abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38851854
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Goed, dan heb ik me blijkbaar vergist. Sorry daarvoor... sporten it is
oke, sorry dan voor mijn voorbarige conclusies, maar het was dan dus niet echt duidelijk wat je precies wilde

en gezond eten en sporten is natuurlijk altijd goed
pi_38852017
Een goed buikspierapparaat om snel resultaat te krijgen is de ab king pro of abswing. Was laatst nog in de aanbieding bij de kijkshop (40 euro). Dat ding werkt echt heel goeden snel ook .
pi_38866125
Maraca, jij hebt hetzelfde als ik
Mijn bmi is ook 18 nogwat, maar ik heb ook dat vetribbeltje op m'n buik wat niet helemaal bij de rest past.
Daarom kom ik hier af en toe zeuren over sporten en gezond eten, maar afvallen is ook zeker mijn doel niet. Wat strakker worden zou alleen wel fijn zijn
pi_38866990
Ieee ik ga NOOOT meer eten
Ik wou ff kijken of m'n nieuwe bikini bil bedekkend was en ik lag toevallig op de grond.. Dus ik kijk zo naar een spiegel die er staat en van achter ben ik net save the whale
Dattt wist ik niet
Als ik sta gaat 't wel hoor maar m'n bil is kleiner dan m'n bovenbenen dus die steken zo er boven uit

Ik maar denken dat ik zo een kontje had

pi_38868062
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:05 schreef valeggua het volgende:
Een goed buikspierapparaat om snel resultaat te krijgen is de ab king pro of abswing. Was laatst nog in de aanbieding bij de kijkshop (40 euro). Dat ding werkt echt heel goeden snel ook .
Hoe snel merkte je al echt resultaat dan? En hoe lang per dag? doe je dan oefeningen?
pi_38870668
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ieee ik ga NOOOT meer eten
Ik wou ff kijken of m'n nieuwe bikini bil bedekkend was en ik lag toevallig op de grond.. Dus ik kijk zo naar een spiegel die er staat en van achter ben ik net save the whale
Dattt wist ik niet
Als ik sta gaat 't wel hoor maar m'n bil is kleiner dan m'n bovenbenen dus die steken zo er boven uit

Ik maar denken dat ik zo een kontje had

[afbeelding]
Net zo leuk als die draaibare spiegeltjes bij de H&M waar je jezelf vanuit alle hoeken grondig kunt inspecteren.
Tap tap tap
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:36:46 #157
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38870983
Ik heb vandaag de conditietest gedaan en de resultaten waren voldoende.

Gisteren een les pilates gevolgd, ik heb nu nog last van mijn buikspieren. Ik wist niet dat ik ze had...

Morgen weer fitnessen en een les bodybalance.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:16:03 #158
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38875882
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb vandaag de conditietest gedaan en de resultaten waren voldoende.

Gisteren een les pilates gevolgd, ik heb nu nog last van mijn buikspieren. Ik wist niet dat ik ze had...

Morgen weer fitnessen en een les bodybalance.
Zo heb ik laatst een "core" les gedaan, 30 minuten buikspieren. Vreselijk! De dag erna voelde ik bij elke stap mijn spieren... Dacht eerst dat ik gewoon buikpijn had maar na even nadenken bleken het buikspieren... Ik wist wel dat ik ze had, ze waren alleen heel goed verstopt!
pi_38879693
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:16 schreef ennuik het volgende:

[..]

Zo heb ik laatst een "core" les gedaan, 30 minuten buikspieren. Vreselijk! De dag erna voelde ik bij elke stap mijn spieren... Dacht eerst dat ik gewoon buikpijn had maar na even nadenken bleken het buikspieren... Ik wist wel dat ik ze had, ze waren alleen heel goed verstopt!
Dat had ik ook na een les BBB, damn, wat een last van me buikspieren had ik toen zeg

Beetje jammer dat het alleen niet echt op handige tijden gegeven wordt, anders zou ik wel vaker gaan
pi_38880234
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Net zo leuk als die draaibare spiegeltjes bij de H&M waar je jezelf vanuit alle hoeken grondig kunt inspecteren.
Jaa die zijn ook stom
maar nu heb ik dus een extra motivatie
pi_38881649
Ik vind juist dat ze die spiegels overal moeten hebben, anders sta je zo onhandig te draaien en zo. Ik zie ook heel vaak mensen met broeken die van de voorkant mooi zitten maar achter juist helemaal niet. Dan maar een spiegel extra =)
Sanity is (not) statistical
pi_38889138
ja dat is waar maar het is toch fijner om een positief zelfbeeld te hebben?? Toen ik 8 kilo zwaarder was vond ik mijzelf nog steeds vet dun en leuk enz
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:01:33 #163
242 Pinball
Electric Monk
pi_38895041
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:00 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
ja dat is waar maar het is toch fijner om een positief zelfbeeld te hebben??
Het is nog fijner om een positief zelfbeeld èn een extra spiegel te hebben.

Ik wil ook een H&M pashokje thuis!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38903293
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:34 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind juist dat ze die spiegels overal moeten hebben, anders sta je zo onhandig te draaien en zo. Ik zie ook heel vaak mensen met broeken die van de voorkant mooi zitten maar achter juist helemaal niet. Dan maar een spiegel extra =)
Maar ik word er niet altijd gelukkig van
Tap tap tap
pi_38904244
moeilijke dagen ( me vader ligt in het ziekenhuis) maar het lukt me toch aardig om gewoon gezond te eten en me niet van ellende vol te vreten met allemaal ongezonde dingen

en vandaag ipv de bus nemen naar huis gelopen vanaf het station, dus toch 30 minuten wandelen is dat
pi_38904294
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Pinball het volgende:

[..]

Het is nog fijner om een positief zelfbeeld èn een extra spiegel te hebben.

Ik wil ook een H&M pashokje thuis!
Ok maar dan ga ik me dik voelen
en zie ik putjes billen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 07:44:32 #167
242 Pinball
Electric Monk
pi_38908810
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:

Ok maar dan ga ik me dik voelen
en zie ik putjes billen
Ik heb die foto's van jou gezien, jij hebt niet eens plaats voor putjes op die sprieten.
Aanstelster.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:52:04 #168
12913 GreatWhiteSilence
pi_38909411
Hier is er hopelijk een keerpunt aangebroken: ik ben na mijn gewichtstoename van de laatste tijd weer afgevallen. Hopelijk gaat het nu snel naar beneden.

Dit is een patroon wat ik iedere keer heb als ik ga sporten, maar ik blijf de gewichtstoename irritant vinden, ook al weet ik dat het van voorbijgaande aard is...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38909543
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 07:44 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik heb die foto's van jou gezien, jij hebt niet eens plaats voor putjes op die sprieten.
Aanstelster.
Hmz ja ik overdrijf misschien wel iets tegenover de mensen die echt dik zijn.... Maarr... ander word ik ook dik.. Niet de bedoeling
pi_38909841
Hallo allemaal,

Ik heb nog niet alles gelezen, maar dat komt nog wel. Welkom voor alle nieuwe mensen.

Sylvana, sterkte met je vader.

Wij zijn net even een paardagen weggeweest en het resultaat daarvan was 1 kilo erbij ( wat wil hje met drie dagen barbeknoeien) en ondertussen alweer 1,5 er af. Vanmorgen het magische moment meegemaakt dat ik beneden de 60 zat.
Dus het gaat de goede kant op. Nog maar 2,9 kilo en dan ben ik er.
  Nerd met benen vrijdag 16 juni 2006 @ 10:43:19 #171
18073 miss_bleu
pi_38911751
Ik begin mij echt steeds meer te irriteren aan die vet rand over mijn broek en ik heb echt het idee dat ik soms uitzwenk van achteren. (terwijl het volgens mij wel meevalt)
Afvallen gaat niet hard, maar er zit wel elke dag een beetje vooruitgang in
pi_38913715
volgens mij ben ik weer aangekomen
Tap tap tap
pi_38914636
ik kan nou al steeds meer eten tussen de middag, ben begonnen met 2 crackers, toen 1 bolletje en nou eet ik meestal 4 crackers of 2 bolletjes

en verder ook geen ongezonde tussendoortjes, dus ben benieuwd als ik morgen op de weegschaal sta
pi_38914814
Gaat de goeie kant op dus Sylvana
  zaterdag 17 juni 2006 @ 08:37:10 #175
12913 GreatWhiteSilence
pi_38938014
Straks op de fiets naar mijn lotus-les. Half uurtje fietsen, in totaal een uur. Heb ik mijn beweging voor vandaag iig weer gehad.
pi_38939542
woehoe er is weer ruim een kilo vanaf! en dat na al een paar weken stil te hebben gestaan. Wou eigenlijk niet wegen omdat het weer eens die tijd van de maand is en dan ben je meestal toch wel een kilo zwaarder! Mijn vetpercentage was ook weer naar beneden. Dat vele waterdrinken en regelmatiger eten werkt voor mij dus echt! Op naar het cijfertje 2...!

Wel even een vraagje, op dit moment drink ik 1 liter water op een dag en een paar kopjes thee. Omdat ik normaal meestal nog niet eens de halve liter haalde heb ik nu als effect dat ik om het halfuur echt moet rennen bijna naar de wc! Vervelend dus.. hoelang duurt het ongeveer voordat je lichaam eraan gewend is en dat je niet meer zo vaak hoeft?
pi_38940384
Hoi, ik kom hier eventjes binnenvallen met een klein vraagje. Niet zo zeer omdat ik zo nodig af moet vallen, maar ik denk dat hier wel de experts zitten. Qua alcohol, wat is nou een drankje waar niet meteen zo ontzettend veel calorieen inzitten ? Kijk, met eten weet je wel dat het niet heel gezond is om elke dag pasta met roomsaus te eten ofzo, maar hoe zit dat nou met drank ? Baileys ofzo is overduidelijk room enzo, maar hoe zit het nou met de bewering dat een biertje twee bruine boterhammen is ? En allerhande mixdrankjes, daar zit weer heel veel suiker en kleurstoffen in enzo, (Ik eet liever zo min mogelijk kleurstoffen en suiker is ook niet goed voor me.) om nog maar niet te beginnen over dingen als passoa of pisang ambon.

Ik zat zelf zo te denken dat wijn waarschijnlijk het meest calorievriendelijke drankje is. Nadeel daarvan is dat de wijn in cafes negen van de tien keer niet te zuipen is. .

Maar, enlighten me ! Hoe zit dit nou precies ?

---
Hmm, ik lees mijn stukje terug, en ik klink als een alcoholiste. Wat ik gewoon wil weten is, als ik een avondje uit ben of op een borrel ofzo en ik drink een paar drankjes, hoe voorkom ik dat ik ongemerkt een half brood naar binnen werk. En niet "hoe word ik zat zonder aan te komen". .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_38940427
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi, ik kom hier eventjes binnenvallen met een klein vraagje. Niet zo zeer omdat ik zo nodig af moet vallen, maar ik denk dat hier wel de experts zitten. Qua alcohol, wat is nou een drankje waar niet meteen zo ontzettend veel calorieen inzitten ? Kijk, met eten weet je wel dat het niet heel gezond is om elke dag pasta met roomsaus te eten ofzo, maar hoe zit dat nou met drank ? Baileys ofzo is overduidelijk room enzo, maar hoe zit het nou met de bewering dat een biertje twee bruine boterhammen is ? En allerhande mixdrankjes, daar zit weer heel veel suiker en kleurstoffen in enzo, (Ik eet liever zo min mogelijk kleurstoffen en suiker is ook niet goed voor me.) om nog maar niet te beginnen over dingen als passoa of pisang ambon.

Ik zat zelf zo te denken dat wijn waarschijnlijk het meest calorievriendelijke drankje is. Nadeel daarvan is dat de wijn in cafes negen van de tien keer niet te zuipen is. .

alcohol = energie. dus word je er dik van.

zou iiig geen coctails nemen omdat daar normaal gesproken ook nog veel suikers inzitten. geen alcohol is beter als je af wilt vallen.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38940786
Ik heb zaterdag als weegdag en ik werd erg blij van wat ik zag net

2 weken geleden begonnen op 54,6, vorige week zat ik op 54,0 en nu zit ik op 53,2 Dus 8 ons afgevallen deze week
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:06:37 #180
242 Pinball
Electric Monk
pi_38940971
quote:

Hmm, ik lees mijn stukje terug, en ik klink als een alcoholiste. Wat ik gewoon wil weten is, als ik een avondje uit ben of op een borrel ofzo en ik drink een paar drankjes, hoe voorkom ik dat ik ongemerkt een half brood naar binnen werk. En niet "hoe word ik zat zonder aan te komen". .
Goeie toevoeging.

Volgens mij zit er in alle drank per glas uiteindelijk ongeveer even veel alcohol. Naarmate de drank sterker wordt worden de glazen namelijk steeds kleiner. De verschillen in kcal zullen dus vooral komen door suiker (of andere zooi, zoals room bij Baileys).
Mixdrankjes tellen dus al meteen dubbel, want je hebt de kcal van de alcohol in de rum/wodka/etc., en ook nog die van de suiker in de cola/jus d'orange/etc.

Ik heb gisteren iets van 1500kcal aan bier op.
pi_38940987
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:01 schreef _just_me_ het volgende:
woehoe er is weer ruim een kilo vanaf! en dat na al een paar weken stil te hebben gestaan. Wou eigenlijk niet wegen omdat het weer eens die tijd van de maand is en dan ben je meestal toch wel een kilo zwaarder! Mijn vetpercentage was ook weer naar beneden. Dat vele waterdrinken en regelmatiger eten werkt voor mij dus echt! Op naar het cijfertje 2...!
Lekker hoor Altijd fijn als je na een tijdje van stilstand weer afgevallen bent Succes verder ermee Met je andere vraag kan ik je niet helpen.
pi_38941039
ben afgelopen week ruim een kilo kwijt geraakt

pi_38941070
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:09 schreef Aarde het volgende:
ben afgelopen week ruim een kilo kwijt geraakt
ook al zo goed, gaat echt lekker met afvallen hier zeg
pi_38941086
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ook al zo goed, gaat echt lekker met afvallen hier zeg
jups

aardappels en brood weg of minderen helpt al een berg

pi_38941099
eigenlijk is het nu 2 kilo ofzo maar het schommelt nog al door eten / drinken enzo.... 1 kilo moet wel echt zijn hoop ik

pi_38941126
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:12 schreef Aarde het volgende:

[..]

jups

aardappels en brood weg of minderen helpt al een berg
bij mij moet brood er dus juist bij, k vind het nog steeds wel een beetje vreemd hoor, ik eet dus veel meer dan eerst en toch val ik zoveel af maar goed, dat komt dus dat me spijsvertering nou beter werkt
pi_38941156
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

bij mij moet brood er dus juist bij, k vind het nog steeds wel een beetje vreemd hoor, ik eet dus veel meer dan eerst en toch val ik zoveel af maar goed, dat komt dus dat me spijsvertering nou beter werkt
ja in brood zit jodium . als je daarvan te weinig binnenkrijgt wordt je schildklier traag en je stofwisseling dus ook.

voel je je ook beter nu?

pi_38941208
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:16 schreef Aarde het volgende:

[..]

ja in brood zit jodium . als je daarvan te weinig binnenkrijgt wordt je schildklier traag en je stofwisseling dus ook.

voel je je ook beter nu?
nouja, over me gewicht voel ik me wel beter, maar aangezien me pa in het ziekenhuis ligt voel ik me verder hartstikke kut
pi_38941288
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nouja, over me gewicht voel ik me wel beter, maar aangezien me pa in het ziekenhuis ligt voel ik me verder hartstikke kut
dat is minder.
beterschap gewenst voor je vader dan.

zaterdag 17 juni 2006 @ 12:33:30 #190
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38941513
Na het afvallen ben ik iets te enthousiast aan het eten geslagen: "Oh, ik ben zoveel afgevallen, ik wil een pizza en een biertje!"

Niet helemaal goed! Het smaakt ook niet zo lekker meer als ik bedenk hoe lang ik op de loopband moet staan voor het er weer af is... Aan de andere kant wil ik ook gewoon iets "fouts" kunnen eten, er van genieten en me er niet schuldig over voelen! Moeilijk, moeilijk!

Ach, ik ga gewoon een beloningssysteem bedenken: als ik me nu braaf blijf eten en sporten en mag ik tijdens mijn vakantie in Nederland lekker aan de (ras)patat, frikandellen, kroketten en mayo! Nu al zin in!

(Straks weer 2 uur op de loopband om die pizza eraf te krijgen!)
pi_38941536
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:22 schreef Aarde het volgende:

[..]

dat is minder.
beterschap gewenst voor je vader dan.
dank je wel
pi_38942067
quote:
Als je antwoord wilt hebben op hoeveel calorieen er in een drankje zitten, dan moet je even een calorietabel opzoeken. Op www.overgewicht.nl kun je via de eet-en beweegwijzer verschillende alcoholische dranken opzoeken. In een glas 'Bier pils' van 200 ml zitten volgens deze gegevens 80 calorieen. Als er meer dan 7% alcohol in bier zit, dan kom je op 120 calorieen per 200 ml. In 1 snee bruin brood (35 gr) zitten 85 calorieen. Een biertje kan dus niet gelijkstaan aan 2 bruine boterhammen.

Aangezien je schrijft dat suiker niet goed voor je is, heeft het misschien zin om ook naar de glycemische index te kijken:
quote:
Koolhydraten zijn de snelle leveranciers van brandstof in het lichaam. Zij worden snel afgebroken en de bloedbaan ingebracht. Daardoor stijgt het bloedsuikerniveau. De snelheid en de intensiteit waarmee dit gebeurd wordt uitgedrukt volgens een index, de glycemische index.

Het uitgangspunt is de waarde 100, die gelijk is aan de consumptie van van wit brood. Andere producten zijn dus relatief ten opzichte van de waarde 100. Een snelle en vooral langdurige fluctuatie van de bloedsuikerspiegel is ongewenst. Dit is vergelijkbaar met adrenaline. Een tijdelijk verhoging geeft extra alertheid en energie, maar een constante verhoging levert stressschade op. Daarom is deze waarde van belang.

Bron
Je denkt wellicht dat vooral in mixdrankjes suiker zit, maar bier is geloof ik zo'n beetje het slechtste wat je jezelf aan kunt doen qua suiker. Coca cola krijgt een score 60 en bier maar liefst 110!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_38942145
Mijn oplossing is overigens om alleen droge, witte wijn te drinken. En als ik drink, drink ik niet veel. Ik geloof ook dat dat een van de beste 'dieetmethodes' is, om jezelf niets te ontzeggen maar om zoveel mogelijk van het goede te genieten en overdaad te voorkomen. Ik kan me niet voorstellen dat je bij het 5e biertje nog iets van het bier proeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_38942764
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb zaterdag als weegdag en ik werd erg blij van wat ik zag net

2 weken geleden begonnen op 54,6, vorige week zat ik op 54,0 en nu zit ik op 53,2 Dus 8 ons afgevallen deze week
ik doe wat verkeerd
Tap tap tap
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:35:42 #195
12913 GreatWhiteSilence
pi_38942785
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik doe wat verkeerd
[/pestmodus]Het kan ook allemaal vocht zijn... [pestmodus]
pi_38942805
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

[/pestmodus]Het kan ook allemaal vocht zijn... [pestmodus]
Volgens mij bestaat m'n hele buik uit vocht
Tap tap tap
pi_38942881
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[PESTMODE]

elk pondje gaat door het...

[/PESTMODE]

zaterdag 17 juni 2006 @ 13:45:01 #198
12913 GreatWhiteSilence
pi_38942961
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bron slaan en aftappen, succes gegarandeerd. Scheelt je een kilo per liter.
pi_38943314
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik doe wat verkeerd
ik ben maar 0,4 kg meer afgevallen dan jou, dus zoveel verschilt dat nou ook niet toch

kop op meis!
pi_38943600
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ben maar 0,4 kg meer afgevallen dan jou, dus zoveel verschilt dat nou ook niet toch

kop op meis!
Nou, ik ben vergeten te updaten, want die kilo zat er alweer aan
Oh nee, vanochtend zat ik op de 61,5
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')