dat is best, maar lees ook even deze postquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:18 schreef dingendoener het volgende:
vet lachen... maar euh is het verder ok als ik bij jullie clubje rij...
ik zal me ff voor stellen;
ik ben wouter. bak er geen reet van maar ik probeer wel zoveel mogelijk bans op duitse servers te krijgen en bovendien drink ik heel veel bier... nou lijkt het jullie wat regeer dan in dit topic...
whehe zou wel mooi zijn als het zou werkenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:59 schreef JumperJack het volgende:
owja, trouwens, de /bier tag werkt nog steeds niet op de server, dus spaar de moeite=> evil koekje
![]()
![]()
daar kwam ik ook na twee uurtjes spelen achter, op drie na alle recordsquote:Op zondag 25 juni 2006 15:22 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
whehe zou wel mooi zijn als het zou werken![]()
![]()
trouwens JJ, alle records! wat doe je !![]()
![]()
fijn om te weten wat het wachtwoord is, maar wat is de naam van de serverquote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef insan3 het volgende:
Ik heb binnenkort (4 Juli) een lan pary bij m'n huis en daar doen we ook tm. Ik maak de server publiek beschikbaar dus als jullie willen zien hoe amateuristisch wordt gereden....
(Wachtwoord is "lanparty")
1 2 3 4 5 | /jukebox Zet een track op de wachtlijst. Hij wordt zsm gespeeld /karma Geeft de karma van een track weer /hate Verlaagd de karma met 1 /like Verthoogd de karma met 1 |
1 2 3 4 5 | /thx /bye /hi /official (leuk grapje...probeer maar eens) |
De naam?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
Wellicht ben ik wat vergeten te noemen maar je merkt het vanzelf wel.....
quote:
owkee. zal er dan wel eens kijkenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:25 schreef insan3 het volgende:
De naam van de server![]()
Bruglan![]()
Die lol community heeft idd leroy gejat![]()
quote:
prachtigquote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
![]()
Het was nog een record op die server ook![]()
Drie tracks later kreeg ik trouwens een ban en dat was echt niet verdient![]()
serieus![]()
Achter de servernaam stond een vraagteken, meer weet ik niet meerquote:Op maandag 26 juni 2006 17:22 schreef JumperJack het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
en die ban was zeker omdat ze dachten dat je had gecheat ofzo
![]()
![]()
het valt me überhaupt wel op dat er op die proffesional servers veel van die hoge rankers zijn die echt door zo ongeveer elke fokker gepwnd zouden worden![]()
btw. wat was de naam van die server![]()
ik denk zelf dat hij iig in POR zit
![]()
quote:@duurtlang: en voor de zoveelste keer was je weer niet official![]()
Lijkt me tofquote:Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef JumperJack het volgende:
TRACKMANIA PLANET komt in september 2006
pff. doe je nog wel wat andersquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Bij de weg, dit is mijn 3000e post!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat valt best mee dat postaantalquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Bij de weg, dit is mijn 3000e post!![]()
![]()
![]()
![]()
ik had net ingelogd als: [LUL]Oldbiequote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef schermutseling het volgende:
pfff,,,
iedereen zit nu bij *lol*, en dan hebben ze zo'n brakke server dat ze toch maar met z'n alleen op de fok-server komen![]()
dat /official is trouwens wel grappig, echt te flauw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onze clan tag is [Fok!], en jammer genoeg spelen we niet in competities. het is een soort... LOL-clanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:55 schreef depax het volgende:
vannacht even gaan kijken op de linux server maar damn die banen zijn niks voor een herstarten.
ben trouwens [FOK]mexxim je mag me toevoegen als toekomstige competities speler.
was dat op die portugese server op de nadeo-track I-1 ofzo?!?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:49 schreef Rocksteen het volgende:
Ik kon het niet laten...![]()
[afbeelding]
en er kwamen best veel portugese zinnetjes voorbij met Ivanov enzo erin....![]()
over die stemmetjes, dat kom je nog wel te wetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef insan3 het volgende:
Die stemmetjes uit worms weet ik nog wel. Ik weet alleen niet wat je er mee van plan bent....
Heb trouwens toch nog weer een track gemaakt, kan het gewoon niet laten.
Ja, ik stond trouwens raar te kijken toen ik zo makkelijk onder de negen sec reed, dat lukte me nooitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
was dat op die portugese server op de nadeo-track I-1 ofzo?!?![]()
bedoel je die eerste jump? Gewoon gas indrukken, kom je vanzelf bij 't begin. (wel al gas indrukken tijdens aftellen, anders gaat 't nietquote:
Oh, ik drukte al te vroeg op enterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:02 schreef insan3 het volgende:
[..]
bedoel je die eerste jump? Gewoon gas indrukken, kom je vanzelf bij 't begin. (wel al gas indrukken tijdens aftellen, anders gaat 't niet)
haha, die I-1 vind ik zelf wel makkelijk. haal daar ook meestal wel een tijd zoals jij hebt gereden. mijn PR is volgens mij ook 8"87quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:50 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ja, ik stond trouwens raar te kijken toen ik zo makkelijk onder de negen sec reed, dat lukte me nooit![]()
doe ik m'n naam toch eer aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef depax het volgende:
damn die banen van ins4ne zijn insane
ik blijf bij de mening dat jouw eerste tot nu toe één van de beste isquote:
waarom is het katje niet bewegend in jouw avatarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:58 schreef Loki.Nya het volgende:
ff een vraagje.. ik heb net een avatar gemaakt, maar nu krijg ik het niet voor elkaar om de boven en onderste zwarte balken transparant te krijgen in TMN.. heeft iemand enig idee hoe dit moet?
[afbeelding] het plaatje ^^
thxquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:00 schreef JumperJack het volgende:
[knip]
eindoordeel: 9![]()
ik heb zodoende JA gevote!!!
als er mensen zijn die deze track willen bètatesten zouden die dat dan hier ook even willen meldenquote:ooit zei JumperJack...
ik ben van plan een baan te maken die RICHTING ganjarider/irondragons kwaliteit gaat![]()
dat mensen iemands track testen en becommentariëren waarna de maker de becommentariëerde dingen gaat bekijken en veranderen tot de baan 'perfect' isquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:38 schreef schermutseling het volgende:
en wat wordt precies bedoelt met bètatesten?![]()
begrepen?quote:Bètatesters mensen die tracks van anderen testen voordat deze officieel gepubliceerd worden
Ga 'm zo checken voor je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef JumperJack het volgende:
>>> ik ben op zoek naar BÈTATESTERS <<<
zijn er mensen die mijn nieuwe track, Women in a Red Dress, zouden willen bètatesten. ik ben namelijk van plan deze baan helemaal te perfectioneren...
[..]
als er mensen zijn die deze track willen bètatesten zouden die dat dan hier ook even willen meldenen voor de bètatesters: ik stel een muggenzifterig commentaar redelijk op prijs
![]()
![]()
alvast bedankt![]()
(er is natuurlijk nog geen intro, outro en ingame MT)
(en ja er staat een fout in de ingame tracknaam)
quote:
Ik kreeg de signs automatisch terwijl ik die pack niet heb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:08 schreef JumperJack het volgende:
[..]
bedankt
![]()
voor de bètatesters!!! HIER kan iedereen, in de bovenste post (van mrA), een signspack downloaden wat ik ook heb gebruikt!!!![]()
daarom heet hij ook v3quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef freiss het volgende:
v3 is idd beter.
Misschien dat ik straks nog even kijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
daarom heet hij ook v3![]()
![]()
nou, misschien vanavond nog wat aan de track doen, anders morgen. er komt iig niet zo veel MT in als in .CopiC/![]()
als er nog commentaar is op v3, dan zou ik het graag horen![]()
misschien bedanktquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks nog even kijk.
je moet em met photoshop opslaan als een .tga (targa) bestand en dan importeren met de tm-launcher. Als je een .gif hebt, moet je even binker & smacker downloaden (google maar ff) en dan kun je er een .bnk van maken (heb ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:58 schreef Loki.Nya het volgende:
ff een vraagje.. ik heb net een avatar gemaakt, maar nu krijg ik het niet voor elkaar om de boven en onderste zwarte balken transparant te krijgen in TMN.. heeft iemand enig idee hoe dit moet?
[afbeelding] het plaatje ^^
- zelfs als ik het zonder truc doe, dus me gewoon laat vallen als iedereen, en gewoon op die weg knal heb ik nog meer dan genoeg snelheid om de loop te doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hij is nu een stukkie beter inderdaad. Die grote jump mooi opgelost.
Ben 't nogsteeds niet eens met de snelheid in de eerste loop tho.En 't dak/gebouwendeel vind ik ook nogsteeds nix. Verder issie nu leuk, maar geen GR niveau. cijfer 6,5
Je hebt ook wel genoeg snelheid om 'm te halen, maar het is echt net genoeg snelheid. 't gaat wat mij betreft te moeizaam, ik doe 'm liever wat sneller. Hij is wel te halen dat is 't probleem niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- zelfs als ik het zonder truc doe, dus me gewoon laat vallen als iedereen, en gewoon op die weg knal heb ik nog meer dan genoeg snelheid om de loop te doenkan je er anders misschien een replay van maken, dan kan ik zien wat jij dan anders doet
![]()
- die borden heb ik nu al een stuk verduidelijkt, maar ik zal nog even kijken of het nog duidelijker kan![]()
Poeh, das niet de makkelijkste track ooit iig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:57 schreef e-wok het volgende:
mooi zo, het werkt....
we hebben nu een nieuwe router, dus hopelijk zijn mn internetproblemen mbt posten op fok voorbij. Mn pc is echter nog wel kloten, ik ga morgen met mn pa alle ventilatoren schoonmaken. Nu nog even wat achterstallig fok-post toestand (jaja, ik bewaar posts die niet lukken in een txt)
---
[..]
je moet em met photoshop opslaan als een .tga (targa) bestand en dan importeren met de tm-launcher. Als je een .gif hebt, moet je even binker & smacker downloaden (google maar ff) en dan kun je er een .bnk van maken (heb ik ook)
Tmp is maar een speculatie als ik de reacties van andere posters op dat forum mag geloven.
Ik ben ook ooit van plan om sunrise te kopen, maar voorlopig heb ik nog teveel lol met nations.
Ik zag trouwens dat er een hoop mensen met een fok-tag spelen die niet hier (op het forum) en op de server komen, doen we daar wat aan of boeit het niet?
Een nieuwe baan is klaar en staat reed op tmx. Oldbie heeft em in de mail. Als kree zn server loopt mag ie daar wel op...
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=259972#auto
kijk ook even naar de screenshots van mn laatste paar banen, ik ben meer met photoshop effects bezig...
Klinkt goed allemaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:18 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb wat emails gehad voor de rounds server. Morgen zal ik hem updaten.
Vandaag even wat nieuwe features geinstalleerd.Er worden nu 100 records per track opgeslagen en je krijgt een melding als je je record verbeterd. Bij de start van een track krijg je je pr te zien (met ranking tussen haakjes) en je gemiddelde tijd op de track. Kan ook opgevraag worden met /pb Jukebox functie werkt nu goed. Iedereen krijg de melding dat er een track is toegevoegd aan de jukebox. Met /jukebox list kan je de huidige jukebox bekijken. Met /list zie je een complete lijst met alle tracks en bijbehorende trackID's. Met /jukebox <trackID> voeg je een track toe aan de jukebox. Met /rank zie je je huidige serverranking Met /top zie je de top 5 spelers van de server Karma is helemaal functioneel. Met /karma vraag je de huidige karma van een track op. Bij een karma van -10 wordt een track automatisch uit de playlist verwijderd. Stemmen gebeurd nu met ++ (positief) en -- (negatief) Let op dat er geen / voor de ++ of -- staat. Dit houdt helaas wel ik dat je vote zichtbaar is voor iedereen.....wordt aan gewerkt. (/like en /hate komen wellicht terug)
Dan is er nog een functie maar die werkt nog niet. Dat is een /add functie. Je vindt een leuke track op tmx. Schrijf trackID op. In de server typ je dan /add <trackID> Er komt een voting waarbij 50% positief moet voten om de track eenmalig toe te voegen aan de playlist. Voten wordt gedaan met /y Let op: dit werkt nog niet....wordt aan gewerkt.
Dat was het wel zo'n beetje.
Er wordt hard gewerkt aan een website met records en dergelijke. Ik heb de webserver al draaien (Kree is al gast geweest) en ik ben nog op zoek naar leuke pagina's.
Wordt vervolgd.......
Zou ik graag willen doen maar TM gebruikt een achterlijke lettertype. Zelfs een blinde kan het lezenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal.(die smilie gebruik ik normaal nooit maar ik wist niets beters
)
't Is wel jammer dat het meerendeel van de bezoekers geen hol snapt van al die commands tho. Vanmiddag iemand die de hele tijd zat te kloten met "jubox", hehe.
Misschien kan je zo'n pop-up scherm (zoeen waar de records ook in staan) doen bij /help en daarbij een duidelijke uitleg? Misschien wel in 't nederlands ook... Just a thought.
Hm dat is wel vervelend idd. Is er niet iets anders dat je text in het scherm kan zetten, boven de chatshizzle?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen maar TM gebruikt een achterlijke lettertype. Zelfs een blinde kan het lezenAls ik een verhaaltje intyp is je scherm zo gevuld en kan je niet meer op het OK knopje klikken waardoor je TM moet afsluiten en dus niet in de server kan komen omdat steeds zo'n welkomstscherm in beeld komt......
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:30 schreef JumperJack het volgende:
@oldbie: zow, daar zitten echt enorme leuke functies tussen![]()
(krijg je nu ook te zien wat de current karma van een track is als je hebt gevote??)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef freiss het volgende:
Het is nu gelukt, maar ik zie de borden niet (gewoon standaard TMN-borden), net zoals in het begin, daar stonden eerst pijlen, maar nu niet meer. Ik zie alleen nog de gele pijlen.
over "RushForward". probeer m eens te downloaden en in "Solospel" te spelen, en niet via de editorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:10 schreef schermutseling het volgende:
even muggenziftenhelemaal in 't begin, als je uit die tube komt, is de weg eerst heel even recht en daarna pas scheef, maar ik raak 'm vaak net, en dan vlieg je helemaal over de kop, dus misschien is helemaal scheef makkelijk?
Maar inderdaad echt goed verbeterd!![]()
hij vraagt wachtwoord bij rushforward,.,.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |