Ik zit ook eigenlijk de hele dag binnen... Ik ga echt het strand niet op. Ik ben ook heel bleek, met sproeten, blond haar (vroeger was het roodquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een witte huid, rood haar en sproeten en ik ben er dus niet voor gemaakt om te zonnen. Toch kan ik gek genoeg wel erg goed tegen de hitte. Nadeel is dat ik tijdens deze dagen gewoon binnen moet blijven, terwijl het juist zo gezellig is buiten (strand, terras).
Te weinig eten is inderdaad de manier om te zorgen dat je niet meer afvalt, en dat je lichaam ook nog eens zodanig stopt met verbranden dat je van het minste of geringste weer aankomt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:
crisis zeg, volgens mij ben ik al twee kilo aangekomen door die 2 chocolaatjes vandaag terwijl ik verder alleen ice tea, 2 tomaat/sla sandwiches en een kommetje cruesli en wat kip madras ophebik krijg onderhand het idee dat ik beter heel veel kan gaan eten en dat ik dan wel afval.
Heb jij even mazzel! Van mijn dijen gaat juist vrijwel niks af! Ik heb een zandloperfiguur met stevige dijen en bovenarmen en de laatste jaren ook een zwembandje. Maar nu ik ben afgevallen heb ik weer een slanke taille en buik, dat oogt ook meteen slanker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:23 schreef Iksje het volgende:
*knip*Ik val vooral aan m'n benen af *knip*
Klinkt alsof je toch iets meer calorieen naar binnen moet werken, en ijzertabletjes als je bloeddruk te laag is (gebeurd snel met de combinatie weinig eten en dan nog eens die hitte)quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben niet zo blij met het warme weer: gisteren flauwgevallen op mijn stage. Toen ik weer bij kwam, deed ik mijn ogen open en zag ik echt 15 hoofden in een cirkel boven me. Best een grappig gezicht, maar ik kon nog niet overeind komen want ik werd steeds weer duizelig. Ik had net gelunched en veel gedronken (moest ook de hele tijd plassen toen ik op de grond lag, maar dat kon dus niet) dus daar kon het niet aan liggen.
Echt irritant dus, en nu heb ik het alweer zo warm.
Zou ik door het afvallen vatbaarder kunnen zijn voor flauwvallen? Want een paar weken geleden had ik ook al zoiets: in een warme bus die stuk ging en dus vol rook zat. We konden er heel snel uit en niemand had ergens last van, maar ik ging toen dus ook al bijna onderuit.
Niet om te mierenneuken, maar in het meeste snoepgoed en cola zit helemaal geen vet. Wel suiker, wat door je lichaam omgezet wordt in vet als je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:
Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer(10 min
)
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:
Ah! Dit is een heel mooi topic![]()
Ik heb een BMI van 18 volgens http://www.happyweight.nl/bmitest.htm maar als ik ga zitten zou je dat niet denken(waarschijnlijk een hoog vetpercentage) maar als ik gewoon loop heb dan heb ik wel een slank buikje.
Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer(10 min
)
En dan even dit topic doorlezen en kijken of er wat handige tips te vinden zijn
Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.
Welk gedeelte van "te mager" op die site begreep je precies niet?
Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexiaquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.
Welk gedeelte van "te mager" op die site begreep je precies niet?
Goed, dan heb ik me blijkbaar vergist. Sorry daarvoor... sporten it isquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormen
Dieten bij zo'n BMI is echt niet nodig, zou ik idd eerder meer gaan sporten, zodat het strakker wordt en je aankomt omdat spieren zwaarder wegen
Maar afvallen?
Oh, dan was ik ook wat te snel met mijn conclusies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Maraca het volgende:
Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexiaDaarvoor snoep ik teveel
En dat wil ik dus veranderen. Ik wil gezonder gaan eten want ik heb wel 'love handles'.
Maar zeker geen anorexia!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |