Googolplexian, netwerkkoning.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toen ik een tijd geleden nog veel opschoot met een bepaalde jongen (Robert Jan, Total Car Concept) en we vrij jong waren woonde ik in het Westeinde in Den Haag en hij in de Lekstraat. We sleutelden samen veel aan zijn 1982 Honda Civic met 200 pk B16A2 blok (zo'n DelSol VTi blok). Door hem ben ik helemaal Honda-gek geworden. Hij woonde niet alleen in de Lekstraat maar ook nog eens boven Van Lit Bandenservice ... wat mooi uitkwam. Van Lit was de zaak van Jim van Lit en hij verkocht de zaak aan twee mensen. RobertJan was inmiddels al verhuisd maar door m'n band met Jim raakte ik ook bekendd met Rob en Dave van Pitbox Wheels & Tyres (zoals de zaak heette na verkoop). Doordat ik daar nog regelmatig kwam om te hangen (en voor banden) kwam bovendrijven dat ik grafisch vormgever ben en zo werd ik gekoppeld aan Dave en Rob. Deze twee gingen verder met een zeer succesvol concept (Pitbox Race Events) waar ze mee bezig waren (waardoor ik nu F1 spul mag ontwerpen, soms) en de Pitbox Wheels & Tyres zaak is nu van Deepac; een jongen die eerder al een partner was. Deep heeft mij al meerdere malen uit de brand geholpen als het gaat om lekke banden, banden voor APK, etc. en nu onderhoud ik z'n site.
That's the connection,
quote:
waarom denk je dat ik zo actief aan het netweken benquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]netwerk = alles als het gaat om commercieel denken
in dit geval heb ik er nog twee goede vrienden aan overgehouden ook
Jep.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
netwerk = alles als het gaat om commercieel denken
in dit geval heb ik er nog twee goede vrienden aan overgehouden ook
2 minuten ne het ontvangen van het mailtje heb ik ja gezegd?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jep.En daarom snap ik niet waarom je niet gelijk ja zegt tegen die motormuizen Lex.
[afbeelding]
nou dat commercieele is 0.0 geloof me.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo actief aan het netweken ben
nu het commercieel denken nog
Mja maar dan kom je er hier over mekkeren eerst. Moet je niet doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 minuten ne het ontvangen van het mailtje heb ik ja gezegd?en gister nog verder gemaild over de verdere afhandeling nadat ik meer info had
Ik heb eerst het mailtje verstuurd dat ik wilde, en toen pas hier gemeld dat ik die aanbieding had.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar dan kom je er hier over mekkeren eerst. Moet je niet doenJe hoeft niet altijd je tong in iemands reet te steken om te netwerken eh, goed werk afleveren op het goede moment, dan onthouden mensen je
[afbeelding]
Maar niet een volmondig enthousiast "ja, wat leuk!"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb eerst het mailtje verstuurd dat ik wilde, en toen pas hier gemeld dat ik die aanbieding had.
Hebben we het nu over het officiële organisatie boekje, waar ik na direct als een kind zo blij ja op heb gezegd, of het mailtje van een lid die het wel leuk leek dat ik eens een clubavond zou doen (wat niet een optie is, aangezien ik geen lid ben)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar niet een volmondig enthousiast "ja, wat leuk!"
[afbeelding]
Tweede had je ook moeten doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben we het nu over het officiële organisatie boekje, waar ik na direct als een kind zo blij ja op heb gezegd, of het mailtje van een lid die het wel leuk leek dat ik eens een clubavond zou doen (wat niet een optie is, aangezien ik geen lid ben)
Dan knip je het toch af, ik denk dat het ook wel een positief aspect heeft bij het solliciteren.quote:
Ik stop geen pasfoto bbij mn brieven hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan knip je het toch af, ik denk dat het ook wel een positief aspect heeft bij het solliciteren.
[afbeelding]
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stop geen pasfoto bbij mn brieven hoor.
Ik zou het omkeren, haar groeit wel weer aan, dus nu knippen en solliceren en de hele reutemeteutquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het nodig is voor de functie gaat het er zonder pardon van af.
* Sjoewe zoekt quote van openstaande serverdeur...quote:
de airco was uitgeslagen grapjasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe zoekt quote van openstaande serverdeur...
[afbeelding]
ai, tja ehm en je dag was al zo geweldigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
de airco was uitgeslagen grapjas
dat extra systeem hoort aan te springen rond 19 graden, het waren er 37 voor ie wat deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |