abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38755485
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Pinball het volgende:

[..]

En ze zorgen normaal gesproken ook voor een vol gevoel, dus jij gaat honger krijgen.

Daarnaast heb ik mijn twijfels bij het compleet weglaten van 1 hele voedselgroep.
Min en min mag dan plus zijn, ik geloof niet in het corrigeren van de ene slechte eetgewoonte met een ándere slechte eetgewoonte.
Maar goed, dat is mijn mening.

Succes en zo.
ben niet overdreven te zwaar... het is er alleen langzaam maar zeker bijgekomen om het er wat rapper af te krijgen dus ineens wat meer eraf. daarna op gewicht blijven
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38761276
Vandaag beetje weinig gegeten door alle stress en lol rondom het WK Hopelijk morgen te zien op de weegschaal, maar meestal als ik ongezonde dingen eet is er wat af en als ik weinig eet wat bij
pi_38761397
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag beetje weinig gegeten door alle stress en lol rondom het WK Hopelijk morgen te zien op de weegschaal, maar meestal als ik ongezonde dingen eet is er wat af en als ik weinig eet wat bij
zo rap springt je vet niveau niet op en neer gelukkig

de gewichts toe-en afnames die je dagelijks ziet zijn vooral vocht en de hoeveelheid (aanstaande) poep in je darmen. elke dag op de weegschaal staan is zinloos (ik doe het ook natuurlijk )

pi_38764040
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb dunne lange beentjes en een kort, breed bovenlichaam. Ik heb hamlappen op m'n rug waar ik het vlees zou vast kan pakken en als ik zit vallen er twee rollen over m'n broek heen, met lovehandles, sinds kort. Toen ik vijf jaar geleden ging studeren woog ik 57. Ik was 19 toen ik ging studeren, ik kan nog wel begrijpen dat ik iets aankom, hoewel ik al helemaal volgroeid was, maar de afgelopen 2, 3 jaar heb ik alles lopen vreten wat in zicht kwam. Ik groei dicht. En ik heb een appeltjesvorm waarbij alles zich als een zwemband om m'n buik gaat vormen. eerst was het 1 zwembandje, nu heb ik een reddingsvest aan
Vorig jaar rokje gekocht, maat 38, zat goed, nu krijg ik hem niet meer dicht. Dat soort geintjes, dus.

Maargoed, zo heeft iedereen wel wat om over te zeuren, maar ik heb zwakke rug, zwakke spieren, zwakke botten, en daardoor moet ik gewoon niet te dik/zwaar worden en meer bewegen.
Het ergste vind ik nog dat alle shirtjes die ik aanpas te klein zitten En ik kan geen bikini aan.
Hey dat klinkt als mijn figuur
pi_38764167
Zoals CherryLips haar figuur beschrijft.. Zo beschrijf ik hem ook altijd
  Nerd met benen maandag 12 juni 2006 @ 08:20:12 #81
18073 miss_bleu
pi_38770550
Sow we gaan vandaag maar eens aan de crackers.
Mooie van dit weer is dat ik gewoon geen honger heb, dus echt veel eten zal ik wel niet met deze hitte
  maandag 12 juni 2006 @ 10:29:22 #82
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38772543
Zo, ik sta ook eindelijk in het lijstje! Troel, bedankt voor de info!

Leuk om te zien dat het de goede kant opgaat! Van 76 naar 71 kilo en al bijna op mijn eerste streefgewicht! Het "fatsige" in mijn gezicht is al weg, mijn buik en taille zijn strakker en ik kan zo nu en dan botten (heup en rib) zien! Misschien ga ik hierna wel voor de 65 kilo, 't zou wel leuk zijn om eens echt slank te zijn! Ach, zolang ik maar onder de (psychologische) grens van 70 kilo blijf!

Wat betreft eten is het een slecht weekend geweest: vrijdag besloten dat we met de hele familie op vakantie naar Australie gaan en om dat te vieren hebben we in een steak restaurant gegeten. Erg lekker maar ik denk niet dat de nacho's, steak, friet en bier goed voor mijn lijn zijn geweest... Zaterdag te laat wakker geworden voor ontbijt en door de hitte geen trek, toch een halve pizza gegeten. Daarna klein WK feestje gehouden (voor Zweden) met net iets te veel wijn... Zondag bij schoonfamilie gelunched, erg lekker maar tante is niet zuinig met vlees, olie en vet... Zondagavond maar een fruitsalade gegeten om de "schade" te beperken...

Ach, een nieuwe week vol goede moed. Zal straks in de hitte mijn sportkleding bij elkaar zoeken en maar even wat gewichten trekken en een stuk fietsen.
pi_38774387
ik heb met dit weer ook niet echt honger, dus tussen de middag een bolletje met smeerkaas en vanavond wat amcaroni opwarmen en tussendoor veel drinken en meloen en aardbeien enzo eten En vanavond wil ik van 9 tot 10 een uurtje gaan sporten, tegen die tijd is het al wel wat afgekoeld
  Nerd met benen maandag 12 juni 2006 @ 11:54:06 #84
18073 miss_bleu
pi_38774739
Veel water drinken en crackers met kaas eten. Toch hartig anders val ik op mijn werk van mijn stokje af.
Heb nu pas 2 crackers op
pi_38774890
CherryLips als ik naar je fotos kijk zou ik echt niet zeggen dat je de xxl van de sting niet past. Ik heb besloten dat dat niet aan jouw ligt maar aan het tshirt.

Ik heb een heel leuk weekend gehad, alleen qua eten was het een ramp. Zaterdag was ik jarig en gister een bruiloft. Gevolg is dat ik voor het weekend 69 woog en nu 71??!!! Ja ik kan heel snel veel aankomen en ik had me in mijn gevoel nog ingehouden.

Vanochtend ben ik maar weer vol goede moet begonnen en ik heb net als ontbijt een zakje worteltjes naar binnen gewerkt.
  Nerd met benen maandag 12 juni 2006 @ 12:46:45 #86
18073 miss_bleu
pi_38776161
Owjeee toch een broodje sla, komkomer en zalm op
  maandag 12 juni 2006 @ 13:40:32 #87
242 Pinball
Electric Monk
pi_38777651
quote:
Op maandag 12 juni 2006 08:20 schreef miss_bleu het volgende:
Sow we gaan vandaag maar eens aan de crackers.
Mooie van dit weer is dat ik gewoon geen honger heb, dus echt veel eten zal ik wel niet met deze hitte
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
Veel water drinken en crackers met kaas eten. Toch hartig anders val ik op mijn werk van mijn stokje af.
Heb nu pas 2 crackers op
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef miss_bleu het volgende:
Owjeee toch een broodje sla, komkomer en zalm op
www.eetdagboek.nl
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Nerd met benen maandag 12 juni 2006 @ 13:51:35 #88
18073 miss_bleu
pi_38777939
  maandag 12 juni 2006 @ 14:09:07 #89
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_38778371
Zijn alle accounts aangemaakt, ja? Ik heb nog geen mail gehad en me een week geleden aangemeld
pi_38778964
Vraagje:

Ik neem vaak zon pakje 20+ kaas uit de bedrijfskantine.
Er zitten 2 vierkante plakjes kaas in. Nu staat er geen voedingsinformatie op het pakje, en ook niet hoeveel gram het is.
Iemand enig idee?
  maandag 12 juni 2006 @ 14:39:09 #91
242 Pinball
Electric Monk
pi_38779102
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:09 schreef Nugget het volgende:
Zijn alle accounts aangemaakt, ja? Ik heb nog geen mail gehad en me een week geleden aangemeld
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef Troel het volgende:
Alle accounts zijn aangemaakt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 12 juni 2006 @ 14:42:29 #92
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_38779197
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:39 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Zag het. Wat ik bedoel is dat ik dus nog geen mail ontvangen heb ondanks dat alle accounts aangemaakt zijn.
pi_38783951
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef CherryLips het volgende:
verhaal
Mag hopen dat ik tegenwoordig met het lachen ook spieren kweek, dan zit het wel goed

Vanavond weer wegen sinds 2 weken, en lekker even sporten....tis alleen wel warm hoor! Zweep erover dus
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_38784627
ik heb mijn account ook nog niet

vandaag gegeten
3 bruine bammetjes
2 eetlepels lijnzaadolie
2 tomaten
5 abrikozen
halve komkommer
druiven

pi_38784973
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Vraagje:

Ik neem vaak zon pakje 20+ kaas uit de bedrijfskantine.
Er zitten 2 vierkante plakjes kaas in. Nu staat er geen voedingsinformatie op het pakje, en ook niet hoeveel gram het is.
Iemand enig idee?
Geen idee hoeveel erin zal zitten, maar 20+ kaas is altijd goed. Het aantal gram zal dan denk ik ook niet zo veel uit maken.
  maandag 12 juni 2006 @ 18:15:22 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_38784996
Nugget, zou je me wellicht opnieuw willen mailen?

Ik heb nog wel het mailtje van Aarde staan, maar wellicht dat ik iets te snel ben geweest met spammailtjes verwijderen na mijn vakantie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38785280
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Nugget, zou je me wellicht opnieuw willen mailen?

Ik heb nog wel het mailtje van Aarde staan, maar wellicht dat ik iets te snel ben geweest met spammailtjes verwijderen na mijn vakantie
als je nog lang wacht ben ik op mijn streefgewicht hoor

pi_38785525
Oeh nieuwe bikini gekocht en voel me er helemaal lekker in! Vanavond trainen, en even kijken wat de weegschaal morgen aangeeft..
  maandag 12 juni 2006 @ 19:03:21 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_38786431
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Aarde het volgende:

[..]

als je nog lang wacht ben ik op mijn streefgewicht hoor
Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoort
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38786610
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoort
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uit

maandag 12 juni 2006 @ 19:10:16 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_38786665
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef Aarde het volgende:

[..]

op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uit
Maar goed dan dat je wel mail hebt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38786807
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar goed dan dat je wel mail hebt
het wachtwoord pakt ie neit :|

ow wrede wereld
quote:
Authenticatie nodig!
De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/tmpedit/". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.

Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.

Error 401
slank.qqn.nl
Mon Jun 12 19:13:55 2006
Apache/2.2.2 (FreeBSD) mod_ssl/2.2.2 OpenSSL/0.9.7d DAV/2 PHP/5.1.4 SVN/1.3.1

pi_38796306
Was weer 1,6 kg kwijt, ben nu eigenlijk heel tevreden. Het spul moet nu wat strakker, dus we trainen lekker verder. Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is (ik denk wel digitaal)
Wat hebben jullie voor iets?
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_38796810
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is (ik denk wel digitaal)
Ik heb er een van kijkshop van 12 euro (wel analoog)... Op 0,5 kilo nauwkeurig. Ligt er dus aan hoe precies je het wilt weten. Maar hij is wel goedkoop.

Ik heb trouwens helemaal geen zin in snoep en chips met dit warme weer, echt goed Ik lurk alleen de hele tijd aan een fles water.
pi_38797191
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is (ik denk wel digitaal)
Ik heb een digitale van zo'n 18 euro bij Blokker, weet het merk even niet meer. Hij is op een ons nauwkeurig, best prima op zich. Ik heb alleen het idee dat hij het eerste gewicht dat hij op een dag bij je meet, onthoudt en steeds weer opnieuw weergeeft als je er nog een keer op gaat staan, heel raar is dat. Beetje vervelend ook, soms.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_38797779
Hhhm,

In plaats avn wezen sporten met me huisgenootje wezen blowen aan de IJssel en een vette vrreetkick gehad

Oops

Morgen is er weer een dag gelukkig
  dinsdag 13 juni 2006 @ 07:11:46 #107
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38802213
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb een digitale van zo'n 18 euro bij Blokker, weet het merk even niet meer. Hij is op een ons nauwkeurig, best prima op zich. Ik heb alleen het idee dat hij het eerste gewicht dat hij op een dag bij je meet, onthoudt en steeds weer opnieuw weergeeft als je er nog een keer op gaat staan, heel raar is dat. Beetje vervelend ook, soms.
Dat idee heb ik dus ook. Ik omzeil het door als ik mezelf nog een keer wil wegen de weegschaal een heel andere uitslag te laten geven door alleen druk met mijn voet te geven. Dan geeft hij tien kilo aan ofzo en dan is het geheugen op die tien kilo gezet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38802561
De eerste keer dat je op de digitale weegschaal stond moest je waarschijnlijk je leeftijd , lengte en geslacht invoeren.
Je kan het beste die procedure even opnieuw doen als je je gaat wegen, dan staat de weegschaal zeker goed geëikt.
pi_38804560
Ik heb volgens mij ook zo'n goedkope van de Kijkshop, die per halve kilo weegt.

Volgens mij houd ik vocht vast ofzo met dit weer, of het komt doordat ik ongesteld ben, maar ik ben ineens 2 kilo zwaarder en dat vind ik niet leuk.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38804626
ik hou iig vocht vast, m'n enkels en voeten waren gister bijna twee keer zo dik. maar m'n buik is gewoon vet
Tap tap tap
pi_38805148
Ik heb een site gevonden waar je zeer nauwkeurig kunt uitrekenen wat je aan kcals per dag nodig hebt om te functioneren en niet aan te komen.
Er staan 3 formules op.
De eerste is erg onnauwkeurig want deze houdt geen rekening met je lichaamssamenstelling.
De tweede is al beter en de derde is vrij nauwkeurig, hierbij heb je wel je lichaamsvetpercentage nodig.

Bij de tweede formule is mijn BMR: 1488 (stofwisseling in rust) en heb ik 1786 per dag nodig en kom ik daarvan niet aan.

Bij de derde formule vulde ik ook mijn vetpercentage in (34% dus HOOG!!!), en dan is mijn BMR: 1364 en onderhoud 1637.

Om af te vallen moet je 500 kcals van je onderhoud aftrekken: 1637-500 = 1137. Dat mag ik dus maar eten om af te vallen....weinig!!!!!

Hoe hoger je vetpercentage is, hoe minder kcals je dus kan eten zonder aan te komen. Nog meer sterkt dat mij in mijn idee dat krachttraining de manier is om slank te worden. Immers alleen spieren verbranden kcals, vet niet!!!!!

http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
pi_38806082
Zo,. ik heb er al een uur sporten op zitten vandaag

Gewoon heel vroeg naar de sportschool gegaan, toen het nog niet bloedheet was
pi_38807153
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je zeer nauwkeurig kunt uitrekenen wat je aan kcals per dag nodig hebt om te functioneren en niet aan te komen.
die stofwisseling in rust, is dat langdurig in coma liggen of zo? Of hangend op de bank tv kijken de hele dag?
'Functioneren' is een erg vaag begrip natuurlijk, op het moment dat je naar je werk fietst of de afwas doet ben je al niet meer 'in rust'.
pi_38808377
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef Smulrol het volgende:

[..]

die stofwisseling in rust, is dat langdurig in coma liggen of zo? Of hangend op de bank tv kijken de hele dag?
'Functioneren' is een erg vaag begrip natuurlijk, op het moment dat je naar je werk fietst of de afwas doet ben je al niet meer 'in rust'.
Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren, waaronder je bloedcirculatie, temperatuurregulering, spijsvertering en ieder ander stofwisselingsproces in je lichaam. Je BMR neemt lichaamsactiviteit niet mee in de berekening.
pi_38808971
wat is meloen toch lekker met dit weer

Ipv crackers gewoon lekker meloen gegeten
pi_38809091
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:

Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren, waaronder je bloedcirculatie, temperatuurregulering, spijsvertering en ieder ander stofwisselingsproces in je lichaam. Je BMR neemt lichaamsactiviteit niet mee in de berekening.
Kan je na gaan hoeveel eten er alleen al nodig is om jezelf in leven te houden, en dan heb je nog geen pink verroerd
pi_38810577
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:
wat is meloen toch lekker met dit weer

Ipv crackers gewoon lekker meloen gegeten
oh goed idee
ga ik ook even inslaan zo.
Tap tap tap
pi_38813368
hallo, ik heb besloten me ook aan te melden. En ik heb nog een goede tip:

Ik drink nu al 1,5 week iedere dag een kan chinese thee. Groene Yunnan thee, en met hele fijne resultaten (-2 cm buik)! Het is goed voor de vetverbranding, omdat het de overtollige vetten opneemt uit je voeding. En het bevorderd de afvoer van vocht en schadelijke stoffen.
Ik persoonijk vind ik het nog lekker ook (met een zoetje erin).
Alleen is het wel vaak plassen!
pi_38820269
Ik heb gister hardgelopen !!!

vandaag weinig gegeten Alleen ijsjes ( 3 water 0,5L slush pupi, magnum)
broodje pindakaas 2 krentebollen 2 sultana 1 snoepje

Nou ja het is niet gezond maar meer krijg ik niet naar binnen
pi_38820300
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef valeggua het volgende:
hallo, ik heb besloten me ook aan te melden. En ik heb nog een goede tip:

Ik drink nu al 1,5 week iedere dag een kan chinese thee. Groene Yunnan thee, en met hele fijne resultaten (-2 cm buik)! Het is goed voor de vetverbranding, omdat het de overtollige vetten opneemt uit je voeding. En het bevorderd de afvoer van vocht en schadelijke stoffen.
Ik persoonijk vind ik het nog lekker ook (met een zoetje erin).
Alleen is het wel vaak plassen!
Volgens mij werkt het niet echt
maarrr waar koop je dat??
pi_38831700
Ben nu al 5 dagen bezig met rond de 1200 kcals te eten..lukt makkelijk met dit weer...ik heb dan minder trek. Al 1 kg eraf!
pi_38831902
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ben nu al 5 dagen bezig met rond de 1200 kcals te eten..lukt makkelijk met dit weer...ik heb dan minder trek. Al 1 kg eraf!
lekker hoor

Ik heb idd ook niet echt veel honger met dit weer nee, vanaf morgen wordt het weer minder goed weer, aan ene kant wel jammer, maar aan andere kant wel goed voor me, dan kan ik weer normaal eten en sporten
pi_38831940
Ik heb ook skinnyjeans gekocht en ze staan goed ! En er puilt geen vet meer over Ik lijk steeds slanker te worden, alleen de weegschaal geeft nu al 2 weken hetzelfde aan en ik sport pas 2 dagen Maar boeiend, als de spiegel me maar gelukkig maakt
pi_38833844
crisis zeg, volgens mij ben ik al twee kilo aangekomen door die 2 chocolaatjes vandaag terwijl ik verder alleen ice tea, 2 tomaat/sla sandwiches en een kommetje cruesli en wat kip madras opheb ik krijg onderhand het idee dat ik beter heel veel kan gaan eten en dat ik dan wel afval.
Tap tap tap
  Nerd met benen woensdag 14 juni 2006 @ 07:20:53 #125
18073 miss_bleu
pi_38838404
goed dat warme weer man! veel water drinken en geen honger. Er is nu bij mij al 2 kg af
pi_38839853
Ik ben niet zo blij met het warme weer: gisteren flauwgevallen op mijn stage. Toen ik weer bij kwam, deed ik mijn ogen open en zag ik echt 15 hoofden in een cirkel boven me. Best een grappig gezicht, maar ik kon nog niet overeind komen want ik werd steeds weer duizelig. Ik had net gelunched en veel gedronken (moest ook de hele tijd plassen toen ik op de grond lag, maar dat kon dus niet) dus daar kon het niet aan liggen.

Echt irritant dus, en nu heb ik het alweer zo warm.

Zou ik door het afvallen vatbaarder kunnen zijn voor flauwvallen? Want een paar weken geleden had ik ook al zoiets: in een warme bus die stuk ging en dus vol rook zat. We konden er heel snel uit en niemand had ergens last van, maar ik ging toen dus ook al bijna onderuit.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38840869
Ik denk meer dat het door de warmte komt. Ik kan er ook niet tegen.
Tap tap tap
pi_38840920
Ik heb een witte huid, rood haar en sproeten en ik ben er dus niet voor gemaakt om te zonnen. Toch kan ik gek genoeg wel erg goed tegen de hitte. Nadeel is dat ik tijdens deze dagen gewoon binnen moet blijven, terwijl het juist zo gezellig is buiten (strand, terras).
pi_38841007
Met factor 60 kun je toch wel naar buiten

Ik warmte
pi_38841047
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een witte huid, rood haar en sproeten en ik ben er dus niet voor gemaakt om te zonnen. Toch kan ik gek genoeg wel erg goed tegen de hitte. Nadeel is dat ik tijdens deze dagen gewoon binnen moet blijven, terwijl het juist zo gezellig is buiten (strand, terras).
Ik zit ook eigenlijk de hele dag binnen... Ik ga echt het strand niet op. Ik ben ook heel bleek, met sproeten, blond haar (vroeger was het rood , nu alleen nog bij m'n slapen), en het strand is echt dodelijk. Ik moet gewoon in de schaduw blijven en dan nog moet ik me insmeren met factor 100 ofzo.
Tap tap tap
pi_38841161
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:
crisis zeg, volgens mij ben ik al twee kilo aangekomen door die 2 chocolaatjes vandaag terwijl ik verder alleen ice tea, 2 tomaat/sla sandwiches en een kommetje cruesli en wat kip madras opheb ik krijg onderhand het idee dat ik beter heel veel kan gaan eten en dat ik dan wel afval.
Te weinig eten is inderdaad de manier om te zorgen dat je niet meer afvalt, en dat je lichaam ook nog eens zodanig stopt met verbranden dat je van het minste of geringste weer aankomt.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:36:36 #132
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38842968
Hoera!

Laatst schreef over mijn "probleempje" m.b.t. kleding: de broeken vallen van mijn kont af, nu letterlijk!, en ik wil nog geen nieuwe kleding kopen voor ik op streefgewicht ben. Misschien ben ik gierig, misschien moet ik gewoon motivatie houden!

Inmiddels was ik in mijn kast aan het prutsen en ik pas weer in mijn oude spijkerbroek! En ook het leuke bloesje / jurkje / tuiniekje-ding, dat eigenlijk te klein was toen ik het kocht, past! Hoera, hoera!

(Alhoewel een strakke spijkerbroek geen pretje is in dit weer, ben ik bliiiijjjj!)
pi_38843801
Je moet geen kleding kopen in een tussenmaat want dan geef je jezelf de mogelijkheid weer dikker te worden
pi_38844301
hier gaat ie goed, al 1,5 week lang elke middag gegeten Verder 2 keer gesport, alleen nu met het warme weer heb ik er niet echt zin in, maar aan het eind van de week wil ik toch nog een keer gaan

Met dit warme weer eet ik 's avonds ook minder dan normaal, hebn echt geen zin om te koken met dit weer, dus eet allemaal restjes uit de vriezer op

Dus ben benieuwd hoeveel ik zaterdag weeg

( alleen die 2 vreetkicken van gister- en eergisteravond zullen niet geholpen hebben denk ik 1 broodje cheeseburger, 1 broodje hamburger en 1 zak wokkels )
pi_38844310
Dat hangt er natuurlijk van af hoeveel je nog kwijt wilt.
Ik heb tussendoor wel een nieuwe jeans gekocht en t-shirts. Ik val vooral aan m'n benen af, en een jeans wordt dan gauw te groot. Dan maar wat goedkopere spullen tussendoor.
Zo'n slobberoutfitje is toch ook niks...
pi_38844401
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:23 schreef Iksje het volgende:
*knip*Ik val vooral aan m'n benen af *knip*
Heb jij even mazzel! Van mijn dijen gaat juist vrijwel niks af! Ik heb een zandloperfiguur met stevige dijen en bovenarmen en de laatste jaren ook een zwembandje. Maar nu ik ben afgevallen heb ik weer een slanke taille en buik, dat oogt ook meteen slanker.
pi_38845048
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben niet zo blij met het warme weer: gisteren flauwgevallen op mijn stage. Toen ik weer bij kwam, deed ik mijn ogen open en zag ik echt 15 hoofden in een cirkel boven me. Best een grappig gezicht, maar ik kon nog niet overeind komen want ik werd steeds weer duizelig. Ik had net gelunched en veel gedronken (moest ook de hele tijd plassen toen ik op de grond lag, maar dat kon dus niet) dus daar kon het niet aan liggen.

Echt irritant dus, en nu heb ik het alweer zo warm.

Zou ik door het afvallen vatbaarder kunnen zijn voor flauwvallen? Want een paar weken geleden had ik ook al zoiets: in een warme bus die stuk ging en dus vol rook zat. We konden er heel snel uit en niemand had ergens last van, maar ik ging toen dus ook al bijna onderuit.
Klinkt alsof je toch iets meer calorieen naar binnen moet werken, en ijzertabletjes als je bloeddruk te laag is (gebeurd snel met de combinatie weinig eten en dan nog eens die hitte)
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:41:46 #138
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38848904
Ah! Dit is een heel mooi topic

Ik heb een BMI van 18 volgens http://www.happyweight.nl/bmitest.htm maar als ik ga zitten zou je dat niet denken (waarschijnlijk een hoog vetpercentage) maar als ik gewoon loop heb dan heb ik wel een slank buikje.

Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer (10 min )

En dan even dit topic doorlezen en kijken of er wat handige tips te vinden zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_38849069
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:

Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer (10 min )
Niet om te mierenneuken, maar in het meeste snoepgoed en cola zit helemaal geen vet. Wel suiker, wat door je lichaam omgezet wordt in vet als je het niet gebruikt.
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:47:24 #140
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38849135
Ach ja, wil toch proberen te minderen
pi_38849268
weggooien
Tap tap tap
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:52:39 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38849322
't zijn lege verpakkingen zie ik net
pi_38849549
Tap tap tap
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:33:33 #144
242 Pinball
Electric Monk
pi_38850889
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:
Ah! Dit is een heel mooi topic

Ik heb een BMI van 18 volgens http://www.happyweight.nl/bmitest.htm maar als ik ga zitten zou je dat niet denken (waarschijnlijk een hoog vetpercentage) maar als ik gewoon loop heb dan heb ik wel een slank buikje.

En dan even dit topic doorlezen en kijken of er wat handige tips te vinden zijn
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.
Welk gedeelte van "te mager" op die site begreep je precies niet?
pi_38851007
volgens mij is sporten een beter idee om het allemaal wat strakker te krijgen, maar diëten hoeft waarschijnlijk niet. spieren zijn zwaarder, dan krik je je bmi ook wat op.
Tap tap tap
pi_38851253
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:

[..]

Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormen

Dieten bij zo'n BMI is echt niet nodig, zou ik idd eerder meer gaan sporten, zodat het strakker wordt en je aankomt omdat spieren zwaarder wegen

Maar afvallen?
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:49:24 #147
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38851430
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexia Daarvoor snoep ik teveel En dat wil ik dus veranderen. Ik wil gezonder gaan eten want ik heb wel 'love handles'.

Maar zeker geen anorexia!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:50:30 #148
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38851469
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormen

Dieten bij zo'n BMI is echt niet nodig, zou ik idd eerder meer gaan sporten, zodat het strakker wordt en je aankomt omdat spieren zwaarder wegen

Maar afvallen?
Goed, dan heb ik me blijkbaar vergist. Sorry daarvoor... sporten it is
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:57:44 #149
242 Pinball
Electric Monk
pi_38851694
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Maraca het volgende:

Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexia Daarvoor snoep ik teveel En dat wil ik dus veranderen. Ik wil gezonder gaan eten want ik heb wel 'love handles'.

Maar zeker geen anorexia!!
Oh, dan was ik ook wat te snel met mijn conclusies.

Maar inderdaad, gewoon normaal (gezond) eten, en flink sporten om een wat betere verhouding vet/spieren te krijgen. En niet te bang zijn om wat extra te eten, sporten en spieren kweken kost gewoon energie.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:01:46 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38851829
Bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')