Feliquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef karoltje het volgende:
Ik kom even melden dat ik vanmorgen ben geslaagd voor mijn afstudeergesprek.
. Ben dus nu helemaal klaar!!
Ik heb helemaal spierpijn van de zenuwen dus er zijn vast wat calorien doorheen gegaan.
veel succesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb iets nieuws verzonnen, eens zien hoe lang ik het volhoud.
in plaats van 1 of 2 keer per week een half uurtje pilates te doen thuis, doe ik een paar oefeningen gewoon elke dagelke dag vijf minuten ofzo even buikspieren trainen, eens zien hoe lang ik dit blijf doen. ik ben niet zo gedisciplineerd
Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:28 schreef Quinazoline het volgende:
Jij ook al, ik ook. De dag begon al kut en echt veel beter wordt het er niet echt van.
Verder heb ik net ff zitten budgeteren en gezien dat ik minder geld wil uitgeven aan eten en meer aan leuke dingen en over het algemeen betekent dat bij mij dat ik nog gezonder eet, dus dat moet dan wel goed komen.
Wel goed van je trouwens dat je dat lunchen zo goed doet trouwens. En wat ik me afvroeg: ik dacht dat jij met een opleiding of zoiets bezig was in Deventer, of vergis ik me daar in? Omdat je zei dat je niet naar school hoeft enzo.
Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnen
ja, ik woon wel in Deventer jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch niet. Ik snap niet waar mijn idee vandaan komt dan.
ja ik las 'tquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
veel succes
Ik heb echt zin om me vol te vreten op deze moeilijke dag ( de posters/lurkers in OUD weten wel waarom)
toch maar niet doen....
dus nu maar braaf aan de groentensoep
Welkomquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef miss_bleu het volgende:
probeer al een tijdje wat gewicht kwijt te raken.
Ben fulltime gaan werken en zit de hele dag op mijn kont achter een pc, maar blijf hetzelfde eten wat ik altijd deed. Voor mijzelf moet er dus wat af.. heb net een mailtje aan Troel gestuurd. Dus ik ga ook met jullie mee doen.
oke, dank je wel voor de infoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef teigan het volgende:
btw, voor de mensen die het vroegen, Troel is een weekje weg, vandaar dat je geen reactie krijgt
drop niet vegetarischquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb mijn gewicht maar weer een halve kilo omhoog geschroefd. Misschien moet ik toch maar van de drop afblijven...![]()
Niet dat ik zakken per dag eet, eerder een stuk of tien dopjes per dag, maar ik kan het niet uitstaan dat ik er niet vanaf kan blijven. Zelfs mijn eigen argument dat het niet vegetarisch is, is niet voldoende om me er vanaf te laten blijven...![]()
Aangezien je voor een halve kilo lichaamsgewicht meer dan 1 kilo drop moet eten denk ik dat het óf niet bij die 10 dropjes blijft, óf dat het ergens anders mis gaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb mijn gewicht maar weer een halve kilo omhoog geschroefd. Misschien moet ik toch maar van de drop afblijven...![]()
Ik las laatst dat het gelatine in snoep van beenderen wordt gemaaktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
drop niet vegetarisch
ik moet nog veel leren
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het gelatine in snoep van beenderen wordt gemaakt. Yummie!
wel genoeg drinken met dit weer anders val je neerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
of m'n weegschaal is stuk of ik weet het niet, maar ik ben ongeveer een kilo lichter dan donderdag
ik denk 't eerste
ik drink voor mijn doen veel nuquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef Aarde het volgende:
[..]
wel genoeg drinken met dit weer anders val je neermooi dat het de goede kant opgaat
wandelen is ook goed schijntquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik ga denk ik 2 keer per dag buikspieroefeningen doen in plaats van 1 keer (als ik 't niet vergeet...). Gewoon een paar simpele oefeningen
Waarom?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik ga denk ik 2 keer per dag buikspieroefeningen doen in plaats van 1 keer (als ik 't niet vergeet...). Gewoon een paar simpele oefeningen
ik heb vanavond ook een BBQ en ik weet nu al haast zeker dat dat niet mee gaat werken aan het afvallenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef Sylvana het volgende:
Dank je wel Troel
Ik sta er bij
En ik ben al 0,6 kg afgevallen de eerste week![]()
![]()
Vanavond BBQ
laat me even in m'n waan dat ik iets goed doequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom?
Om spieren te kweken is 1 keer per dag genoeg is mij verteld. Die groeien namelijk juist in de rustperiode tussen workouts.
En om calorieën te verbranden kan je volgens mij veel beter lange spieren (je benen dus) gebruiken, dat schiet veel beter op.
gemaildquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:50 schreef CherryLips het volgende:
jij moet troel mailen
net ff geshopt, heb de rok die ik gister bij de H&M had gekocht geruild, want ik ben nog niet zo ver om een rok te dragen (dunne beentjes en geen kont + geen taile, kort bovenlichaam = geen mooie combi in een rok) maar heb er wel een leuke linnen broek bij de sting voor gekochtmaatje 38! En dat terwijl de shirts die ik aanhad de XXL nog te strak zat
Rare maten hanteert de Sutherland.
Jup touwtje springen is idd ook goed, en waar ik zelf aan zit te denken is om zo'n mini-trampoline te kopen en daar dan elke dag een tijde op te gaan springenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:46 schreef dewitteparel het volgende:
touwtjespringen is ook best goed om vet te verbranden of niet?Ben beetje op zoek naar vervanger voor hardlopen (zwemmen doe ik al)
Het zal wel vocht zijn denk ik, en/of spieren. Ik beweeg nu immers meer, dus er zal wel spierweefsel bijkomen, wat zwaarder is dan vet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Aangezien je voor een halve kilo lichaamsgewicht meer dan 1 kilo drop moet eten denk ik dat het óf niet bij die 10 dropjes blijft, óf dat het ergens anders mis gaat.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:07 schreef Aarde het volgende:
[..]
gemaild
kort bovenlichaam = lange benen =
En gelijk heeft ze, je bent walgelijk dik. Ik snap niet dat je nog over straat duft.quote:
Ik heb dunne lange beentjes en een kort, breed bovenlichaam. Ik heb hamlappen op m'n rug waar ik het vlees zou vast kan pakken en als ik zit vallen er twee rollen over m'n broek heen, met lovehandles, sinds kort. Toen ik vijf jaar geleden ging studeren woog ik 57. Ik was 19 toen ik ging studeren, ik kan nog wel begrijpen dat ik iets aankom, hoewel ik al helemaal volgroeid was, maar de afgelopen 2, 3 jaar heb ik alles lopen vreten wat in zicht kwam. Ik groei dicht. En ik heb een appeltjesvorm waarbij alles zich als een zwemband om m'n buik gaat vormen. eerst was het 1 zwembandje, nu heb ik een reddingsvest aanquote:Op zondag 11 juni 2006 08:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze, je bent walgelijk dik. Ik snap niet dat je nog over straat duft.
Serieus, je hebt een BMI van 21,6. Je kan onmogelijk te dik zijn!
Probeert je moeder je anorexia aan te praten of zo?
ja met al die dingen die jij daar opnoemt wordt iedereen dikquote:Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Oja, m'n moeder.
M'n moeder wil ook buikspieroefeningen doen. Ze had van d'r zus wat oefeningen geleerd, en dat probeerde ze 2 weken geleden een keertje uit. Het zag er niet uit. Half-assed noem ik dat. Dus ik heb haar wat Pilates oefeningen aangeleerd uit m'n mooie boekje, maar ik weet niet of ze te oud is ofzo () maar ze bakt er niks van. Dus vanochtend weer, ze doet het alleen op zondag, nuttig, ik leg het weer uit, doe het voor, maar na drie keer is ze het al zat. Dus ik van 'Nu weet ik gelijk weer van wie ik het gebrek aan motivatie geërfd heb'
Gelijk commentaar natuurlijk.
M'n moeder is ook altijd aan het afvallen. Ze zit om het jaar aan de herbalife, valt daar tien kilo mee af, en dat zit er na een jaar weer bij. Dat kan ook niet goed zijn. Ik stel voor dat we samen gaan fietsen, maar ze heeft dooie knieen en fietst daarom dodelijk langzaam. Zeg maar, ik ben bij plaats D en zij is amper bij B. Zwemmen wil ze niet, want ze durft zich niet in een badpak te vertonen.
Gisteravond kwamen dus wel de tompoucen, de zak chips, het bakje nootjes en de kleffe, natte cake te voorschijn.
En dan heb ik gisteravond een stukje chocola gedeeld met m'n vader en dan moet ik op m'n gewicht letten, terwijl ze een half uurtje eerder me een tompouce wilde voeren.
Ik word er een beetje schizofreen van.
En dan heb ik nog een zus. Die heeft een BMI van 2 ofzo, geen idee, is 1m60 en weegt 46 kilo ofzo. Ik kan d'r optillen. Ik voel me helemaal moddervet als ik naast haar loop. Vooral als ik met haar kleren ga passen want dan is XS is nog weleens te klein en ik krijg de XXL niet meer uit, zeg maar. Ze heeft alleen geen strakke buik, maar buikspieroefeningen doen, ho maar. Het valt amper op, maar zij vindt 't verschrikkelijk en ze wil daarom geen bikini aan.
Kijk, en dan word ik verdrieitg van zulke mensen om me heen
Ik heb het nog even opgezocht in de spelregels, maar het is niet verplicht om tijdens een voetbalwedstrijd voortdurend te eten.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag voetbal kijken bij een vriend, maar ff vragen offie ook gezonde dingen heeft om te eten tijdens de wedstrijd ipv chips en nootjesThuis heb ik wel allemaal gezonde dingen voor tijdens het voetbal, zoals paprika en meloen
nouja, met dit weer de hele middag niet eten lijkt me ook niet echt goedquote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb het nog even opgezocht in de spelregels, maar het is niet verplicht om tijdens een voetbalwedstrijd voortdurend te eten.
Misschien wordt het al een stuk makkelijker als je je realiseert dat je ook TV kan kijken zonder mee te moeten snacken.
Oh, sorry.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:09 schreef Sylvana het volgende:
nouja, met dit weer de hele middag niet eten lijkt me ook niet echt goed
Zolang je maar voldoende drinkt is het geen probleem, denk ik. Minder eten lijkt me juist beter, omdat je minder actief zal zijn met deze warmte.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, met dit weer de hele middag niet eten lijkt me ook niet echt goed
heb net wel een bolletje ( jaja, ik ga vooruit) met smeerkaas gegeten en dan tot vanavond 6 uur/half 7 niet eten red ik niet
ik eet geen brood meer en geen aardappels voorlopigquote:Op zondag 11 juni 2006 15:58 schreef CherryLips het volgende:
ik heb met dit weer ook niet echt zin om te etenChocola smelt ook te snel
heb net een halve zak worteltjes naar binnen zitten werken, ga nu een sandwich met sla en tomaat maken
Oja, ik zat vanochtend weer gewoon op de 62.
Is dat jouw persoonlijke Atkins-variant?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:09 schreef Aarde het volgende:
ik eet geen brood meer en geen aardappels voorlopig![]()
ja zoietsquote:Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat jouw persoonlijke Atkins-variant?
En ze zorgen normaal gesproken ook voor een vol gevoel, dus jij gaat honger krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Aarde het volgende:
ja zoiets![]()
dat zijn de belangrijkste energieleveranciers, dus zonder die moet het rap gaan
ben niet overdreven te zwaar... het is er alleen langzaam maar zeker bijgekomenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ze zorgen normaal gesproken ook voor een vol gevoel, dus jij gaat honger krijgen.
Daarnaast heb ik mijn twijfels bij het compleet weglaten van 1 hele voedselgroep.
Min en min mag dan plus zijn, ik geloof niet in het corrigeren van de ene slechte eetgewoonte met een ándere slechte eetgewoonte.
Maar goed, dat is mijn mening.
Succes en zo.
zo rap springt je vet niveau niet op en neer gelukkigquote:Op zondag 11 juni 2006 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:Vandaag beetje weinig gegeten door alle stress en lol rondom het WK
Hopelijk morgen te zien op de weegschaal, maar meestal als ik ongezonde dingen eet is er wat af en als ik weinig eet wat bij
![]()
Hey dat klinkt als mijn figuurquote:Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dunne lange beentjes en een kort, breed bovenlichaam. Ik heb hamlappen op m'n rug waar ik het vlees zou vast kan pakken en als ik zit vallen er twee rollen over m'n broek heen, met lovehandles, sinds kort. Toen ik vijf jaar geleden ging studeren woog ik 57. Ik was 19 toen ik ging studeren, ik kan nog wel begrijpen dat ik iets aankom, hoewel ik al helemaal volgroeid was, maar de afgelopen 2, 3 jaar heb ik alles lopen vreten wat in zicht kwam. Ik groei dicht. En ik heb een appeltjesvorm waarbij alles zich als een zwemband om m'n buik gaat vormen. eerst was het 1 zwembandje, nu heb ik een reddingsvest aan
Vorig jaar rokje gekocht, maat 38, zat goed, nu krijg ik hem niet meer dicht. Dat soort geintjes, dus.
Maargoed, zo heeft iedereen wel wat om over te zeuren, maar ik heb zwakke rug, zwakke spieren, zwakke botten, en daardoor moet ik gewoon niet te dik/zwaar worden en meer bewegen.
Het ergste vind ik nog dat alle shirtjes die ik aanpas te klein zittenEn ik kan geen bikini aan.
quote:Op maandag 12 juni 2006 08:20 schreef miss_bleu het volgende:
Sow we gaan vandaag maar eens aan de crackers.
Mooie van dit weer is dat ik gewoon geen honger heb, dus echt veel eten zal ik wel niet met deze hitte
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
Veel water drinken en crackers met kaas eten. Toch hartig anders val ik op mijn werk van mijn stokje af.
Heb nu pas 2 crackers op
www.eetdagboek.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef miss_bleu het volgende:
Owjeee toch een broodje sla, komkomer en zalm op
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:09 schreef Nugget het volgende:
Zijn alle accounts aangemaakt, ja? Ik heb nog geen mail gehad en me een week geleden aangemeld![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef Troel het volgende:
Alle accounts zijn aangemaakt.
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef CherryLips het volgende:
verhaal
Geen idee hoeveel erin zal zitten, maar 20+ kaas is altijd goed. Het aantal gram zal dan denk ik ook niet zo veel uit maken.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Vraagje:
Ik neem vaak zon pakje 20+ kaas uit de bedrijfskantine.
Er zitten 2 vierkante plakjes kaas in. Nu staat er geen voedingsinformatie op het pakje, en ook niet hoeveel gram het is.
Iemand enig idee?
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Nugget, zou je me wellicht opnieuw willen mailen?
Ik heb nog wel het mailtje van Aarde staan, maar wellicht dat ik iets te snel ben geweest met spammailtjes verwijderen na mijn vakantie
Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoortquote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je nog lang wacht ben ik op mijn streefgewicht hoor
![]()
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uitquote:Op maandag 12 juni 2006 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoort
Maar goed dan dat je wel mail hebtquote:Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef Aarde het volgende:
[..]
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uit![]()
het wachtwoord pakt ie neit :|quote:
quote:Authenticatie nodig!
De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/tmpedit/". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.
Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 401
slank.qqn.nl
Mon Jun 12 19:13:55 2006
Apache/2.2.2 (FreeBSD) mod_ssl/2.2.2 OpenSSL/0.9.7d DAV/2 PHP/5.1.4 SVN/1.3.1
Ik heb er een van kijkshop van 12 euro (wel analoog)... Op 0,5 kilo nauwkeurig. Ligt er dus aan hoe precies je het wilt weten. Maar hij is wel goedkoop.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is(ik denk wel digitaal)
Wat hebben jullie voor iets?![]()
Ik heb een digitale van zo'n 18 euro bij Blokker, weet het merk even niet meer. Hij is op een ons nauwkeurig, best prima op zich. Ik heb alleen het idee dat hij het eerste gewicht dat hij op een dag bij je meet, onthoudt en steeds weer opnieuw weergeeft als je er nog een keer op gaat staan, heel raar is dat. Beetje vervelend ook, soms.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is(ik denk wel digitaal)
Wat hebben jullie voor iets?![]()
Dat idee heb ik dus ook. Ik omzeil het door als ik mezelf nog een keer wil wegen de weegschaal een heel andere uitslag te laten geven door alleen druk met mijn voet te geven. Dan geeft hij tien kilo aan ofzo en dan is het geheugen op die tien kilo gezet.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb een digitale van zo'n 18 euro bij Blokker, weet het merk even niet meer. Hij is op een ons nauwkeurig, best prima op zich. Ik heb alleen het idee dat hij het eerste gewicht dat hij op een dag bij je meet, onthoudt en steeds weer opnieuw weergeeft als je er nog een keer op gaat staan, heel raar is dat. Beetje vervelend ook, soms.
die stofwisseling in rust, is dat langdurig in coma liggen of zo? Of hangend op de bank tv kijken de hele dag?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je zeer nauwkeurig kunt uitrekenen wat je aan kcals per dag nodig hebt om te functioneren en niet aan te komen.
Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren, waaronder je bloedcirculatie, temperatuurregulering, spijsvertering en ieder ander stofwisselingsproces in je lichaam. Je BMR neemt lichaamsactiviteit niet mee in de berekening.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef Smulrol het volgende:
[..]
die stofwisseling in rust, is dat langdurig in coma liggen of zo? Of hangend op de bank tv kijken de hele dag?
'Functioneren' is een erg vaag begrip natuurlijk, op het moment dat je naar je werk fietst of de afwas doet ben je al niet meer 'in rust'.
Kan je na gaan hoeveel eten er alleen al nodig is om jezelf in leven te houden, en dan heb je nog geen pink verroerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren, waaronder je bloedcirculatie, temperatuurregulering, spijsvertering en ieder ander stofwisselingsproces in je lichaam. Je BMR neemt lichaamsactiviteit niet mee in de berekening.
oh goed ideequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:
wat is meloen toch lekker met dit weer
Ipv crackers gewoon lekker meloen gegeten
Volgens mij werkt het niet echtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef valeggua het volgende:
hallo, ik heb besloten me ook aan te melden. En ik heb nog een goede tip:
Ik drink nu al 1,5 week iedere dag een kan chinese thee. Groene Yunnan thee, en met hele fijne resultaten (-2 cm buik)! Het is goed voor de vetverbranding, omdat het de overtollige vetten opneemt uit je voeding. En het bevorderd de afvoer van vocht en schadelijke stoffen.
Ik persoonijk vind ik het nog lekker ook (met een zoetje erin).
Alleen is het wel vaak plassen!
lekker hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ben nu al 5 dagen bezig met rond de 1200 kcals te eten..lukt makkelijk met dit weer...ik heb dan minder trek. Al 1 kg eraf!
Ik zit ook eigenlijk de hele dag binnen... Ik ga echt het strand niet op. Ik ben ook heel bleek, met sproeten, blond haar (vroeger was het roodquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een witte huid, rood haar en sproeten en ik ben er dus niet voor gemaakt om te zonnen. Toch kan ik gek genoeg wel erg goed tegen de hitte. Nadeel is dat ik tijdens deze dagen gewoon binnen moet blijven, terwijl het juist zo gezellig is buiten (strand, terras).
Te weinig eten is inderdaad de manier om te zorgen dat je niet meer afvalt, en dat je lichaam ook nog eens zodanig stopt met verbranden dat je van het minste of geringste weer aankomt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:
crisis zeg, volgens mij ben ik al twee kilo aangekomen door die 2 chocolaatjes vandaag terwijl ik verder alleen ice tea, 2 tomaat/sla sandwiches en een kommetje cruesli en wat kip madras ophebik krijg onderhand het idee dat ik beter heel veel kan gaan eten en dat ik dan wel afval.
Heb jij even mazzel! Van mijn dijen gaat juist vrijwel niks af! Ik heb een zandloperfiguur met stevige dijen en bovenarmen en de laatste jaren ook een zwembandje. Maar nu ik ben afgevallen heb ik weer een slanke taille en buik, dat oogt ook meteen slanker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:23 schreef Iksje het volgende:
*knip*Ik val vooral aan m'n benen af *knip*
Klinkt alsof je toch iets meer calorieen naar binnen moet werken, en ijzertabletjes als je bloeddruk te laag is (gebeurd snel met de combinatie weinig eten en dan nog eens die hitte)quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben niet zo blij met het warme weer: gisteren flauwgevallen op mijn stage. Toen ik weer bij kwam, deed ik mijn ogen open en zag ik echt 15 hoofden in een cirkel boven me. Best een grappig gezicht, maar ik kon nog niet overeind komen want ik werd steeds weer duizelig. Ik had net gelunched en veel gedronken (moest ook de hele tijd plassen toen ik op de grond lag, maar dat kon dus niet) dus daar kon het niet aan liggen.
Echt irritant dus, en nu heb ik het alweer zo warm.
Zou ik door het afvallen vatbaarder kunnen zijn voor flauwvallen? Want een paar weken geleden had ik ook al zoiets: in een warme bus die stuk ging en dus vol rook zat. We konden er heel snel uit en niemand had ergens last van, maar ik ging toen dus ook al bijna onderuit.
Niet om te mierenneuken, maar in het meeste snoepgoed en cola zit helemaal geen vet. Wel suiker, wat door je lichaam omgezet wordt in vet als je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:
Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer(10 min
)
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:
Ah! Dit is een heel mooi topic![]()
Ik heb een BMI van 18 volgens http://www.happyweight.nl/bmitest.htm maar als ik ga zitten zou je dat niet denken(waarschijnlijk een hoog vetpercentage) maar als ik gewoon loop heb dan heb ik wel een slank buikje.
Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer(10 min
)
En dan even dit topic doorlezen en kijken of er wat handige tips te vinden zijn
Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.
Welk gedeelte van "te mager" op die site begreep je precies niet?
Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexiaquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.
Welk gedeelte van "te mager" op die site begreep je precies niet?
Goed, dan heb ik me blijkbaar vergist. Sorry daarvoor... sporten it isquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormen
Dieten bij zo'n BMI is echt niet nodig, zou ik idd eerder meer gaan sporten, zodat het strakker wordt en je aankomt omdat spieren zwaarder wegen
Maar afvallen?
Oh, dan was ik ook wat te snel met mijn conclusies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Maraca het volgende:
Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexiaDaarvoor snoep ik teveel
En dat wil ik dus veranderen. Ik wil gezonder gaan eten want ik heb wel 'love handles'.
Maar zeker geen anorexia!!
oke, sorry dan voor mijn voorbarige conclusies, maar het was dan dus niet echt duidelijk wat je precies wildequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goed, dan heb ik me blijkbaar vergist. Sorry daarvoor... sporten it is![]()
Hoe snel merkte je al echt resultaat dan? En hoe lang per dag? doe je dan oefeningen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:05 schreef valeggua het volgende:
Een goed buikspierapparaat om snel resultaat te krijgen is de ab king pro of abswing. Was laatst nog in de aanbieding bij de kijkshop (40 euro). Dat ding werkt echt heel goeden snel ook .![]()
Net zo leuk als die draaibare spiegeltjes bij de H&M waar je jezelf vanuit alle hoeken grondig kunt inspecteren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ieee ik ga NOOOT meer eten
Ik wou ff kijken of m'n nieuwe bikini bil bedekkend was en ik lag toevallig op de grond.. Dus ik kijk zo naar een spiegel die er staat en van achter ben ik net save the whale
Dattt wist ik niet
Als ik sta gaat 't wel hoor maar m'n bil is kleiner dan m'n bovenbenen dus die steken zo er boven uit![]()
![]()
Ik maar denken dat ik zo een kontje had
[afbeelding]
Zo heb ik laatst een "core" les gedaan, 30 minuten buikspieren. Vreselijk! De dag erna voelde ik bij elke stap mijn spieren... Dacht eerst dat ik gewoon buikpijn had maar na even nadenken bleken het buikspieren... Ik wist wel dat ik ze had, ze waren alleen heel goed verstopt!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb vandaag de conditietest gedaan en de resultaten waren voldoende.
Gisteren een les pilates gevolgd, ik heb nu nog last van mijn buikspieren. Ik wist niet dat ik ze had...![]()
Morgen weer fitnessen en een les bodybalance.
Dat had ik ook na een les BBB, damn, wat een last van me buikspieren had ik toen zegquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:16 schreef ennuik het volgende:
[..]
Zo heb ik laatst een "core" les gedaan, 30 minuten buikspieren. Vreselijk! De dag erna voelde ik bij elke stap mijn spieren... Dacht eerst dat ik gewoon buikpijn had maar na even nadenken bleken het buikspieren... Ik wist wel dat ik ze had, ze waren alleen heel goed verstopt!
Jaa die zijn ook stomquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo leuk als die draaibare spiegeltjes bij de H&M waar je jezelf vanuit alle hoeken grondig kunt inspecteren.
![]()
Het is nog fijner om een positief zelfbeeld èn een extra spiegel te hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:00 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
ja dat is waar maar het is toch fijner om een positief zelfbeeld te hebben??
Maar ik word er niet altijd gelukkig vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:34 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind juist dat ze die spiegels overal moeten hebben, anders sta je zo onhandig te draaien en zo. Ik zie ook heel vaak mensen met broeken die van de voorkant mooi zitten maar achter juist helemaal niet. Dan maar een spiegel extra =)
Ok maar dan ga ik me dik voelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is nog fijner om een positief zelfbeeld èn een extra spiegel te hebben.
Ik wil ook een H&M pashokje thuis!
Ik heb die foto's van jou gezien, jij hebt niet eens plaats voor putjes op die sprieten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Ok maar dan ga ik me dik voelen
en zie ik putjes billen
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb die foto's van jou gezien, jij hebt niet eens plaats voor putjes op die sprieten.
Aanstelster.
alcohol = energie. dus word je er dik van.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi, ik kom hier eventjes binnenvallen met een klein vraagje. Niet zo zeer omdat ik zo nodig af moet vallen, maar ik denk dat hier wel de experts zitten. Qua alcohol, wat is nou een drankje waar niet meteen zo ontzettend veel calorieen inzitten ? Kijk, met eten weet je wel dat het niet heel gezond is om elke dag pasta met roomsaus te eten ofzo, maar hoe zit dat nou met drank ? Baileys ofzo is overduidelijk room enzo, maar hoe zit het nou met de bewering dat een biertje twee bruine boterhammen is ? En allerhande mixdrankjes, daar zit weer heel veel suiker en kleurstoffen in enzo, (Ik eet liever zo min mogelijk kleurstoffen en suiker is ook niet goed voor me.) om nog maar niet te beginnen over dingen als passoa of pisang ambon.
Ik zat zelf zo te denken dat wijn waarschijnlijk het meest calorievriendelijke drankje is. Nadeel daarvan is dat de wijn in cafes negen van de tien keer niet te zuipen is..
Maar, enlighten me ! Hoe zit dit nou precies ?
Goeie toevoeging.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hmm, ik lees mijn stukje terug, en ik klink als een alcoholiste. Wat ik gewoon wil weten is, als ik een avondje uit ben of op een borrel ofzo en ik drink een paar drankjes, hoe voorkom ik dat ik ongemerkt een half brood naar binnen werk. En niet "hoe word ik zat zonder aan te komen"..
Lekker hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:01 schreef _just_me_ het volgende:
woehoe er is weer ruim een kilo vanaf! en dat na al een paar weken stil te hebben gestaan. Wou eigenlijk niet wegen omdat het weer eens die tijd van de maand is en dan ben je meestal toch wel een kilo zwaarder! Mijn vetpercentage was ook weer naar beneden. Dat vele waterdrinken en regelmatiger eten werkt voor mij dus echt! Op naar het cijfertje 2...!
ook al zo goed, gaat echt lekker met afvallen hier zegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:09 schreef Aarde het volgende:
ben afgelopen week ruim een kilo kwijt geraakt
jupsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ook al zo goed, gaat echt lekker met afvallen hier zeg
bij mij moet brood er dus juist bij, k vind het nog steeds wel een beetje vreemd hoor, ik eet dus veel meer dan eerst en toch val ik zoveel afquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:12 schreef Aarde het volgende:
[..]
jups
aardappels en brood weg of minderen helpt al een berg
ja in brood zit jodium . als je daarvan te weinig binnenkrijgt wordt je schildklier traag en je stofwisseling dus ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij moet brood er dus juist bij, k vind het nog steeds wel een beetje vreemd hoor, ik eet dus veel meer dan eerst en toch val ik zoveel afmaar goed, dat komt dus dat me spijsvertering nou beter werkt
nouja, over me gewicht voel ik me wel beter, maar aangezien me pa in het ziekenhuis ligt voel ik me verder hartstikke kutquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:16 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja in brood zit jodium . als je daarvan te weinig binnenkrijgt wordt je schildklier traag en je stofwisseling dus ook.
voel je je ook beter nu?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, over me gewicht voel ik me wel beter, maar aangezien me pa in het ziekenhuis ligt voel ik me verder hartstikke kut
dank je welquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:22 schreef Aarde het volgende:
[..]dat is minder.
beterschap gewenst voor je vader dan.
Als je antwoord wilt hebben op hoeveel calorieen er in een drankje zitten, dan moet je even een calorietabel opzoeken. Op www.overgewicht.nl kun je via de eet-en beweegwijzer verschillende alcoholische dranken opzoeken. In een glas 'Bier pils' van 200 ml zitten volgens deze gegevens 80 calorieen. Als er meer dan 7% alcohol in bier zit, dan kom je op 120 calorieen per 200 ml. In 1 snee bruin brood (35 gr) zitten 85 calorieen. Een biertje kan dus niet gelijkstaan aan 2 bruine boterhammen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar, enlighten me ! Hoe zit dit nou precies ?
Je denkt wellicht dat vooral in mixdrankjes suiker zit, maar bier is geloof ik zo'n beetje het slechtste wat je jezelf aan kunt doen qua suiker. Coca cola krijgt een score 60 en bier maar liefst 110!quote:Koolhydraten zijn de snelle leveranciers van brandstof in het lichaam. Zij worden snel afgebroken en de bloedbaan ingebracht. Daardoor stijgt het bloedsuikerniveau. De snelheid en de intensiteit waarmee dit gebeurd wordt uitgedrukt volgens een index, de glycemische index.
Het uitgangspunt is de waarde 100, die gelijk is aan de consumptie van van wit brood. Andere producten zijn dus relatief ten opzichte van de waarde 100. Een snelle en vooral langdurige fluctuatie van de bloedsuikerspiegel is ongewenst. Dit is vergelijkbaar met adrenaline. Een tijdelijk verhoging geeft extra alertheid en energie, maar een constante verhoging levert stressschade op. Daarom is deze waarde van belang.
Bron
ik doe wat verkeerdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb zaterdag als weegdag en ik werd erg blij van wat ik zag net
2 weken geleden begonnen op 54,6, vorige week zat ik op 54,0 en nu zit ik op 53,2Dus 8 ons afgevallen deze week
![]()
![]()
![]()
![]()
[/pestmodus]Het kan ook allemaal vocht zijn...quote:
Volgens mij bestaat m'n hele buik uit vochtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
[/pestmodus]Het kan ook allemaal vocht zijn...[pestmodus]
[PESTMODE]quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat m'n hele buik uit vocht
Bron slaan en aftappen, succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat m'n hele buik uit vocht
ik ben maar 0,4 kg meer afgevallen dan jou, dus zoveel verschilt dat nou ook niet tochquote:
Nou, ik ben vergeten te updaten, want die kilo zat er alweer aanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben maar 0,4 kg meer afgevallen dan jou, dus zoveel verschilt dat nou ook niet toch
kop op meis!
Gewoon de moed erin houden en doorgaan en dan gaat het er vanzelf wel weer afquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik ben vergeten te updaten, want die kilo zat er alweer aan
Oh nee, vanochtend zat ik op de 61,5
Ja precies, zoiets had ik ook al verzonnnen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn oplossing is overigens om alleen droge, witte wijn te drinken. En als ik drink, drink ik niet veel. Ik geloof ook dat dat een van de beste 'dieetmethodes' is, om jezelf niets te ontzeggen maar om zoveel mogelijk van het goede te genieten en overdaad te voorkomen. Ik kan me niet voorstellen dat je bij het 5e biertje nog iets van het bier proeft.
Mijn BMI is nog steeds bijna 23, dus ondergewicht zal het niet worden.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:54 schreef Quinazoline het volgende:
Maat 36 klinkt trouwens echt heel klein, Mini_rulez (ik ben 1.62) maar ik denk dat als je er geen ondergewicht ofzo door krijgt dat het niet zoveel kwaad kan. Het zal denk ik wel heel veel extra moeite kosten omdat het niet van die losse kilo's zijn, maar als je het dat waard vind (en dat moet je dus helemaal zelf weten vind ik) dan moet je vooral doorgaan.
Ik heb een BMI van bijna 21 of zo.... Ik zie er op het eerste gezicht wel dun uit maar m'n familie begint me wel te waarschuwen dat ik niet verder moet gaan uitdijen... Heb namelijk best wel een BUIKquote:Op maandag 19 juni 2006 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn BMI is nog steeds bijna 23, dus ondergewicht zal het niet worden.Veel mensen in dit topic zitten daar onder en die vallen ook nog steeds af, dus ik denk dat het wel moet kunnen.
Ik vond het ook altijd heel klein klinken, maar nu ik zover ben zie ik dat het toch nog net niet is zoals ik zou willen. Ik heb nog steeds een beetje een buikje, en wat dikke bovenbenen. Een paar kilootjes minder maakt het voor mijn gevoel helemaal af.
Hehe, met alleen water en brood zou ik het niet doen, dan komt alles er nog harder weer aan als je weer 'normaal' eet.. maar dat weet je zelf ook wel denk ikquote:Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
2 weken op ijsjes en chocoladekoekjes geleefd en 4-5 kg aangekomen
Ik ga nu alleen nog maar water en brood eten voor de komende twee weken
Dan ben ik weer zoals ik "normaal" was (ja ik vermoedde al iets in de spiegel plofhoofd dikkere buik dikkere benen maar het is dus echt zo)
mja ik maak er wel 4 weken van en dan ben ik zomerproef
Nou........ "Normaaal" eet ik gewoon brood (ook met zoet) en dan 1 of 2 koekjes per dag soms geenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hehe, met alleen water en brood zou ik het niet doen, dan komt alles er nog harder weer aan als je weer 'normaal' eet.. maar dat weet je zelf ook wel denk ik
Sorry ik overdrijf nog alquote:Op maandag 19 juni 2006 23:29 schreef Maeghan het volgende:
Misschien zeg ik nu iets raars hoor, maar kun je niet beter gewoon gezond gaan eten in plaats van eerst heel veel snoep en ijs wegwerken en dan roepen dat je alleen maar water en brood gaat eten?
Sowieso denk ik niet dat je werkelijk 5 kilo aangekomen bent ik twee weken, dan moet je echt wel gigantische hoeveelheden opeten, dat is mij nog niet eens gelukt toen ik een ES had.
Zo, echt?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
sorry
ik overdrijf soms een beetje
Wel op de gezonde manier dan. Er is echt niks met een ijsje hoor, maar twee of drie keer per dag roomijs is wel erg eh... 'uitbundig'. Gewoon zorgen dat je geen roomijs in huis hebt, maar bijv. alleen Festini, dubbellikkers, van die ijslollies die je zelf in moet vriezen, No Guilt/Not guilty (wat is het, help, Isabeau? ;-)) ijsjes of solero's (die vallen nog redelijk mee voor ijs... een solero mini is 56 kcal, 3% vet geloof k).quote:maar mijn punt is dat ik dus echt mee ga doen met jullie nu.
Met water en brood bedoel ik dus zoals normale mensen etenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zo, echt?
[..]
Wel op de gezonde manier dan. Er is echt niks met een ijsje hoor, maar twee of drie keer per dag roomijs is wel erg eh... 'uitbundig'. Gewoon zorgen dat je geen roomijs in huis hebt, maar bijv. alleen Festini, dubbellikkers, van die ijslollies die je zelf in moet vriezen, No Guilty ijsjes of solero's (die vallen nog redelijk mee voor ijs... een solero mini is 56 kcal, 3% vet geloof k).
Goed ideequote:Op maandag 19 juni 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Not guilty ijsjes! Die zijn lekker, en maar ongeveer tegen de 40 kcal per stuk geloof ik.. Met yoghurtijs erin, ga ze binnenkort weer halen!
oeh, hebben ze die gewoon bij de appie ofzo? ik dacht altijd dat festini's ook vol calorieen zatenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Not guilty ijsjes! Die zijn lekker, en maar ongeveer tegen de 40 kcal per stuk geloof ik.. Met yoghurtijs erin, ga ze binnenkort weer halen!
Jaa, daar heb ik ze ook gekocht. Echt de moeite waardquote:Op maandag 19 juni 2006 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oeh, hebben ze die gewoon bij de appie ofzo? ik dacht altijd dat festini's ook vol calorieen zaten
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar als jij niet op jezelf woont, hoe kun je dan ongestoord al die rotzooi eten? Mijn ouders hadden daar allang wat van gezegd. Behalve dat het slecht voor de lijn is, is het ook gewoon ontzettend ongezond, zeker als je het gaat eten in plaats van gezonde dingen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Vandaag 3 snickers en 4 chocoladekoeken, ijs, patat & meer![]()
![]()
![]()
Mjaa morgen nieuwe dag die gaat bestaan uit boterhammen groenten en fruit
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Ieee ik ga NOOOT meer eten
Dat heb je nog aardig volgehouden.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:40 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Vandaag 3 snickers en 4 chocoladekoeken, ijs, patat & meer![]()
![]()
![]()
En overmorgen?quote:Mjaa morgen nieuwe dag die gaat bestaan uit boterhammen groenten en fruit
idd, daar hadden ze bij mij thuis ook echt wel wat van gezegd als ik dat zou eten en niet gewoon mee zou eten met het avondeten enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar als jij niet op jezelf woont, hoe kun je dan ongestoord al die rotzooi eten? Mijn ouders hadden daar allang wat van gezegd. Behalve dat het slecht voor de lijn is, is het ook gewoon ontzettend ongezond, zeker als je het gaat eten in plaats van gezonde dingen.
Inderdaad, die smaken ook gewoon naar normale ijsjes, net een magnumquote:Op maandag 19 juni 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
nee, niet voor het uiterlijk van je lichaam, spieren zien er beter uit dan vet tochquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:55 schreef Nugget het volgende:
Het is overigens een beetje gek, ik doe aan bodypump en daar ontwikkel je een hoop spiermassa. Dat weegt zwaar en daardoor kom ik aan en gaat mijn BMI ook omhoog, maar dat betekent niet dat dat slecht is, toch?Ik vind het zo vervelend om een hoger gewicht in te vullen, haha.
Sure thingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, niet voor het uiterlijk van je lichaam, spieren zien er beter uit dan vet toch
dat is idd wel vaag jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:59 schreef Nugget het volgende:
[..]
Sure thing
Maar dan vind ik het BMI wel een beetje een gek ding. Stel iemand is mega gespierd, dan zou diegene dus ineens overgewicht hebben![]()
Na verloop van tijd is je spiermassa in overeenstemming met je trainingsintensiteit, dan stopt die met groeien. (Mits je niet steeds zwaarder gaat trainen dus.)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:55 schreef Nugget het volgende:
Het is overigens een beetje gek, ik doe aan bodypump en daar ontwikkel je een hoop spiermassa. Dat weegt zwaar en daardoor kom ik aan en gaat mijn BMI ook omhoog, maar dat betekent niet dat dat slecht is, toch?Ik vind het zo vervelend om een hoger gewicht in te vullen, haha.
Is dat zo? Dat is wel goed om te horen. Thanksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Na verloop van tijd is je spiermassa in overeenstemming met je trainingsintensiteit, dan stopt die met groeien. (Mits je niet steeds zwaarder gaat trainen dus.)
Je zal zien dat je dan plots wel gewicht verliest.
en de aardbei?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:12 schreef teigan het volgende:
1 festini perenijsje is 50 kcal..
ter vergelijking, een magnum is 261kcal...
dus zo'n festini perenijsje kan je best wel eens eten...
BMI is inderdaad maar een indicator voor gewicht. In tijdschriften wordt soms ook verwezen naar Brad Pitt en George Clooney, die zouden (schijnt) ook een te hoog BMI hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:59 schreef Nugget het volgende:
[..]
Sure thing
Maar dan vind ik het BMI wel een beetje een gek ding. Stel iemand is mega gespierd, dan zou diegene dus ineens overgewicht hebben![]()
even zoeken op google levert op dat 1 festini aarbei ijsje 38 kcal is... Dus net zoveel als die not guilty dingen, maar dan een stuk goedkoper waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en de aardbei?
ik vind festini's namelijk heerlijk
Not Guilty is chocoladequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef teigan het volgende:
[..]
even zoeken op google levert op dat 1 festine aarbei ijsje 38 kcal is... Dus net zoveel als die not guilty dingen, maar dan een stuk goedkoper waarschijnlijk
Geen idee waar je het over hebt, maar dat laatste zinnetje greep mijn attentie wel (ja, CL, ga maar lachen, ik kom er niet uit hoe je het in fatsoenlijk Nederlands zegt).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Na verloop van tijd is je spiermassa in overeenstemming met je trainingsintensiteit, dan stopt die met groeien. (Mits je niet steeds zwaarder gaat trainen dus.)
Je zal zien dat je dan plots wel gewicht verliest.
Nou patat en ijs kregen we met gymquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar als jij niet op jezelf woont, hoe kun je dan ongestoord al die rotzooi eten? Mijn ouders hadden daar allang wat van gezegd. Behalve dat het slecht voor de lijn is, is het ook gewoon ontzettend ongezond, zeker als je het gaat eten in plaats van gezonde dingen.
Als je trek toch onverzadigbaar is kun je net zo goed niks eten =Pquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:10 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nou patat en ijs kregen we met gym
En de rest wqas 's avond
had ook wel 8 boterhammen maar kreeg opeens een niet verzadigbare trek..
Ja ik ben er niet zo goed in geloof ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je nog aardig volgehouden.
[..]
En overmorgen?![]()
Ja maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als je trek toch onverzadigbaar is kun je net zo goed niks eten =P
Idd, ik had het net. Ik koop altijd weinig van iets, zodat ik ook gewoon geen heleboel op kan eten. Dus ik had een klein zakje snoepjes bij Jamin gekocht en vervolgens heb ik 'm nog niet op of ik wil de volgende in m'n mond gaan steken. Toen had ik gelijk zoiets van "eh, foei, terug in het zakje".quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vreet ook nooit meer. Echt nooit meer, gewoon. Simpelweg omdat ik mezelf dat heb afgeleerd, en het toch allemaal op de heupen terechtkomt. Eten is lekker, je moet er van genieten, maar bij schransen geniet je niet meer, dan eet je meer om het eten. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:36 schreef CherryLips het volgende:
beetje jammer dus van die kilozak M&Ms hier naast me
ok, ik leg hem echt weg.
Ik moet er ook altijd een even aantal van etenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
M&M's, helemaal erg qua schransgehalte. Eentje is altijd te weinig, dus blijf je er van eten
.
Ach ja, je moet toch wat als lekker vinden en lekker zijn zo nauw met elkaar verbonden zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef Pinball het volgende:
Vrouwen.
Eerst gaat het een half topic over ijs, en dan schakelen ze over op M&M's om elkaar gek te maken.
tsja, zo zijn we nou eenmaal...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef Pinball het volgende:
Vrouwen.
Eerst gaat het een half topic over ijs, en dan schakelen ze over op M&M's om elkaar gek te maken.
'eigenlijk'quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef Quinazoline het volgende:
En in roomijs of chocolade heb ik eigenlijk helemaal geen zin.
Heb ik ook hoor. Alleen ben ik dan weer van de hartige snacks, ook niet goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef Quinazoline het volgende:
Omdat ik het misschien verkeerd geformuleerd heb dan, want ik heb echt geen zin in chocolade of ijs, terwijl ik toch een vrouw ben.
Ik ben man, maar ik vind ze allebei lekker. Ook de combinatie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef Quinazoline het volgende:
Omdat ik het misschien verkeerd geformuleerd heb dan, want ik heb echt geen zin in chocolade of ijs, terwijl ik toch een vrouw ben.
Maar het ging net daarvoor wel over ijs en chocolade, dus vandaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben man, maar ik vind ze allebei lekker. Ook de combinatie.
Maar de reden van mijn post was meer dat ik dacht van, goh, hé, waarom gaat iemand posten dat ze ergens helemaal geen zin in heeft als ze er niet speciaal aan denkt?
Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen zin in erwtensoep, maar dat ga ik dan weer niet hier melden, want ik denk helemaal niet aan erwtensoep, snap je?![]()
Ik heb regelmatig dat ik opeens ergens aan moet denken en zelfs al onderweg ben om het te pakken of te gaan kopen en dan denk, 'huh, ik heb er niet eens trek in, wat doe ik hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar de reden van mijn post was meer dat ik dacht van, goh, hé, waarom gaat iemand posten dat ze ergens helemaal geen zin in heeft als ze er niet speciaal aan denkt?
Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen zin in erwtensoep, maar dat ga ik dan weer niet hier melden, want ik denk helemaal niet aan erwtensoep, snap je?![]()
Ja, maar heb je dat erger als je ongesteld moet worden, of dat ook nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Troel het volgende:
Ja, maar heb je dat erger als je ongesteld moet worden, of dat ook niet![]()
![]()
Veel succesquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Terug van weggeweest!! Ik had het de afgelopen weken even helemaal gehad met calorieen en andere dieet-bla, maar we moeten er weer tegenaan. Ik sta nu al 4 weken op de 60, dus geen ge-jojo, waar ik zelf best trots op ben!!
Maar ja, vorige week ongesteld, en jullie kennen het probleem vast wel.. Sla? juk.. Donut? jum! En dus is het nu tijd om weer aan de filet american te gaan i.p.v. de chocoladepasta. En aan de kipfilet i.p.v. de frikandel. En natuurlijk kan ik wel wat support gebruiken!! Het moeilijkste word weer het blikje chocomelk om 3 uur laten staan.. daar ben ik nu zo aan gehecht geraakt. Maarja, wie slank wilt zijn moet trek hebben.
ik heb echt geen idee wat je er nog bij kunt zetten, ik vind hem mooi zo iigquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef Troel het volgende:
Dames, Heren, zouden jullie ook mee willen denken?
We zitten erover te denken om "het lijstje" uit te breiden met meer mogelijkheden, wat voor dingen zouden jullie terug willen zijn (al dan niet openbaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |