eensch, ik speelde gister ff op een franse rounds server, en daar zat ook de de winnaar van frankrijk: dridri. Heeft een rank van 25.000 ofzo maar is saman met McClane en ManSoN imho de beste van tmn...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ehm nou JJ, zulke 'top-spelers' vind ik dat niet echt hoor.![]()
En daarbij, ik zie in die screens weinig mensen met een rank beter dan 100, wat is dus echt nodig heb om een redelijk aantal punten te halenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:05 schreef -tK- het volgende:
[..]
eensch, ik speelde gister ff op een franse rounds server, en daar zat ook de de winnaar van frankrijk: dridri. Heeft een rank van 25.000 ofzo maar is saman met McClane en ManSoN imho de beste van tmn...
daar kunnen die linkmai punthoertjes niet tegenop![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef RedFever007 het volgende:
Waarde Trackmania spelers, dit zal m’n laatste TM topic zijn waar ik meepost. Ik heb de laatste tijd weinig tijd om nog te spelen (mooi weer, stage, WK, nieuwsposten op Fok!Sport) en om eerlijk te zijn, de gameplay word wel erg eentonig. Het was een leuk spel en een leuke topic reeks maar aan alles komt een eind.
Vaarwel![]()
![]()
whehe hij zei duurt langquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En daarbij, ik zie in die screens weinig mensen met een rank beter dan 100, wat is dus echt nodig heb om een redelijk aantal punten te halen
Laten we deze pagina even snel vollullen, het duurt echt fokking lang om die plaatjes in te laden![]()
Waarde Trackmania spelers, dit zal m’n laatste TM topic zijn waar ik meepost. Ik heb de laatste tijd weinig tijd om nog te spelen (mooi weer, stage, WK, nieuwsposten op Fok!Sport) en om eerlijk te zijn, de gameplay word wel erg eentonig. Het was een leuk spel en een leuke topic reeks maar aan alles komt een eind.
Vaarwel![]()
![]()
Nummer 5 was mijn eerste topic dacht ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Vaarwel
Shit, hoe lang doe ik dit eigenlijk al? Ik was er zo'n beetje bij vanaf topic 3 ofzo![]()
Toen speelde ik al een paar weekjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:17 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn custom skin is niet te zien. Kan me ook niet zoveel schelen trouwens
Custom claxons zijn wel vet trouwens
quote:
Vaarwel![]()
![]()
Jahquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]![]()
Vaarwel. Don't be a stranger
Eik heeft Olga je gedwongen he
quote:[message=25121769,noline]-tK- schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:29[/message]:
[...]
Lightning was dat toch?
Die viel idd altijd buiten het overzichtje van top tijden (die 24 v/d 32 laat zien ofzo)
Ik heb t/m deel 5 meegemaakt, en daarna weer begonnen bij deel 13.quote:
Was er nog wel een aantal topics tussenuit geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
*downloadt en tevens tvp't*
haha jah sorry nog nooit gedaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
welkom Hyssop-smurf![]()
ik zal je track straks proberen![]()
-edit- klik eens op je eigen linkals je op de pagina van je eigen track zit staat er bovenin "external link". kopieër die link en plaats die hier. de andere werkt niet, want die is namelijk gelijk aan de homepage
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef JumperJack het volgende:
soms gaat de camera van mn auto opeens op 1st person, hoe krijg ik die dan weer normaal?!?
of is er gewoon een knop voor camera?!?
verder: SUPERVET spel![]()
Een paar? Ik heb je pas weer gezien in deel 10 ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef JumperJack het volgende:
en ik ben wel de pionier van het TM topic. mijn eerste post was op de tweede pagina van het eerste deel. ben er wel een paar topics tussenuit geweest. dit was mijn zo interessante eerste post![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een paar? Ik heb je pas weer gezien in deel 10 ofzo
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
gespeeld op een PC zonder videokaart. gaat niet zo goed... denk dat er maar een stuk of 10 beelden per seconde waren![]()
gelukkig doet ie het op de andere PC wel goed![]()
heb volgens mij nu iets van 1400 punten... hoeveel de anderen hier???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |