Gewoon de moed erin houden en doorgaan en dan gaat het er vanzelf wel weer afquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik ben vergeten te updaten, want die kilo zat er alweer aan
Oh nee, vanochtend zat ik op de 61,5
Ja precies, zoiets had ik ook al verzonnnen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn oplossing is overigens om alleen droge, witte wijn te drinken. En als ik drink, drink ik niet veel. Ik geloof ook dat dat een van de beste 'dieetmethodes' is, om jezelf niets te ontzeggen maar om zoveel mogelijk van het goede te genieten en overdaad te voorkomen. Ik kan me niet voorstellen dat je bij het 5e biertje nog iets van het bier proeft.
Mijn BMI is nog steeds bijna 23, dus ondergewicht zal het niet worden.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:54 schreef Quinazoline het volgende:
Maat 36 klinkt trouwens echt heel klein, Mini_rulez (ik ben 1.62) maar ik denk dat als je er geen ondergewicht ofzo door krijgt dat het niet zoveel kwaad kan. Het zal denk ik wel heel veel extra moeite kosten omdat het niet van die losse kilo's zijn, maar als je het dat waard vind (en dat moet je dus helemaal zelf weten vind ik) dan moet je vooral doorgaan.
Ik heb een BMI van bijna 21 of zo.... Ik zie er op het eerste gezicht wel dun uit maar m'n familie begint me wel te waarschuwen dat ik niet verder moet gaan uitdijen... Heb namelijk best wel een BUIKquote:Op maandag 19 juni 2006 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn BMI is nog steeds bijna 23, dus ondergewicht zal het niet worden.Veel mensen in dit topic zitten daar onder en die vallen ook nog steeds af, dus ik denk dat het wel moet kunnen.
Ik vond het ook altijd heel klein klinken, maar nu ik zover ben zie ik dat het toch nog net niet is zoals ik zou willen. Ik heb nog steeds een beetje een buikje, en wat dikke bovenbenen. Een paar kilootjes minder maakt het voor mijn gevoel helemaal af.
Hehe, met alleen water en brood zou ik het niet doen, dan komt alles er nog harder weer aan als je weer 'normaal' eet.. maar dat weet je zelf ook wel denk ikquote:Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
2 weken op ijsjes en chocoladekoekjes geleefd en 4-5 kg aangekomen
Ik ga nu alleen nog maar water en brood eten voor de komende twee weken
Dan ben ik weer zoals ik "normaal" was (ja ik vermoedde al iets in de spiegel plofhoofd dikkere buik dikkere benen maar het is dus echt zo)
mja ik maak er wel 4 weken van en dan ben ik zomerproef
Nou........ "Normaaal" eet ik gewoon brood (ook met zoet) en dan 1 of 2 koekjes per dag soms geenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hehe, met alleen water en brood zou ik het niet doen, dan komt alles er nog harder weer aan als je weer 'normaal' eet.. maar dat weet je zelf ook wel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |