abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38664749
Voor wie is de 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fokdieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
. Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Hier weer verder
pi_38664831
Ik ben echt goed bezig vandaag

Vanmiddag om half 1 crackers gegeten, van half 2 tot half 3 bodypump gedaan, wat was dat lekker zeg, eindelijk weer es een uurtje sporten En daarna nog ff lekker een kwartiertje gezweet in de sauna

Ik heb nog steeds geen mail van Troel trouwens
pi_38664867
hmmm ik heb net mc donals op... Het was wel goddelijk Zometeen maar ff hardlopen haha
pi_38665037
Ik heb net eens even uitgeprobeerd hoeveel buikspieroefeningen ik kan doen. Bij 75 (gewoon) was ik het wel zat. Niet dat ik echt niet meer door kon, maar ik houd gewoon niet zo van ongemak en branderige spieren =P Tijdje geleden was ik het na 20 al zat, dus er is vooruitgang. Bij Burn heb ik gewoon een heel track volgehouden met schuine buikspieren. Het is ook meer een kwestie van wennen aan ongemak en opletten dat ik blijf ademen. Als je niet ademt verkramp je toch wel erg snel heb ik gemerkt.

Nou ja, nog even, dan doe ik er met gemak 150
Nu die armspieren nog eens.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:28:09 #5
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38665112
Straks lekker sporten, ik hoop dat het bevalt. Ik heb er wel zin in, alleen jammer dat ik geen tijd zal hebben voor een les bodybalance of iets dergelijks...

Ik ben blij dat mijn tip om de wekker te zetten in goede aarde is gevallen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38666815
Ik zie dat Troel ook al 5 dagen niet op Fok is geweest, dus dan kan het idd gewoon zijn dat ze mail nog heel niet gezien heeft
pi_38669565
O had hem gesloten zie ik nu
pi_38672353
Verneukeratief zeg!
Ik had zo'n zak kant-en-klare pastamaaltijd van de Lidl (Pasta Casa).
Dat zit gedroogd in een zak en dan moet je dat met een halve liter water bereiden.

Er zit 163 gram in de zak. Per 100 gram bereid produkt zitten er 107 kcals in. Dus ik dacht wow, als ik alles opeet heb ik nog geen 200 kcals op! Maar ergens wist ik dat het niet klopte
Dus nadat ik het had klaargemaakt gooide ik de boel in de keukenweegschaal, het was wel 500 gram bereid produkt! Dus ruim 500 kcals...maar goed dat is nog weinig voor een avondmaaltijd.
pi_38679965
Ik kom even melden dat ik vanmorgen ben geslaagd voor mijn afstudeergesprek . . Ben dus nu helemaal klaar!!

Ik heb helemaal spierpijn van de zenuwen dus er zijn vast wat calorien doorheen gegaan .
pi_38681283
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef karoltje het volgende:
Ik kom even melden dat ik vanmorgen ben geslaagd voor mijn afstudeergesprek . . Ben dus nu helemaal klaar!!

Ik heb helemaal spierpijn van de zenuwen dus er zijn vast wat calorien doorheen gegaan .
Feli

Alcohol (mixdrankjes) is niet zo goed met afvallen toch?

Nouja, keertje zondigen moet kunnen toch, heb wel een erg leuke en gezellige avond gehad en verder niet gesnoept ofzo
pi_38682809
Gefeliciteerd karoltje!
pi_38685258
gefeliciteerd!!
Tap tap tap
pi_38685290
ik heb iets nieuws verzonnen, eens zien hoe lang ik het volhoud.
in plaats van 1 of 2 keer per week een half uurtje pilates te doen thuis, doe ik een paar oefeningen gewoon elke dag elke dag vijf minuten ofzo even buikspieren trainen, eens zien hoe lang ik dit blijf doen. ik ben niet zo gedisciplineerd
Tap tap tap
pi_38685593
Gefeliciteerd!

(Tevens tvp )
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38690764
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb iets nieuws verzonnen, eens zien hoe lang ik het volhoud.
in plaats van 1 of 2 keer per week een half uurtje pilates te doen thuis, doe ik een paar oefeningen gewoon elke dag elke dag vijf minuten ofzo even buikspieren trainen, eens zien hoe lang ik dit blijf doen. ik ben niet zo gedisciplineerd
veel succes

Ik heb echt zin om me vol te vreten op deze moeilijke dag ( de posters/lurkers in OUD weten wel waarom)

toch maar niet doen....

dus nu maar braaf aan de groentensoep
pi_38691340
Jij ook al, ik ook. De dag begon al kut en echt veel beter wordt het er niet echt van.

Verder heb ik net ff zitten budgeteren en gezien dat ik minder geld wil uitgeven aan eten en meer aan leuke dingen en over het algemeen betekent dat bij mij dat ik nog gezonder eet, dus dat moet dan wel goed komen.

Wel goed van je trouwens dat je dat lunchen zo goed doet trouwens. En wat ik me afvroeg: ik dacht dat jij met een opleiding of zoiets bezig was in Deventer, of vergis ik me daar in? Omdat je zei dat je niet naar school hoeft enzo.
pi_38691471
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:28 schreef Quinazoline het volgende:
Jij ook al, ik ook. De dag begon al kut en echt veel beter wordt het er niet echt van.

Verder heb ik net ff zitten budgeteren en gezien dat ik minder geld wil uitgeven aan eten en meer aan leuke dingen en over het algemeen betekent dat bij mij dat ik nog gezonder eet, dus dat moet dan wel goed komen.

Wel goed van je trouwens dat je dat lunchen zo goed doet trouwens. En wat ik me afvroeg: ik dacht dat jij met een opleiding of zoiets bezig was in Deventer, of vergis ik me daar in? Omdat je zei dat je niet naar school hoeft enzo.
Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnen
pi_38691760
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnen
Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch niet . Ik snap niet waar mijn idee vandaan komt dan.
pi_38691785
damn moet ook maar een beginnen... bmi is 25.22
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38691847
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch niet . Ik snap niet waar mijn idee vandaan komt dan.
ja, ik woon wel in Deventer ja
  Nerd met benen vrijdag 9 juni 2006 @ 13:49:53 #21
18073 miss_bleu
pi_38692137
probeer al een tijdje wat gewicht kwijt te raken.
Ben fulltime gaan werken en zit de hele dag op mijn kont achter een pc, maar blijf hetzelfde eten wat ik altijd deed. Voor mijzelf moet er dus wat af.. heb net een mailtje aan Troel gestuurd. Dus ik ga ook met jullie mee doen.
pi_38692157
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

veel succes

Ik heb echt zin om me vol te vreten op deze moeilijke dag ( de posters/lurkers in OUD weten wel waarom)

toch maar niet doen....

dus nu maar braaf aan de groentensoep
ja ik las 't
Ik heb zo meteen een high tea dus ik zal me daar wel gaan uitleven.
Tap tap tap
pi_38692585
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef miss_bleu het volgende:
probeer al een tijdje wat gewicht kwijt te raken.
Ben fulltime gaan werken en zit de hele dag op mijn kont achter een pc, maar blijf hetzelfde eten wat ik altijd deed. Voor mijzelf moet er dus wat af.. heb net een mailtje aan Troel gestuurd. Dus ik ga ook met jullie mee doen.
Welkom en succes!
  Nerd met benen vrijdag 9 juni 2006 @ 14:43:10 #24
18073 miss_bleu
pi_38693879
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:02 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Welkom en succes!
ja dank je, zie dat jullie allemaal al erg goed gaan
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:43:09 #25
12913 GreatWhiteSilence
pi_38700264
Ik heb het net gelezen in OUD. Zoiets verwacht je toch niet...?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38700710
btw, voor de mensen die het vroegen, Troel is een weekje weg, vandaar dat je geen reactie krijgt
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38701100
Als Troel terugkomt is ze meteen weer toe aan een weekje weg met al die aanvraag mailtjes haha.

Vandaag was weegdag. Nog steeds 64.9. Vetpercentage was wel weer wat gedaald, dus dat is iig positief! Gisteren had ik een afspraak in de sportschool om mijn voedingsschema te bespreken en rara.. hij was vrijwel helemaal goed!! ben echt trots op mezelf haha. Moet alleen veel meer drinken en dat gaat nog wel een probleempje worden.
Mijn begeleider zei; omdat dat ik nu pas sinds een week echt weer heel regelmatig eet, het niet meteen wil zeggen dat ik van mijn stil-sta-stand af ga. Mijn lichaam moet hier eerst aan wennen en uiteindelijk zal ik straks weer gewoon verder afvallen. De eerste 2 kilo zijn altijd een eitje, daarna gaat het minder snel. Ik ga er maar vanuit dat hij gelijk heeft.

Het weekend is begonnen! Feest! Eens bedenken wat voor klein lekkers ik morgen mag..
Goodluck voor iedereen om weer zo gezond mogelijk het weekend door te komen! *beachvolleybal?*
pi_38706881
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef teigan het volgende:
btw, voor de mensen die het vroegen, Troel is een weekje weg, vandaar dat je geen reactie krijgt
oke, dank je wel voor de info

Vandaag gaat weer goed, tussen de middag 2 kommen soep gegeten, geen slechte tussendoortjes, wel fruits en vanavond macaroni en ga zo nog een stuk meloen eten en dan verder niks meer
  zaterdag 10 juni 2006 @ 07:56:37 #29
12913 GreatWhiteSilence
pi_38715550
Ik heb mijn gewicht maar weer een halve kilo omhoog geschroefd. Misschien moet ik toch maar van de drop afblijven...

Niet dat ik zakken per dag eet, eerder een stuk of tien dopjes per dag, maar ik kan het niet uitstaan dat ik er niet vanaf kan blijven. Zelfs mijn eigen argument dat het niet vegetarisch is, is niet voldoende om me er vanaf te laten blijven...
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:39:33 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_38716134
Ik ben net terug van vakantie, ik hoop dit weekend alle nieuwe accounts aan te maken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38716268
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb mijn gewicht maar weer een halve kilo omhoog geschroefd. Misschien moet ik toch maar van de drop afblijven...

Niet dat ik zakken per dag eet, eerder een stuk of tien dopjes per dag, maar ik kan het niet uitstaan dat ik er niet vanaf kan blijven. Zelfs mijn eigen argument dat het niet vegetarisch is, is niet voldoende om me er vanaf te laten blijven...
drop niet vegetarisch
ik moet nog veel leren
Tap tap tap
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:49:23 #32
242 Pinball
Electric Monk
pi_38717226
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Aangezien je voor een halve kilo lichaamsgewicht meer dan 1 kilo drop moet eten denk ik dat het óf niet bij die 10 dropjes blijft, óf dat het ergens anders mis gaat.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:51:08 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_38717262
Alle accounts zijn aangemaakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Nerd met benen zaterdag 10 juni 2006 @ 11:22:59 #34
18073 miss_bleu
pi_38718068
dank je wel Troel.
zal zo weer eens op de weegschaal gaan staan.
pi_38718219
dank je
Tap tap tap
pi_38718645
Dank je wel Troel

Ik sta er bij

En ik ben al 0,6 kg afgevallen de eerste week

Vanavond BBQ
pi_38719739
of m'n weegschaal is stuk of ik weet het niet, maar ik ben ongeveer een kilo lichter dan donderdag
ik denk 't eerste
Tap tap tap
pi_38719840
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

drop niet vegetarisch
ik moet nog veel leren
Ik las laatst dat het gelatine in snoep van beenderen wordt gemaakt . Yummie!
pi_38719861
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef karoltje het volgende:

[..]

Ik las laatst dat het gelatine in snoep van beenderen wordt gemaakt . Yummie!

goed.
ik ben niet vegetarisch maar beenderen
Tap tap tap
pi_38719896
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
of m'n weegschaal is stuk of ik weet het niet, maar ik ben ongeveer een kilo lichter dan donderdag
ik denk 't eerste
wel genoeg drinken met dit weer anders val je neer mooi dat het de goede kant opgaat

pi_38719935
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef Aarde het volgende:

[..]

wel genoeg drinken met dit weer anders val je neer mooi dat het de goede kant opgaat
ik drink voor mijn doen veel nu
ik denk alleen dat ik maandag ofzo weer terug op 't vorige gewicht ben, dit gebeurt vaker zo. Beetje jojo-en. Als ik maar weer een keer onder de 60 kom
Tap tap tap
pi_38719955
Oja, ik ga denk ik 2 keer per dag buikspieroefeningen doen in plaats van 1 keer (als ik 't niet vergeet...). Gewoon een paar simpele oefeningen
Tap tap tap
pi_38720060
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik ga denk ik 2 keer per dag buikspieroefeningen doen in plaats van 1 keer (als ik 't niet vergeet...). Gewoon een paar simpele oefeningen
wandelen is ook goed schijnt

moet zelf wat vaker op de fiets ipv met de auto eigenlijk

zaterdag 10 juni 2006 @ 12:47:39 #44
242 Pinball
Electric Monk
pi_38720238
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Waarom?
Om spieren te kweken is 1 keer per dag genoeg is mij verteld. Die groeien namelijk juist in de rustperiode tussen workouts.
En om calorieën te verbranden kan je volgens mij veel beter lange spieren (je benen dus) gebruiken, dat schiet veel beter op.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Nerd met benen zaterdag 10 juni 2006 @ 13:58:38 #45
18073 miss_bleu
pi_38721784
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef Sylvana het volgende:
Dank je wel Troel

Ik sta er bij

En ik ben al 0,6 kg afgevallen de eerste week

Vanavond BBQ
ik heb vanavond ook een BBQ en ik weet nu al haast zeker dat dat niet mee gaat werken aan het afvallen (maar stiekem wel lekker)
pi_38721845
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef Pinball het volgende:

[..]

Waarom?
Om spieren te kweken is 1 keer per dag genoeg is mij verteld. Die groeien namelijk juist in de rustperiode tussen workouts.
En om calorieën te verbranden kan je volgens mij veel beter lange spieren (je benen dus) gebruiken, dat schiet veel beter op.
laat me even in m'n waan dat ik iets goed doe
Tap tap tap
pi_38722368
Zo, heb een mailtje gehad en sta er nu ook in! Ik heb gewoon al zomervakantie nu, als ik tenminste geen herkansingen heb, 2.5 maand! Dus lekker de tijd om 2x per dag te gaan sporten. Vanaf maandag wil ik er helemaal voor gaan, omdat ik niet denk dat ik qua eetgewoonten nog veel af kan vallen, wil niet minder eten dan nu. Maar met meer sporten moet het lukken!
pi_38722657
ik wil ook een account
dikke_fok@casema.nl

pi_38730729
jij moet troel mailen

net ff geshopt, heb de rok die ik gister bij de H&M had gekocht geruild, want ik ben nog niet zo ver om een rok te dragen (dunne beentjes en geen kont + geen taile, kort bovenlichaam = geen mooie combi in een rok) maar heb er wel een leuke linnen broek bij de sting voor gekocht maatje 38! En dat terwijl de shirts die ik aanhad de XXL nog te strak zat Rare maten hanteert de Sutherland.
Tap tap tap
pi_38732219
touwtjespringen is ook best goed om vet te verbranden of niet? Ben beetje op zoek naar vervanger voor hardlopen (zwemmen doe ik al)
pi_38732732
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:50 schreef CherryLips het volgende:
jij moet troel mailen

net ff geshopt, heb de rok die ik gister bij de H&M had gekocht geruild, want ik ben nog niet zo ver om een rok te dragen (dunne beentjes en geen kont + geen taile, kort bovenlichaam = geen mooie combi in een rok) maar heb er wel een leuke linnen broek bij de sting voor gekocht maatje 38! En dat terwijl de shirts die ik aanhad de XXL nog te strak zat Rare maten hanteert de Sutherland.
gemaild

kort bovenlichaam = lange benen =

pi_38732973
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:46 schreef dewitteparel het volgende:
touwtjespringen is ook best goed om vet te verbranden of niet? Ben beetje op zoek naar vervanger voor hardlopen (zwemmen doe ik al)
Jup touwtje springen is idd ook goed, en waar ik zelf aan zit te denken is om zo'n mini-trampoline te kopen en daar dan elke dag een tijde op te gaan springen

Vanavond met de BBQ niet overdreven veel gegeten aan vlees en ook gewoon salade en meloen enzo gegeten, dus ben niet erg slecht bezig geweest
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:26:04 #53
12913 GreatWhiteSilence
pi_38737341
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:49 schreef Pinball het volgende:

[..]

Aangezien je voor een halve kilo lichaamsgewicht meer dan 1 kilo drop moet eten denk ik dat het óf niet bij die 10 dropjes blijft, óf dat het ergens anders mis gaat.
Het zal wel vocht zijn denk ik, en/of spieren. Ik beweeg nu immers meer, dus er zal wel spierweefsel bijkomen, wat zwaarder is dan vet.

Eén kilo drop heb ik echt niet naar binnen gekregen, dan gaat het er weer via dezelfde weg uit...

[ Bericht 1% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 11-06-2006 07:21:20 ]
pi_38738870
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:07 schreef Aarde het volgende:

[..]

gemaild

kort bovenlichaam = lange benen =

Ok, mijn hoofd zit wel op een nek enzo, maar toch
Tap tap tap
pi_38738897
oja, toen ik m'n moeder vertelde dat ik tussen de 61 en 62 kilo schommelde schrok ze zich wezenloos Ze werd zelfs een beetje kwaad op me.
om me even later een oranje tompouce aan te bieden. ik word niet echt gemotiveerd om af te vallen dus Ik heb 'm niet genomen, dus weer puntjes voor mij.
Tap tap tap
pi_38739017
Waarom schrok ze dan?
pi_38739674
Omdat 't veel te veel is
Tap tap tap
pi_38740110
Ach joh. Ik ben korter dan jij en ik weeg 82 kilo en dan roept iedereen opeens 'joh, maar zoooo dik ben je toch niet?'. Het is maar wat mensen gewend zijn he. Vergeleken met m'n 93.6 ben ik nu vast heel dun haha. Zo zijn mensen jou mss. gewoon dunner gewend, maar ongezond dik ben je sowieso niet en ik vind je ook niet bepaald een kachelpijp om te zien.

En gewoon zeggen van die tompouce hoor. Mijn moeder deed dat vroeger ook. Aan de ene kant zeggen dat ik te dik was, en dan speciaal voor mij Bon Bon Bloc meenemen omdat ie in de aanbieding was. En dan boos worden dat ik zo veel snoepte en weer aangekomen was. =/ Het is gewoon sabotage.

Nu saboteert ze zichzelf trouwens. Ook leuk. Zit ze te klagen dat ze te dik is, en dat ze niets meer gaat eten tot ze een bepaalde broek weer past. Score deze week: gin tonic, een fles baileys, drop, een zak macadamias, patat, kroket, kaassouffle, nepminimagnum. Vanavond zit ze op de bank: "ik heb zo'n trek in een grote chocoladereep". Ik had kleine chocoladereepjes gekocht op m'n werk, daar heeft ze me dus ook deels vanaf geholpen. Vorige week was ze ook al aan het lijnen. Met een appelpunt, aardbeien met slagroom, slagroomsoesjes, vier zakken chips en een fles gin.

En maar klagen he. "Ik heb van de week iedere dag alleen maar twee boterhammen op en avondeten, ik blijf maar aankomen"....

[ Bericht 7% gewijzigd door Maeghan op 11-06-2006 01:29:58 ]
  zondag 11 juni 2006 @ 08:13:15 #59
12913 GreatWhiteSilence
pi_38742192
Vandaag weer sporten, en ik heb nog steeds last van de vorige keer...

Maar ja, het is voor een goed doel, moet ik maar denken...
  zondag 11 juni 2006 @ 08:58:04 #60
242 Pinball
Electric Monk
pi_38742390
quote:
Op zondag 11 juni 2006 01:01 schreef CherryLips het volgende:
Omdat 't veel te veel is
En gelijk heeft ze, je bent walgelijk dik. Ik snap niet dat je nog over straat duft.

Serieus, je hebt een BMI van 21,6. Je kan onmogelijk te dik zijn!
Probeert je moeder je anorexia aan te praten of zo?
pi_38744577
quote:
Op zondag 11 juni 2006 08:58 schreef Pinball het volgende:

[..]

En gelijk heeft ze, je bent walgelijk dik. Ik snap niet dat je nog over straat duft.

Serieus, je hebt een BMI van 21,6. Je kan onmogelijk te dik zijn!
Probeert je moeder je anorexia aan te praten of zo?
Ik heb dunne lange beentjes en een kort, breed bovenlichaam. Ik heb hamlappen op m'n rug waar ik het vlees zou vast kan pakken en als ik zit vallen er twee rollen over m'n broek heen, met lovehandles, sinds kort. Toen ik vijf jaar geleden ging studeren woog ik 57. Ik was 19 toen ik ging studeren, ik kan nog wel begrijpen dat ik iets aankom, hoewel ik al helemaal volgroeid was, maar de afgelopen 2, 3 jaar heb ik alles lopen vreten wat in zicht kwam. Ik groei dicht. En ik heb een appeltjesvorm waarbij alles zich als een zwemband om m'n buik gaat vormen. eerst was het 1 zwembandje, nu heb ik een reddingsvest aan
Vorig jaar rokje gekocht, maat 38, zat goed, nu krijg ik hem niet meer dicht. Dat soort geintjes, dus.

Maargoed, zo heeft iedereen wel wat om over te zeuren, maar ik heb zwakke rug, zwakke spieren, zwakke botten, en daardoor moet ik gewoon niet te dik/zwaar worden en meer bewegen.
Het ergste vind ik nog dat alle shirtjes die ik aanpas te klein zitten En ik kan geen bikini aan.
Tap tap tap
pi_38744749
Oja, m'n moeder.
M'n moeder wil ook buikspieroefeningen doen. Ze had van d'r zus wat oefeningen geleerd, en dat probeerde ze 2 weken geleden een keertje uit. Het zag er niet uit. Half-assed noem ik dat. Dus ik heb haar wat Pilates oefeningen aangeleerd uit m'n mooie boekje, maar ik weet niet of ze te oud is ofzo ( ) maar ze bakt er niks van. Dus vanochtend weer, ze doet het alleen op zondag, nuttig, ik leg het weer uit, doe het voor, maar na drie keer is ze het al zat. Dus ik van 'Nu weet ik gelijk weer van wie ik het gebrek aan motivatie geërfd heb' Gelijk commentaar natuurlijk.
M'n moeder is ook altijd aan het afvallen. Ze zit om het jaar aan de herbalife, valt daar tien kilo mee af, en dat zit er na een jaar weer bij. Dat kan ook niet goed zijn. Ik stel voor dat we samen gaan fietsen, maar ze heeft dooie knieen en fietst daarom dodelijk langzaam. Zeg maar, ik ben bij plaats D en zij is amper bij B. Zwemmen wil ze niet, want ze durft zich niet in een badpak te vertonen.
Gisteravond kwamen dus wel de tompoucen, de zak chips, het bakje nootjes en de kleffe, natte cake te voorschijn.
En dan heb ik gisteravond een stukje chocola gedeeld met m'n vader en dan moet ik op m'n gewicht letten, terwijl ze een half uurtje eerder me een tompouce wilde voeren.

Ik word er een beetje schizofreen van.

En dan heb ik nog een zus. Die heeft een BMI van 2 ofzo, geen idee, is 1m60 en weegt 46 kilo ofzo. Ik kan d'r optillen. Ik voel me helemaal moddervet als ik naast haar loop. Vooral als ik met haar kleren ga passen want dan is XS is nog weleens te klein en ik krijg de XXL niet meer uit, zeg maar. Ze heeft alleen geen strakke buik, maar buikspieroefeningen doen, ho maar. Het valt amper op, maar zij vindt 't verschrikkelijk en ze wil daarom geen bikini aan.

Kijk, en dan word ik verdrieitg van zulke mensen om me heen
Tap tap tap
pi_38744989
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Oja, m'n moeder.
M'n moeder wil ook buikspieroefeningen doen. Ze had van d'r zus wat oefeningen geleerd, en dat probeerde ze 2 weken geleden een keertje uit. Het zag er niet uit. Half-assed noem ik dat. Dus ik heb haar wat Pilates oefeningen aangeleerd uit m'n mooie boekje, maar ik weet niet of ze te oud is ofzo ( ) maar ze bakt er niks van. Dus vanochtend weer, ze doet het alleen op zondag, nuttig, ik leg het weer uit, doe het voor, maar na drie keer is ze het al zat. Dus ik van 'Nu weet ik gelijk weer van wie ik het gebrek aan motivatie geërfd heb' Gelijk commentaar natuurlijk.
M'n moeder is ook altijd aan het afvallen. Ze zit om het jaar aan de herbalife, valt daar tien kilo mee af, en dat zit er na een jaar weer bij. Dat kan ook niet goed zijn. Ik stel voor dat we samen gaan fietsen, maar ze heeft dooie knieen en fietst daarom dodelijk langzaam. Zeg maar, ik ben bij plaats D en zij is amper bij B. Zwemmen wil ze niet, want ze durft zich niet in een badpak te vertonen.
Gisteravond kwamen dus wel de tompoucen, de zak chips, het bakje nootjes en de kleffe, natte cake te voorschijn.
En dan heb ik gisteravond een stukje chocola gedeeld met m'n vader en dan moet ik op m'n gewicht letten, terwijl ze een half uurtje eerder me een tompouce wilde voeren.

Ik word er een beetje schizofreen van.

En dan heb ik nog een zus. Die heeft een BMI van 2 ofzo, geen idee, is 1m60 en weegt 46 kilo ofzo. Ik kan d'r optillen. Ik voel me helemaal moddervet als ik naast haar loop. Vooral als ik met haar kleren ga passen want dan is XS is nog weleens te klein en ik krijg de XXL niet meer uit, zeg maar. Ze heeft alleen geen strakke buik, maar buikspieroefeningen doen, ho maar. Het valt amper op, maar zij vindt 't verschrikkelijk en ze wil daarom geen bikini aan.

Kijk, en dan word ik verdrieitg van zulke mensen om me heen
ja met al die dingen die jij daar opnoemt wordt iedereen dik gewoon op zondag alles toestaan, en de rest van de week gezond eten

pi_38745155
Ja, 'maandag beginnen we!' is 't motto Al een paar jaar, trouwens.
Tap tap tap
pi_38745441
Omg, wat een erge moeder heb jij zeg CherryLips

En ik ben dus zo'n beetje zoals je zus

Vanmiddag voetbal kijken bij een vriend, maar ff vragen offie ook gezonde dingen heeft om te eten tijdens de wedstrijd ipv chips en nootjes Thuis heb ik wel allemaal gezonde dingen voor tijdens het voetbal, zoals paprika en meloen
  zondag 11 juni 2006 @ 12:40:57 #66
12913 GreatWhiteSilence
pi_38745578
Ik heb lekker gesport net, het viel mee. Geen last van mijn spieren gehad en ik heb sommige oefeningen al standaard hoger laten zetten. Er zat bijvoorbeeld tien minuten lopen bij, daar heb ik tien minuten hardlopen van gemaakt. Lopen doe ik iedere werkdag al, naar mijn werk. Dat is goed voor een half uur lopen per dag, dus dat extra lopen bij fitness was ik al snel zat...

CherryLips, je moet je gewoon niet al te veel aantrekken van je omgeving, doe hetgeen jij je prettig bij voelt. En je zus heeft nu misschien wel een BMI van twee, maar dat veranderd wel na haar dertigste...
  zondag 11 juni 2006 @ 13:08:03 #67
242 Pinball
Electric Monk
pi_38746028
quote:
Op zondag 11 juni 2006 12:35 schreef Sylvana het volgende:

Vanmiddag voetbal kijken bij een vriend, maar ff vragen offie ook gezonde dingen heeft om te eten tijdens de wedstrijd ipv chips en nootjes Thuis heb ik wel allemaal gezonde dingen voor tijdens het voetbal, zoals paprika en meloen
Ik heb het nog even opgezocht in de spelregels, maar het is niet verplicht om tijdens een voetbalwedstrijd voortdurend te eten.
Misschien wordt het al een stuk makkelijker als je je realiseert dat je ook TV kan kijken zonder mee te moeten snacken.
pi_38746048
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik heb het nog even opgezocht in de spelregels, maar het is niet verplicht om tijdens een voetbalwedstrijd voortdurend te eten.
Misschien wordt het al een stuk makkelijker als je je realiseert dat je ook TV kan kijken zonder mee te moeten snacken.
nouja, met dit weer de hele middag niet eten lijkt me ook niet echt goed

heb net wel een bolletje ( jaja, ik ga vooruit) met smeerkaas gegeten en dan tot vanavond 6 uur/half 7 niet eten red ik niet
  zondag 11 juni 2006 @ 13:12:05 #69
242 Pinball
Electric Monk
pi_38746111
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:09 schreef Sylvana het volgende:

Oh, sorry.
Met die chips en nootjes realiseerde ik me niet dat je het over normale maaltijden had.
  zondag 11 juni 2006 @ 14:15:17 #70
12913 GreatWhiteSilence
pi_38747851
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

heb net wel een bolletje ( jaja, ik ga vooruit) met smeerkaas gegeten en dan tot vanavond 6 uur/half 7 niet eten red ik niet
Zolang je maar voldoende drinkt is het geen probleem, denk ik. Minder eten lijkt me juist beter, omdat je minder actief zal zijn met deze warmte.
pi_38750861
ik heb met dit weer ook niet echt zin om te eten Chocola smelt ook te snel
heb net een halve zak worteltjes naar binnen zitten werken, ga nu een sandwich met sla en tomaat maken
Oja, ik zat vanochtend weer gewoon op de 62.
Tap tap tap
pi_38753131
quote:
Op zondag 11 juni 2006 15:58 schreef CherryLips het volgende:
ik heb met dit weer ook niet echt zin om te eten Chocola smelt ook te snel
heb net een halve zak worteltjes naar binnen zitten werken, ga nu een sandwich met sla en tomaat maken
Oja, ik zat vanochtend weer gewoon op de 62.
ik eet geen brood meer en geen aardappels voorlopig groente zoveel als ik lust, stukje vlees, paar stukken fruit per dag moet lukken

zondag 11 juni 2006 @ 17:37:00 #73
242 Pinball
Electric Monk
pi_38753978
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:09 schreef Aarde het volgende:

ik eet geen brood meer en geen aardappels voorlopig
Is dat jouw persoonlijke Atkins-variant?
pi_38754175
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef Pinball het volgende:

[..]

Is dat jouw persoonlijke Atkins-variant?
ja zoiets
dat zijn de belangrijkste energieleveranciers, dus zonder die moet het rap gaan

zondag 11 juni 2006 @ 17:59:14 #75
242 Pinball
Electric Monk
pi_38754702
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Aarde het volgende:

ja zoiets
dat zijn de belangrijkste energieleveranciers, dus zonder die moet het rap gaan
En ze zorgen normaal gesproken ook voor een vol gevoel, dus jij gaat honger krijgen.

Daarnaast heb ik mijn twijfels bij het compleet weglaten van 1 hele voedselgroep.
Min en min mag dan plus zijn, ik geloof niet in het corrigeren van de ene slechte eetgewoonte met een ándere slechte eetgewoonte.
Maar goed, dat is mijn mening.

Succes en zo.
pi_38755485
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Pinball het volgende:

[..]

En ze zorgen normaal gesproken ook voor een vol gevoel, dus jij gaat honger krijgen.

Daarnaast heb ik mijn twijfels bij het compleet weglaten van 1 hele voedselgroep.
Min en min mag dan plus zijn, ik geloof niet in het corrigeren van de ene slechte eetgewoonte met een ándere slechte eetgewoonte.
Maar goed, dat is mijn mening.

Succes en zo.
ben niet overdreven te zwaar... het is er alleen langzaam maar zeker bijgekomen om het er wat rapper af te krijgen dus ineens wat meer eraf. daarna op gewicht blijven

pi_38761276
Vandaag beetje weinig gegeten door alle stress en lol rondom het WK Hopelijk morgen te zien op de weegschaal, maar meestal als ik ongezonde dingen eet is er wat af en als ik weinig eet wat bij
pi_38761397
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag beetje weinig gegeten door alle stress en lol rondom het WK Hopelijk morgen te zien op de weegschaal, maar meestal als ik ongezonde dingen eet is er wat af en als ik weinig eet wat bij
zo rap springt je vet niveau niet op en neer gelukkig

de gewichts toe-en afnames die je dagelijks ziet zijn vooral vocht en de hoeveelheid (aanstaande) poep in je darmen. elke dag op de weegschaal staan is zinloos (ik doe het ook natuurlijk )

pi_38764040
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb dunne lange beentjes en een kort, breed bovenlichaam. Ik heb hamlappen op m'n rug waar ik het vlees zou vast kan pakken en als ik zit vallen er twee rollen over m'n broek heen, met lovehandles, sinds kort. Toen ik vijf jaar geleden ging studeren woog ik 57. Ik was 19 toen ik ging studeren, ik kan nog wel begrijpen dat ik iets aankom, hoewel ik al helemaal volgroeid was, maar de afgelopen 2, 3 jaar heb ik alles lopen vreten wat in zicht kwam. Ik groei dicht. En ik heb een appeltjesvorm waarbij alles zich als een zwemband om m'n buik gaat vormen. eerst was het 1 zwembandje, nu heb ik een reddingsvest aan
Vorig jaar rokje gekocht, maat 38, zat goed, nu krijg ik hem niet meer dicht. Dat soort geintjes, dus.

Maargoed, zo heeft iedereen wel wat om over te zeuren, maar ik heb zwakke rug, zwakke spieren, zwakke botten, en daardoor moet ik gewoon niet te dik/zwaar worden en meer bewegen.
Het ergste vind ik nog dat alle shirtjes die ik aanpas te klein zitten En ik kan geen bikini aan.
Hey dat klinkt als mijn figuur
pi_38764167
Zoals CherryLips haar figuur beschrijft.. Zo beschrijf ik hem ook altijd
  Nerd met benen maandag 12 juni 2006 @ 08:20:12 #81
18073 miss_bleu
pi_38770550
Sow we gaan vandaag maar eens aan de crackers.
Mooie van dit weer is dat ik gewoon geen honger heb, dus echt veel eten zal ik wel niet met deze hitte
  maandag 12 juni 2006 @ 10:29:22 #82
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38772543
Zo, ik sta ook eindelijk in het lijstje! Troel, bedankt voor de info!

Leuk om te zien dat het de goede kant opgaat! Van 76 naar 71 kilo en al bijna op mijn eerste streefgewicht! Het "fatsige" in mijn gezicht is al weg, mijn buik en taille zijn strakker en ik kan zo nu en dan botten (heup en rib) zien! Misschien ga ik hierna wel voor de 65 kilo, 't zou wel leuk zijn om eens echt slank te zijn! Ach, zolang ik maar onder de (psychologische) grens van 70 kilo blijf!

Wat betreft eten is het een slecht weekend geweest: vrijdag besloten dat we met de hele familie op vakantie naar Australie gaan en om dat te vieren hebben we in een steak restaurant gegeten. Erg lekker maar ik denk niet dat de nacho's, steak, friet en bier goed voor mijn lijn zijn geweest... Zaterdag te laat wakker geworden voor ontbijt en door de hitte geen trek, toch een halve pizza gegeten. Daarna klein WK feestje gehouden (voor Zweden) met net iets te veel wijn... Zondag bij schoonfamilie gelunched, erg lekker maar tante is niet zuinig met vlees, olie en vet... Zondagavond maar een fruitsalade gegeten om de "schade" te beperken...

Ach, een nieuwe week vol goede moed. Zal straks in de hitte mijn sportkleding bij elkaar zoeken en maar even wat gewichten trekken en een stuk fietsen.
pi_38774387
ik heb met dit weer ook niet echt honger, dus tussen de middag een bolletje met smeerkaas en vanavond wat amcaroni opwarmen en tussendoor veel drinken en meloen en aardbeien enzo eten En vanavond wil ik van 9 tot 10 een uurtje gaan sporten, tegen die tijd is het al wel wat afgekoeld
  Nerd met benen maandag 12 juni 2006 @ 11:54:06 #84
18073 miss_bleu
pi_38774739
Veel water drinken en crackers met kaas eten. Toch hartig anders val ik op mijn werk van mijn stokje af.
Heb nu pas 2 crackers op
pi_38774890
CherryLips als ik naar je fotos kijk zou ik echt niet zeggen dat je de xxl van de sting niet past. Ik heb besloten dat dat niet aan jouw ligt maar aan het tshirt.

Ik heb een heel leuk weekend gehad, alleen qua eten was het een ramp. Zaterdag was ik jarig en gister een bruiloft. Gevolg is dat ik voor het weekend 69 woog en nu 71??!!! Ja ik kan heel snel veel aankomen en ik had me in mijn gevoel nog ingehouden.

Vanochtend ben ik maar weer vol goede moet begonnen en ik heb net als ontbijt een zakje worteltjes naar binnen gewerkt.
  Nerd met benen maandag 12 juni 2006 @ 12:46:45 #86
18073 miss_bleu
pi_38776161
Owjeee toch een broodje sla, komkomer en zalm op
  maandag 12 juni 2006 @ 13:40:32 #87
242 Pinball
Electric Monk
pi_38777651
quote:
Op maandag 12 juni 2006 08:20 schreef miss_bleu het volgende:
Sow we gaan vandaag maar eens aan de crackers.
Mooie van dit weer is dat ik gewoon geen honger heb, dus echt veel eten zal ik wel niet met deze hitte
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
Veel water drinken en crackers met kaas eten. Toch hartig anders val ik op mijn werk van mijn stokje af.
Heb nu pas 2 crackers op
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef miss_bleu het volgende:
Owjeee toch een broodje sla, komkomer en zalm op
www.eetdagboek.nl
  Nerd met benen maandag 12 juni 2006 @ 13:51:35 #88
18073 miss_bleu
pi_38777939
  maandag 12 juni 2006 @ 14:09:07 #89
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_38778371
Zijn alle accounts aangemaakt, ja? Ik heb nog geen mail gehad en me een week geleden aangemeld
pi_38778964
Vraagje:

Ik neem vaak zon pakje 20+ kaas uit de bedrijfskantine.
Er zitten 2 vierkante plakjes kaas in. Nu staat er geen voedingsinformatie op het pakje, en ook niet hoeveel gram het is.
Iemand enig idee?
  maandag 12 juni 2006 @ 14:39:09 #91
242 Pinball
Electric Monk
pi_38779102
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:09 schreef Nugget het volgende:
Zijn alle accounts aangemaakt, ja? Ik heb nog geen mail gehad en me een week geleden aangemeld
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef Troel het volgende:
Alle accounts zijn aangemaakt.
  maandag 12 juni 2006 @ 14:42:29 #92
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_38779197
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:39 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Zag het. Wat ik bedoel is dat ik dus nog geen mail ontvangen heb ondanks dat alle accounts aangemaakt zijn.
pi_38783951
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef CherryLips het volgende:
verhaal
Mag hopen dat ik tegenwoordig met het lachen ook spieren kweek, dan zit het wel goed

Vanavond weer wegen sinds 2 weken, en lekker even sporten....tis alleen wel warm hoor! Zweep erover dus
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_38784627
ik heb mijn account ook nog niet

vandaag gegeten
3 bruine bammetjes
2 eetlepels lijnzaadolie
2 tomaten
5 abrikozen
halve komkommer
druiven

pi_38784973
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Vraagje:

Ik neem vaak zon pakje 20+ kaas uit de bedrijfskantine.
Er zitten 2 vierkante plakjes kaas in. Nu staat er geen voedingsinformatie op het pakje, en ook niet hoeveel gram het is.
Iemand enig idee?
Geen idee hoeveel erin zal zitten, maar 20+ kaas is altijd goed. Het aantal gram zal dan denk ik ook niet zo veel uit maken.
  maandag 12 juni 2006 @ 18:15:22 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_38784996
Nugget, zou je me wellicht opnieuw willen mailen?

Ik heb nog wel het mailtje van Aarde staan, maar wellicht dat ik iets te snel ben geweest met spammailtjes verwijderen na mijn vakantie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38785280
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Nugget, zou je me wellicht opnieuw willen mailen?

Ik heb nog wel het mailtje van Aarde staan, maar wellicht dat ik iets te snel ben geweest met spammailtjes verwijderen na mijn vakantie
als je nog lang wacht ben ik op mijn streefgewicht hoor

pi_38785525
Oeh nieuwe bikini gekocht en voel me er helemaal lekker in! Vanavond trainen, en even kijken wat de weegschaal morgen aangeeft..
  maandag 12 juni 2006 @ 19:03:21 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_38786431
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Aarde het volgende:

[..]

als je nog lang wacht ben ik op mijn streefgewicht hoor
Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoort
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38786610
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoort
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uit

maandag 12 juni 2006 @ 19:10:16 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_38786665
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef Aarde het volgende:

[..]

op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uit
Maar goed dan dat je wel mail hebt