Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Ik heb hem gedownload maar nu? In welke map moet hij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef Fir3fly het volgende:
Teeveepee.
Graag feedback op mijn nieuwe track![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=98515#auto
Kopieer hem naar Gamedata/Tracks/Challenges/My Challengesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload maar nu? In welke map moet hij?
Je bedoelt in de loopings? De meeste mensen vinden daar camerastand 3 het makkelijkst...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:50 schreef Fittslickare het volgende:
De baan is wel leuk Fir3. Vind alleen het camera standpunt een beetje irritant, ik bepaal liever zelf met welke stand ik rij over de track...
Wilde hem net toevoegen maar ik kom momenteel niet op de tm-echange site.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef Fir3fly het volgende:
Teeveepee.
Graag feedback op mijn nieuwe track![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=98515#auto
even opnieuw downloadenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:35 schreef Mauro het volgende:
Ik krijg continue deze foutmelding als ik het programma wil installeren.
Waar zou dat aan kunnen liggen?
[afbeelding]
Of speelt dit alleen maar onder linux?
PC zonder videokaart? hoe doe je dat?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
gespeeld op een PC zonder videokaart. gaat niet zo goed... denk dat er maar een stuk of 10 beelden per seconde waren![]()
gelukkig doet ie het op de andere PC wel goed![]()
heb volgens mij nu iets van 1400 punten... hoeveel de anderen hier???
videokaart is geintergreerd aan het moederbord (ofzo). komt wel vaker voor bij pure werkpc's die absoluut geen moeilijke videokaarten nodig hebbenquote:
3038.1, sta nu 388ste van Nederland.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
heb volgens mij nu iets van 1400 punten... hoeveel de anderen hier???
speel al 2 maanden geen TMN meer, gek dat ik 14000e van de wereld sta hèquote:Op zondag 26 maart 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
3038.1, sta nu 388ste van Nederland.![]()
Even pimpen met mijn scores hoor
Nee, als ik 2 dagen niet speel sta ik ook zo weer op de 800 plaats van Nederlandquote:Op zondag 26 maart 2006 18:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
speel al 2 maanden geen TMN meer, gek dat ik 14000e van de wereld sta hè![]()
Ja, en da's prima... maar daarna moet je terugschakelen naar 'custom', zodat de keuze van de speler gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je bedoelt in de loopings? De meeste mensen vinden daar camerastand 3 het makkelijkst...
Aha, bedankt voor de tip. Ik zal het aanpassenquote:Op maandag 27 maart 2006 02:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, en da's prima... maar daarna moet je terugschakelen naar 'custom', zodat de keuze van de speler gebruikt wordt.
Wat jij echter doet is overschakelen naar een vast 3rd person camerastandpunt, ipv naar custom. En da's kut... Verder is het wel 'n toffe baan, trouwens... verdacht lastig.
Ik vind hem wel leuk, alleen een beetje..standaard.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Fittslickare het volgende:
Ok, heb er nog 1 gemaakt.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=100472#auto
Deze vind ik persoonlijk leuker
Ik ben nieuwsgierig, vertel!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:06 schreef e-wok het volgende:
behalve een track ben ik nu met totaal iets anders bezig
later meer info.
Je werkt met twee mediatracker-triggers... de ene gebruik je om de camera op 3 te zetten, de tweede (na de loop) gebruik je om de camera op 'custom' te zetten.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef Fittslickare het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de camera weer terug gaat naar de stand waar iemand mee aan het rijden was na een loop? Ik krijg het alleen voor elkaar om camera stand 3 voor een aantal seconden aan te laten staan, dus als iemand wat langzaam door de looping gaat zit de camera al weer op de oude stand voordat hij/zij de loop door iswat irritant kan zijn... HELP!!
Ik vind ze allebei wel tof... 'k hou wel van dat soort loeisnelle banen vol wallrides.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Fittslickare het volgende:
Ok, heb er nog 1 gemaakt.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=100472#auto
Deze vind ik persoonlijk leuker
Wat 'n toffe baan... Al vrees ik dat veel mensen hem te lastig vinden en dus laag gaan waarderen, maar ik zie 'm graag op de server verschijnen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:41 schreef Fittslickare het volgende:
Het is geluk met de camera's thx Jordy![]()
Nieuwe track http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=102176#auto
Je banen zijn best leuk. Zitten iig leuke stukken in, maar ik vind ze toch iets te kaal. Sowieso zit er geen tot weinig scenery in, dat maakt een track toch altijd een stuk leuker vind ik (met dus). En verder is 't een beetje erhm, simpel i guess. Voor m'n gevoel hadden je banen veel leuker gekunt met wat andere (/meer verschillende) baanelementen erin. Alsnog leuk thoquote:Op maandag 27 maart 2006 23:41 schreef Fittslickare het volgende:
Het is geluk met de camera's thx Jordy![]()
Nieuwe track http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=102176#auto
De kunst is natuurlijk om een goede balans aan te brengen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:04 schreef Jordy-B het volgende:
'k vind scenery vaak juist overbodig... 'k word echt niet blij van 'n ovaaltje waarvan m'n computer op hol slaat omdat de maker iets te druk is geweest met het aanbrengen van versiering...
ik vind em wel leukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:02 schreef Fittslickare het volgende:
Ja klopt, inrichte van de banen ben ik niet zo goed in.. Mja ik zal morgen is wat anders gaan maken dan ben ik toch vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |