oke, sorry dan voor mijn voorbarige conclusies, maar het was dan dus niet echt duidelijk wat je precies wildequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goed, dan heb ik me blijkbaar vergist. Sorry daarvoor... sporten it is![]()
Hoe snel merkte je al echt resultaat dan? En hoe lang per dag? doe je dan oefeningen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:05 schreef valeggua het volgende:
Een goed buikspierapparaat om snel resultaat te krijgen is de ab king pro of abswing. Was laatst nog in de aanbieding bij de kijkshop (40 euro). Dat ding werkt echt heel goeden snel ook .![]()
Net zo leuk als die draaibare spiegeltjes bij de H&M waar je jezelf vanuit alle hoeken grondig kunt inspecteren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ieee ik ga NOOOT meer eten
Ik wou ff kijken of m'n nieuwe bikini bil bedekkend was en ik lag toevallig op de grond.. Dus ik kijk zo naar een spiegel die er staat en van achter ben ik net save the whale
Dattt wist ik niet
Als ik sta gaat 't wel hoor maar m'n bil is kleiner dan m'n bovenbenen dus die steken zo er boven uit![]()
![]()
Ik maar denken dat ik zo een kontje had
[afbeelding]
Zo heb ik laatst een "core" les gedaan, 30 minuten buikspieren. Vreselijk! De dag erna voelde ik bij elke stap mijn spieren... Dacht eerst dat ik gewoon buikpijn had maar na even nadenken bleken het buikspieren... Ik wist wel dat ik ze had, ze waren alleen heel goed verstopt!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb vandaag de conditietest gedaan en de resultaten waren voldoende.
Gisteren een les pilates gevolgd, ik heb nu nog last van mijn buikspieren. Ik wist niet dat ik ze had...![]()
Morgen weer fitnessen en een les bodybalance.
Dat had ik ook na een les BBB, damn, wat een last van me buikspieren had ik toen zegquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:16 schreef ennuik het volgende:
[..]
Zo heb ik laatst een "core" les gedaan, 30 minuten buikspieren. Vreselijk! De dag erna voelde ik bij elke stap mijn spieren... Dacht eerst dat ik gewoon buikpijn had maar na even nadenken bleken het buikspieren... Ik wist wel dat ik ze had, ze waren alleen heel goed verstopt!
Jaa die zijn ook stomquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo leuk als die draaibare spiegeltjes bij de H&M waar je jezelf vanuit alle hoeken grondig kunt inspecteren.
![]()
Het is nog fijner om een positief zelfbeeld èn een extra spiegel te hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:00 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
ja dat is waar maar het is toch fijner om een positief zelfbeeld te hebben??
Maar ik word er niet altijd gelukkig vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:34 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind juist dat ze die spiegels overal moeten hebben, anders sta je zo onhandig te draaien en zo. Ik zie ook heel vaak mensen met broeken die van de voorkant mooi zitten maar achter juist helemaal niet. Dan maar een spiegel extra =)
Ok maar dan ga ik me dik voelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is nog fijner om een positief zelfbeeld èn een extra spiegel te hebben.
Ik wil ook een H&M pashokje thuis!
Ik heb die foto's van jou gezien, jij hebt niet eens plaats voor putjes op die sprieten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Ok maar dan ga ik me dik voelen
en zie ik putjes billen
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb die foto's van jou gezien, jij hebt niet eens plaats voor putjes op die sprieten.
Aanstelster.
Hmz ja ik overdrijf misschien wel iets tegenover de mensen die echt dik zijn.... Maarr... ander word ik ook dik.. Niet de bedoeling
alcohol = energie. dus word je er dik van.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi, ik kom hier eventjes binnenvallen met een klein vraagje. Niet zo zeer omdat ik zo nodig af moet vallen, maar ik denk dat hier wel de experts zitten. Qua alcohol, wat is nou een drankje waar niet meteen zo ontzettend veel calorieen inzitten ? Kijk, met eten weet je wel dat het niet heel gezond is om elke dag pasta met roomsaus te eten ofzo, maar hoe zit dat nou met drank ? Baileys ofzo is overduidelijk room enzo, maar hoe zit het nou met de bewering dat een biertje twee bruine boterhammen is ? En allerhande mixdrankjes, daar zit weer heel veel suiker en kleurstoffen in enzo, (Ik eet liever zo min mogelijk kleurstoffen en suiker is ook niet goed voor me.) om nog maar niet te beginnen over dingen als passoa of pisang ambon.
Ik zat zelf zo te denken dat wijn waarschijnlijk het meest calorievriendelijke drankje is. Nadeel daarvan is dat de wijn in cafes negen van de tien keer niet te zuipen is..
Maar, enlighten me ! Hoe zit dit nou precies ?
Goeie toevoeging.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hmm, ik lees mijn stukje terug, en ik klink als een alcoholiste. Wat ik gewoon wil weten is, als ik een avondje uit ben of op een borrel ofzo en ik drink een paar drankjes, hoe voorkom ik dat ik ongemerkt een half brood naar binnen werk. En niet "hoe word ik zat zonder aan te komen"..
Lekker hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:01 schreef _just_me_ het volgende:
woehoe er is weer ruim een kilo vanaf! en dat na al een paar weken stil te hebben gestaan. Wou eigenlijk niet wegen omdat het weer eens die tijd van de maand is en dan ben je meestal toch wel een kilo zwaarder! Mijn vetpercentage was ook weer naar beneden. Dat vele waterdrinken en regelmatiger eten werkt voor mij dus echt! Op naar het cijfertje 2...!
ook al zo goed, gaat echt lekker met afvallen hier zegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:09 schreef Aarde het volgende:
ben afgelopen week ruim een kilo kwijt geraakt
jupsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ook al zo goed, gaat echt lekker met afvallen hier zeg
bij mij moet brood er dus juist bij, k vind het nog steeds wel een beetje vreemd hoor, ik eet dus veel meer dan eerst en toch val ik zoveel afquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:12 schreef Aarde het volgende:
[..]
jups
aardappels en brood weg of minderen helpt al een berg
ja in brood zit jodium . als je daarvan te weinig binnenkrijgt wordt je schildklier traag en je stofwisseling dus ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij moet brood er dus juist bij, k vind het nog steeds wel een beetje vreemd hoor, ik eet dus veel meer dan eerst en toch val ik zoveel afmaar goed, dat komt dus dat me spijsvertering nou beter werkt
nouja, over me gewicht voel ik me wel beter, maar aangezien me pa in het ziekenhuis ligt voel ik me verder hartstikke kutquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:16 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja in brood zit jodium . als je daarvan te weinig binnenkrijgt wordt je schildklier traag en je stofwisseling dus ook.
voel je je ook beter nu?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, over me gewicht voel ik me wel beter, maar aangezien me pa in het ziekenhuis ligt voel ik me verder hartstikke kut
dank je welquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:22 schreef Aarde het volgende:
[..]dat is minder.
beterschap gewenst voor je vader dan.
Als je antwoord wilt hebben op hoeveel calorieen er in een drankje zitten, dan moet je even een calorietabel opzoeken. Op www.overgewicht.nl kun je via de eet-en beweegwijzer verschillende alcoholische dranken opzoeken. In een glas 'Bier pils' van 200 ml zitten volgens deze gegevens 80 calorieen. Als er meer dan 7% alcohol in bier zit, dan kom je op 120 calorieen per 200 ml. In 1 snee bruin brood (35 gr) zitten 85 calorieen. Een biertje kan dus niet gelijkstaan aan 2 bruine boterhammen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar, enlighten me ! Hoe zit dit nou precies ?
Je denkt wellicht dat vooral in mixdrankjes suiker zit, maar bier is geloof ik zo'n beetje het slechtste wat je jezelf aan kunt doen qua suiker. Coca cola krijgt een score 60 en bier maar liefst 110!quote:Koolhydraten zijn de snelle leveranciers van brandstof in het lichaam. Zij worden snel afgebroken en de bloedbaan ingebracht. Daardoor stijgt het bloedsuikerniveau. De snelheid en de intensiteit waarmee dit gebeurd wordt uitgedrukt volgens een index, de glycemische index.
Het uitgangspunt is de waarde 100, die gelijk is aan de consumptie van van wit brood. Andere producten zijn dus relatief ten opzichte van de waarde 100. Een snelle en vooral langdurige fluctuatie van de bloedsuikerspiegel is ongewenst. Dit is vergelijkbaar met adrenaline. Een tijdelijk verhoging geeft extra alertheid en energie, maar een constante verhoging levert stressschade op. Daarom is deze waarde van belang.
Bron
ik doe wat verkeerdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb zaterdag als weegdag en ik werd erg blij van wat ik zag net
2 weken geleden begonnen op 54,6, vorige week zat ik op 54,0 en nu zit ik op 53,2Dus 8 ons afgevallen deze week
![]()
![]()
![]()
![]()
[/pestmodus]Het kan ook allemaal vocht zijn...quote:
Volgens mij bestaat m'n hele buik uit vochtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
[/pestmodus]Het kan ook allemaal vocht zijn...[pestmodus]
[PESTMODE]quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat m'n hele buik uit vocht
Bron slaan en aftappen, succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat m'n hele buik uit vocht
ik ben maar 0,4 kg meer afgevallen dan jou, dus zoveel verschilt dat nou ook niet tochquote:
Nou, ik ben vergeten te updaten, want die kilo zat er alweer aanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben maar 0,4 kg meer afgevallen dan jou, dus zoveel verschilt dat nou ook niet toch
kop op meis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |