Ik wacht ook wel af. Ik begin steeds meer mijn vraagtekens bij die weblog te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:41 schreef Trancelocator het volgende:
Op de weblog van dapperestrijders wordt gezegd dat Davids van vakantie is teruggekeerd (vliegtuig uit LA is geland) en vandaag nog wordt gepresenteerd. Maar goed, eerst zien etc etc.
En vorige week dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ook alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dinsdag, woensdag en gisteren zou hij ook gepresenteerd worden.
Het klopt dat Edgar Davids in de USA zit/zat, want toen mijn vriendin een visum aan ging vragen in Amsterdam, was hij daar ook. Even dacht ik nog dat hij in de MLS zou gaan spelen, maar mijn vriendin had hem er natuurlijk niet over aangesproken. Zelf had ik hem natuurlijk niet zo makkelijk laten lopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:41 schreef Trancelocator het volgende:
Op de weblog van dapperestrijders wordt gezegd dat Davids van vakantie is teruggekeerd (vliegtuig uit LA is geland) en vandaag nog wordt gepresenteerd. Maar goed, eerst zien etc etc.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:47 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a0afFBjwPF4&search=stam
Japie
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Radegast het volgende:
Grygera wil na het WK een gesprek met Ajax over zijn toekomst. Hij wil elke week spelen, zegt ie. En hij is bang dat hij buiten de boot valt met Stam en Ogararu als nieuwe aankopen...
Ik zwaai alvast naar Zdenek.![]()
Ja dat moest ie zich eerder bedenken. Zo goed is ie nou ook weer niet dat we hem zo hard nodig hebben dat ie dan maar transfervrij mag vertrekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.
Van mij mag hij ook best blijven, maar dan wel bijtekenen. Zou ook nog stand-in linksback kunnen spelen wanneer Urby niet kan spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.
Vermaelen kan daar ook spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Daar is maar één speler voor, de linksbackpositie. Ook gewaagd.
Die Molukker kan daar ook spelen en waarschijnlijk komt Davids toch wel: Die zou er ook kunnen spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Daar is maar één speler voor, de linksbackpositie. Ook gewaagd.
Je klinkt al wat minder zeker van je zaakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die Molukker kan daar ook spelen en waarschijnlijk komt Davids toch wel: Die zou er ook kunnen spelen.
Tja, dat geldt ook voor Heitinga. Daarom zou het zo mooi zijn als we tegen het rechterrijtje met 3 man zouden verdedigen. Stam centraal met Heitinga en Vermaelen links. Dat moet tegen de Sparta's en ADO's toch wel lukken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Timisela op links? Dan eerder Schilder.
Vermaelen is zonde, die moet gewoon samen met Jaap het hele jaar centraal en veel van de man uit Kampen leren.
En Davids, als die al komt, vind ik als linksback totaal ongeschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |