abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38839853
Ik ben niet zo blij met het warme weer: gisteren flauwgevallen op mijn stage. Toen ik weer bij kwam, deed ik mijn ogen open en zag ik echt 15 hoofden in een cirkel boven me. Best een grappig gezicht, maar ik kon nog niet overeind komen want ik werd steeds weer duizelig. Ik had net gelunched en veel gedronken (moest ook de hele tijd plassen toen ik op de grond lag, maar dat kon dus niet) dus daar kon het niet aan liggen.

Echt irritant dus, en nu heb ik het alweer zo warm.

Zou ik door het afvallen vatbaarder kunnen zijn voor flauwvallen? Want een paar weken geleden had ik ook al zoiets: in een warme bus die stuk ging en dus vol rook zat. We konden er heel snel uit en niemand had ergens last van, maar ik ging toen dus ook al bijna onderuit.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38840869
Ik denk meer dat het door de warmte komt. Ik kan er ook niet tegen.
Tap tap tap
pi_38840920
Ik heb een witte huid, rood haar en sproeten en ik ben er dus niet voor gemaakt om te zonnen. Toch kan ik gek genoeg wel erg goed tegen de hitte. Nadeel is dat ik tijdens deze dagen gewoon binnen moet blijven, terwijl het juist zo gezellig is buiten (strand, terras).
pi_38841007
Met factor 60 kun je toch wel naar buiten

Ik warmte
pi_38841047
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een witte huid, rood haar en sproeten en ik ben er dus niet voor gemaakt om te zonnen. Toch kan ik gek genoeg wel erg goed tegen de hitte. Nadeel is dat ik tijdens deze dagen gewoon binnen moet blijven, terwijl het juist zo gezellig is buiten (strand, terras).
Ik zit ook eigenlijk de hele dag binnen... Ik ga echt het strand niet op. Ik ben ook heel bleek, met sproeten, blond haar (vroeger was het rood , nu alleen nog bij m'n slapen), en het strand is echt dodelijk. Ik moet gewoon in de schaduw blijven en dan nog moet ik me insmeren met factor 100 ofzo.
Tap tap tap
pi_38841161
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:
crisis zeg, volgens mij ben ik al twee kilo aangekomen door die 2 chocolaatjes vandaag terwijl ik verder alleen ice tea, 2 tomaat/sla sandwiches en een kommetje cruesli en wat kip madras opheb ik krijg onderhand het idee dat ik beter heel veel kan gaan eten en dat ik dan wel afval.
Te weinig eten is inderdaad de manier om te zorgen dat je niet meer afvalt, en dat je lichaam ook nog eens zodanig stopt met verbranden dat je van het minste of geringste weer aankomt.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:36:36 #132
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38842968
Hoera!

Laatst schreef over mijn "probleempje" m.b.t. kleding: de broeken vallen van mijn kont af, nu letterlijk!, en ik wil nog geen nieuwe kleding kopen voor ik op streefgewicht ben. Misschien ben ik gierig, misschien moet ik gewoon motivatie houden!

Inmiddels was ik in mijn kast aan het prutsen en ik pas weer in mijn oude spijkerbroek! En ook het leuke bloesje / jurkje / tuiniekje-ding, dat eigenlijk te klein was toen ik het kocht, past! Hoera, hoera!

(Alhoewel een strakke spijkerbroek geen pretje is in dit weer, ben ik bliiiijjjj!)
pi_38843801
Je moet geen kleding kopen in een tussenmaat want dan geef je jezelf de mogelijkheid weer dikker te worden
pi_38844301
hier gaat ie goed, al 1,5 week lang elke middag gegeten Verder 2 keer gesport, alleen nu met het warme weer heb ik er niet echt zin in, maar aan het eind van de week wil ik toch nog een keer gaan

Met dit warme weer eet ik 's avonds ook minder dan normaal, hebn echt geen zin om te koken met dit weer, dus eet allemaal restjes uit de vriezer op

Dus ben benieuwd hoeveel ik zaterdag weeg

( alleen die 2 vreetkicken van gister- en eergisteravond zullen niet geholpen hebben denk ik 1 broodje cheeseburger, 1 broodje hamburger en 1 zak wokkels )
pi_38844310
Dat hangt er natuurlijk van af hoeveel je nog kwijt wilt.
Ik heb tussendoor wel een nieuwe jeans gekocht en t-shirts. Ik val vooral aan m'n benen af, en een jeans wordt dan gauw te groot. Dan maar wat goedkopere spullen tussendoor.
Zo'n slobberoutfitje is toch ook niks...
pi_38844401
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:23 schreef Iksje het volgende:
*knip*Ik val vooral aan m'n benen af *knip*
Heb jij even mazzel! Van mijn dijen gaat juist vrijwel niks af! Ik heb een zandloperfiguur met stevige dijen en bovenarmen en de laatste jaren ook een zwembandje. Maar nu ik ben afgevallen heb ik weer een slanke taille en buik, dat oogt ook meteen slanker.
pi_38845048
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben niet zo blij met het warme weer: gisteren flauwgevallen op mijn stage. Toen ik weer bij kwam, deed ik mijn ogen open en zag ik echt 15 hoofden in een cirkel boven me. Best een grappig gezicht, maar ik kon nog niet overeind komen want ik werd steeds weer duizelig. Ik had net gelunched en veel gedronken (moest ook de hele tijd plassen toen ik op de grond lag, maar dat kon dus niet) dus daar kon het niet aan liggen.

Echt irritant dus, en nu heb ik het alweer zo warm.

Zou ik door het afvallen vatbaarder kunnen zijn voor flauwvallen? Want een paar weken geleden had ik ook al zoiets: in een warme bus die stuk ging en dus vol rook zat. We konden er heel snel uit en niemand had ergens last van, maar ik ging toen dus ook al bijna onderuit.
Klinkt alsof je toch iets meer calorieen naar binnen moet werken, en ijzertabletjes als je bloeddruk te laag is (gebeurd snel met de combinatie weinig eten en dan nog eens die hitte)
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:41:46 #138
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38848904
Ah! Dit is een heel mooi topic

Ik heb een BMI van 18 volgens http://www.happyweight.nl/bmitest.htm maar als ik ga zitten zou je dat niet denken (waarschijnlijk een hoog vetpercentage) maar als ik gewoon loop heb dan heb ik wel een slank buikje.

Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer (10 min )

En dan even dit topic doorlezen en kijken of er wat handige tips te vinden zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_38849069
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:

Ga zometeen even alles wat ook maar vet is (snoepgoed, cole etc) even weggooien en even wat water drinken. Ben bekaf na de hometrainer (10 min )
Niet om te mierenneuken, maar in het meeste snoepgoed en cola zit helemaal geen vet. Wel suiker, wat door je lichaam omgezet wordt in vet als je het niet gebruikt.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:47:24 #140
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38849135
Ach ja, wil toch proberen te minderen
pi_38849268
weggooien
Tap tap tap
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:52:39 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38849322
't zijn lege verpakkingen zie ik net
pi_38849549
Tap tap tap
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:33:33 #144
242 Pinball
Electric Monk
pi_38850889
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Maraca het volgende:
Ah! Dit is een heel mooi topic

Ik heb een BMI van 18 volgens http://www.happyweight.nl/bmitest.htm maar als ik ga zitten zou je dat niet denken (waarschijnlijk een hoog vetpercentage) maar als ik gewoon loop heb dan heb ik wel een slank buikje.

En dan even dit topic doorlezen en kijken of er wat handige tips te vinden zijn
Een BMI van 18 en dan slank de zomer in willen.
Welk gedeelte van "te mager" op die site begreep je precies niet?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38851007
volgens mij is sporten een beter idee om het allemaal wat strakker te krijgen, maar diëten hoeft waarschijnlijk niet. spieren zijn zwaarder, dan krik je je bmi ook wat op.
Tap tap tap
pi_38851253
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:

[..]

Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormen

Dieten bij zo'n BMI is echt niet nodig, zou ik idd eerder meer gaan sporten, zodat het strakker wordt en je aankomt omdat spieren zwaarder wegen

Maar afvallen?
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:49:24 #147
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38851430
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexia Daarvoor snoep ik teveel En dat wil ik dus veranderen. Ik wil gezonder gaan eten want ik heb wel 'love handles'.

Maar zeker geen anorexia!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:50:30 #148
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38851469
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, sorry dat ik het zeg, maar dit neigt wel een beetje naar anorexia vormen

Dieten bij zo'n BMI is echt niet nodig, zou ik idd eerder meer gaan sporten, zodat het strakker wordt en je aankomt omdat spieren zwaarder wegen

Maar afvallen?
Goed, dan heb ik me blijkbaar vergist. Sorry daarvoor... sporten it is
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:57:44 #149
242 Pinball
Electric Monk
pi_38851694
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Maraca het volgende:

Ho ho wacht even.. Ik ben tevreden met mijn lichaam.. het gaat mij niet zozeer om het verliezen van kilo's!! Integendeel zelfs.. ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar ik heb zeker geen anorexia Daarvoor snoep ik teveel En dat wil ik dus veranderen. Ik wil gezonder gaan eten want ik heb wel 'love handles'.

Maar zeker geen anorexia!!
Oh, dan was ik ook wat te snel met mijn conclusies.

Maar inderdaad, gewoon normaal (gezond) eten, en flink sporten om een wat betere verhouding vet/spieren te krijgen. En niet te bang zijn om wat extra te eten, sporten en spieren kweken kost gewoon energie.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:01:46 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38851829
Bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')