Mja jij hebt ook gewoon geen smaak, getuige je autoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begon me te vervelen na 45 minuten ofzo![]()

ik zeg prima plan. Buiten zitten de hele avond isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zeg Mr. Gek ... zowel ik als mijn vriendin hebben daar geen zin in. Een keertje een terrasje pakken ergens lijkt ons echter een strak planbij El Sombrero, ofcoz (buiten eten ... be our guest)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja jij hebt ook gewoon geen smaak, getuige je auto[afbeelding]
[afbeelding]
kongo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nee ... iets met Vogel, Logo, Togo, zoiets
Waarom hap je nou altijd als ik dat zegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
heb ik je nou beledigd omdat ik zeg dat een docu mij na een tijdje verveelde ?
Tijdreizen behoort nog niet tot mijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg prima plan. Buiten zitten de hele avond is![]()
en jullie zijn er bij he met billy the klit. En jij gaat ook uit je dag![]()
ik hap altijd ja, ook op smakeloze reactiesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom hap je nou altijd als ik dat zeg![]()
[afbeelding]
Ach joh wees blij dat je geen specs in je onderschrift hebt en je op een VW faptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hap altijd ja, ook op smakeloze reacties![]()
OOOEEEIIIII .... moeilijke opmerking voor iemand met Peu, Alexxxxx en Duitsland in z'n sigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach joh wees blij dat je geen specs in je onderschrift hebt en je op een VW fapt
[afbeelding]
whehehequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
OOOEEEIIIII .... moeilijke opmerking voor iemand met Peu, Alexxxxx en Duitsland in z'n sig
ah, en nu moet ik zeker weer happen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach joh wees blij dat je geen specs in je onderschrift hebt en je op een VW fapt
[afbeelding]
Geachte weledelgeleerde heer Walter,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
OOOEEEIIIII .... moeilijke opmerking voor iemand met Peu, Alexxxxx en Duitsland in z'n sig
En dan hap je alsnogquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, en nu moet ik zeker weer happen?
pech gehad, de grap is er nu wel af hoor
Ik zou mezelf negeren als ik jou was en mn auto verkopen als ik toch bezig was met jou zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou mezelf negeren als ik jou was en mn auto verkopen als ik toch bezig was met jou zijn![]()
[afbeelding]
Oerontiegelijk übergeleerde heer Sieuwe,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geachte weledelgeleerde heer Walter,
Er staan geen specs in en ik fap niet op een VAG prodruct, tenminste niet dat ik weet. Bij deze wil ik u ook mededelen dat ik me niet aangesproken voel door uw aantijging.
Ik wens u al het beste,
lebbertje,
Sjoewe
[afbeelding]
Tja zolang jij er iedere keer zo'n leuk dagje uit van maaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:27 schreef M5 het volgende:
[..]
![]()
alsof ik me ooit wat van jou zal aantrekken. je maakt je 'n beetje belachelijk door elke keer weer te proberen het zelfde grapje uit te lokken. tijd voor wat nieuws man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |