Maar goed dan dat je wel mail hebtquote:Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef Aarde het volgende:
[..]
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uit![]()
het wachtwoord pakt ie neit :|quote:
quote:Authenticatie nodig!
De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/tmpedit/". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.
Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 401
slank.qqn.nl
Mon Jun 12 19:13:55 2006
Apache/2.2.2 (FreeBSD) mod_ssl/2.2.2 OpenSSL/0.9.7d DAV/2 PHP/5.1.4 SVN/1.3.1
Ik heb er een van kijkshop van 12 euro (wel analoog)... Op 0,5 kilo nauwkeurig. Ligt er dus aan hoe precies je het wilt weten. Maar hij is wel goedkoop.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is(ik denk wel digitaal)
Wat hebben jullie voor iets?![]()
Ik heb een digitale van zo'n 18 euro bij Blokker, weet het merk even niet meer. Hij is op een ons nauwkeurig, best prima op zich. Ik heb alleen het idee dat hij het eerste gewicht dat hij op een dag bij je meet, onthoudt en steeds weer opnieuw weergeeft als je er nog een keer op gaat staan, heel raar is dat. Beetje vervelend ook, soms.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Eigenlijk zou ik mijn gewicht nu thuis ook in de gaten willen houden, maar ik vraag me af wat een handige, goede, quaprijsstudentvriendelijke weegschaal is(ik denk wel digitaal)
Wat hebben jullie voor iets?![]()
Dat idee heb ik dus ook. Ik omzeil het door als ik mezelf nog een keer wil wegen de weegschaal een heel andere uitslag te laten geven door alleen druk met mijn voet te geven. Dan geeft hij tien kilo aan ofzo en dan is het geheugen op die tien kilo gezet.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb een digitale van zo'n 18 euro bij Blokker, weet het merk even niet meer. Hij is op een ons nauwkeurig, best prima op zich. Ik heb alleen het idee dat hij het eerste gewicht dat hij op een dag bij je meet, onthoudt en steeds weer opnieuw weergeeft als je er nog een keer op gaat staan, heel raar is dat. Beetje vervelend ook, soms.
die stofwisseling in rust, is dat langdurig in coma liggen of zo? Of hangend op de bank tv kijken de hele dag?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je zeer nauwkeurig kunt uitrekenen wat je aan kcals per dag nodig hebt om te functioneren en niet aan te komen.
Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren, waaronder je bloedcirculatie, temperatuurregulering, spijsvertering en ieder ander stofwisselingsproces in je lichaam. Je BMR neemt lichaamsactiviteit niet mee in de berekening.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef Smulrol het volgende:
[..]
die stofwisseling in rust, is dat langdurig in coma liggen of zo? Of hangend op de bank tv kijken de hele dag?
'Functioneren' is een erg vaag begrip natuurlijk, op het moment dat je naar je werk fietst of de afwas doet ben je al niet meer 'in rust'.
Kan je na gaan hoeveel eten er alleen al nodig is om jezelf in leven te houden, en dan heb je nog geen pink verroerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren, waaronder je bloedcirculatie, temperatuurregulering, spijsvertering en ieder ander stofwisselingsproces in je lichaam. Je BMR neemt lichaamsactiviteit niet mee in de berekening.
oh goed ideequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:
wat is meloen toch lekker met dit weer
Ipv crackers gewoon lekker meloen gegeten
Volgens mij werkt het niet echtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef valeggua het volgende:
hallo, ik heb besloten me ook aan te melden. En ik heb nog een goede tip:
Ik drink nu al 1,5 week iedere dag een kan chinese thee. Groene Yunnan thee, en met hele fijne resultaten (-2 cm buik)! Het is goed voor de vetverbranding, omdat het de overtollige vetten opneemt uit je voeding. En het bevorderd de afvoer van vocht en schadelijke stoffen.
Ik persoonijk vind ik het nog lekker ook (met een zoetje erin).
Alleen is het wel vaak plassen!
lekker hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ben nu al 5 dagen bezig met rond de 1200 kcals te eten..lukt makkelijk met dit weer...ik heb dan minder trek. Al 1 kg eraf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |