zolang ze je niet staande gehouden hebben, kunnen ze je ook geen boete gevenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Misschien net gelaserd, door maar liefst 3 agenten op een brug![]()
4 baans weg waar ook 4 auto's breed auto's redendus met een beetje geluk hebben ze een andere te pakken
Daar ben ik anders niet zeker van:') want ze hielden helemaal niemand aan dus kweetni of die vlieger wel op gaat op de snelwegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:40 schreef lipje het volgende:
[..]
zolang ze je niet staande gehouden hebben, kunnen ze je ook geen boete geven![]()
boh gek zoeen gaar spelletje, had ik in de rolfC1000 gevonden tussen de Punica bij het vakkenlollervullen.quote:
Lollervuldegij ook bij Cdoezoe?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
boh gek zoeen gaar spelletje, had ik in de rolfC1000 gevonden tussen de Punica bij het vakkenlollervullen.
Ja man, ik heb zelfs een lollerposter van de Cdoezoe voor mn raam hangen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:03 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Lollervuldegij ook bij Cdoezoe?Ik lollervul groentes en fruits jeweets
Maar ik ga mezelf hendig naar huis slippen, hoije
Ja lekker is het nu, straks buiten eten denk ikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:17 schreef M5 het volgende:
ah, 't koelt hier een beetje af..
zal zo wel gaan regenen dan
Valt niet mee, he? Airco in je autoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef Hugster het volgende:
Anders ga je ff kapot in je pak vandaag en ben je mega verkouden![]()
[afbeelding]
volgens de planning komt zaterdagochtend m'n V6 friesland binnen stormenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja lekker is het nu, straks buiten eten denk ik
Ging jij nu de vrijdag of de zaterdag trouwens?
Zaterdag word ERG druk ja, ik dnek niet dat ik dan op de basis zelf ben.. Wel wat foto's vanuit de tuin maken, en van de bussen en treinenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
volgens de planning komt zaterdagochtend m'n V6 friesland binnen stormen![]()
zal wel druk worden denk ik zodus maar lekker vroeg weg
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Valt niet mee, he? Airco in je auto
mja, ik heb geen andere keuze. ik ga liever ook vrijdag, maar ik kom eigenlijk alleen voor de F-15 Demo en de Blue Angels. de rest kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zaterdag word ERG druk ja, ik dnek niet dat ik dan op de basis zelf ben.. Wel wat foto's vanuit de tuin maken, en van de bussen en treinen
vrijdagmiddag zla het wel het rustigst zijn denk ik, veel mensen die moeten werken, plus voetbal op TV![]()
zal je straks een update mailenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
ook_gek : mail gelezen
Weet alleen niet of het slim is om dit meer een spelletje tussen jou en De Cock te maken dan tussen jou en het onderwerp.
pardon?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:36 schreef M5 het volgende:
Met mijn werk is elk zuchtje koele wind welkom.Airco
en nergens last van ook. Dik 50 keer in een auto met een binnentemperatuur van +45° fappen en je weet een airco te waarderen hoor
![]()
grappenmakerquote:
heb je al met korte broek op je volledere stoelen gezien die paar uur zon hebben gehad?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
grappenmakerzelfs al zit je in een nieuwe Jaguar XK met dit weer, dan nog wil je d'r zo snel mogelijk weer uit
diverse keren m'n armen en klauwen bijna verbrand aan veel te warm leer op middenarmsteunen, pookknoppen en sturen
mensne die vaak in de SC kwamen op het moment dat de OP voor het laatst aan werd gepastquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje: wie zijn al die mensen uit de OP eigenlijk?
vorig jaar voor het laatst?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mensne die vaak in de SC kwamen op het moment dat de OP voor het laatst aan werd gepast
nee. ik weet hoe het voelt en ga dan ook niet met kortebroek naar m'n werk toequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb je al met korte broek op je volledere stoelen gezien die paar uur zon hebben gehad?
paar weekjes terug nog dacht ik toen de wannabee's verdwenen zijn.quote:
ramen tinten helptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. ik weet hoe het voelt en ga dan ook niet met kortebroek naar m'n werk toedan maar wat zweten, maar dat is wel beter dan dat je gelijk met je kop tegen het dak aanspringt als je gaat zitten
ja, maar 't zijn niet mijn auto's, en bij ford kun je alleen achter echt donker getinte ramen krijgen, de rest is een standaard tint. helemaal mooi als ze er ook nog ff een panorama dak in zetten. pure marteling.quote:
nee, gewoon een goed geheugen als het om overbodige info gaat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
paar weekjes terug nog dacht ik toen de wannabee's verdwenen zijn.
edit: zie alexxx z'n post, die houd het allemaal keurig bij
nee, om nou iemand anders z'n auto te gaan tinten is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
ja, maar 't zijn niet mijn auto's, en bij ford kun je alleen achter echt donker getinte ramen krijgen, de rest is een standaard tint. helemaal mooi als ze er ook nog ff een panorama dak in zetten. pure marteling.
je bent er trots op, hè?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, gewoon een goed geheugen als het om overbodige info gaat.
maar dat heb jij ook geloof ik
ja, als't over auto's of vliegtuigen gaat welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, gewoon een goed geheugen als het om overbodige info gaat.
maar dat heb jij ook geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |