zolang ze je niet staande gehouden hebben, kunnen ze je ook geen boete gevenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Misschien net gelaserd, door maar liefst 3 agenten op een brug![]()
4 baans weg waar ook 4 auto's breed auto's redendus met een beetje geluk hebben ze een andere te pakken
Daar ben ik anders niet zeker van:') want ze hielden helemaal niemand aan dus kweetni of die vlieger wel op gaat op de snelwegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:40 schreef lipje het volgende:
[..]
zolang ze je niet staande gehouden hebben, kunnen ze je ook geen boete geven![]()
boh gek zoeen gaar spelletje, had ik in de rolfC1000 gevonden tussen de Punica bij het vakkenlollervullen.quote:
Lollervuldegij ook bij Cdoezoe?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
boh gek zoeen gaar spelletje, had ik in de rolfC1000 gevonden tussen de Punica bij het vakkenlollervullen.
Ja man, ik heb zelfs een lollerposter van de Cdoezoe voor mn raam hangen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:03 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Lollervuldegij ook bij Cdoezoe?Ik lollervul groentes en fruits jeweets
Maar ik ga mezelf hendig naar huis slippen, hoije
Ja lekker is het nu, straks buiten eten denk ikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:17 schreef M5 het volgende:
ah, 't koelt hier een beetje af..
zal zo wel gaan regenen dan
Valt niet mee, he? Airco in je autoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef Hugster het volgende:
Anders ga je ff kapot in je pak vandaag en ben je mega verkouden![]()
[afbeelding]
volgens de planning komt zaterdagochtend m'n V6 friesland binnen stormenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja lekker is het nu, straks buiten eten denk ik
Ging jij nu de vrijdag of de zaterdag trouwens?
Zaterdag word ERG druk ja, ik dnek niet dat ik dan op de basis zelf ben.. Wel wat foto's vanuit de tuin maken, en van de bussen en treinenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
volgens de planning komt zaterdagochtend m'n V6 friesland binnen stormen![]()
zal wel druk worden denk ik zodus maar lekker vroeg weg
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Valt niet mee, he? Airco in je auto
mja, ik heb geen andere keuze. ik ga liever ook vrijdag, maar ik kom eigenlijk alleen voor de F-15 Demo en de Blue Angels. de rest kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zaterdag word ERG druk ja, ik dnek niet dat ik dan op de basis zelf ben.. Wel wat foto's vanuit de tuin maken, en van de bussen en treinen
vrijdagmiddag zla het wel het rustigst zijn denk ik, veel mensen die moeten werken, plus voetbal op TV![]()
zal je straks een update mailenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
ook_gek : mail gelezen
Weet alleen niet of het slim is om dit meer een spelletje tussen jou en De Cock te maken dan tussen jou en het onderwerp.
pardon?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:36 schreef M5 het volgende:
Met mijn werk is elk zuchtje koele wind welkom.Airco
en nergens last van ook. Dik 50 keer in een auto met een binnentemperatuur van +45° fappen en je weet een airco te waarderen hoor
![]()
grappenmakerquote:
heb je al met korte broek op je volledere stoelen gezien die paar uur zon hebben gehad?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
grappenmakerzelfs al zit je in een nieuwe Jaguar XK met dit weer, dan nog wil je d'r zo snel mogelijk weer uit
diverse keren m'n armen en klauwen bijna verbrand aan veel te warm leer op middenarmsteunen, pookknoppen en sturen
mensne die vaak in de SC kwamen op het moment dat de OP voor het laatst aan werd gepastquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje: wie zijn al die mensen uit de OP eigenlijk?
vorig jaar voor het laatst?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mensne die vaak in de SC kwamen op het moment dat de OP voor het laatst aan werd gepast
nee. ik weet hoe het voelt en ga dan ook niet met kortebroek naar m'n werk toequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb je al met korte broek op je volledere stoelen gezien die paar uur zon hebben gehad?
paar weekjes terug nog dacht ik toen de wannabee's verdwenen zijn.quote:
ramen tinten helptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. ik weet hoe het voelt en ga dan ook niet met kortebroek naar m'n werk toedan maar wat zweten, maar dat is wel beter dan dat je gelijk met je kop tegen het dak aanspringt als je gaat zitten
ja, maar 't zijn niet mijn auto's, en bij ford kun je alleen achter echt donker getinte ramen krijgen, de rest is een standaard tint. helemaal mooi als ze er ook nog ff een panorama dak in zetten. pure marteling.quote:
nee, gewoon een goed geheugen als het om overbodige info gaat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
paar weekjes terug nog dacht ik toen de wannabee's verdwenen zijn.
edit: zie alexxx z'n post, die houd het allemaal keurig bij
nee, om nou iemand anders z'n auto te gaan tinten is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
ja, maar 't zijn niet mijn auto's, en bij ford kun je alleen achter echt donker getinte ramen krijgen, de rest is een standaard tint. helemaal mooi als ze er ook nog ff een panorama dak in zetten. pure marteling.
je bent er trots op, hè?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, gewoon een goed geheugen als het om overbodige info gaat.
maar dat heb jij ook geloof ik
ja, als't over auto's of vliegtuigen gaat welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, gewoon een goed geheugen als het om overbodige info gaat.
maar dat heb jij ook geloof ik
quote:
weet je je eigen naam nog, swa?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik probeer m'n hoofd doorgaans te vullen met relevante informatie. Vandaar dat ik soms jullie namen vergeet
ik dacht dat jij je hoofd vaak vulde met negerpenissen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik probeer m'n hoofd doorgaans te vullen met relevante informatie. Vandaar dat ik soms jullie namen vergeet
dan moet je ze even een PM sturenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd
ik kom hier regelmatig ff kijken, maar de helft heb ik hier nog nooit gezien
Wie eet hier nou de dellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je hoofd vaak vulde met negerpenissen?
Nee ... maar ik daag je uit de volgende keer NIET aan een lange (edit: warme) bruine negerlul te denken wanneer je zo'n staaf horror je smoel in schuiftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn daar negerpenissen in verwerkt?![]()
komt omdat de avatars niet geupdate zijn. ik tel er 4 die bijna nooit meer komenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd
ik kom hier regelmatig ff kijken, maar de helft heb ik hier nog nooit gezien
het begon me te vervelen na 45 minuten ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
Net the Aristocrats gekeken, leuke docu is dat[afbeelding] (dus niet dat Disney apparaat met katten en shit enzo eh)
[afbeelding]
schapennoobquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die ooi heeft een slotje
zeker gereserveerd voor een mod, ofzo
Make the horror stopquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee ... maar ik daag je uit de volgende keer NIET aan een lange (edit: warme) bruine negerlul te denken wanneer je zo'n staaf horror je smoel in schuift
die "warme" he ... die doet 't 'm
keertje updaten is wellicht een idee danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt omdat de avatars niet geupdate zijn. ik tel er 4 die bijna nooit meer komen![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
keertje updaten is wellicht een idee dan
Ik zeg Mr. Gek ... zowel ik als mijn vriendin hebben daar geen zin in. Een keertje een terrasje pakken ergens lijkt ons echter een strak planquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef ook_gek het volgende:
Hey Googolplexian ik zeg jij je vriendin en ik morgen terrasje pakken of ergens anders deze week?
En ik heb het warm
Mja jij hebt ook gewoon geen smaak, getuige je autoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begon me te vervelen na 45 minuten ofzo![]()
ik zeg prima plan. Buiten zitten de hele avond isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zeg Mr. Gek ... zowel ik als mijn vriendin hebben daar geen zin in. Een keertje een terrasje pakken ergens lijkt ons echter een strak planbij El Sombrero, ofcoz (buiten eten ... be our guest)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja jij hebt ook gewoon geen smaak, getuige je auto[afbeelding]
[afbeelding]
kongo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nee ... iets met Vogel, Logo, Togo, zoiets
Waarom hap je nou altijd als ik dat zegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
heb ik je nou beledigd omdat ik zeg dat een docu mij na een tijdje verveelde ?
Tijdreizen behoort nog niet tot mijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg prima plan. Buiten zitten de hele avond is![]()
en jullie zijn er bij he met billy the klit. En jij gaat ook uit je dag![]()
ik hap altijd ja, ook op smakeloze reactiesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom hap je nou altijd als ik dat zeg![]()
[afbeelding]
Ach joh wees blij dat je geen specs in je onderschrift hebt en je op een VW faptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hap altijd ja, ook op smakeloze reacties![]()
OOOEEEIIIII .... moeilijke opmerking voor iemand met Peu, Alexxxxx en Duitsland in z'n sigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach joh wees blij dat je geen specs in je onderschrift hebt en je op een VW fapt
[afbeelding]
whehehequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
OOOEEEIIIII .... moeilijke opmerking voor iemand met Peu, Alexxxxx en Duitsland in z'n sig
ah, en nu moet ik zeker weer happen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach joh wees blij dat je geen specs in je onderschrift hebt en je op een VW fapt
[afbeelding]
Geachte weledelgeleerde heer Walter,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
OOOEEEIIIII .... moeilijke opmerking voor iemand met Peu, Alexxxxx en Duitsland in z'n sig
En dan hap je alsnogquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, en nu moet ik zeker weer happen?
pech gehad, de grap is er nu wel af hoor
Ik zou mezelf negeren als ik jou was en mn auto verkopen als ik toch bezig was met jou zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou mezelf negeren als ik jou was en mn auto verkopen als ik toch bezig was met jou zijn![]()
[afbeelding]
Oerontiegelijk übergeleerde heer Sieuwe,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geachte weledelgeleerde heer Walter,
Er staan geen specs in en ik fap niet op een VAG prodruct, tenminste niet dat ik weet. Bij deze wil ik u ook mededelen dat ik me niet aangesproken voel door uw aantijging.
Ik wens u al het beste,
lebbertje,
Sjoewe
[afbeelding]
Tja zolang jij er iedere keer zo'n leuk dagje uit van maaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:27 schreef M5 het volgende:
[..]
![]()
alsof ik me ooit wat van jou zal aantrekken. je maakt je 'n beetje belachelijk door elke keer weer te proberen het zelfde grapje uit te lokken. tijd voor wat nieuws man
ondankbaar??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef Sjoewe het volgende:
Plus dat ik de moeite genomen heb om een übercool, niet beledigend, show-it-to-all-of-your-friends Flash-filmpje van je te maken ondankbaar secreet
[afbeelding]
dat krijg je ervan als je op motorfietsen gaat rijdenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
volgens mij is m'n enkel op 36 plaatsen gebroken![]()
En dan moet je niet zeuren dat ik niks nieuws doe, dat jij iedere keer tevroorschijn komt als ik Passat zeg, kan ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ondankbaar??
ha.zoek m'n reactie op dat flash-animatietje van je nog maar eens op
Kan me niks herinneren, maar het doet vet pijn als ik loopquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je op motorfietsen gaat rijden
ff serieus, wtf heb je uitgevroten?
Ieder botje twee keer?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
volgens mij is m'n enkel op 36 plaatsen gebroken![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan moet je niet zeuren dat ik niks nieuws doe, dat jij iedere keer tevroorschijn komt als ik Passat zeg, kan ik ook niks aan doen
[afbeelding]
Ja en op Bojoquote:
blijkbaar vind je het erg vermakelijk als ik er op één of andere manier op reageer. dus dat wil ik dan nog wel voor je doen, als ik je dag er mee goed kan maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan moet je niet zeuren dat ik niks nieuws doe, dat jij iedere keer tevroorschijn komt als ik Passat zeg, kan ik ook niks aan doen
[afbeelding]
Heb je ook MSN?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:50 schreef roflcopter het volgende:
Ik heb 1055 lollerpunten gehaald in het roflcopterspel lollerjeweetBBQ!
ik wil een prutteldiesel met 75pkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja wie niet met minder dan een V6 of 200 pk![]()
LOLLERjamanjeweetsquote:
van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
LOLLERjamanjeweets
Vanavond gekkehuis, ben nu hendig sjiek sjille jeweets![]()
spreek je ook Nederlands?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
LOLLERjamanjeweets
Vanavond gekkehuis, ben nu hendig sjiek sjille jeweets![]()
Ja dat vond ik ook leuk paar dagen toen ik m'n golf diesel met 64pk hadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik wil een prutteldiesel met 75pkEn dat is uiterst serieus.
[afbeelding]
Ik hoef niet in te halenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook leuk paar dagen toen ik m'n golf diesel met 64pk had
gaat best rap vervelen als je in wil halen op de snelweg
Oh wil je zo'n figuur wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoef niet in te halenDe file rijdt achter me
[afbeelding]
IJSMEISquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:57 schreef ijsmeis het volgende:
Passat.
BARACUDAquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
IJSMEIS![]()
Zullen we er een gewoonte van maken?
Ik roast my steak at 5000RPMquote:
Spannendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van mijn kant nog niet geloof ik![]()
Maar vanaf nu wel
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik roast my steak at 5000RPM
[afbeelding]
Lekker!quote:
20 pluspunten op je triestheidsschaal erbijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou mezelf negeren als ik jou was en mn auto verkopen als ik toch bezig was met jou zijn![]()
[afbeelding]
Echt nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je weet dat het lekker kan zijn
[afbeelding]
Mja doordeweeks hoef je alleen na uurtje of 17:00 of 18:00 zenuwachtig te zijn, en ik het weekend is het extra spannendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
Dan ben ik elke keer zenuwachtig als ik kom posten![]()
*bibbert*
Ik durf niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja doordeweeks hoef je alleen na uurtje of 17:00 of 18:00 zenuwachtig te zijn, en ik het weekend is het extra spannend![]()
quote:
En wanneer krijg ik een koelkast ooh-grote-mysterieuze-gepermbande?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
20 pluspunten op je triestheidsschaal erbij![]()
en een vw badge aan je uitlaatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan W123 Fanboy Gangsters op de achterruit, en een deze sticker eronder
[afbeelding]
[afbeelding]
Hee beetje rustig aan he, het moet een grapje blijvenquote:
als je er onder komt te liggen mag je hem houdenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En wanneer krijg ik een koelkast ooh-grote-mysterieuze-gepermbande?
[afbeelding]
waardeverdubbelaarquote:
En vanwaar deze opzich niet geheel ongefundeerde haat jegens mijn persoon?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:11 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
als je er onder komt te liggen mag je hem houden![]()
gepermbandevolgens mij nog steeds niet
![]()
Dat heb ik serieus een keer gezien onder een Opelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee beetje rustig aan he, het moet een grapje blijven
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef roflcopter het volgende:
DelollerLeugen heeft heul geen permbanners
heeeeeeeeeeeey?????quote:
Een van die andere relklonen dan die altijd een hekel aan iedereen heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef roflcopter het volgende:
Mensen die de ster van een mercedes aftrekkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus een keer gezien onder een Opeleen VW badge aan de uitlaat
Hoe triest kan je zijn![]()
Op mijn mercedes zit een ster geplaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mensen die de ster van een mercedes aftrekken
[afbeelding]
Sjeh, haje maar op moete lollerlettenquote:
haat haat?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En vanwaar deze opzich niet geheel ongefundeerde haat jegens mijn persoon?
[afbeelding]
Na de 190 serie is zonder dollen de kwaliteit echt achteuit geholdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op mijn mercedes zit een ster geplakt
Vroegah op model vito hiervoor als je achterklep hard dicht pleurde vloog die ster eraf![]()
jij ook niet hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef roflcopter het volgende:
Ok, dat zijn er wel meer die dat vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
haat haat?
ik vind je alleen een tiefjong![]()
ik weet het al.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sjeh, haje maar op moete lollerletten
Eenschquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Na de 190 serie is zonder dollen de kwaliteit echt achteuit gehold
[afbeelding]
Ja van TFquote:
Hij was wel fucking moeilijk eh BBQ!quote:
hierbij, ontkentquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja van TFDie het nu keihard gaat ontkennen
[afbeelding]
nee eigenlijk niet......toen ik eenmaal in je postgeschiedenis keekquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hij was wel fucking moeilijk eh BBQ!
Mja, dat je het daarlollervoor nog niet wist lolleromfg!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet......toen ik eenmaal in je postgeschiedenis keek![]()
keihard ontkent bedoel ikquote:
lollertyp is normaalollerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:23 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, dat je het daarlollervoor nog niet wist lolleromfg!
Sjeh wiezo? Voel je je gepwnd wie unne n00b?quote:
iig geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja van TFDie het nu keihard gaat ontkennen
[afbeelding]
je achterlichten werken wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch
Je wil niet weten hoeveel herrie m'n stuurhuis maakt bij dit weer![]()
M'n regensensor is kaduuk, achterbanden lopen snel leeg.... en stoelen krijg je een hernia van
Dit alles bij nog geen 60000 km
binnen 1 jaar![]()
ja heeeeeeeeel ergquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:26 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sjeh wiezo? Voel je je gepwnd wie unne n00b?
ons is opgevallen dat meer dan de helft van alle auto's met niet werkende achterlichten Mercedes zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetnikijk ik nooit naar.... maar volgends mij wel ja
ROFLpantoffel!!11!!!Dquote:
Mij is opgevallen dat de Golf 4 ook aardig wat mankementen met de verlichting heeft.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ons is opgevallen dat meer dan de helft van alle auto's met niet werkende achterlichten Mercedes zijn
Mja, vito's bij ons op de zaak zijn allemaal een jaar of minder oud...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ons is opgevallen dat meer dan de helft van alle auto's met niet werkende achterlichten Mercedes zijn
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mij is opgevallen dat de Golf 4 ook aardig wat mankementen met de verlichting heeft.![]()
http://www.roflpantoffel.nl/quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef roflcopter het volgende:
[..]
ROFLpantoffel!!11!!!D:D:D:D;DD:D!!!11!!!1einszweipolizei!!!11!!!!11!
![]()
:D_O_
::D:D:D
Je gong googlen om te sjekken watut was eh lolleromfg!quote:
mijn lesauto (Golf 5) had vandaag ook een kapotte voorlampquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mij is opgevallen dat de Golf 4 ook aardig wat mankementen met de verlichting heeft.![]()
halfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je gong googlen om te sjekken watut was eh lolleromfg!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet alleen de golf 4 van vw heeft er last van
Ik vind die nieuwe Audi lijn eigenlijk helemaal niet zo mooiquote:
gepwnd wie unne n00b!!111!!! lolleromfgjeweets!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
half![]()
het zei me wel iets maar ik wist niet meer wat![]()
HOUD JE BEK NOU, KANKERKUTKOPquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef roflcopter het volgende:
[..]
gepwnd wie unne n00b!!111!!! lolleromfgjeweets!
Anders lollerbok je gewoon op naar PUB met je lollerbakkesquote:
Jij past veul beter in dat subforum.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Anders lollerbok je gewoon op naar PUB met je lollerbakkes
Heul de lollerniequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij past veul beter in dat subforum.
ik denk wie is dat dan, maar deze opmerking verklaart allesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef roflcopter het volgende:
[..]
gepwnd wie unne n00b!!111!!! lolleromfgjeweets!
Mja, ik heb maikuuul gezegd dat ie uit PTA moets blijvenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk wie is dat dan, maar deze opmerking verklaart alles
ROFLLOLLERBAKKESquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk wie is dat dan, maar deze opmerking verklaart alles
Jeweets, toensjus hendig sjiek geslipt gekquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb maikuuul gezegd dat ie uit PTA moets blijven
doet ie het met een kloon
je voeter, poppenkontjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
OMFG die gast kan ook gewoon niet koken
{img]http://www.audiofuhrer.de/images/foot.gif[/img]
Gordon is gaafquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
OMFG die gast kan ook gewoon niet koken
[afbeelding]
Jij bent het, hè Alexxxxxx?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb maikuuul gezegd dat ie uit PTA moets blijven
doet ie het met een kloon
Ritueeltjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je voeter, poppenkontje
waarom niet de img tags er bij op je control V vraag ik me dan af
Neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent het, hè Alexxxxxx?
Maikuuul praat niet zo
Je probeert me te pwnen ehquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent het, hè Alexxxxxx?
Maikuuul praat niet zo
je bedoelt Q7?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
Die audi A7 heeft beetje bmw 5serie lampen toch?
volwassen gedrag, manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef roflcopter het volgende:
[..]
ROFLLOLLERBAKKES:D:D:D:D:D:DD D_DD:D:D
![]()
!1!1!11!!!111einseinseins!11!1111
precies jou niveau jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:30 schreef ook_gek het volgende:
hey ik vind die roflcopter gast wel leuk![]()
roflcofltofel er maar lekkerop los knul
Toen ik een tijd geleden nog veel opschoot met een bepaalde jongen (Robert Jan, Total Car Concept) en we vrij jong waren woonde ik in het Westeinde in Den Haag en hij in de Lekstraat. We sleutelden samen veel aan zijn 1982 Honda Civic met 200 pk B16A2 blok (zo'n DelSol VTi blok). Door hem ben ik helemaal Honda-gek geworden. Hij woonde niet alleen in de Lekstraat maar ook nog eens boven Van Lit Bandenservice ... wat mooi uitkwam. Van Lit was de zaak van Jim van Lit en hij verkocht de zaak aan twee mensen. RobertJan was inmiddels al verhuisd maar door m'n band met Jim raakte ik ook bekendd met Rob en Dave van Pitbox Wheels & Tyres (zoals de zaak heette na verkoop). Doordat ik daar nog regelmatig kwam om te hangen (en voor banden) kwam bovendrijven dat ik grafisch vormgever ben en zo werd ik gekoppeld aan Dave en Rob. Deze twee gingen verder met een zeer succesvol concept (Pitbox Race Events) waar ze mee bezig waren (waardoor ik nu F1 spul mag ontwerpen, soms) en de Pitbox Wheels & Tyres zaak is nu van Deepac; een jongen die eerder al een partner was. Deep heeft mij al meerdere malen uit de brand geholpen als het gaat om lekke banden, banden voor APK, etc. en nu onderhoud ik z'n site.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zeg google, zal vast wel eens gevraagd zijn maar eh.... heb jij wat met pitbox.nl?![]()
Googolplexian, netwerkkoning.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toen ik een tijd geleden nog veel opschoot met een bepaalde jongen (Robert Jan, Total Car Concept) en we vrij jong waren woonde ik in het Westeinde in Den Haag en hij in de Lekstraat. We sleutelden samen veel aan zijn 1982 Honda Civic met 200 pk B16A2 blok (zo'n DelSol VTi blok). Door hem ben ik helemaal Honda-gek geworden. Hij woonde niet alleen in de Lekstraat maar ook nog eens boven Van Lit Bandenservice ... wat mooi uitkwam. Van Lit was de zaak van Jim van Lit en hij verkocht de zaak aan twee mensen. RobertJan was inmiddels al verhuisd maar door m'n band met Jim raakte ik ook bekendd met Rob en Dave van Pitbox Wheels & Tyres (zoals de zaak heette na verkoop). Doordat ik daar nog regelmatig kwam om te hangen (en voor banden) kwam bovendrijven dat ik grafisch vormgever ben en zo werd ik gekoppeld aan Dave en Rob. Deze twee gingen verder met een zeer succesvol concept (Pitbox Race Events) waar ze mee bezig waren (waardoor ik nu F1 spul mag ontwerpen, soms) en de Pitbox Wheels & Tyres zaak is nu van Deepac; een jongen die eerder al een partner was. Deep heeft mij al meerdere malen uit de brand geholpen als het gaat om lekke banden, banden voor APK, etc. en nu onderhoud ik z'n site.
That's the connection,
quote:
waarom denk je dat ik zo actief aan het netweken benquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]netwerk = alles als het gaat om commercieel denken
in dit geval heb ik er nog twee goede vrienden aan overgehouden ook
Jep.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
netwerk = alles als het gaat om commercieel denken
in dit geval heb ik er nog twee goede vrienden aan overgehouden ook
2 minuten ne het ontvangen van het mailtje heb ik ja gezegd?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jep.En daarom snap ik niet waarom je niet gelijk ja zegt tegen die motormuizen Lex.
[afbeelding]
nou dat commercieele is 0.0 geloof me.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo actief aan het netweken ben
nu het commercieel denken nog
Mja maar dan kom je er hier over mekkeren eerst. Moet je niet doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 minuten ne het ontvangen van het mailtje heb ik ja gezegd?en gister nog verder gemaild over de verdere afhandeling nadat ik meer info had
Ik heb eerst het mailtje verstuurd dat ik wilde, en toen pas hier gemeld dat ik die aanbieding had.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar dan kom je er hier over mekkeren eerst. Moet je niet doenJe hoeft niet altijd je tong in iemands reet te steken om te netwerken eh, goed werk afleveren op het goede moment, dan onthouden mensen je
[afbeelding]
Maar niet een volmondig enthousiast "ja, wat leuk!"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb eerst het mailtje verstuurd dat ik wilde, en toen pas hier gemeld dat ik die aanbieding had.
Hebben we het nu over het officiële organisatie boekje, waar ik na direct als een kind zo blij ja op heb gezegd, of het mailtje van een lid die het wel leuk leek dat ik eens een clubavond zou doen (wat niet een optie is, aangezien ik geen lid ben)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar niet een volmondig enthousiast "ja, wat leuk!"
[afbeelding]
Tweede had je ook moeten doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben we het nu over het officiële organisatie boekje, waar ik na direct als een kind zo blij ja op heb gezegd, of het mailtje van een lid die het wel leuk leek dat ik eens een clubavond zou doen (wat niet een optie is, aangezien ik geen lid ben)
Dan knip je het toch af, ik denk dat het ook wel een positief aspect heeft bij het solliciteren.quote:
Ik stop geen pasfoto bbij mn brieven hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan knip je het toch af, ik denk dat het ook wel een positief aspect heeft bij het solliciteren.
[afbeelding]
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stop geen pasfoto bbij mn brieven hoor.
Ik zou het omkeren, haar groeit wel weer aan, dus nu knippen en solliceren en de hele reutemeteutquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het nodig is voor de functie gaat het er zonder pardon van af.
* Sjoewe zoekt quote van openstaande serverdeur...quote:
de airco was uitgeslagen grapjasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe zoekt quote van openstaande serverdeur...
[afbeelding]
ai, tja ehm en je dag was al zo geweldigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
de airco was uitgeslagen grapjas
dat extra systeem hoort aan te springen rond 19 graden, het waren er 37 voor ie wat deed
zwaar kut. Maar ja aan de andere kant. Lekker overuren schrijvenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
de airco was uitgeslagen grapjas
dat extra systeem hoort aan te springen rond 19 graden, het waren er 37 voor ie wat deed
Ja sorryquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef Sjoewe het volgende:
Je hebt weer een W123 laten glippen
[afbeelding]
kom neem dezelfde velgen als ik...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SenksBen even aan het kijken naar nieuwe velgjes en zag wel wat leuks staan
veel plezier met het naakt woelend door je zweet te kruipen in een poging de muggen te verjagenquote:
net wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zwaar kut. Maar ja aan de andere kant. Lekker overuren schrijven![]()
De huidige pc moet gereviseerd worden (waterkoeling eruit en luchtkoeling erin) en verder zit ik te wachten op m'n dualcore Delletjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef ook_gek het volgende:
Googolplexian hoe staat het met je pc eigelijk?
Kan ik je niet ergens mee helpen dan
is ook irriquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn eerste zomer zonder sigaretten inIk lag laatst in het park en het was zo'n automatisme om dan sjaggies te pielen, ik mis dat zo
[afbeelding]
Dat was voor mij wel de manier om te stoppen ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
is ook irri
ben er nog over na aant dneken om in mn nieuwe huisje ook niet meer te roken
goed initiatief tochquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel de manier om te stoppen ja.
Maar ik mis nog wel het gezellige van het roken. Nu doe ik nog één keer per week een sigaartje na het eten, of in de kroeg. Omdat het zo gezellig is oid.
Maar ik voel me wel 10 keer beter nu![]()
[afbeelding]
het is zo stil op msnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De huidige pc moet gereviseerd worden (waterkoeling eruit en luchtkoeling erin) en verder zit ik te wachten op m'n dualcore Delletjemet 2 Gbyte RAM
quote:
Ja het zijn mixed feelings, enerzijds merk ik iedere dag als ik opsta hoe ontzettend goed het me doet. Niet meer benauwd snachts, beter slapen minder grauwe kop etc. Aan de andere kant mis ik het wel enorm als ik in de kroeg of op een verjaardag. Niet dat ik dan zin heb in het roken zelf, maar het zijn die momenten dat het peukje zo lekker en gezellig was. Maar goed het blijft slecht dus ik moet maar volhouden. Alleen al mn maten roken nog, en ik begin het serieus vies te vinden danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
goed initiatief toch
ik ben nog niet op het punt beland dat ik het ook echt wil
idd hihihiquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja het zijn mixed feelings, enerzijds merk ik iedere dag als ik opsta hoe ontzettend goed het me doet. Niet meer benauwd snachts, beter slapen minder grauwe kop etc. Aan de andere kant mis ik het wel enorm als ik in de kroeg of op een verjaardag. Niet dat ik dan zin heb in het roken zelf, maar het zijn die momenten dat het peukje zo lekker en gezellig was. Maar goed het blijft slecht dus ik moet maar volhouden. Alleen al mn maten roken nog, en ik begin het serieus vies te vinden dan
Het stinkt zoveel meer als je zelf niet meer rookt.
[afbeelding]
Whehe ik heb op die van mij een hitte knop gebouwd, drie extra fans die op 7 volt (relatief stil) mee gaan blazen op de harddisk, de processor en de warme lucht de kast uit. Werkt zeer puikquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het begint hier al te bliksemen en ik hoor zo nu en dan de regen al zachtjes tegen het zolderraam tikken. Een teken van afkoelbaarheid.
Ergo: PC kan morgen wellicht effe aan
Ghehe, ik ga volgend jaar misschien keepen bij een hockeyteam, en m'n sqaush-kaart ga ik uitbreiden met een fitnessblok. Ik ga helemaal fit wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
idd hihihi
Ik ben al een keer eerder 10j gestopt, dus ik ken het
Ik mis alleen wat van mn conditie, maar ach die is al langer wat minder
hier is het nog droog en hoor nog niks.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Het begint hier al te bliksemen en ik hoor zo nu en dan de regen al zachtjes tegen het zolderraam tikken. Een teken van afkoelbaarheid.
Ergo: PC kan morgen wellicht effe aan
Die van mij hoort op 37 (quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe ik heb op die van mij een hitte knop gebouwd, drie extra fans die op 7 volt (relatief stil) mee gaan blazen op de harddisk, de processor en de warme lucht de kast uit. Werkt zeer puik
En als het koel is kan ie gewoon uit.
[afbeelding]
Ja dat zijn ook kacheltjes. Ik heb een 2400+ en die zijn een stuk koeler. De reden ook dat ik me ziek gespaard heb destijds voor deze pcquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die van mij hoort op 37 () graden constant te lopen maar nu de "water"-koeling kapot is koelt de cpu zich alleen maar met de koelvloeistof die gevangen zit in het koelelement.
Na een uurtje zit ik (met dit weer) op 54 graden (+6 afwijking van de bios) = 60 graden = max bedrijfstemp AMD XP2000+ Palomino > dus uit (voordat hij zichzelf uitzet en ik belangrijke data kwijtraak)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook kacheltjes. Ik heb een 2400+ en die zijn een stuk koeler. De reden ook dat ik me ziek gespaard heb destijds voor deze pc
Maar die Dell's hebben een zeer puik koelsysteem hoor, echt stil. En dualcoreIk weet nu al zeker dat je het geweldig gaat vinden. Als ik een videoklus doe werk ik op een dualcore AMD en jongen dat gaat rap.
Gewoon Photoshop met 80 layers naast een full composition in AfterfX draaien zonder moeite. Ook met 2 gig werkgeheugen idd
[afbeelding]
Zeg maar renderfarmquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik weet niet of je veel 3D't maar dan moet je er ook gewoon een renderbak van maken. Je hebt zo'n plug-in en dan doet ie via het netwerk distributed rendering
[afbeelding]
Nachtje doorhalen en klaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
Puik
Maatje van mij zat bij een niet nader te noemen tv-zender, deadline was de volgende ochtend en er moest bizar veel gerendered worden. Hebben ze op _iederere_ PC in het netwerk die software gezet. En gaaaaaanMet 70 PC's vol aan het werk, waren ze zo klaar
[afbeelding]
ik zie je mail morgen wel tegemoedquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef Googolplexian het volgende:
Het begint hier ook aardig te klappen en gezien de vrouwelijke wederhelft nu wel naar bed wil ga ik alles afsluiten voordat alles zo doorbrandt (mijn geluk)laters!
meisje tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:03 schreef ijsmeis het volgende:
Hier regent én onweert het![]()
Nog even en ik kruip bij mijn ouders in bed![]()
* BoJo vouwt hugo in een envelop en stuurt hem richting Gennepquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, doe er wat aan
Het komt ook nog eens steeds dichterbijGatver
Wat heb ik aan Hugoquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo vouwt hugo in een envelop en stuurt hem richting Gennep![]()
gooi jij hem dicht en maak je een nieuwe?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |