospos: kijk even in de OP![]()
@fir3fly: volgens mij heb je er geen moment aan getwijfeld, ik iig niet toen je zei dat je een 1,8 voor NA mocht halennu moet ik mijn NA en SK toetsen nog goed maken...
![]()
![]()
![]()
CONGRATS
![]()
![]()
(wat ga je eigenlijk verder doen??)
ik scroll helemaal naar beneden, maar daar kan ik niks invullenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Door in de OP te kijken onder Het Fok! Team![]()
je moet je wel eerst aanmelden op die site met je naam en wachtwoord van Nationsquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:37 schreef MosPos het volgende:
[..]
ik scroll helemaal naar beneden, maar daar kan ik niks invullen![]()
ey hij heeft gele kledingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:53 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
------------------Gefeliciteerd Vliegje en alle andere ------------------
[afbeelding][afbeelding]
Oei, dat wordt dus lerenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:47 schreef insan3 het volgende:
Ik ben gezakt, kan nog wel slagen straks via herkansing
Verstandigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:59 schreef Fir3fly het volgende:
Bedankt iedereen![]()
![]()
Ik ga volgend jaa lekker studeren in Groningen![]()
Jaquote:
Kunstmatige Intelligentie aan de RUGquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Verstandig, wat en waar ga je studeren?
Bedankt voor beide. Ik ben nu ook lid van het [Fok!] teamquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je moet je wel eerst aanmelden op die site met je naam en wachtwoord van Nations![]()
kijk zo ziet het er bij jouw op die site waarschijnlijk uit:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06245/TMNsiteLOGIN.jpg]afbeelding][/url]
en zo moet het er daar uitzien:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06245/TMNsiteLOGOUT.jpg]afbeelding][/url]
![]()
ook feli trouwens![]()
jij staat niet 46, dat is het hele teamquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
Bedankt voor beide. Ik ben nu ook lid van het [Fok!] teamsta 46ste, dat zal snel veranderen
![]()
quote:Your team current ranking is 46.
0.04 puntquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:41 schreef Fittslickare het volgende:
Ik moet volgende week recht herkansen, kom 0.04 punt te kort
LTU, tweede pagina. Maar een minimum rank van 1000 op de wereldladder is verplicht, weet niet waar jij staat?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar vind ik die linksmai server?
Uhm, niet daar iigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
LTU, tweede pagina. Maar een minimum rank van 1000 op de wereldladder is verplicht, weet niet waar jij staat?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:37 schreef JumperJack het volgende:
Leroy is nu nummer 1 van NL![]()
en ik ben nummer 10 van NL![]()
![]()
en ingehaald door mijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Heb 2 dagen niet gespeeld, meteen weer gezakt![]()
misschien ff een screen ervan posten, van dat stuk dan... misschien heeft iemand nog een leuk en origineel ideequote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
Pfff ik dacht ik ga eventjes een leuke baan maken. Halve middag bezig geweest, maar kom d'r met 1 stuk maar niet uit.
Uit verveling ook maar ff gechecked, en rij ik gelijk een recordquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
misschien ff een screen ervan posten, van dat stuk dan... misschien heeft iemand nog een leuk en origineel idee![]()
en verder is er iemand bezig met een soort 1k project in Nations. (meer dan) 1000 replays tegelijk op een korte maar zeer lastige baan.
Splitting Hairs
dit is hem, je moet gewoon (zo veel mogelijk) replays opsturen naar tm.minigod@gmail.com
ik ga er iig iets van 25 maken, maar ik dacht dat het wel leuk was om dit hier even te posten.![]()
de baan duurt trouwens van 10-30 seconden![]()
hahaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:37 schreef -tK- het volgende:
[..]
Uit verveling ook maar ff gechecked, en rij ik gelijk een record![]()
![]()
voor het geval iemand anders er ook last van heeftquote:Edit the files "icontent.cache", "imcontent.cache", and "imcontentQ.cache" (The three .cache files in your base TrackMania Nations ESWC folder) so that they contain NO data (use notepad, select all, delete and save), and then make them read only.
Gaat dat over dat de borden niet meer kloppen enzo? Want dan ga ik dat ook even doen.quote:Op zondag 18 juni 2006 08:26 schreef Loki.Nya het volgende:
Yay! ik kan weer spelen![]()
was een probleem met nieuwe billboards ofzo.. een paar cashe bestandjes leeg en read-only maken heeft het probleem gefixed![]()
[..]
voor het geval iemand anders er ook last van heeft
en dat zijn er nogal wat als ik het TM forum mag geloven![]()
inderdaad, want soms zijn de borden bij mij felgroen, en de keer erna dat ik dezelfde track speel weer niet...quote:Op zondag 18 juni 2006 15:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gaat dat over dat de borden niet meer kloppen enzo? Want dan ga ik dat ook even doen.
jeeh ik heb een record op één van jouw tracksquote:Op zondag 18 juni 2006 11:01 schreef e-wok het volgende:
ik doe het redelijk dacht ik
[afbeelding]
ik maak nu een track voor de rounds server
Ik heb duidelijk dat gedoe gemist... Ik vroeg me al waar al die heisa over ging... Maar als het echt zo is gegaan, eraf met dat soort etters...quote:
Ik heb hem getest. Je zegt dat hij voor een rounds server is maar toch zit er een (lange) intro voor....beetje jammerquote:Op zondag 18 juni 2006 20:47 schreef insan3 het volgende:
Ik heb oldbie een track gemailt voor de round server.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=240297#auto zeg ook ff wat jullie er van vinden. Is maar 45 sec lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |