Ik moet er ook altijd een even aantal van etenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
M&M's, helemaal erg qua schransgehalte. Eentje is altijd te weinig, dus blijf je er van eten
.
Ach ja, je moet toch wat als lekker vinden en lekker zijn zo nauw met elkaar verbonden zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef Pinball het volgende:
Vrouwen.
Eerst gaat het een half topic over ijs, en dan schakelen ze over op M&M's om elkaar gek te maken.
tsja, zo zijn we nou eenmaal...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef Pinball het volgende:
Vrouwen.
Eerst gaat het een half topic over ijs, en dan schakelen ze over op M&M's om elkaar gek te maken.
'eigenlijk'quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef Quinazoline het volgende:
En in roomijs of chocolade heb ik eigenlijk helemaal geen zin.
Heb ik ook hoor. Alleen ben ik dan weer van de hartige snacks, ook niet goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef Quinazoline het volgende:
Omdat ik het misschien verkeerd geformuleerd heb dan, want ik heb echt geen zin in chocolade of ijs, terwijl ik toch een vrouw ben.
Ik ben man, maar ik vind ze allebei lekker. Ook de combinatie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef Quinazoline het volgende:
Omdat ik het misschien verkeerd geformuleerd heb dan, want ik heb echt geen zin in chocolade of ijs, terwijl ik toch een vrouw ben.
Maar het ging net daarvoor wel over ijs en chocolade, dus vandaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben man, maar ik vind ze allebei lekker. Ook de combinatie.
Maar de reden van mijn post was meer dat ik dacht van, goh, hé, waarom gaat iemand posten dat ze ergens helemaal geen zin in heeft als ze er niet speciaal aan denkt?
Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen zin in erwtensoep, maar dat ga ik dan weer niet hier melden, want ik denk helemaal niet aan erwtensoep, snap je?![]()
Ik heb regelmatig dat ik opeens ergens aan moet denken en zelfs al onderweg ben om het te pakken of te gaan kopen en dan denk, 'huh, ik heb er niet eens trek in, wat doe ik hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar de reden van mijn post was meer dat ik dacht van, goh, hé, waarom gaat iemand posten dat ze ergens helemaal geen zin in heeft als ze er niet speciaal aan denkt?
Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen zin in erwtensoep, maar dat ga ik dan weer niet hier melden, want ik denk helemaal niet aan erwtensoep, snap je?![]()
Ja, maar heb je dat erger als je ongesteld moet worden, of dat ook nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Troel het volgende:
Ja, maar heb je dat erger als je ongesteld moet worden, of dat ook niet![]()
![]()
Veel succesquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Terug van weggeweest!! Ik had het de afgelopen weken even helemaal gehad met calorieen en andere dieet-bla, maar we moeten er weer tegenaan. Ik sta nu al 4 weken op de 60, dus geen ge-jojo, waar ik zelf best trots op ben!!
Maar ja, vorige week ongesteld, en jullie kennen het probleem vast wel.. Sla? juk.. Donut? jum! En dus is het nu tijd om weer aan de filet american te gaan i.p.v. de chocoladepasta. En aan de kipfilet i.p.v. de frikandel. En natuurlijk kan ik wel wat support gebruiken!! Het moeilijkste word weer het blikje chocomelk om 3 uur laten staan.. daar ben ik nu zo aan gehecht geraakt. Maarja, wie slank wilt zijn moet trek hebben.
ik heb echt geen idee wat je er nog bij kunt zetten, ik vind hem mooi zo iigquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef Troel het volgende:
Dames, Heren, zouden jullie ook mee willen denken?
We zitten erover te denken om "het lijstje" uit te breiden met meer mogelijkheden, wat voor dingen zouden jullie terug willen zijn (al dan niet openbaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |