quote:
weet je je eigen naam nog, swa?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik probeer m'n hoofd doorgaans te vullen met relevante informatie. Vandaar dat ik soms jullie namen vergeet
ik dacht dat jij je hoofd vaak vulde met negerpenissen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik probeer m'n hoofd doorgaans te vullen met relevante informatie. Vandaar dat ik soms jullie namen vergeet
dan moet je ze even een PM sturenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd
ik kom hier regelmatig ff kijken, maar de helft heb ik hier nog nooit gezien
Wie eet hier nou de dellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je hoofd vaak vulde met negerpenissen?
Nee ... maar ik daag je uit de volgende keer NIET aan een lange (edit: warme) bruine negerlul te denken wanneer je zo'n staaf horror je smoel in schuiftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn daar negerpenissen in verwerkt?![]()
(dus niet dat Disney apparaat met katten en shit enzo eh)
komt omdat de avatars niet geupdate zijn. ik tel er 4 die bijna nooit meer komenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd
ik kom hier regelmatig ff kijken, maar de helft heb ik hier nog nooit gezien
het begon me te vervelen na 45 minuten ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
Net the Aristocrats gekeken, leuke docu is dat[afbeelding] (dus niet dat Disney apparaat met katten en shit enzo eh)
[afbeelding]
schapennoobquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die ooi heeft een slotje
zeker gereserveerd voor een mod, ofzo
Make the horror stopquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee ... maar ik daag je uit de volgende keer NIET aan een lange (edit: warme) bruine negerlul te denken wanneer je zo'n staaf horror je smoel in schuift
die "warme" he ... die doet 't 'm
keertje updaten is wellicht een idee danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt omdat de avatars niet geupdate zijn. ik tel er 4 die bijna nooit meer komen![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
keertje updaten is wellicht een idee dan
Ik zeg Mr. Gek ... zowel ik als mijn vriendin hebben daar geen zin in. Een keertje een terrasje pakken ergens lijkt ons echter een strak planquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef ook_gek het volgende:
Hey Googolplexian ik zeg jij je vriendin en ik morgen terrasje pakken of ergens anders deze week?
En ik heb het warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |