Feliquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef karoltje het volgende:
Ik kom even melden dat ik vanmorgen ben geslaagd voor mijn afstudeergesprek.
. Ben dus nu helemaal klaar!!
Ik heb helemaal spierpijn van de zenuwen dus er zijn vast wat calorien doorheen gegaan.
veel succesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb iets nieuws verzonnen, eens zien hoe lang ik het volhoud.
in plaats van 1 of 2 keer per week een half uurtje pilates te doen thuis, doe ik een paar oefeningen gewoon elke dagelke dag vijf minuten ofzo even buikspieren trainen, eens zien hoe lang ik dit blijf doen. ik ben niet zo gedisciplineerd
Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:28 schreef Quinazoline het volgende:
Jij ook al, ik ook. De dag begon al kut en echt veel beter wordt het er niet echt van.
Verder heb ik net ff zitten budgeteren en gezien dat ik minder geld wil uitgeven aan eten en meer aan leuke dingen en over het algemeen betekent dat bij mij dat ik nog gezonder eet, dus dat moet dan wel goed komen.
Wel goed van je trouwens dat je dat lunchen zo goed doet trouwens. En wat ik me afvroeg: ik dacht dat jij met een opleiding of zoiets bezig was in Deventer, of vergis ik me daar in? Omdat je zei dat je niet naar school hoeft enzo.
Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnen
ja, ik woon wel in Deventer jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch niet. Ik snap niet waar mijn idee vandaan komt dan.
ja ik las 'tquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
veel succes
Ik heb echt zin om me vol te vreten op deze moeilijke dag ( de posters/lurkers in OUD weten wel waarom)
toch maar niet doen....
dus nu maar braaf aan de groentensoep
Welkomquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef miss_bleu het volgende:
probeer al een tijdje wat gewicht kwijt te raken.
Ben fulltime gaan werken en zit de hele dag op mijn kont achter een pc, maar blijf hetzelfde eten wat ik altijd deed. Voor mijzelf moet er dus wat af.. heb net een mailtje aan Troel gestuurd. Dus ik ga ook met jullie mee doen.
oke, dank je wel voor de infoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef teigan het volgende:
btw, voor de mensen die het vroegen, Troel is een weekje weg, vandaar dat je geen reactie krijgt
drop niet vegetarischquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb mijn gewicht maar weer een halve kilo omhoog geschroefd. Misschien moet ik toch maar van de drop afblijven...![]()
Niet dat ik zakken per dag eet, eerder een stuk of tien dopjes per dag, maar ik kan het niet uitstaan dat ik er niet vanaf kan blijven. Zelfs mijn eigen argument dat het niet vegetarisch is, is niet voldoende om me er vanaf te laten blijven...![]()
Aangezien je voor een halve kilo lichaamsgewicht meer dan 1 kilo drop moet eten denk ik dat het óf niet bij die 10 dropjes blijft, óf dat het ergens anders mis gaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb mijn gewicht maar weer een halve kilo omhoog geschroefd. Misschien moet ik toch maar van de drop afblijven...![]()
Ik las laatst dat het gelatine in snoep van beenderen wordt gemaaktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
drop niet vegetarisch
ik moet nog veel leren
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het gelatine in snoep van beenderen wordt gemaakt. Yummie!
wel genoeg drinken met dit weer anders val je neerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
of m'n weegschaal is stuk of ik weet het niet, maar ik ben ongeveer een kilo lichter dan donderdag
ik denk 't eerste
ik drink voor mijn doen veel nuquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef Aarde het volgende:
[..]
wel genoeg drinken met dit weer anders val je neermooi dat het de goede kant opgaat
wandelen is ook goed schijntquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik ga denk ik 2 keer per dag buikspieroefeningen doen in plaats van 1 keer (als ik 't niet vergeet...). Gewoon een paar simpele oefeningen
Waarom?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik ga denk ik 2 keer per dag buikspieroefeningen doen in plaats van 1 keer (als ik 't niet vergeet...). Gewoon een paar simpele oefeningen
ik heb vanavond ook een BBQ en ik weet nu al haast zeker dat dat niet mee gaat werken aan het afvallenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef Sylvana het volgende:
Dank je wel Troel
Ik sta er bij
En ik ben al 0,6 kg afgevallen de eerste week![]()
![]()
Vanavond BBQ
laat me even in m'n waan dat ik iets goed doequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom?
Om spieren te kweken is 1 keer per dag genoeg is mij verteld. Die groeien namelijk juist in de rustperiode tussen workouts.
En om calorieën te verbranden kan je volgens mij veel beter lange spieren (je benen dus) gebruiken, dat schiet veel beter op.
gemaildquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:50 schreef CherryLips het volgende:
jij moet troel mailen
net ff geshopt, heb de rok die ik gister bij de H&M had gekocht geruild, want ik ben nog niet zo ver om een rok te dragen (dunne beentjes en geen kont + geen taile, kort bovenlichaam = geen mooie combi in een rok) maar heb er wel een leuke linnen broek bij de sting voor gekochtmaatje 38! En dat terwijl de shirts die ik aanhad de XXL nog te strak zat
Rare maten hanteert de Sutherland.
Jup touwtje springen is idd ook goed, en waar ik zelf aan zit te denken is om zo'n mini-trampoline te kopen en daar dan elke dag een tijde op te gaan springenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:46 schreef dewitteparel het volgende:
touwtjespringen is ook best goed om vet te verbranden of niet?Ben beetje op zoek naar vervanger voor hardlopen (zwemmen doe ik al)
Het zal wel vocht zijn denk ik, en/of spieren. Ik beweeg nu immers meer, dus er zal wel spierweefsel bijkomen, wat zwaarder is dan vet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Aangezien je voor een halve kilo lichaamsgewicht meer dan 1 kilo drop moet eten denk ik dat het óf niet bij die 10 dropjes blijft, óf dat het ergens anders mis gaat.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:07 schreef Aarde het volgende:
[..]
gemaild
kort bovenlichaam = lange benen =
En gelijk heeft ze, je bent walgelijk dik. Ik snap niet dat je nog over straat duft.quote:
Ik heb dunne lange beentjes en een kort, breed bovenlichaam. Ik heb hamlappen op m'n rug waar ik het vlees zou vast kan pakken en als ik zit vallen er twee rollen over m'n broek heen, met lovehandles, sinds kort. Toen ik vijf jaar geleden ging studeren woog ik 57. Ik was 19 toen ik ging studeren, ik kan nog wel begrijpen dat ik iets aankom, hoewel ik al helemaal volgroeid was, maar de afgelopen 2, 3 jaar heb ik alles lopen vreten wat in zicht kwam. Ik groei dicht. En ik heb een appeltjesvorm waarbij alles zich als een zwemband om m'n buik gaat vormen. eerst was het 1 zwembandje, nu heb ik een reddingsvest aanquote:Op zondag 11 juni 2006 08:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze, je bent walgelijk dik. Ik snap niet dat je nog over straat duft.
Serieus, je hebt een BMI van 21,6. Je kan onmogelijk te dik zijn!
Probeert je moeder je anorexia aan te praten of zo?
ja met al die dingen die jij daar opnoemt wordt iedereen dikquote:Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Oja, m'n moeder.
M'n moeder wil ook buikspieroefeningen doen. Ze had van d'r zus wat oefeningen geleerd, en dat probeerde ze 2 weken geleden een keertje uit. Het zag er niet uit. Half-assed noem ik dat. Dus ik heb haar wat Pilates oefeningen aangeleerd uit m'n mooie boekje, maar ik weet niet of ze te oud is ofzo () maar ze bakt er niks van. Dus vanochtend weer, ze doet het alleen op zondag, nuttig, ik leg het weer uit, doe het voor, maar na drie keer is ze het al zat. Dus ik van 'Nu weet ik gelijk weer van wie ik het gebrek aan motivatie geërfd heb'
Gelijk commentaar natuurlijk.
M'n moeder is ook altijd aan het afvallen. Ze zit om het jaar aan de herbalife, valt daar tien kilo mee af, en dat zit er na een jaar weer bij. Dat kan ook niet goed zijn. Ik stel voor dat we samen gaan fietsen, maar ze heeft dooie knieen en fietst daarom dodelijk langzaam. Zeg maar, ik ben bij plaats D en zij is amper bij B. Zwemmen wil ze niet, want ze durft zich niet in een badpak te vertonen.
Gisteravond kwamen dus wel de tompoucen, de zak chips, het bakje nootjes en de kleffe, natte cake te voorschijn.
En dan heb ik gisteravond een stukje chocola gedeeld met m'n vader en dan moet ik op m'n gewicht letten, terwijl ze een half uurtje eerder me een tompouce wilde voeren.
Ik word er een beetje schizofreen van.
En dan heb ik nog een zus. Die heeft een BMI van 2 ofzo, geen idee, is 1m60 en weegt 46 kilo ofzo. Ik kan d'r optillen. Ik voel me helemaal moddervet als ik naast haar loop. Vooral als ik met haar kleren ga passen want dan is XS is nog weleens te klein en ik krijg de XXL niet meer uit, zeg maar. Ze heeft alleen geen strakke buik, maar buikspieroefeningen doen, ho maar. Het valt amper op, maar zij vindt 't verschrikkelijk en ze wil daarom geen bikini aan.
Kijk, en dan word ik verdrieitg van zulke mensen om me heen
Ik heb het nog even opgezocht in de spelregels, maar het is niet verplicht om tijdens een voetbalwedstrijd voortdurend te eten.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag voetbal kijken bij een vriend, maar ff vragen offie ook gezonde dingen heeft om te eten tijdens de wedstrijd ipv chips en nootjesThuis heb ik wel allemaal gezonde dingen voor tijdens het voetbal, zoals paprika en meloen
nouja, met dit weer de hele middag niet eten lijkt me ook niet echt goedquote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb het nog even opgezocht in de spelregels, maar het is niet verplicht om tijdens een voetbalwedstrijd voortdurend te eten.
Misschien wordt het al een stuk makkelijker als je je realiseert dat je ook TV kan kijken zonder mee te moeten snacken.
Oh, sorry.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:09 schreef Sylvana het volgende:
nouja, met dit weer de hele middag niet eten lijkt me ook niet echt goed
Zolang je maar voldoende drinkt is het geen probleem, denk ik. Minder eten lijkt me juist beter, omdat je minder actief zal zijn met deze warmte.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, met dit weer de hele middag niet eten lijkt me ook niet echt goed
heb net wel een bolletje ( jaja, ik ga vooruit) met smeerkaas gegeten en dan tot vanavond 6 uur/half 7 niet eten red ik niet
ik eet geen brood meer en geen aardappels voorlopigquote:Op zondag 11 juni 2006 15:58 schreef CherryLips het volgende:
ik heb met dit weer ook niet echt zin om te etenChocola smelt ook te snel
heb net een halve zak worteltjes naar binnen zitten werken, ga nu een sandwich met sla en tomaat maken
Oja, ik zat vanochtend weer gewoon op de 62.
Is dat jouw persoonlijke Atkins-variant?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:09 schreef Aarde het volgende:
ik eet geen brood meer en geen aardappels voorlopig![]()
ja zoietsquote:Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat jouw persoonlijke Atkins-variant?
En ze zorgen normaal gesproken ook voor een vol gevoel, dus jij gaat honger krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Aarde het volgende:
ja zoiets![]()
dat zijn de belangrijkste energieleveranciers, dus zonder die moet het rap gaan
ben niet overdreven te zwaar... het is er alleen langzaam maar zeker bijgekomenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ze zorgen normaal gesproken ook voor een vol gevoel, dus jij gaat honger krijgen.
Daarnaast heb ik mijn twijfels bij het compleet weglaten van 1 hele voedselgroep.
Min en min mag dan plus zijn, ik geloof niet in het corrigeren van de ene slechte eetgewoonte met een ándere slechte eetgewoonte.
Maar goed, dat is mijn mening.
Succes en zo.
zo rap springt je vet niveau niet op en neer gelukkigquote:Op zondag 11 juni 2006 21:34 schreef shiNinG_staR het volgende:Vandaag beetje weinig gegeten door alle stress en lol rondom het WK
Hopelijk morgen te zien op de weegschaal, maar meestal als ik ongezonde dingen eet is er wat af en als ik weinig eet wat bij
![]()
Hey dat klinkt als mijn figuurquote:Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dunne lange beentjes en een kort, breed bovenlichaam. Ik heb hamlappen op m'n rug waar ik het vlees zou vast kan pakken en als ik zit vallen er twee rollen over m'n broek heen, met lovehandles, sinds kort. Toen ik vijf jaar geleden ging studeren woog ik 57. Ik was 19 toen ik ging studeren, ik kan nog wel begrijpen dat ik iets aankom, hoewel ik al helemaal volgroeid was, maar de afgelopen 2, 3 jaar heb ik alles lopen vreten wat in zicht kwam. Ik groei dicht. En ik heb een appeltjesvorm waarbij alles zich als een zwemband om m'n buik gaat vormen. eerst was het 1 zwembandje, nu heb ik een reddingsvest aan
Vorig jaar rokje gekocht, maat 38, zat goed, nu krijg ik hem niet meer dicht. Dat soort geintjes, dus.
Maargoed, zo heeft iedereen wel wat om over te zeuren, maar ik heb zwakke rug, zwakke spieren, zwakke botten, en daardoor moet ik gewoon niet te dik/zwaar worden en meer bewegen.
Het ergste vind ik nog dat alle shirtjes die ik aanpas te klein zittenEn ik kan geen bikini aan.
quote:Op maandag 12 juni 2006 08:20 schreef miss_bleu het volgende:
Sow we gaan vandaag maar eens aan de crackers.
Mooie van dit weer is dat ik gewoon geen honger heb, dus echt veel eten zal ik wel niet met deze hitte
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
Veel water drinken en crackers met kaas eten. Toch hartig anders val ik op mijn werk van mijn stokje af.
Heb nu pas 2 crackers op
www.eetdagboek.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef miss_bleu het volgende:
Owjeee toch een broodje sla, komkomer en zalm op
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:09 schreef Nugget het volgende:
Zijn alle accounts aangemaakt, ja? Ik heb nog geen mail gehad en me een week geleden aangemeld![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef Troel het volgende:
Alle accounts zijn aangemaakt.
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef CherryLips het volgende:
verhaal
Geen idee hoeveel erin zal zitten, maar 20+ kaas is altijd goed. Het aantal gram zal dan denk ik ook niet zo veel uit maken.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Vraagje:
Ik neem vaak zon pakje 20+ kaas uit de bedrijfskantine.
Er zitten 2 vierkante plakjes kaas in. Nu staat er geen voedingsinformatie op het pakje, en ook niet hoeveel gram het is.
Iemand enig idee?
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Nugget, zou je me wellicht opnieuw willen mailen?
Ik heb nog wel het mailtje van Aarde staan, maar wellicht dat ik iets te snel ben geweest met spammailtjes verwijderen na mijn vakantie
Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoortquote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je nog lang wacht ben ik op mijn streefgewicht hoor
![]()
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uitquote:Op maandag 12 juni 2006 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik wel rustig aan, want ik denk dat je liever snel op je streefgewicht zit dan in het rijtje thuishoort
Maar goed dan dat je wel mail hebtquote:Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef Aarde het volgende:
[..]
op dit moment zien zelfs spruitjes er onversmadelijk uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |