abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juni 2006 @ 19:20:38 #201
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38950367
Ik ben echt aan het sporten geslagen Ik heb nu twee dagen achter elkaar niets gedaan om mijn lichaam eindelijk wat rust te gunnen, maar morgen ga ik weer aan de slag.

Ik ga nauwlettend in de gaten houden wanneer ik weer een conditietest heb, zodat het niet vergeten wordt, en kijken of al dat sporten daadwerkelijk zoden aan de dijk zet...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38958289
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou, ik ben vergeten te updaten, want die kilo zat er alweer aan
Oh nee, vanochtend zat ik op de 61,5
Gewoon de moed erin houden en doorgaan en dan gaat het er vanzelf wel weer af In het begin gaat het mesetal snel, zoals bij mij, over tijdje zal het bij mij ook wel minder hard gaan dan nu
pi_38966581
Yes ik ben zo blij! Na ruim 2 weken stilgestaan te hebben op ongeveer 68.5, gaf de weegschaal vanochtend eindelijk weer iets anders aan, 68! Was al bang dat ik voor altijd hetzelfde gewicht zou houden, maar niet dus Heeft het trainen wat ik nu (bijna) elke avond doe toch geholpen
pi_38970298
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn oplossing is overigens om alleen droge, witte wijn te drinken. En als ik drink, drink ik niet veel. Ik geloof ook dat dat een van de beste 'dieetmethodes' is, om jezelf niets te ontzeggen maar om zoveel mogelijk van het goede te genieten en overdaad te voorkomen. Ik kan me niet voorstellen dat je bij het 5e biertje nog iets van het bier proeft.
Ja precies, zoiets had ik ook al verzonnnen. .

Nee, de reden dat ik deze vraag stelde was deels interesse, en deels gewoon een beetje willen opletten op wat ik binnenkrijg. En met niet-alcoholische dingen was me dat wel duidelijk, maar met alcoholische dranken niet zo. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 19 juni 2006 @ 10:43:49 #205
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38995455
Niet zo leuk... Gisteren vol goede moed naar de sportschool, blijkt ie gesloten te zijn! Andere tijden ivm zomer enzo... Ach, een leuke wandeling heen en terug, moet ik maar denken!

Vandaag weer naar sportschool (Check check, is 'ie open? Check!), op de loopband zweten. Ik ben laatst op de trap gevallen (Ja, OP de trap, richting boven, met knieschijven heel leuk op het randje - iemand foto's zien?!) en in mijn bovenlichaam heb ik nog helemaal spierpijn. Wat is dan beter: wel of niet met gewichten sjouwen?
pi_38996554
Zo, ik kom ook weer even langs. Afgelopen weekend hebben we twee dagen bezoek gehad en gebarbecued. Ik was jarig, ben onlangs afgestudeerd en mijn zusje is ook nog eens geslaagd voor haar vwo, dus we hadden reden voor een feestje. Helaas ben ik ook een kilo aangekomen.

De komende dagen ga ik dus echt even rustig aan doen. Ik zit nu boven de 57 kilo op de weegschaal van m'n moeder. De mijne geeft altijd nog een kilo meer aan, maar de batterijen zijn leeg. Ik zat rond de 56 en dat wil ik toch wel vasthouden. Ik heb nu maat 36, maar eigenlijk wil ik er nog een paar kilo vanaf. Daar had ik de laatste weken niet echt puf voor, maar ik wil dus zeker niet weer aankomen! Vanavond ga ik weer samen met mijn vriend terug naar mijn kamer in Utrecht, daar kan ik gelukkig zelf bepalen wat ik eet.

(Voordat iemand gaat zeggen dat maat 36 toch prima is en dat het ongezond/veel te mager is om kleiner te willen: voor iemand van 1m75 is maat 36 misschien best dun, maar die maten zijn gebaseerd op heup- en tailleomtrek. In verhouding tot mijn lengte (1m59 volgens mijn paspoort) valt mijn 'breedte' nog best tegen. Ik ben nu voor het eerst niet meer zo'n propje, maar om echt slank te lijken moeten kleinere mensen gewoon nog smaller zijn dan lange mensen.)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_38998487
laat maar

[ Bericht 84% gewijzigd door shiNinG_staR op 19-06-2006 12:55:22 ]
  maandag 19 juni 2006 @ 12:42:47 #208
242 Pinball
Electric Monk
pi_38998621
reactie op gedelete post

[ Bericht 47% gewijzigd door DarkElf op 19-06-2006 12:47:03 ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38998697
reactie op gedelete post

[ Bericht 96% gewijzigd door DarkElf op 19-06-2006 12:47:17 ]
pi_38998915
Ik kom ook weer even langs. Zat vanmorgen weer op de ge-update 65 kilo en ga vanaf nu echt weer meer sporten en bewegen.
Afgelopen weekend een weekendje weg geweest maar heb me daar netjes aan mijn dieet weten te houden en ook nog getafeltennist, gevoetbald, gelummeld, gefrisbeet en trampoline gesprongen, dus beweging heb ik echt wel genoeg gehad. Ik merk echt dat ik bewegen leuker vind nu het zoveel makkelijker gaat. Normaal was ik gewoon in het gras blijven zitten kijken naar de fanatieke rondrennende mensen, maar nu was ik dus lekker zelf aan het rondrennen.

En ik ben behoorlijk verbrand, en dat doet zeer.

Maat 36 klinkt trouwens echt heel klein, Mini_rulez (ik ben 1.62) maar ik denk dat als je er geen ondergewicht ofzo door krijgt dat het niet zoveel kwaad kan. Het zal denk ik wel heel veel extra moeite kosten omdat het niet van die losse kilo's zijn, maar als je het dat waard vind (en dat moet je dus helemaal zelf weten vind ik) dan moet je vooral doorgaan .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38999163
Afgelopen week 5 afstudeerfeestjes gevierd! (Waaronder die van mijzelf!) Een hoop sangria en hapjes zijn er dus ingegaan. Maar met dit sauna-weer eet ik sowieso veel minder dus de schade zal wel meevallen. Vanmiddag na mn werk meteen door naar de sportschool!
pi_38999863
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:54 schreef Quinazoline het volgende:
Maat 36 klinkt trouwens echt heel klein, Mini_rulez (ik ben 1.62) maar ik denk dat als je er geen ondergewicht ofzo door krijgt dat het niet zoveel kwaad kan. Het zal denk ik wel heel veel extra moeite kosten omdat het niet van die losse kilo's zijn, maar als je het dat waard vind (en dat moet je dus helemaal zelf weten vind ik) dan moet je vooral doorgaan .
Mijn BMI is nog steeds bijna 23, dus ondergewicht zal het niet worden. Veel mensen in dit topic zitten daar onder en die vallen ook nog steeds af, dus ik denk dat het wel moet kunnen.
Ik vond het ook altijd heel klein klinken, maar nu ik zover ben zie ik dat het toch nog net niet is zoals ik zou willen. Ik heb nog steeds een beetje een buikje, en wat dikke bovenbenen. Een paar kilootjes minder maakt het voor mijn gevoel helemaal af.
Are you pondering what I'm pondering?
  Nerd met benen maandag 19 juni 2006 @ 13:25:55 #213
18073 miss_bleu
pi_38999930
ik moet vanavond maar eens op de weegschaal gaan staan.
Heb bar weinig op dit weekend, en zit vandaag aan de thee en rijstenwafels. Dus er zal wel wat af moeten zijn.
pi_39000290
Ik heb inderdaad ook maar heel weinig trek. Gisteren rond half 5 een cup a soup gegeten en 's avonds nog een appel. Verder helemaal geen trek gehad, terwijl ik dat normaal echt wel heb.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_39007841
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn BMI is nog steeds bijna 23, dus ondergewicht zal het niet worden. Veel mensen in dit topic zitten daar onder en die vallen ook nog steeds af, dus ik denk dat het wel moet kunnen.
Ik vond het ook altijd heel klein klinken, maar nu ik zover ben zie ik dat het toch nog net niet is zoals ik zou willen. Ik heb nog steeds een beetje een buikje, en wat dikke bovenbenen. Een paar kilootjes minder maakt het voor mijn gevoel helemaal af.
Ik heb een BMI van bijna 21 of zo.... Ik zie er op het eerste gezicht wel dun uit maar m'n familie begint me wel te waarschuwen dat ik niet verder moet gaan uitdijen... Heb namelijk best wel een BUIK En m'n bovenbenen zijn ook aan de forse kant... Laat dat nou net het gene zijn wat bij mij bijna altijd bedekt is dus niet echt opvalt

M'n familie vindt mij niet dik hoor.. Maar m'n nichtje was bijv. altijd slank en nu echt flink dus daarom denk ik.............

Oja niet dat ik nu wil zeggen dat jij met een BMI van 23 dik bent !!!!
  maandag 19 juni 2006 @ 22:32:51 #216
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_39018463
Zo, vandaag weer 1,5 uur op de loopband gestaan (vetverbrandingsprogramma) en morgen aan de gewichten en even later naar een vetverbrandings-spinning les. Goed bezig!
pi_39018831
Wow! 1,5 uur op de loopband! Val je niet om van verveling?
pi_39020018
blegh, m'n zus heeft een 1kilo-zak M&Ms voor me meegenomen uit Frankrijk
Tap tap tap
pi_39020881
2 weken op ijsjes en chocoladekoekjes geleefd en 4-5 kg aangekomen
Ik ga nu alleen nog maar water en brood eten voor de komende twee weken

Dan ben ik weer zoals ik "normaal" was (ja ik vermoedde al iets in de spiegel plofhoofd dikkere buik dikkere benen maar het is dus echt zo)

mja ik maak er wel 4 weken van en dan ben ik zomerproef
pi_39020933
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
2 weken op ijsjes en chocoladekoekjes geleefd en 4-5 kg aangekomen
Ik ga nu alleen nog maar water en brood eten voor de komende twee weken

Dan ben ik weer zoals ik "normaal" was (ja ik vermoedde al iets in de spiegel plofhoofd dikkere buik dikkere benen maar het is dus echt zo)

mja ik maak er wel 4 weken van en dan ben ik zomerproef
Hehe, met alleen water en brood zou ik het niet doen, dan komt alles er nog harder weer aan als je weer 'normaal' eet.. maar dat weet je zelf ook wel denk ik
pi_39020941
Dat maakt mijn BMI niet <21 maar 22 half
iiiiiiieuw bijna 2 "punten" omhoog

Niet meer 3 bakken roomijs magnums waterijsjes en snickers op 1 dag

Alleen nog maar gezond ( )
pi_39021015
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hehe, met alleen water en brood zou ik het niet doen, dan komt alles er nog harder weer aan als je weer 'normaal' eet.. maar dat weet je zelf ook wel denk ik
Nou........ "Normaaal" eet ik gewoon brood (ook met zoet) en dan 1 of 2 koekjes per dag soms geen
maar als het dan warm weer wordt.. denk ik IJS IJS IJS IJS IJS
en eet ik soms wel 2-3 x per dag roomijs of een magnum En 4 perenijsjes En een half pakje koekjes omdat ik geen trek heb in brood
pi_39021066
Dit is echt vies gadverdamme En van de winter was ik bijna goed op gewicht en bijna platte buik en nu dit

gadverdamme
pi_39021088
Misschien zeg ik nu iets raars hoor, maar kun je niet beter gewoon gezond gaan eten in plaats van eerst heel veel snoep en ijs wegwerken en dan roepen dat je alleen maar water en brood gaat eten?

Sowieso denk ik niet dat je werkelijk 5 kilo aangekomen bent ik twee weken, dan moet je echt wel gigantische hoeveelheden opeten, dat is mij nog niet eens gelukt toen ik een ES had.
Sanity is (not) statistical
pi_39021094
sorry
ik overdrijf soms een beetje

maar mijn punt is dat ik dus echt mee ga doen met jullie nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')