Jeweets, toensjus hendig sjiek geslipt gekquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb maikuuul gezegd dat ie uit PTA moets blijven
doet ie het met een kloon
je voeter, poppenkontjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
OMFG die gast kan ook gewoon niet koken
{img]http://www.audiofuhrer.de/images/foot.gif[/img]
Gordon is gaafquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
OMFG die gast kan ook gewoon niet koken
[afbeelding]
Jij bent het, hè Alexxxxxx?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb maikuuul gezegd dat ie uit PTA moets blijven
doet ie het met een kloon
Ritueeltjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je voeter, poppenkontje
waarom niet de img tags er bij op je control V vraag ik me dan af
Neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent het, hè Alexxxxxx?
Maikuuul praat niet zo
Je probeert me te pwnen ehquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent het, hè Alexxxxxx?
Maikuuul praat niet zo
je bedoelt Q7?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
Die audi A7 heeft beetje bmw 5serie lampen toch?
volwassen gedrag, manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef roflcopter het volgende:
[..]
ROFLLOLLERBAKKES:D:D:D:D:D:DD D_DD:D:D
![]()
!1!1!11!!!111einseinseins!11!1111
precies jou niveau jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:30 schreef ook_gek het volgende:
hey ik vind die roflcopter gast wel leuk![]()
roflcofltofel er maar lekkerop los knul
Toen ik een tijd geleden nog veel opschoot met een bepaalde jongen (Robert Jan, Total Car Concept) en we vrij jong waren woonde ik in het Westeinde in Den Haag en hij in de Lekstraat. We sleutelden samen veel aan zijn 1982 Honda Civic met 200 pk B16A2 blok (zo'n DelSol VTi blok). Door hem ben ik helemaal Honda-gek geworden. Hij woonde niet alleen in de Lekstraat maar ook nog eens boven Van Lit Bandenservice ... wat mooi uitkwam. Van Lit was de zaak van Jim van Lit en hij verkocht de zaak aan twee mensen. RobertJan was inmiddels al verhuisd maar door m'n band met Jim raakte ik ook bekendd met Rob en Dave van Pitbox Wheels & Tyres (zoals de zaak heette na verkoop). Doordat ik daar nog regelmatig kwam om te hangen (en voor banden) kwam bovendrijven dat ik grafisch vormgever ben en zo werd ik gekoppeld aan Dave en Rob. Deze twee gingen verder met een zeer succesvol concept (Pitbox Race Events) waar ze mee bezig waren (waardoor ik nu F1 spul mag ontwerpen, soms) en de Pitbox Wheels & Tyres zaak is nu van Deepac; een jongen die eerder al een partner was. Deep heeft mij al meerdere malen uit de brand geholpen als het gaat om lekke banden, banden voor APK, etc. en nu onderhoud ik z'n site.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zeg google, zal vast wel eens gevraagd zijn maar eh.... heb jij wat met pitbox.nl?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |