zwaar kut. Maar ja aan de andere kant. Lekker overuren schrijvenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
de airco was uitgeslagen grapjas
dat extra systeem hoort aan te springen rond 19 graden, het waren er 37 voor ie wat deed
Ja sorryquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef Sjoewe het volgende:
Je hebt weer een W123 laten glippen
[afbeelding]
kom neem dezelfde velgen als ik...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SenksBen even aan het kijken naar nieuwe velgjes en zag wel wat leuks staan
veel plezier met het naakt woelend door je zweet te kruipen in een poging de muggen te verjagenquote:
net wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zwaar kut. Maar ja aan de andere kant. Lekker overuren schrijven![]()
De huidige pc moet gereviseerd worden (waterkoeling eruit en luchtkoeling erin) en verder zit ik te wachten op m'n dualcore Delletjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef ook_gek het volgende:
Googolplexian hoe staat het met je pc eigelijk?
Kan ik je niet ergens mee helpen dan
is ook irriquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn eerste zomer zonder sigaretten inIk lag laatst in het park en het was zo'n automatisme om dan sjaggies te pielen, ik mis dat zo
[afbeelding]
Dat was voor mij wel de manier om te stoppen ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
is ook irri
ben er nog over na aant dneken om in mn nieuwe huisje ook niet meer te roken
goed initiatief tochquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel de manier om te stoppen ja.
Maar ik mis nog wel het gezellige van het roken. Nu doe ik nog één keer per week een sigaartje na het eten, of in de kroeg. Omdat het zo gezellig is oid.
Maar ik voel me wel 10 keer beter nu![]()
[afbeelding]
het is zo stil op msnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De huidige pc moet gereviseerd worden (waterkoeling eruit en luchtkoeling erin) en verder zit ik te wachten op m'n dualcore Delletjemet 2 Gbyte RAM
quote:
Ja het zijn mixed feelings, enerzijds merk ik iedere dag als ik opsta hoe ontzettend goed het me doet. Niet meer benauwd snachts, beter slapen minder grauwe kop etc. Aan de andere kant mis ik het wel enorm als ik in de kroeg of op een verjaardag. Niet dat ik dan zin heb in het roken zelf, maar het zijn die momenten dat het peukje zo lekker en gezellig was. Maar goed het blijft slecht dus ik moet maar volhouden. Alleen al mn maten roken nog, en ik begin het serieus vies te vinden danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
goed initiatief toch
ik ben nog niet op het punt beland dat ik het ook echt wil
idd hihihiquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja het zijn mixed feelings, enerzijds merk ik iedere dag als ik opsta hoe ontzettend goed het me doet. Niet meer benauwd snachts, beter slapen minder grauwe kop etc. Aan de andere kant mis ik het wel enorm als ik in de kroeg of op een verjaardag. Niet dat ik dan zin heb in het roken zelf, maar het zijn die momenten dat het peukje zo lekker en gezellig was. Maar goed het blijft slecht dus ik moet maar volhouden. Alleen al mn maten roken nog, en ik begin het serieus vies te vinden dan
Het stinkt zoveel meer als je zelf niet meer rookt.
[afbeelding]
Whehe ik heb op die van mij een hitte knop gebouwd, drie extra fans die op 7 volt (relatief stil) mee gaan blazen op de harddisk, de processor en de warme lucht de kast uit. Werkt zeer puikquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het begint hier al te bliksemen en ik hoor zo nu en dan de regen al zachtjes tegen het zolderraam tikken. Een teken van afkoelbaarheid.
Ergo: PC kan morgen wellicht effe aan
Ghehe, ik ga volgend jaar misschien keepen bij een hockeyteam, en m'n sqaush-kaart ga ik uitbreiden met een fitnessblok. Ik ga helemaal fit wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
idd hihihi
Ik ben al een keer eerder 10j gestopt, dus ik ken het
Ik mis alleen wat van mn conditie, maar ach die is al langer wat minder
hier is het nog droog en hoor nog niks.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Het begint hier al te bliksemen en ik hoor zo nu en dan de regen al zachtjes tegen het zolderraam tikken. Een teken van afkoelbaarheid.
Ergo: PC kan morgen wellicht effe aan
Die van mij hoort op 37 (quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe ik heb op die van mij een hitte knop gebouwd, drie extra fans die op 7 volt (relatief stil) mee gaan blazen op de harddisk, de processor en de warme lucht de kast uit. Werkt zeer puik
En als het koel is kan ie gewoon uit.
[afbeelding]
Ja dat zijn ook kacheltjes. Ik heb een 2400+ en die zijn een stuk koeler. De reden ook dat ik me ziek gespaard heb destijds voor deze pcquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die van mij hoort op 37 () graden constant te lopen maar nu de "water"-koeling kapot is koelt de cpu zich alleen maar met de koelvloeistof die gevangen zit in het koelelement.
Na een uurtje zit ik (met dit weer) op 54 graden (+6 afwijking van de bios) = 60 graden = max bedrijfstemp AMD XP2000+ Palomino > dus uit (voordat hij zichzelf uitzet en ik belangrijke data kwijtraak)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook kacheltjes. Ik heb een 2400+ en die zijn een stuk koeler. De reden ook dat ik me ziek gespaard heb destijds voor deze pc
Maar die Dell's hebben een zeer puik koelsysteem hoor, echt stil. En dualcoreIk weet nu al zeker dat je het geweldig gaat vinden. Als ik een videoklus doe werk ik op een dualcore AMD en jongen dat gaat rap.
Gewoon Photoshop met 80 layers naast een full composition in AfterfX draaien zonder moeite. Ook met 2 gig werkgeheugen idd
[afbeelding]
Zeg maar renderfarmquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik weet niet of je veel 3D't maar dan moet je er ook gewoon een renderbak van maken. Je hebt zo'n plug-in en dan doet ie via het netwerk distributed rendering
[afbeelding]
Nachtje doorhalen en klaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
Puik
Maatje van mij zat bij een niet nader te noemen tv-zender, deadline was de volgende ochtend en er moest bizar veel gerendered worden. Hebben ze op _iederere_ PC in het netwerk die software gezet. En gaaaaaanMet 70 PC's vol aan het werk, waren ze zo klaar
[afbeelding]
ik zie je mail morgen wel tegemoedquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef Googolplexian het volgende:
Het begint hier ook aardig te klappen en gezien de vrouwelijke wederhelft nu wel naar bed wil ga ik alles afsluiten voordat alles zo doorbrandt (mijn geluk)laters!
meisje tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:03 schreef ijsmeis het volgende:
Hier regent én onweert het![]()
Nog even en ik kruip bij mijn ouders in bed![]()
* BoJo vouwt hugo in een envelop en stuurt hem richting Gennepquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, doe er wat aan
Het komt ook nog eens steeds dichterbijGatver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |