Zeg dan niksquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zidane komt bij ons spelen maar dat mocht ik nog niet zeggen van mijn bron dus ssssjt![]()
Daar vindt hij zich te goed voor, dus waar hebben we het over?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:35 schreef Black-Death het volgende:
Ik geloof echt geen ene reet van dat Kluivert-verhaal. Tenzij Charisteas en Babel vertrekken en Kluifje pinchhitter wil spelen.
Ja daarom. Ik durf te stellen dat Kluivert deze transferperiode in elk geval niet naar Ajax komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Daar vindt hij zich te goed voor, dus waar hebben we het over?
quote:Ajax-voorzitter Jaakke herbenoemd
Amsterdam, 7 juni 2006
Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
Dat heeft een betrouwbare bron je toegefluisterd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef JeroenV het volgende:
Geen Davids dus waarschijnlijk...
verklaar je naderquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef JeroenV het volgende:
Geen Davids dus waarschijnlijk...
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=11551quote:Martin van Geel van Ajax heeft niet veel vertrouwen in de terugkeer van Edgar Davids bij Ajax, komend seizoen. ,,Ik schat de kans niet zo hoog in'', liet Van Geel vandaag weten op de bijeenkomst van de Eredivisie CV in Zeist. ,,Davids heeft nog niet duidelijk laten blijken naar Ajax terug te willen.''
8/6/2006 - Van Geel somber over komst Edgar Davidsquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat heeft een betrouwbare bron je toegefluisterd?
Goh, misschien hadden we Stam niet nodig gehad en niet gehaald als hij gewoon had verlengt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Radegast het volgende:
Grygera wil na het WK een gesprek met Ajax over zijn toekomst. Hij wil elke week spelen, zegt ie. En hij is bang dat hij buiten de boot valt met Stam en Ogararu als nieuwe aankopen...
Ik zwaai alvast naar Zdenek.![]()
Vraag dat maar aan ieder willekeurig gozertje in NL. Als je later groot bent, waar wil je dan voetballen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Van Nistelrooij had vroeger bij Ajax willen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |