Scheelt wel in de aanvallers. Gun het Harry wel, een basisplaats, maar dan wel bij een andere clubquote:Charisteas genoemd bij PSG
De naam van Charisteas wordt deze dagen in de Franse media in verband gebracht met Paris Saint Germain. Volgens het Franse magazine but! zou hij een belangrijke kandidaat zijn om Pauleta op te volgen. Ze zouden zo'n 2 miljoen euro voor hem over hebben. Een andere optie voor de Fransen zou het huren van Salomon kalou van Chelsea zijn.
Urby en Ogararu kunnen beiden ook op het middenveld spelen, noodoplossing. Maar het is inderdaad wat beperktquote:
Alleen blijft Pauleta bij PSG.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scheelt wel in de aanvallers. Gun het Harry wel, een basisplaats, maar dan wel bij een andere club
heb je dat van een betrouwbare bron?quote:
Hij moet er gewon voor vechtenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vraag me toch af wat er met Heitinga gaat gebeuren, die dure Roemeen op de bank?
Heit is multifunctioneelquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vraag me toch af wat er met Heitinga gaat gebeuren, die dure Roemeen op de bank?
Of nog mooier, de wet van 1978.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef Jasza het volgende:
Defour gaat het Genk nog irritant maken heb ik het gevoel, arbitrage comissie ofzo
Dat soort geintjes zal hij echt geen zin meer in hebben. Die jongen wil zich richten op 1 positie en wil spelen dunkt mij.quote:
Hij moet de concurrentie aangaan met Stam en Vermaelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat soort geintjes zal hij echt geen zin meer in hebben. Die jongen wil zich richten op 1 positie en wil spelen dunkt mij.
quote:
Inderdaad, hij is 1 van de 3 centrale verdedigers, waarbij Heitinga op rechtsback zou kunnen en Vermaelen op linksback. De enige plek centraal die vast staat, is voor Stam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij moet de concurrentie aangaan met Stam en Vermaelen![]()
MKD zit ik ook niet zo op te wachten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:42 schreef twi het volgende:
Tsja, je kunt Krohn Dehli en Perez natuurlijk ook best bij de middenvelders noemen. Zwerven er een beetje tussenin. Maar inderdaad, De Mul en Charisteas wegdoen en een extra middenvelder halen.
Alsof er normaal valt te onderhandelen met Genk. Feyenoord dacht Daerden zoals Cart_Man al zei vorig jaar ook binnen te hebben. Mooi niet dus...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo blij ben ik anders niet met dat soort geintjes. Dat zou betekenen dat je in de toekomst waarschijnlijk nooit meer normaal kan onderhandelen met de betreffende clubs.
m'n avatar, wat doe je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij moet de concurrentie aangaan met Stam en Vermaelen![]()
Was dit je betrouwbare bron...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen
08-06-2006, 13:03
Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.
Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.
Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.
v-style![]()
Misschien iets voor jullie, kan hij de strijd aangaan met Lucius?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zit lindebergh nog bij ajax
je hebt toch breedte nodig in de selectiequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
nee ff serieus weinig toekomst voor hem met gabri en misschien davids ?
Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
7 miljoen is ook wel erg veel voor een jonge speler die zich nog moet gaan bewijzen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Die Defour moest overigens 7 miljoen kosten en Ajax wilde maar 3.5 bieden? Tja, hoe zouden ze bij Ajax reageren als Manchester United volgend jaar 10 miljoen biedt voor Huntelaar?
Dat weet je zeker uit betrouwbare bron...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
uuhh, van der Vaart zou ook 20 miljoen moeten opbrengen en is uiteindelijk voor 5 mijoen verkocht. Ook super weinig voor zo'n toptalent/spelerquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Defour is een talent, maar moet zich nog bewijzen, Huntelaar heeft zich al bewezen.
Ik denk dat dat een heel groot verschil is.
Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zijn wij om te bepalen dat Defour zich nog (voor zo'n transfersom) moet bewijzen? Als morgen AC Milan zicht meldt voor Aissati en "slechts" 5 miljoen wil betalen, dan staat PSV ook in haar volste recht om 15 te vragen. Wat te denken van Ajax met Babel...
Hetzelfde als Genk reageerde.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Aissati heeft een heel goed EK gespeeld, dus die moet echt wel wat kosten.
Daarnaast heeft hij ook in de CL en in de competitie hele leuke dingen gedaan.
Defour heeft alleen in de Belgische competitie dingen laten zien.
De gok is dus altijd groter dan wanneer iemand zich voor Aissati meldt.
Voor Babel geldt hetzelfde
Hou eens opquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Gelderland het volgende:
Ajax heeft Davids binnen
08-06-2006, 13:03
Edgar Davids verlaat Tottenham Hotspur om terug te keren bij Ajax. De ervaren middenvelder tekent deze week een contract voor twee seizoenen met een wederzijdse optie voor nog één seizoen.
Davids stond al lange tijd hoog op het verlangslijstje van technisch directuer Martin van Geel. Ook Henk ten Cate wilde de 33-jarige middenvelder graag terughalen. Na Perez, Gentenaar, Stam, Ogararu, Krohn-Dehli en Gabrí is dit al de zevende versterking voor de hoofdstedelingen.
Bij Ajax vierde Davids zijn grootste successen. Hij won diverse prijzen met als hoogtepunt de Champions League in 1995. Eerder werkten Ten Cate en Davids al een half jaar samen bij Barcelona.
v-style![]()
Ow, daar ben ik het mee eens hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
Je staat als club toch al bijna nergens meer als een 'grotere' club zich serieus meldt voor één van je spelers en als die speler ook daadwerkelijk wil vertrekken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat spelers niet zo met hun clubs om moeten gaan. Een gang naar de arbitragecommissie zou helemaal een schande zijn, want wanneer zoiets succesvol verloopt, komt dat er in de praktijk op neer dat spelers de macht hebben en dat lijkt mij geen goede ontwikkeling. Dat kan Ajax óók gebeuren. Babel had nog niks "in Europa" laten zien, maar moest wel 12 miljoen kosten om naar Florence te mogen vertrekken. Hoe zouden "jullie" het vinden als Babel op dat moment een arbitragezaak aan had gespannen en voor 4 miljoen zou verkassen?
Nou, laat dan Defour lekker in Genk. Sneijder is nog niet klaar bij Ajax, verdorie!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie die Defour alsnog komen, als Sneijder uiteindelijk toch vertrekt in deze transferperiode.
Ik heb liever ook Sneijder hoor, hij mag van mij nog lang blijven. Maar bij een goed WK, speelt hij zich natuurlijk nadrukkelijk in de kijker.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, laat dan Defour lekker in Genk. Sneijder is nog niet klaar bij Ajax, verdorie!![]()
Lees je weleens vaker in de Ajax topics...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Robocock het volgende:
AMSTERDAM - De ledenraad van Ajax heeft woensdagavond unaniem ingestemd met de herbenoeming van John Jaakke als voorzitter. De Amsterdamse club meldt dit op de website.
Jaakke is benoemd voor een tweede zittingstermijn voor een periode van drie jaar. Hij volgde in 2003 Michael van Praag op.
Jaakke kwam afgelopen seizoen bij de fans zwaar onder vuur te liggen wegens het ontslag van de bij de aanhang populaire coach Danny Blind. Ondanks de commotie weigerde Jaakke te vertrekken en kreeg woensdag de steun van de ledenraad
Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef jna het volgende:
Sneijder staat met beide voeten op de grond en is nog niet uitgeleerd bij Ajax, daarom heeft ie ook z'n contract verlengd
Kan natuurlijk ook dat een grote club hem koopt, en hem nog voorlopig bij Ajax stalt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:49 schreef jna het volgende:
Sneijder staat met beide voeten op de grond en is nog niet uitgeleerd bij Ajax, daarom heeft ie ook z'n contract verlengd
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat een grote club hem koopt, en hem nog voorlopig bij Ajax stalt.
En Defour!quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat een grote club hem koopt, en hem nog voorlopig bij Ajax stalt.
Laat staan met een A-international....quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Is dat al ooit eens voorgekomen bij Ajax?
Blijft jammer dat hij Gomes voor zich moet dulden....quote:
Volgens mij baalt Moens daar nog het meest van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Blijft jammer dat hij Gomes voor zich moet dulden....
quote:'Mendes kiest tussen Ajax en Feyenoord' 7 juni 2006
David Mendes da Silva zal hoogstwaarschijnlijk vertrekken bij NAC Breda. De middenvelder, die zich klaar voelt voor een topclub, lijkt niet te behouden voor de Brabanders. Voor Mendes bestaat serieuze belangstelling van Ajax, Feyenoord en 1. FC Köln. "Meerdere clubs hebben zich voor hem gemeld", vertelt NAC-voorzitter Willem van der Hoeven in BN/De Stem. "De kans is groot dat hij vertrekt. Ik denk dat er binnen een week duidelijkheid is."
David Mendes da Silva De kans is echter groot dat nog vóór het eind van de week bekend wordt waar Mendes da Silva volgend seizoen speelt. Ondanks het bezoek dat de jongeling bracht aan Keulen zal zijn nieuwe werkgever waarschijnlijk Ajax of Feyenoord worden. "Ik ben gaan kijken, prachtig stadion hebben ze en we hebben een gesprek gehad", zegt Mendes (23) over zijn bezoek aan 1. FC Köln. "Ik moet er goed over nadenken, het is wel Tweede Bundesliga."
Naar verluidt verlangt NAC Breda een transfersom zo'n 3,5 miljoen euro voor de rechtshalf, die in het seizoen 2002-2003 al eens op huurbasis voor Ajax uitkwam. Eerder zag Mendes in de winterstop een transfer naar AZ afketsen op de vraagprijs. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax gaf na de presentatie van Gabri aan dat zijn club nog financiële ruimte heeft voor één versterking.
Je leest over mijn sarcasme heen....quote:
Davids dus, en géén linksback erbijquote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax gaf na de presentatie van Gabri aan dat zijn club nog financiële ruimte heeft voor één versterking.
emmanuelson is goed daar.... ik heb vertrouwen in 'mquote:
Ik ook, maar als Urby toch nog eens oververmoeid mocht raken oh my god, lindenberghquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
emmanuelson is goed daar.... ik heb vertrouwen in 'm![]()
![]()
DAVIDS welkomdefour gaat niet door hoogstwaarschijnlijk
ja dat is zo. Dan Heitinga/Lindenbergh inderdaad....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Ik ook, maar als Urby toch nog eens oververmoeid mocht raken oh my god, lindenbergh
Ik zie zowiezo wel iets in Vermealen als linksback.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:06 schreef Nashje het volgende:
Als Urby oververmoeid raakt mag van mij Vermaelen doorschuiven naar linksback en Heitinga in het centrum worden gezet.
Beetje matig, één uit vierquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie zowiezo wel iets in Vermealen als linksback.
Ogaru of hoe je het ook schrijft, is toch een rechtsback?
Ogagaru - Stam - Hetininga - Vermealen
dat gemekker om die defour. Wie hier heeft die vent nou een x of 5 90 minuten zien voetballen?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef egoTRON het volgende:
Desnoods Davids linksback. Waar hebben we het eigenlijk over? Opties genoeg om LIndenbergh niet te laten spelen in het geval dat Urby afwezig is.
Mee eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat gemekker om die defour. Wie hier heeft die vent nou een x of 5 90 minuten zien voetballen?
Ik denk geen hond.
Elke onbekende buitenlandse aankoop wordt standaard zo opgehemeld![]()
quote:
Anders lees je even waarover het gaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef stefmans het volgende:
Waarom moet Urby nou naar de bank![]()
Wat is er mis met:
Ogararu, Heitinga, Stam, Urby![]()
Ja joh wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef Nashje het volgende:
Hetininga?. Ogararu, Heitinga en Vermaelen.
Ja, maar als je nu al uit gaat van allemaal blessures kun je 3 elftallen maken beetje zinloos vind je niet....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Anders lees je even waarover het gaat.
We gaan niet uit van allemaal blessures. We geven opties als back-up voor Emanuelson.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu al uit gaat van allemaal blessures kun je 3 elftallen maken beetje zinloos vind je niet....
Ja, maar zover ik weet is er niets met Emanuelsonquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
We gaan niet uit van allemaal blessures. We geven opties als back-up voor Emanuelson.
Ik ken het, wat komt werk eigenlijk slecht uit als je zo bezig bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:16 schreef Robar het volgende:
[..]man wat triest
Ja, tikfoutjes he
Komt doordat ik hier ongeveer 5 dingen tegelijk doe
(geen excuus verder, ik weet het)
Posities dubbel bezetten is zeker wel iets waar je over na moet denken, daarnaast is gebleken dat Urby het nog niet aan kan om een heel seizoen 100% te geven....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu al uit gaat van allemaal blessures kun je 3 elftallen maken beetje zinloos vind je niet....
Met die medische staf van ons...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar zover ik weet is er niets met Emanuelson![]()
*zucht* ja, maar ALS Urby geblesseerd is, en we geen dubbele bezetting hebben.....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat is fijn ja, maar waarom zou je er nu 50 posts over discussieren terwijl er niets isquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Posities dubbel bezetten is zeker wel iets waar je over na moet denken, daarnaast is gebleken dat Urby het nog niet aan kan om een heel seizoen 100% te geven....
En als er wel iets is met Urby moet je dus een vervanger hebben. En daar hadden we het over.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
quote:AMSTERDAM, 8 juni 2006 15:25 - De onderhandelingen tussen Ajax en Patrick Kluivert zijn nog altijd gaande, zo hebben bronnen rond de Amsterdamse club bevestigd. Gisteren meldden we al dat de regionale Spaanse krant Levante gewag had gemaakt van een mogelijke terugkeer van de Amsterdamse spits, die bij Valencia niet goed uit de verf kwam.
Ook andere club hebben inmiddels interesse getoond in Kluivert, maar een terugkeer naar Ajax lijkt vooralsnog de meest serieuze optie.
Beter dat dan 50 posts discussieren over het discussieren terwijl er niets is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat is fijn ja, maar waarom zou je er nu 50 posts over discussieren terwijl er niets is![]()
Bron?quote:
Omdat, om even in de aankoopsfeer te blijven, er nog geen linksback is aangetrokken voor de plaats van JanFreek.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat is fijn ja, maar waarom zou je er nu 50 posts over discussieren terwijl er niets is![]()
Voor als Furby weer oververmoeid zou zijn... Ff teruglezen hequote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef stefmans het volgende:
Waarom moet Urby nou naar de bank![]()
Wat is er mis met:
Ogararu, Heitinga, Stam, Urby![]()
Zidane komt bij ons spelen maar dat mocht ik nog niet zeggen van mijn bron dus ssssjtquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:29 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Omdat, om even in de aankoopsfeer te blijven, er nog geen linksback is aangetrokken voor de plaats van JanFreek.
Heb jij geen betrouwbare bron, dan kunnen we het over wat toekomstige aankopen gaan hebben![]()
Zidane zit aan de doping.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zidane komt bij ons spelen maar dat mocht ik nog niet zeggen van mijn bron dus ssssjt![]()
Zou dan toch:quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef BoNi het volgende:
Hersenspinsel.....
Een spits geeft aan graag naar Ajax terug te keren, Charisteas wordt in de etalage gezet en vertrekt, Babel en Rosenberg moeten zich richten op de flanken en die spits moet concurreren met Huntelaar.....![]()
![]()
Of zal Rosenberg nu toch gewoon tweede spits worden achter Huntelaar....??
kluivert kan ook achter huntelaar (als in de rol van bergkamp) ik zie wel enige vergelijkingenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef koningdavid het volgende:
Zolang het Kluivert duidelijk gemaakt wordt dat hij in principe tweede keus is achter Huntelaar heb ik er zeker geen problemen mee. Dan verkopen we Harry gewoon... Harry is een goede gozer maar ik heb toch liever Kluivert dan Harry als reserve spits.
Als Kluivert zich prettig en gewaardeerd voelt en gewoon lekker thuis is in Amsterdam, kan hij misschien wel weer grootse dingen laten zien.
Zeg dan niksquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zidane komt bij ons spelen maar dat mocht ik nog niet zeggen van mijn bron dus ssssjt![]()
Daar vindt hij zich te goed voor, dus waar hebben we het over?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:35 schreef Black-Death het volgende:
Ik geloof echt geen ene reet van dat Kluivert-verhaal. Tenzij Charisteas en Babel vertrekken en Kluifje pinchhitter wil spelen.
Ja daarom. Ik durf te stellen dat Kluivert deze transferperiode in elk geval niet naar Ajax komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Daar vindt hij zich te goed voor, dus waar hebben we het over?
quote:Ajax-voorzitter Jaakke herbenoemd
Amsterdam, 7 juni 2006
Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
Dat heeft een betrouwbare bron je toegefluisterd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef JeroenV het volgende:
Geen Davids dus waarschijnlijk...
verklaar je naderquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef JeroenV het volgende:
Geen Davids dus waarschijnlijk...
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=11551quote:Martin van Geel van Ajax heeft niet veel vertrouwen in de terugkeer van Edgar Davids bij Ajax, komend seizoen. ,,Ik schat de kans niet zo hoog in'', liet Van Geel vandaag weten op de bijeenkomst van de Eredivisie CV in Zeist. ,,Davids heeft nog niet duidelijk laten blijken naar Ajax terug te willen.''
8/6/2006 - Van Geel somber over komst Edgar Davidsquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat heeft een betrouwbare bron je toegefluisterd?
Goh, misschien hadden we Stam niet nodig gehad en niet gehaald als hij gewoon had verlengt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Radegast het volgende:
Grygera wil na het WK een gesprek met Ajax over zijn toekomst. Hij wil elke week spelen, zegt ie. En hij is bang dat hij buiten de boot valt met Stam en Ogararu als nieuwe aankopen...
Ik zwaai alvast naar Zdenek.![]()
Vraag dat maar aan ieder willekeurig gozertje in NL. Als je later groot bent, waar wil je dan voetballen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Van Nistelrooij had vroeger bij Ajax willen spelen
Onwaar, Martin liegt nooit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
Hahahahahaha, van Geel zei ook dat dat hij geen koffie met Stam had gedronken
Wie had je in gedachte, Sarpong, Anita? Komen volgens mij nog tekort. Sarpong heeft me in ieder geval nog niet kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef Kang-He het volgende:
Mendes da Silva, hou toch op man. Dat is echt een koekenbakker, wanneer heeft die ooit laten zien iets in zijn mars te hebben?
Schuif gewoon jeugdspelers door in plaats van zo'n prutser te halen.
v/d Vaart bij PSVquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Van Nistelrooij had vroeger bij Ajax willen spelen
Huntelaar, oh wacht..quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Bjorn vd Doelen, Ooijer, Van Nistelrooij, Stam
Nog meer gegadigden?
Kuijt ook, die staat op de foto met de selectie uit '95quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Wat een simpel berichtje van Hugo weer voor invloed kan zorgen. Ik wacht het nu maar af, na al die berichten.
En dat Van Nistelrooij vroeger Ajaxfan was heb ik nooit geweten. Grappig.
Serieus?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kuijt ook, die staat op de foto met de selectie uit '95.
Ik neem het AD wel serieus. Ze maakte ook bekend dat Gabri dindsag zou tekenen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Wat een simpel berichtje van Hugo weer voor invloed kan zorgen. Ik wacht het nu maar af, na al die berichten.
En dat Van Nistelrooij vroeger Ajaxfan was heb ik nooit geweten. Grappig.
Dat bericht hebben ze gejat van andere sites.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik neem het AD wel serieus. Ze maakte ook bekend dat Gabri dindsag zou tekenen.
Jaquote:
Maar dat is toch logisch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
Iedereen houdt van Ajax.
En weer reageert niemandquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef S-Two het volgende:
En over Jaakke, ik weet niet precies wat hij allemaal doet, maar als je de mensen vraagt die "Jaakke rot op" roepen om een toelichting te geven kunnen ze opeens niet meer typen ofso.
Hehe. Nu is het een kakkerlak. Wat een overlopertje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
JaWas ooit bij De Regenjas. Toen ging Harry Vermegen naar de ouders van Kuijt en lieten ze dat allemaal zien
.
Nou Jaakke moet oprotten, omdat ie geen Ajacied is, geen clubmens, geen voetbalachtergrond, gaat slecht met de club om.quote:
Ach ja, ik ken er zat. Allemaal nog een Ajax-shirt in de kast maar als ze buiten zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hehe. Nu is het een kakkerlak. Wat een overlopertje.
Ik moet weer meteen aan Asskicker14 denken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken er zat. Allemaal nog een Ajax-shirt in de kast maar als ze buiten zijn...
Wat een argumentenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Nega het volgende:
[..]
Nou Jaakke moet oprotten, omdat ie geen Ajacied is, geen clubmens, geen voetbalachtergrond, gaat slecht met de club om.
En waarom gaat Jaakke dan slecht met de club om? Heeft de almachtige voetbalgod Johan Derksen dit soms in een van zijn columns gezet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Nega het volgende:
[..]
Nou Jaakke moet oprotten, omdat ie geen Ajacied is, geen clubmens, geen voetbalachtergrond, gaat slecht met de club om.
Nu jijquote:
Ali B.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb me ernstig aan Ali B. op de radio gestoord vandaag. Hij vertelde dat hij voor AJAX is voornamelijk omdat mensen die hij kent er voetballen. Als die hier niet zouden voetballen zou z'n 'liefde' voor AJAX heel wat minder zijn zei hij. Ook is hij voor andere clubs omdat daar vriendjes van hem voetballen.
Ach rot toch alsjeblieft op randdebiel!
Dat zijn nou argumenten waar we wat mee kunnen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind dat Jaakke moet oprotten omdat hij een raar hoofd heeft [afbeelding]
Ali Bquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:13 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb me ernstig aan Ali B. op de radio gestoord vandaag. Hij vertelde dat hij voor AJAX is voornamelijk omdat mensen die hij kent er voetballen. Als die hier niet zouden voetballen zou z'n 'liefde' voor AJAX heel wat minder zijn zei hij. Ook is hij voor andere clubs omdat daar vriendjes van hem voetballen.
Ach rot toch alsjeblieft op randdebiel!
off-topic: mooie vlag! ik heb er 1 zonder dat embleem. Woensdag Polen-Duitsland kijken met Poolse vrienden!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind dat Jaakke moet oprotten omdat hij een raar hoofd heeft [afbeelding]
het was vandaag op 538.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef Houniet het volgende:
Welk radio station was dat? Dan zoek ik even een stream op voor de mensen hier
..
Bijna iedereen weet hoe hij of zij geld moet overmaken naar een Postbankrekening.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
Iedereen houdt van Ajax.
Die ene bron die waarschijnlijk niet zegt is nu al betrouwbaar dan de 100 anonieme bronnen waarbij het al weken zeker zou zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef Jasza het volgende:
Beetje makkelijk om nu al te zeggen dat Davids helemaal niet komt.
Van geel tsja, die zei dus ook dat ie niet met Stam had gesproken enzo dus om die nou zou te vertrouwen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die ene bron die waarschijnlijk niet zegt is nu al betrouwbaar dan de 100 anonieme bronnen waarbij het al weken zeker zou zijn.
Defour laat het er hoogstwaarschijnlijk niet bij zitten.quote:Ajax mag Defour niet kopen
Racing Genk heeft slecht nieuws voor Ajax en Steven Defour. De 17-jarige middenvelder mag een transfer naar Amsterdam op zijn buik schrijven. Ajax wil zes miljoen euro betalen, maar Genk wil enkele miljoenen meer.
De Limburgse club was bereid om Defour te laten gaan, op voorwaarde dat er genoeg geld bij kwam kijken. Het verschil tussen vraag en aanbod zou te groot zijn. Genk heeft de onderhandelingen daarom definitief stopgezet.
Steven Defour had al een persoonlijk akkoord met Ajax. Racing Genk hoopt dat de jonge Rode Duivel zich professioneel opstelt en zich weer op zijn werk in het Fenixstadion gaat richten.
Ajax en Defour dreigden eerder met een proces voor de arbeidsrechtbank. Op basis van een sportieve en financiële positieverbetering zouden ze een transfervrije doorgang wilen afdwingen. Het is nog niet bekend of Ajax deze weg zal bewandelen.
quote:Manchester City valt over salaris Trabelsi
Donderdag 8 juni, door SV, Amsterdam, 22.54u GMT+01.00, Teamtalk/Clubcall
Nadat eerder Paris-Saint Germain en Real Betis de salariseisen van Hatem Trabelsi excessief vonden, stapte ook Manchester City verbaasd van de onderhandelingstafel toen ze eisen aanschouwden.
Trabelsi vraagt volgens Teamtalk maar liefst 30.000 pond per week, wat gelijk staat aan 2,1 miljoen euro op jaarbasis. Manchester City had gesproken met zaakwaarnemer Franklin Sedoc. Nu schijnt Tottenham Hotspur in de race te zijn voor de muntenjager.
quote:Blind bedankt ook voor AEK Athene
Donderdag 8 juni, door SV, Amsterdam, 23.01u GMT+01.00, NOS
Danny Blind gaat voorlopig nog niet bij een club aan de slag. De oud-trainer van Ajax verklaarde zojuist bij de NOS dat de kans aanwezig is dat hij het even een jaartje rustig aan doet.
Blind heeft bij de keuze voor een nieuwe club behoorlijke criteria opgesteld. Hij gaat het liefst naar het buitenland, maar bekende voor AEK Athene te hebben bedankt. 'Dat was te vaag allemaal', aldus Blind, die vooralsnog tijdens het WK analist bij de NOS blijft.
Eerder liep Vitesse een blauwtje bij de voormalig oefenmeester van Ajax. Ook een verzoek bij Gerard Van der Lem kon niet op succes rekenen voor de Arnhemmers.
Overigens is vanavond officieel bekend geworden dat Johan Neeskens voor drie jaar de vervanger wordt van Henk ten Cate bij FC Barcelona.
quote:'Didulica lijkt op weg naar AZ'
Geschreven door Pieter Hanson op vrijdag, 9 juni om 00:11
AZ heeft belangstelling voor Joey Didulica, zo melden Engelse media. De goalie van Austria Wien moet in Alkmaar tweede keeper worden achter eerste keus Henk Timmer.
Aanvankelijk leek deze rol weggelegd voor de Braziliaanse doelman Bruno, maar zijn komst bleek onhaalbaar. AZ ziet in Didulica een goed alternatief.
De keeper van Australische origine, maar uitkomend voor het Kroatische elftal, geniet in Nederland bekendheid door zijn periode bij Ajax. Didulica zou ongeveer 1 miljoen euro kosten.
Real heeft ondanks alle aankopen niet de titel gehaald en Chelsea niet de CL titel.quote:
Ik zeg ook dat ik dat nog steeds hoop en als hij toch komt zal er ook een 'klein' hoezeetje vanaf kunnen, maar toch is er iets waardoor ik denk dat het op zich niet eens zo heel erg zou zijn....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:09 schreef devv05 het volgende:
Positief? Een speler als Davids moet je er altijd bij (willen) hebben.
Er zijn in Engeland genoeg spelers die meer verdienen, maar Trabelsi heeft natuurlijk wel een aantal dingen tegen:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:09 schreef Robar het volgende:
Is 2,1 miljoen per jaar dan echt zo veel voor een niet EU speler in Engeland?
Als ik zie wat andere spelers verdienen kan ik me dat niet voorstellen.
Daar heb je allemaal wel gelijk in, maar Trabelsi is niet zomaar een rechtsback.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:29 schreef mbn het volgende:
[..]
Er zijn in Engeland genoeg spelers die meer verdienen, maar Trabelsi heeft natuurlijk wel een aantal dingen tegen:
1) Hij komt uit voor zijn nationale elftal, waardoor hij soms tijdens het seizoen weg zal zijn (Afrika Cup enzo).
2) Hij heeft dit seizoen een aantal blessures gekend, een beperkt aantal wedstrijden gespeeld, waarin hij zelden zijn eerdere niveau haalde.
3) Hij heeft ooit een arhbitragezaak tegen Ajax aangespannen en heeft geweigerd te spelen. Clubs houden niet zo van spelers die dat doen.
4) Hij is een rechtsback. Een goede rechtsback in je team betekent niet zo snel dat je prestaties beter worden, terwijl een goede mid-mid, centrale verdediger of spit daar wel voor kan zorgen.
Allemaal redenen om Trabelsi niet voor zo veel geld op je loonlijst te plaatsen. Daarnaast weet iedere grote club dat hij al met meerdere (en vrij goede) clubs heeft onderhandeld en die om geldredenen heeft afgewezen. Je weet zeker dat hij niet zal komen voor de club, maar voor het geld.
Az gaat maar door..... Mendes was de 2e keus na Davids voor ons dacht ik. Straks tekent Edje.....quote:Akkoord AZ en NAC over transfer Mendes da Silva
De Telegraaf meldt dat AZ en NAC een akkoord hebben bereikt over de transfers van Mendes da Silva en Jenner. De eerste wordt al geruime tijd in verband gebracht met Ajax en zou volgens de berichten in beeld komen als de transfer van Edgar Davids zou mislukken. Volgens de krant heeft Mendes da Silva zelf het aanbod nog in beraad omdat nog twee buitenlandse clubs concreet in de markt zouden zijn. [reageer]
Heb ik hier zelfs nog een foto van liggen, uit het AD.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef Recovering het volgende:
Van Nistelrooy wilde graag naar Ajax.
Zegt zijn moeder net in het sportjournaal. Hij ging zelfs in Ajaxshirt over straat.![]()
plaatsen plaatsenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb ik hier zelfs nog een foto van liggen, uit het AD.
Heb geen scanner bij de hand.quote:
Dat zou wel schandalig zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Nashje het volgende:
Denk dat Genk wat miljoenen op de buik kan schrijven wanneer Defour zelf iets gaat ondernemen.
Hoeveel spelers hebben die gasten wel niet nodig? Volgens mij hebben ze nog meer gekocht bij ons, en bij ons is bijna een heel elftal vertrokken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Az gaat maar door..... Mendes was de 2e keus na Davids voor ons dacht ik. Straks tekent Edje.....![]()
Flikt hij dat dan over 2 jaar ook tegen Ajax, als Villarreal niet het volledige bedrag wil betalen? Ik houd er niet zo van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Nashje het volgende:
Denk dat Genk wat miljoenen op de buik kan schrijven wanneer Defour zelf iets gaat ondernemen.
Das wel het gevaar idd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Flikt hij dat dan over 2 jaar ook tegen Ajax, als Villarreal niet het volledige bedrag wil betalen? Ik houd er niet zo van.
En toen bleek de selectie uit 45 man te bestaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers hebben die gasten wel niet nodig? Volgens mij hebben ze nog meer gekocht bij ons, en bij ons is bijna een heel elftal vertrokken.
Reden 4 is onzin. Een goed erechtsback is Verdedigend in dit geval een zekerheid en aanvallend is ie voor de tegenstanders niet te stoppen omdat ie altijd opkomt. Een verdediger die rugdekking kan geven en op kan komen is voor het elftal van enorm belang. Een half speler heeft met een goede verdediger in zijn rug altijd de intentie om aan te vallen met een slechte verdediger zet ie toch een stap minder naar voren omdat ie weet dat ie straks die 10 meter weer goed moet maken omdat zijn back loopt te stuntelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:29 schreef mbn het volgende:
[..]
Er zijn in Engeland genoeg spelers die meer verdienen, maar Trabelsi heeft natuurlijk wel een aantal dingen tegen:
1) Hij komt uit voor zijn nationale elftal, waardoor hij soms tijdens het seizoen weg zal zijn (Afrika Cup enzo).
2) Hij heeft dit seizoen een aantal blessures gekend, een beperkt aantal wedstrijden gespeeld, waarin hij zelden zijn eerdere niveau haalde.
3) Hij heeft ooit een arhbitragezaak tegen Ajax aangespannen en heeft geweigerd te spelen. Clubs houden niet zo van spelers die dat doen.
4) Hij is een rechtsback. Een goede rechtsback in je team betekent niet zo snel dat je prestaties beter worden, terwijl een goede mid-mid, centrale verdediger of spit daar wel voor kan zorgen.
Allemaal redenen om Trabelsi niet voor zo veel geld op je loonlijst te plaatsen. Daarnaast weet iedere grote club dat hij al met meerdere (en vrij goede) clubs heeft onderhandeld en die om geldredenen heeft afgewezen. Je weet zeker dat hij niet zal komen voor de club, maar voor het geld.
Gaan we AZ nog dwarszitten door deze twee spelers voor de breedte aan te trekken of is dat weggegooid geld? Als ze zich verder goed ontwikkelen bij AZ, zijn ze volgend jaar al onbetaalbaar voor Ajax.quote:Mendes en Jenner bijna van AZ
Geschreven door Rogier Deelstra op vrijdag, 9 juni om 10:30
AZ heeft met NAC Breda een akkoord bereikt over de afkoopsommen van David Mendes da Silva en Julian Jenner, aldus De Telegraaf. De eerstgenoemde moet nog tot een persoonlijk akkoord zien te komen met de club van trainer Louis van Gaal.
Mendes heeft ook nog twee aanbiedingen uit het buitenland. De oud-middenvelder van onder andere Sparta Rotterdam en Ajax overweegt binnenkort of hij ingaat op de vierjarige aanbieding van AZ. NAC zal rond de twee miljoen euro aan Mendes, die de laatste weken ook bij Feyenoord werd genoemd, kunnen verdienen.
Jenner had al eerder een overeenstemming met AZ, nadat hij FC Utrecht voor de Noord-Hollanders had afgewezen. De vleugelspits kan net als Mendes voor vier jaar tekenen.
quote:
Laat ze maar naar AZ gaan, ik zie ze zich niet bijzonder gaan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gaan we AZ nog dwarszitten door deze twee spelers voor de breedte aan te trekken of is dat weggegooid geld? Als ze zich verder goed ontwikkelen bij AZ, zijn ze volgend jaar al onbetaalbaar voor Ajax.
Geweldig filmpjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:47 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a0afFBjwPF4&search=stam
Japie
Doe maar van Moppesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef BramKVO het volgende:
kent iemand Robin Muller Van Noppes van ajax ? Gaat nr KV Oostende, 2de klasse Belgie
Die is heel lang geblesseerd geweest en z'n contract liep eigenlijk al af zomer 2005.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef BramKVO het volgende:
kent iemand Robin Muller Van Noppes van ajax ? Gaat nr KV Oostende, 2de klasse Belgie
haha op het forum van oostende werd er nog mee gelachen 'hopelijk wordt die van Moppes geen noppes' en nu post ik hetzelfde hierquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Doe maar van MoppesMet het is een speler van noppes
Zó meesterlijk..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Japie
Don't fuck with Jaap..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Japie
Mooi. Zo iemand heeft Ajax echt nodig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Japie
Zal wel zijn geëindigd met een bruine streep in Parente z'n broekje...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geweldig filmpjeWeet iemand toevallig hoe dat uiteindelijk afliep?
2e klasse moet hij wel mee kunnen ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:03 schreef BramKVO het volgende:
[..]
haha op het forum van oostende werd er nog mee gelachen 'hopelijk wordt die van Moppes geen noppes' en nu post ik hetzelfde hier![]()
Maar voor 2de klasse in Belgie wordt dat wellicht toch een aanwinst ?
Ik ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:50 schreef StarGazer het volgende:
Zolang het nog niet definitief is dat Davids niet komt blijf ik hoop houden
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:32 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Zal wel zijn geëindigd met een bruine streep in Parente z'n broekje...
Ik wacht ook wel af. Ik begin steeds meer mijn vraagtekens bij die weblog te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:41 schreef Trancelocator het volgende:
Op de weblog van dapperestrijders wordt gezegd dat Davids van vakantie is teruggekeerd (vliegtuig uit LA is geland) en vandaag nog wordt gepresenteerd. Maar goed, eerst zien etc etc.
En vorige week dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ook alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dinsdag, woensdag en gisteren zou hij ook gepresenteerd worden.
Het klopt dat Edgar Davids in de USA zit/zat, want toen mijn vriendin een visum aan ging vragen in Amsterdam, was hij daar ook. Even dacht ik nog dat hij in de MLS zou gaan spelen, maar mijn vriendin had hem er natuurlijk niet over aangesproken. Zelf had ik hem natuurlijk niet zo makkelijk laten lopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:41 schreef Trancelocator het volgende:
Op de weblog van dapperestrijders wordt gezegd dat Davids van vakantie is teruggekeerd (vliegtuig uit LA is geland) en vandaag nog wordt gepresenteerd. Maar goed, eerst zien etc etc.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Japie
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Radegast het volgende:
Grygera wil na het WK een gesprek met Ajax over zijn toekomst. Hij wil elke week spelen, zegt ie. En hij is bang dat hij buiten de boot valt met Stam en Ogararu als nieuwe aankopen...
Ik zwaai alvast naar Zdenek.![]()
Ja dat moest ie zich eerder bedenken. Zo goed is ie nou ook weer niet dat we hem zo hard nodig hebben dat ie dan maar transfervrij mag vertrekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.
Van mij mag hij ook best blijven, maar dan wel bijtekenen. Zou ook nog stand-in linksback kunnen spelen wanneer Urby niet kan spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.
Vermaelen kan daar ook spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Daar is maar één speler voor, de linksbackpositie. Ook gewaagd.
Die Molukker kan daar ook spelen en waarschijnlijk komt Davids toch wel: Die zou er ook kunnen spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Daar is maar één speler voor, de linksbackpositie. Ook gewaagd.
Je klinkt al wat minder zeker van je zaakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die Molukker kan daar ook spelen en waarschijnlijk komt Davids toch wel: Die zou er ook kunnen spelen.
Tja, dat geldt ook voor Heitinga. Daarom zou het zo mooi zijn als we tegen het rechterrijtje met 3 man zouden verdedigen. Stam centraal met Heitinga en Vermaelen links. Dat moet tegen de Sparta's en ADO's toch wel lukken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Timisela op links? Dan eerder Schilder.
Vermaelen is zonde, die moet gewoon samen met Jaap het hele jaar centraal en veel van de man uit Kampen leren.
En Davids, als die al komt, vind ik als linksback totaal ongeschikt.
Veel teams in Nederland spelen nog altijd met 3 spitsen, dus ben steeds minder daarvan overtuigd. En die Roemeen kan inderdaad best een paar wedstrijdjes op de bank zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:03 schreef Radegast het volgende:
Altijd 3-4-3 spelen. Heitinga, Stam, Vermaelen met Maduro voor de verdediging.![]()
Een transfervrije speler in een deal betrekken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Houniet het volgende:
Spelersdeal Davids > Trabelsi? Ik las namelijk ergens dat Tottenham intresse had naar Trabelsi.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een transfervrije speler in een deal betrekken?![]()
Stekelenburgquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
En de rest? Gabri, Sneijder, Urby, Rosales, Huntelaar, Perez??
Grygera? Waarom geen Heitinga? Grygera doet alleen maar wazig over zijn toekomst.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ik zou gaan voor
Stekelenburg
Grygera - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Maduro - Sneijder - Perez
Huntelaar - Babel / Rosenberg
Wel met 6 aanvallend ingestelde spelers dan hé! Niet dat bunkervoetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
3-5-2 Radegast?? Ajax goes German!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het klopt dat Edgar Davids in de USA zit/zat, want toen mijn vriendin een visum aan ging vragen in Amsterdam, was hij daar ook. Even dacht ik nog dat hij in de MLS zou gaan spelen, maar mijn vriendin had hem er natuurlijk niet over aangesproken. Zelf had ik hem natuurlijk niet zo makkelijk laten lopen.
Als je Urby iets laat zakken heb je een 4-3-3 opstelling.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
3-5-2 Radegast?? Ajax goes German!
euuuhh ja,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:42 schreef Catch22- het volgende:
ik stond net bij de viszaak met maatje. Stond er een kamper, formaatje vrij fors, dubbele koningsketting, korte broek en slippers. Kreeg hij het met die visman over voetbal en ik had al gauw door dat het Feyenoorders waren..
ik zo "Ik dacht al, wat proeft dit raar, maar het zijn kakkerlakken"
die kamper moest aardig op zijn lip bijten en bleef rustig, gelukkig. Anders had ik het 3000meter hardlopen record moeten verbreken
Het was er al heel lacherig en vriendelijk dus ik dact dat het wel kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |