ben niet overdreven te zwaar... het is er alleen langzaam maar zeker bijgekomenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ze zorgen normaal gesproken ook voor een vol gevoel, dus jij gaat honger krijgen.
Daarnaast heb ik mijn twijfels bij het compleet weglaten van 1 hele voedselgroep.
Min en min mag dan plus zijn, ik geloof niet in het corrigeren van de ene slechte eetgewoonte met een ándere slechte eetgewoonte.
Maar goed, dat is mijn mening.
Succes en zo.
zo rap springt je vet niveau niet op en neer gelukkigquote:Op zondag 11 juni 2006 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:Vandaag beetje weinig gegeten door alle stress en lol rondom het WK
Hopelijk morgen te zien op de weegschaal, maar meestal als ik ongezonde dingen eet is er wat af en als ik weinig eet wat bij
![]()
Hey dat klinkt als mijn figuurquote:Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dunne lange beentjes en een kort, breed bovenlichaam. Ik heb hamlappen op m'n rug waar ik het vlees zou vast kan pakken en als ik zit vallen er twee rollen over m'n broek heen, met lovehandles, sinds kort. Toen ik vijf jaar geleden ging studeren woog ik 57. Ik was 19 toen ik ging studeren, ik kan nog wel begrijpen dat ik iets aankom, hoewel ik al helemaal volgroeid was, maar de afgelopen 2, 3 jaar heb ik alles lopen vreten wat in zicht kwam. Ik groei dicht. En ik heb een appeltjesvorm waarbij alles zich als een zwemband om m'n buik gaat vormen. eerst was het 1 zwembandje, nu heb ik een reddingsvest aan
Vorig jaar rokje gekocht, maat 38, zat goed, nu krijg ik hem niet meer dicht. Dat soort geintjes, dus.
Maargoed, zo heeft iedereen wel wat om over te zeuren, maar ik heb zwakke rug, zwakke spieren, zwakke botten, en daardoor moet ik gewoon niet te dik/zwaar worden en meer bewegen.
Het ergste vind ik nog dat alle shirtjes die ik aanpas te klein zittenEn ik kan geen bikini aan.
quote:Op maandag 12 juni 2006 08:20 schreef miss_bleu het volgende:
Sow we gaan vandaag maar eens aan de crackers.
Mooie van dit weer is dat ik gewoon geen honger heb, dus echt veel eten zal ik wel niet met deze hitte
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
Veel water drinken en crackers met kaas eten. Toch hartig anders val ik op mijn werk van mijn stokje af.
Heb nu pas 2 crackers op
www.eetdagboek.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef miss_bleu het volgende:
Owjeee toch een broodje sla, komkomer en zalm op
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:09 schreef Nugget het volgende:
Zijn alle accounts aangemaakt, ja? Ik heb nog geen mail gehad en me een week geleden aangemeld![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef Troel het volgende:
Alle accounts zijn aangemaakt.
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef CherryLips het volgende:
verhaal
Geen idee hoeveel erin zal zitten, maar 20+ kaas is altijd goed. Het aantal gram zal dan denk ik ook niet zo veel uit maken.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Vraagje:
Ik neem vaak zon pakje 20+ kaas uit de bedrijfskantine.
Er zitten 2 vierkante plakjes kaas in. Nu staat er geen voedingsinformatie op het pakje, en ook niet hoeveel gram het is.
Iemand enig idee?
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Nugget, zou je me wellicht opnieuw willen mailen?
Ik heb nog wel het mailtje van Aarde staan, maar wellicht dat ik iets te snel ben geweest met spammailtjes verwijderen na mijn vakantie
Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoortquote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je nog lang wacht ben ik op mijn streefgewicht hoor
![]()
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uitquote:Op maandag 12 juni 2006 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoort
Maar goed dan dat je wel mail hebtquote:Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef Aarde het volgende:
[..]
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uit![]()
het wachtwoord pakt ie neit :|quote:
quote:Authenticatie nodig!
De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/tmpedit/". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.
Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 401
slank.qqn.nl
Mon Jun 12 19:13:55 2006
Apache/2.2.2 (FreeBSD) mod_ssl/2.2.2 OpenSSL/0.9.7d DAV/2 PHP/5.1.4 SVN/1.3.1
Ik heb er een van kijkshop van 12 euro (wel analoog)... Op 0,5 kilo nauwkeurig. Ligt er dus aan hoe precies je het wilt weten. Maar hij is wel goedkoop.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is(ik denk wel digitaal)
Wat hebben jullie voor iets?![]()
Ik heb een digitale van zo'n 18 euro bij Blokker, weet het merk even niet meer. Hij is op een ons nauwkeurig, best prima op zich. Ik heb alleen het idee dat hij het eerste gewicht dat hij op een dag bij je meet, onthoudt en steeds weer opnieuw weergeeft als je er nog een keer op gaat staan, heel raar is dat. Beetje vervelend ook, soms.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is(ik denk wel digitaal)
Wat hebben jullie voor iets?![]()
Dat idee heb ik dus ook. Ik omzeil het door als ik mezelf nog een keer wil wegen de weegschaal een heel andere uitslag te laten geven door alleen druk met mijn voet te geven. Dan geeft hij tien kilo aan ofzo en dan is het geheugen op die tien kilo gezet.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb een digitale van zo'n 18 euro bij Blokker, weet het merk even niet meer. Hij is op een ons nauwkeurig, best prima op zich. Ik heb alleen het idee dat hij het eerste gewicht dat hij op een dag bij je meet, onthoudt en steeds weer opnieuw weergeeft als je er nog een keer op gaat staan, heel raar is dat. Beetje vervelend ook, soms.
die stofwisseling in rust, is dat langdurig in coma liggen of zo? Of hangend op de bank tv kijken de hele dag?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je zeer nauwkeurig kunt uitrekenen wat je aan kcals per dag nodig hebt om te functioneren en niet aan te komen.
Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren, waaronder je bloedcirculatie, temperatuurregulering, spijsvertering en ieder ander stofwisselingsproces in je lichaam. Je BMR neemt lichaamsactiviteit niet mee in de berekening.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef Smulrol het volgende:
[..]
die stofwisseling in rust, is dat langdurig in coma liggen of zo? Of hangend op de bank tv kijken de hele dag?
'Functioneren' is een erg vaag begrip natuurlijk, op het moment dat je naar je werk fietst of de afwas doet ben je al niet meer 'in rust'.
Kan je na gaan hoeveel eten er alleen al nodig is om jezelf in leven te houden, en dan heb je nog geen pink verroerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren, waaronder je bloedcirculatie, temperatuurregulering, spijsvertering en ieder ander stofwisselingsproces in je lichaam. Je BMR neemt lichaamsactiviteit niet mee in de berekening.
oh goed ideequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:
wat is meloen toch lekker met dit weer
Ipv crackers gewoon lekker meloen gegeten
Volgens mij werkt het niet echtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef valeggua het volgende:
hallo, ik heb besloten me ook aan te melden. En ik heb nog een goede tip:
Ik drink nu al 1,5 week iedere dag een kan chinese thee. Groene Yunnan thee, en met hele fijne resultaten (-2 cm buik)! Het is goed voor de vetverbranding, omdat het de overtollige vetten opneemt uit je voeding. En het bevorderd de afvoer van vocht en schadelijke stoffen.
Ik persoonijk vind ik het nog lekker ook (met een zoetje erin).
Alleen is het wel vaak plassen!
lekker hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ben nu al 5 dagen bezig met rond de 1200 kcals te eten..lukt makkelijk met dit weer...ik heb dan minder trek. Al 1 kg eraf!
Ik zit ook eigenlijk de hele dag binnen... Ik ga echt het strand niet op. Ik ben ook heel bleek, met sproeten, blond haar (vroeger was het roodquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een witte huid, rood haar en sproeten en ik ben er dus niet voor gemaakt om te zonnen. Toch kan ik gek genoeg wel erg goed tegen de hitte. Nadeel is dat ik tijdens deze dagen gewoon binnen moet blijven, terwijl het juist zo gezellig is buiten (strand, terras).
Te weinig eten is inderdaad de manier om te zorgen dat je niet meer afvalt, en dat je lichaam ook nog eens zodanig stopt met verbranden dat je van het minste of geringste weer aankomt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:
crisis zeg, volgens mij ben ik al twee kilo aangekomen door die 2 chocolaatjes vandaag terwijl ik verder alleen ice tea, 2 tomaat/sla sandwiches en een kommetje cruesli en wat kip madras ophebik krijg onderhand het idee dat ik beter heel veel kan gaan eten en dat ik dan wel afval.
Heb jij even mazzel! Van mijn dijen gaat juist vrijwel niks af! Ik heb een zandloperfiguur met stevige dijen en bovenarmen en de laatste jaren ook een zwembandje. Maar nu ik ben afgevallen heb ik weer een slanke taille en buik, dat oogt ook meteen slanker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:23 schreef Iksje het volgende:
*knip*Ik val vooral aan m'n benen af *knip*
Klinkt alsof je toch iets meer calorieen naar binnen moet werken, en ijzertabletjes als je bloeddruk te laag is (gebeurd snel met de combinatie weinig eten en dan nog eens die hitte)quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben niet zo blij met het warme weer: gisteren flauwgevallen op mijn stage. Toen ik weer bij kwam, deed ik mijn ogen open en zag ik echt 15 hoofden in een cirkel boven me. Best een grappig gezicht, maar ik kon nog niet overeind komen want ik werd steeds weer duizelig. Ik had net gelunched en veel gedronken (moest ook de hele tijd plassen toen ik op de grond lag, maar dat kon dus niet) dus daar kon het niet aan liggen.
Echt irritant dus, en nu heb ik het alweer zo warm.
Zou ik door het afvallen vatbaarder kunnen zijn voor flauwvallen? Want een paar weken geleden had ik ook al zoiets: in een warme bus die stuk ging en dus vol rook zat. We konden er heel snel uit en niemand had ergens last van, maar ik ging toen dus ook al bijna onderuit.
Niet om te mierenneuken, maar in het meeste snoepgoed en cola zit helemaal geen vet. Wel suiker, wat door je lichaam omgezet wordt in vet als je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:
Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer(10 min
)
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:
Ah! Dit is een heel mooi topic![]()
Ik heb een BMI van 18 volgens http://www.happyweight.nl/bmitest.htm maar als ik ga zitten zou je dat niet denken(waarschijnlijk een hoog vetpercentage) maar als ik gewoon loop heb dan heb ik wel een slank buikje.
Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer(10 min
)
En dan even dit topic doorlezen en kijken of er wat handige tips te vinden zijn
Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.
Welk gedeelte van "te mager" op die site begreep je precies niet?
Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexiaquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.
Welk gedeelte van "te mager" op die site begreep je precies niet?
Goed, dan heb ik me blijkbaar vergist. Sorry daarvoor... sporten it isquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormen
Dieten bij zo'n BMI is echt niet nodig, zou ik idd eerder meer gaan sporten, zodat het strakker wordt en je aankomt omdat spieren zwaarder wegen
Maar afvallen?
Oh, dan was ik ook wat te snel met mijn conclusies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Maraca het volgende:
Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexiaDaarvoor snoep ik teveel
En dat wil ik dus veranderen. Ik wil gezonder gaan eten want ik heb wel 'love handles'.
Maar zeker geen anorexia!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |